ďťż

16-08-08 | CREAMFIELDS@LOTNISKO - Wrocław



PTR - Śr kwi 02, 2008 2:01 pm
" />

Deep & Blue Arena (a po polsku scena d’N’b)

THE PANACEA



Niemiecki producent, który podczas swojej wieloletniej kariery rozwinął do perfekcji swój złowrogi, mushupowy styl. Tworzy mikstury zbudowane z elementów hardcore techno, drum'n'bassu, junglu i industrialu. Jest najważniejszą postacią w wytwórni Position Chrome, w której od 1996 roku wydał 23 epki i 5 albumów. Jego pierwsza płyta 'Low Profile Darkness' została sprzedana nakładem 12 000 tysięcy sztuk. Kolejne to 'Twisted Designz', 'Phoenix Metabolism' oraz 'German Engineering'. Jego produkcje wydały wytwórnie takie jak Mille Plateaux, Ant-Zen, Hands Productions, Ambush, Ad Noiseam, Kniteforce, Intransigent, Outbreak i Off Key. Obecnie Panacea należy do Anger Management - agencji bookingowej, zrzeszającej większość darksideowych djów drum’n’bassowych oraz wydaje swoje produkcje w labelu - Freak Recordings.

http://www.myspace.com/musicpanacea
http://www.lastfm.pl/music/Panacea

COUNTERSTRIKE



Justin Scholtemeyer AKA Animal Chin i Eaton Crous AKA 500 to dwóch producentów, którzy nanieśli RPA na drum’n’bassową mapę świata. Zaczynali od grania imprez w klubach i na raveach we wczesnych latach 90’tych . Od 1998 zaistnieli jako producenci. Od tego czasu stworzyli bardzo wiele produkcji w wytwórniach takich jak: Cell Recordings, Algorythm, Obscene, Trickdisk czy Disturbed Recordings. Jako duo uzupełniją się. Justin jest inżynierem dźwięku - dba o mixy i mastering, Eaton zajmuje się głównie produkcją. Nie ważne czy tworzą utwór razem czy osobno, zawsze brzmi to charakterystycznie dla Counterstrike.

http://www.myspace.com/counterstrike
http://www.lastfm.pl/music/Counterstrike

SPOR



Spor, zaledwie 22-letni artysta, w ciągu kilku lat wydał wiele płyt, a od zagrania pierwszej imprezy w klubie „The End” promuje siebie oraz drum’n’bass, podróżując po całym świecie. Zafascynowany Hivem, Ram Trilogy oraz Bad Company uciekał ze szkoły, aby w domowym zaciszu opanowywać sztukę robienia muzyki. Ze swoim znajomym- Codexem stworzyli projekt 'Final Reckoning'. Po rozpadzie duetu John zaczął tworzyć solo jako „Spor”. Pierwszą płytę wydał dla Damage Mindz Recordings dzięki swojemu koledze i mentorowi Murphiemu. Zmotywowało go to do cięższej pracy i dało wiarę, że może odnieść sukces. Kolejne utwory wydawał w już wytwórni Renegade Hardware po podpisaniu umowy z TOV Music Group. W 2005 roku z remixował utwór „Messiah” Konficta, który stał się klasykiem gatunku. W 2006 roku otworzył wytwórnie Lifted, w której wydał solową płytę „Supernova” oraz dwie współnie z Apexem, Ewunem i Evole Intentem.

http://www.myspace.com/spor
http://www.last.fm/music/Spor

GOLDIE



Goldie uważany jest za jednego z najważniejszych twórców w historii nurtu drum’n’bas. Na początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy w Wielkiej Brytanii popularny był breakbeat, jungle i rave, Goldie zaczął tworzyć nowy nurt muzyczny nazwany później drum’n’bassem. Jego dark sidowe brzmienie szybko znalazło wielu fanów na wyspach i na świecie. Pierwsze płyty wydawał na Reinforced Records jako Rufie Kru i 4hero, współpracując z takimi postaciami jak: Dego i Mark Mac. Jego kolejnym posunięciem było otworzenie własnej wytwórni - Metalheadz, która przeszła do historii i stała się jednym z bardziej znanych labeli na świecie, wydającym produkcje gwiazd gatunku, takich jak: Photek, Dilinja, Ed Rush, John B i wielu innych. W 1995 roku Godie podpisał umowę z London Records, wydając singiel "Timeless", który często uważany jest za szczytowe osiągnięcie tego gatunku. Dzięki suportowaniu w 1996 roku Bjork na trasie po USA Goldi stał się niezwykle rozpoznawalną postacią. Połowa lat 90 to także próba kariery filmowej. Goldie, straszący charakterystyczną złotą szczęką, pojawił się wówczas w epizodycznych rolach w takich produkcjach jak kolejny Bond „Świat to za mało” czy „Przekręt”. Zagrał również rolę Terryiego w filmie „Wojna gangów”. Po tych wydarzeniach jego kariera rozkwitła błyskawicznie. Zaczął wydawać mixy, grać na całym globie a pomiędzy podróżami wydawać nowe doskonałe płyty. Wkrótce zobaczymy go w Polsce !

http://www.myspace.com/metalheadzltd
http://www.lastfm.pl/music/Goldie

APHRODITE



Aphrodite - właściwie Gavin King to jeden z absolutnych królów jump-up jungle, rzadkiej, wysoko energetycznej odmiany drum'n'bass z charakterystyczną linią basową. Zaczynał swoją karierę pod koniec lat 80 grając Acid House w klubie Aphrodite. Przez przypadek spotkał Micka Finna i Claudio Giussaniego, z którymi to otworzył wytwórnie Urban Shakedown. Pierwszy singiel jaki wydali nosił nazwę „Some Justice / Ruff Justice”. W 1992 roku ukazała się płyta „Raw Motion / Dub Motion” wydana w nowo otwartym labelu Aphrodite Recordings. Niedługo potem Aphrodite założył drugą wytwórnie Urban Takeover, powstały w niej hity takie jak: „Bad Ass” czy „The Reprise / Galactic Jam”. Poza założycielem w wytwórni tej nagrywali m.in.: Muffler, Rascal&Klone, Drumsound & Simon "Bassline" Smith oraz wielu innych.

http://www.myspace.com/djaphrodite
http://www.lastfm.pl/music/Aphrodite

HIGH CONTRAST



High Contrast jest jednym z przedstawicieli podgatunku liquid d’n’b. Jego kariera zaczęła się w 2000 roku, kiedy wysłał do wytwórni Hospital swoją pierwszą produkcję. Niedługo potem ukazał się singiel „Make It Tonight”, a później płyta „True Colors”. Wydana w 2002 roku epka „High Society” została mianowana przez Knowledge Magazine jednym z trzech najlepszych albumów junglowych dziesięciolecia. Kolejnym osiągnięciem High Contrasta było wydanie mixa dla Fabric Life i Mixmag Magazine. Te wydarzenia otworzyły mu drogę do międzynarodowego świata muzyki. Zaczął grać sety w kultowym „Radio 1” i tworzyć dancefloorowe remiksy, m.in. dla Missy Elliot czy Axwella Ibizana. Do 2007 roku wydał kilka produkcji, które stały się hitami klubowych parkietów. Wraz London Elictricity, Logistics i Cyantificiem dalej prężnie działa w Hospital Records, tworząc coraz ciekawsze produkcje.

http://www.myspace.com/highcontrastuk
http://www.last.fm/music/High+Contrast

JOHN B



John B a właściwie John B. Williams, urodził się w 1977 w Maidenhead, Berkshire w Anglii. Wychowany na muzyce klasycznej, brytyjski super-producent jest jedną z ciekawszych osób zajmujących się muzyką elektroniczną. John eksperymentuje łącząc gatunki takie jak Elektro, Trance, Drum’n’Bass czy electroclash, ciągle poszukując nowych brzmień. W 1999 roku założył label Beta Recordings, gdzie wydawał przez kolejne dwa lata, tworząc płyty takie jak Catalyst, Electrostep, In:Transit oraz wiele singli. W 2001 Godie chcąc wprowadzić trochę nowego brzmienia do produkcji wydawanych w swojej wytwórni, postanowił przyjąć go Metalheadz. Niedługo potem powstał utwór „Up All Night”, który stał się klasykiem gatunku. Dzięki temu wydarzeniu Johnego B zaczęli zapraszać producenci imprez na całym świecie. W szybkim czasie stał się on bardzo rozpoznawalną postacią głównie za sprawą muzyki, którą tworzy, ale również temu jak wygląda i w jaki sposób zachowuje się na scenie.

http://www.myspace.com/johnbbeta
http://www.myspace.com/johnbbeta

SKREAM



Zbudował podwaliny dubstepu, tworząc garażowe brzmienia z Benga, którego poznał, podobnie jak Hatcha, pracując w Big Apple. Zmienił szybko oblicze miejskiego grania i stał się jednym z najbardziej wpływowych DJów Urban Music. Minimalistyczny i techniczny styl Skreama szybko stał się rozpoznawalny. Wypełniając mroczne uliczki zepsutego Londynu i okolicznych miasteczek, Skream wkradał się do świadomości pełnego frustracji społeczeństwa. Tworzył początkowo tylko na PC-tach i darmowym oprogramowaniu. Całe dnie spędzał przed komputerem, starając się wydobyć z niego coraz bardziej soczyste i głębokie dźwięki. Jego pierwsza wydana w 2003 roku płyta nosiła nazwę „The Judgement”, jednak to singiel "Midnight Request Line" (2005 rok) stał się najbardziej rozpoznawanym dub-stepowym hitem.

http://www.myspace.com/skreamuk
http://www.last.fm/music/Skream

LADY WAKS



Promotor, dj, producent i grafik. W 1999 roku prowadziła audycję hip-hopową w St. Petersburgskim radiu "Re-Cord". Poźniej skoncentrowała się na organizowaniu imprez. Jej projekt ‘In Beats We Trust’ został mianowany przez TimeOut Magazine najlepszą klubowa imprezą w 2004. Waks zaprosiła do współpracy Atomic Hooligan i Jay Cunning, którzy stali się zagranicznymi rezydentami eventów. Dzięki wielkiemu sukcesowi, jaki odniosła, w kolejnym roku zorganizowała największy na świecie, cykliczny festiwal breakbeatowy o nazwie Breaks Arena (breaksarena.com), na który za każdym razem przychodziło co najmniej 3000 ludzi. Jako dj, Lady Waks grała na całym świecie, będąc jednocześnie rezydentem The Tunnel w St. Petersburgu. Została zaproszona do grania na Electric Kingdon Tour z Westbamem i Hardy Hardem. W wytwórni West Records wydała pierwszą własną produkcję ‘Listen’, a kolejną ‘Minimal’ z wokalem i trzaskającym beatem – w Menu Music Records.

na 100% zagrają:
Sasha & Digweed (b2b set)
Valentino Kanzyani
Moshic
High Contrast

podobno także:
Pendulum
Plump DJs
Groove Armada
Hernan Cattaneo
Hawtin & Villalobos
Apollo 440
Eddie Halliwell
Markus Schulz
John O'Callaghan
David Morales

Jak dla mnie piknie




zarofka - Śr kwi 02, 2008 3:26 pm
" />Jak dla mnie tyż.



G Digital - Pt kwi 04, 2008 9:31 am
" />i jak dlamnie tyż

wakacje zacznewpłocku, a skończe we wrocławiu



gUfiaZtY - Pt kwi 04, 2008 2:54 pm
" />grudi jak w tym roku nas nie zabierzesz do Płocka to mosz chopiee klepane




al.an - Pt kwi 04, 2008 6:30 pm
" />
">Hawtin & Villalobos
yeah...
tak czy tak po raz 3 sie wpadnie



solo - Pn kwi 07, 2008 10:37 pm
" />
">Sasha & Digweed (b2b set)


tego musze posluchac ... o ile tak bedzie na 100 % jestesmy



Gudowski - Śr kwi 09, 2008 8:09 am
" />Cattaneo i Haliwell tez juz na 100%



fabriclive - Wt kwi 15, 2008 9:06 pm
" />
">na 100% zagrają:

podobno także:
Pendulum


skad masz takie informacje? a no i goldie bedzie jako chyba glowna atrakcja deep and blue...



zarofka - Pn kwi 21, 2008 10:16 am
" />już mamy bileciki



Kijjek - Pn kwi 21, 2008 2:47 pm
" />do tego jeszcze davethedrummer, aphrodite, plump djs ;D

bedziem



manko - Wt maja 06, 2008 4:47 pm
" />bedzie gorąco na scenie dNb jak panowe z Afryki wpadną



G Digital - Śr maja 07, 2008 8:47 am
" />Podali pełny skład

MAIN STAGE

Pendulum Live
Sasha & Digweed
Vitalic
Forest North Project (wtf??)

MYSTIC HOUSE ARENA

Moshic
Hernan Cattaneo
Plump DJs
David Morales
Junior Jack
Kid Creme
Wet Fingers
Marika
Glasse

HYPNOSIS ARENA

Eddie Halliwell
Astral Projection
Marcus Shulz
Yahel
John O'Callaghan
Ronald Van Gelderen

TECH GENETIC ARENA

Valentino Kanzyani
Dave The Drummer
Frank Kvitta
Juan Atkins
Carl Craig
David Crystal
Hagal and Petter Von Coil
SLG
Poziom X

DEEP & BLUE ARENA

Goldie
Aphrodite
High Contrast
Spor
John B.
Skream
Lady Waks
Panacea
Counterstrike



dzikuzz - Śr maja 07, 2008 10:05 am
" />bardzo przyzwoity squad. czas się wybrać po tickety



gram - Śr maja 07, 2008 12:27 pm
" />Można kupic bilety gdzieś w Rybniku



dzikuzz - Śr maja 07, 2008 12:39 pm
" />z ticketpro powinny być w muzycznym na placu wolności i w mediamarkt. przynajmniej tam kupiłem w zeszłym roku.



gram - Śr maja 07, 2008 12:41 pm
" />Dzięki



G Digital - Śr maja 07, 2008 12:56 pm
" />na ftb.pl kupisz z wysyłką do domu

na ticketpro są, ale na creamfileds w czechach i kupisz w mediamarkt bądź w empikach



HOin - Śr maja 07, 2008 2:01 pm
" />no to jak rok temu trza odwiedzic ta impreze ;p



ciastKo - Śr maja 07, 2008 3:16 pm
" />DEEP & BLUE ARENA

Spor
Panacea
Counterstrike


-

się wybierzemy imo



Gudowski - Śr maja 07, 2008 11:16 pm
" />Beeedeee

Marika, Moshic, itd itd itd..



zefel - Cz maja 08, 2008 2:37 am
" />
">
Panacea






G Digital - Cz maja 08, 2008 5:18 am
" />jak dla mnie tylko s&d, Hernan,no i CarlCraig, reszta to wioha i komercja



gRubaZzZ - Cz maja 08, 2008 6:34 am
" />
">
Panacea



<ciekawe czy bede w Poland .... >



escape - Cz maja 08, 2008 8:22 am
" />

Deep & Blue Arena (a po polsku scena d’N’b)

THE PANACEA



Niemiecki producent, który podczas swojej wieloletniej kariery rozwinął do perfekcji swój złowrogi, mushupowy styl. Tworzy mikstury zbudowane z elementów hardcore techno, drum'n'bassu, junglu i industrialu. Jest najważniejszą postacią w wytwórni Position Chrome, w której od 1996 roku wydał 23 epki i 5 albumów. Jego pierwsza płyta 'Low Profile Darkness' została sprzedana nakładem 12 000 tysięcy sztuk. Kolejne to 'Twisted Designz', 'Phoenix Metabolism' oraz 'German Engineering'. Jego produkcje wydały wytwórnie takie jak Mille Plateaux, Ant-Zen, Hands Productions, Ambush, Ad Noiseam, Kniteforce, Intransigent, Outbreak i Off Key. Obecnie Panacea należy do Anger Management - agencji bookingowej, zrzeszającej większość darksideowych djów drum’n’bassowych oraz wydaje swoje produkcje w labelu - Freak Recordings.

http://www.myspace.com/musicpanacea
http://www.lastfm.pl/music/Panacea

COUNTERSTRIKE



Justin Scholtemeyer AKA Animal Chin i Eaton Crous AKA 500 to dwóch producentów, którzy nanieśli RPA na drum’n’bassową mapę świata. Zaczynali od grania imprez w klubach i na raveach we wczesnych latach 90’tych . Od 1998 zaistnieli jako producenci. Od tego czasu stworzyli bardzo wiele produkcji w wytwórniach takich jak: Cell Recordings, Algorythm, Obscene, Trickdisk czy Disturbed Recordings. Jako duo uzupełniją się. Justin jest inżynierem dźwięku - dba o mixy i mastering, Eaton zajmuje się głównie produkcją. Nie ważne czy tworzą utwór razem czy osobno, zawsze brzmi to charakterystycznie dla Counterstrike.

http://www.myspace.com/counterstrike
http://www.lastfm.pl/music/Counterstrike

SPOR



Spor, zaledwie 22-letni artysta, w ciągu kilku lat wydał wiele płyt, a od zagrania pierwszej imprezy w klubie „The End” promuje siebie oraz drum’n’bass, podróżując po całym świecie. Zafascynowany Hivem, Ram Trilogy oraz Bad Company uciekał ze szkoły, aby w domowym zaciszu opanowywać sztukę robienia muzyki. Ze swoim znajomym- Codexem stworzyli projekt 'Final Reckoning'. Po rozpadzie duetu John zaczął tworzyć solo jako „Spor”. Pierwszą płytę wydał dla Damage Mindz Recordings dzięki swojemu koledze i mentorowi Murphiemu. Zmotywowało go to do cięższej pracy i dało wiarę, że może odnieść sukces. Kolejne utwory wydawał w już wytwórni Renegade Hardware po podpisaniu umowy z TOV Music Group. W 2005 roku z remixował utwór „Messiah” Konficta, który stał się klasykiem gatunku. W 2006 roku otworzył wytwórnie Lifted, w której wydał solową płytę „Supernova” oraz dwie współnie z Apexem, Ewunem i Evole Intentem.

http://www.myspace.com/spor
http://www.last.fm/music/Spor

GOLDIE



Goldie uważany jest za jednego z najważniejszych twórców w historii nurtu drum’n’bas. Na początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy w Wielkiej Brytanii popularny był breakbeat, jungle i rave, Goldie zaczął tworzyć nowy nurt muzyczny nazwany później drum’n’bassem. Jego dark sidowe brzmienie szybko znalazło wielu fanów na wyspach i na świecie. Pierwsze płyty wydawał na Reinforced Records jako Rufie Kru i 4hero, współpracując z takimi postaciami jak: Dego i Mark Mac. Jego kolejnym posunięciem było otworzenie własnej wytwórni - Metalheadz, która przeszła do historii i stała się jednym z bardziej znanych labeli na świecie, wydającym produkcje gwiazd gatunku, takich jak: Photek, Dilinja, Ed Rush, John B i wielu innych. W 1995 roku Godie podpisał umowę z London Records, wydając singiel "Timeless", który często uważany jest za szczytowe osiągnięcie tego gatunku. Dzięki suportowaniu w 1996 roku Bjork na trasie po USA Goldi stał się niezwykle rozpoznawalną postacią. Połowa lat 90 to także próba kariery filmowej. Goldie, straszący charakterystyczną złotą szczęką, pojawił się wówczas w epizodycznych rolach w takich produkcjach jak kolejny Bond „Świat to za mało” czy „Przekręt”. Zagrał również rolę Terryiego w filmie „Wojna gangów”. Po tych wydarzeniach jego kariera rozkwitła błyskawicznie. Zaczął wydawać mixy, grać na całym globie a pomiędzy podróżami wydawać nowe doskonałe płyty. Wkrótce zobaczymy go w Polsce !

http://www.myspace.com/metalheadzltd
http://www.lastfm.pl/music/Goldie

APHRODITE



Aphrodite - właściwie Gavin King to jeden z absolutnych królów jump-up jungle, rzadkiej, wysoko energetycznej odmiany drum'n'bass z charakterystyczną linią basową. Zaczynał swoją karierę pod koniec lat 80 grając Acid House w klubie Aphrodite. Przez przypadek spotkał Micka Finna i Claudio Giussaniego, z którymi to otworzył wytwórnie Urban Shakedown. Pierwszy singiel jaki wydali nosił nazwę „Some Justice / Ruff Justice”. W 1992 roku ukazała się płyta „Raw Motion / Dub Motion” wydana w nowo otwartym labelu Aphrodite Recordings. Niedługo potem Aphrodite założył drugą wytwórnie Urban Takeover, powstały w niej hity takie jak: „Bad Ass” czy „The Reprise / Galactic Jam”. Poza założycielem w wytwórni tej nagrywali m.in.: Muffler, Rascal&Klone, Drumsound & Simon "Bassline" Smith oraz wielu innych.

http://www.myspace.com/djaphrodite
http://www.lastfm.pl/music/Aphrodite

HIGH CONTRAST



High Contrast jest jednym z przedstawicieli podgatunku liquid d’n’b. Jego kariera zaczęła się w 2000 roku, kiedy wysłał do wytwórni Hospital swoją pierwszą produkcję. Niedługo potem ukazał się singiel „Make It Tonight”, a później płyta „True Colors”. Wydana w 2002 roku epka „High Society” została mianowana przez Knowledge Magazine jednym z trzech najlepszych albumów junglowych dziesięciolecia. Kolejnym osiągnięciem High Contrasta było wydanie mixa dla Fabric Life i Mixmag Magazine. Te wydarzenia otworzyły mu drogę do międzynarodowego świata muzyki. Zaczął grać sety w kultowym „Radio 1” i tworzyć dancefloorowe remiksy, m.in. dla Missy Elliot czy Axwella Ibizana. Do 2007 roku wydał kilka produkcji, które stały się hitami klubowych parkietów. Wraz London Elictricity, Logistics i Cyantificiem dalej prężnie działa w Hospital Records, tworząc coraz ciekawsze produkcje.

http://www.myspace.com/highcontrastuk
http://www.last.fm/music/High+Contrast

JOHN B



John B a właściwie John B. Williams, urodził się w 1977 w Maidenhead, Berkshire w Anglii. Wychowany na muzyce klasycznej, brytyjski super-producent jest jedną z ciekawszych osób zajmujących się muzyką elektroniczną. John eksperymentuje łącząc gatunki takie jak Elektro, Trance, Drum’n’Bass czy electroclash, ciągle poszukując nowych brzmień. W 1999 roku założył label Beta Recordings, gdzie wydawał przez kolejne dwa lata, tworząc płyty takie jak Catalyst, Electrostep, In:Transit oraz wiele singli. W 2001 Godie chcąc wprowadzić trochę nowego brzmienia do produkcji wydawanych w swojej wytwórni, postanowił przyjąć go Metalheadz. Niedługo potem powstał utwór „Up All Night”, który stał się klasykiem gatunku. Dzięki temu wydarzeniu Johnego B zaczęli zapraszać producenci imprez na całym świecie. W szybkim czasie stał się on bardzo rozpoznawalną postacią głównie za sprawą muzyki, którą tworzy, ale również temu jak wygląda i w jaki sposób zachowuje się na scenie.

http://www.myspace.com/johnbbeta
http://www.myspace.com/johnbbeta

SKREAM



Zbudował podwaliny dubstepu, tworząc garażowe brzmienia z Benga, którego poznał, podobnie jak Hatcha, pracując w Big Apple. Zmienił szybko oblicze miejskiego grania i stał się jednym z najbardziej wpływowych DJów Urban Music. Minimalistyczny i techniczny styl Skreama szybko stał się rozpoznawalny. Wypełniając mroczne uliczki zepsutego Londynu i okolicznych miasteczek, Skream wkradał się do świadomości pełnego frustracji społeczeństwa. Tworzył początkowo tylko na PC-tach i darmowym oprogramowaniu. Całe dnie spędzał przed komputerem, starając się wydobyć z niego coraz bardziej soczyste i głębokie dźwięki. Jego pierwsza wydana w 2003 roku płyta nosiła nazwę „The Judgement”, jednak to singiel "Midnight Request Line" (2005 rok) stał się najbardziej rozpoznawanym dub-stepowym hitem.

http://www.myspace.com/skreamuk
http://www.last.fm/music/Skream

LADY WAKS



Promotor, dj, producent i grafik. W 1999 roku prowadziła audycję hip-hopową w St. Petersburgskim radiu "Re-Cord". Poźniej skoncentrowała się na organizowaniu imprez. Jej projekt ‘In Beats We Trust’ został mianowany przez TimeOut Magazine najlepszą klubowa imprezą w 2004. Waks zaprosiła do współpracy Atomic Hooligan i Jay Cunning, którzy stali się zagranicznymi rezydentami eventów. Dzięki wielkiemu sukcesowi, jaki odniosła, w kolejnym roku zorganizowała największy na świecie, cykliczny festiwal breakbeatowy o nazwie Breaks Arena (breaksarena.com), na który za każdym razem przychodziło co najmniej 3000 ludzi. Jako dj, Lady Waks grała na całym świecie, będąc jednocześnie rezydentem The Tunnel w St. Petersburgu. Została zaproszona do grania na Electric Kingdon Tour z Westbamem i Hardy Hardem. W wytwórni West Records wydała pierwszą własną produkcję ‘Listen’, a kolejną ‘Minimal’ z wokalem i trzaskającym beatem – w Menu Music Records.



manko - Cz maja 08, 2008 1:09 pm
" />Jeeeeeedzieeemyyyyyy



ciastKo - Pn maja 26, 2008 9:31 pm
" />

Creamfields to największy festiwal muzyki elektronicznej i klubowej na świecie i jedyna tego typu impreza o zasięgu globalnym. Już 16 sierpnia 2008 roku odbędzie się we Wrocławiu jego polska edycja. Do stolicy Dolnego Śląska zjadą fani nowych brzmień z całej Polski i Europy. W trakcie osiemnastu godzin, na pięciu scenach wystąpi kilkudziesięciu zagranicznych wykonawców, w tym największe światowe gwiazdy. Tegoroczna edycja Creamfields Poland będzie już czwartym polskim wydaniem tego największego na świecie festiwalu muzyki elektronicznej. Uwagę należy zwrócić zwłaszcza na scene Deep & Blue, gdzie wystąpi czołówka producentów muzyki połamanej.

PENDULUM



Pendulum powstało w 2002 roku w australijskiej miejscowości Perth, kiedy to lokalni producenci muzyczni Rob Swire i Gareth McGrillen poznali DJ Paula 'Elhorneta' Hardinga. Wszyscy reprezentowali inne style muzyczne, od punka i metalu aż po drum & bass i breakbeat. Postanowili połączyć siły i tworzyć połamaną muzykę klubową (breakbeat, dnb). Ich talent ujawnił się już po 12 miesiącach działania zespołu. Ich pierwszy album "Hold Your Colour" został sprzedany w nakładzie 100 000 sztuk. Wykonali także remiks dla grupy The Prodigy (Voodoo People), który grany był regularnie w BBC Radio 1. Ich wielkimi przebojami stały się także „Tarantula” oraz „Painkiller”, zremiksowany później przez Noisie. Od ostatniego roku pracują nad występami na żywo, nazywając siebie elektronicznym Led Zeppelinem. Zaprzestali grania swoich produkcji z gramofonow, zastepujac je gitarami, perkusja i wokalem. Dzięki temu tworzą nowe brzmienie, które zawiera elementy syntetyczne połączone z klasycznymi instumentami. Wasnie taki występ będziemy mieli okazje usłyszeć na tegorocznej edycji festiwalu Creamfields.

http://www.myspace.com/officialpendulum
http://www.lastfm.pl/music/Pendulum

THE PANACEA



Niemiecki producent, który podczas swojej wieloletniej kariery rozwinął do perfekcji swój złowrogi, mushupowy styl. Tworzy mikstury zbudowane z elementów hardcore techno, drum'n'bassu, junglu i industrialu. Jest najważniejszą postacią w wytwórni Position Chrome, w której od 1996 roku wydał 23 epki i 5 albumów. Jego pierwsza płyta 'Low Profile Darkness' została sprzedana nakładem 12 000 tysięcy sztuk. Kolejne to 'Twisted Designz', 'Phoenix Metabolism' oraz 'German Engineering'. Jego produkcje wydały wytwórnie takie jak Mille Plateaux, Ant-Zen, Hands Productions, Ambush, Ad Noiseam, Kniteforce, Intransigent, Outbreak i Off Key. Obecnie Panacea należy do Anger Management - agencji bookingowej, zrzeszającej większość darksideowych djów drum’n’bassowych oraz wydaje swoje produkcje w labelu - Freak Recordings.

http://www.myspace.com/musicpanacea
http://www.lastfm.pl/music/Panacea

COUNTERSTRIKE



Justin Scholtemeyer AKA Animal Chin i Eaton Crous AKA 500 to dwóch producentów, którzy nanieśli RPA na drum’n’bassową mapę świata. Zaczynali od grania imprez w klubach i na raveach we wczesnych latach 90’tych . Od 1998 zaistnieli jako producenci. Od tego czasu stworzyli bardzo wiele produkcji w wytwórniach takich jak: Cell Recordings, Algorythm, Obscene, Trickdisk czy Disturbed Recordings. Jako duo uzupełniją się. Justin jest inżynierem dźwięku - dba o mixy i mastering, Eaton zajmuje się głównie produkcją. Nie ważne czy tworzą utwór razem czy osobno, zawsze brzmi to charakterystycznie dla Counterstrike.

http://www.myspace.com/counterstrike
http://www.lastfm.pl/music/Counterstrike

SPOR



Spor, zaledwie 22-letni artysta, w ciągu kilku lat wydał wiele płyt, a od zagrania pierwszej imprezy w klubie „The End” promuje siebie oraz drum’n’bass, podróżując po całym świecie. Zafascynowany Hivem, Ram Trilogy oraz Bad Company uciekał ze szkoły, aby w domowym zaciszu opanowywać sztukę robienia muzyki. Ze swoim znajomym- Codexem stworzyli projekt 'Final Reckoning'. Po rozpadzie duetu John zaczął tworzyć solo jako „Spor”. Pierwszą płytę wydał dla Damage Mindz Recordings dzięki swojemu koledze i mentorowi Murphiemu. Zmotywowało go to do cięższej pracy i dało wiarę, że może odnieść sukces. Kolejne utwory wydawał w już wytwórni Renegade Hardware po podpisaniu umowy z TOV Music Group. W 2005 roku z remixował utwór „Messiah” Konficta, który stał się klasykiem gatunku. W 2006 roku otworzył wytwórnie Lifted, w której wydał solową płytę „Supernova” oraz dwie współnie z Apexem, Ewunem i Evole Intentem.

http://www.myspace.com/spor
http://www.last.fm/music/Spor

GOLDIE



Goldie uważany jest za jednego z najważniejszych twórców w historii nurtu drum’n’bas. Na początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy w Wielkiej Brytanii popularny był breakbeat, jungle i rave, Goldie zaczął tworzyć nowy nurt muzyczny nazwany później drum’n’bassem. Jego dark sidowe brzmienie szybko znalazło wielu fanów na wyspach i na świecie. Pierwsze płyty wydawał na Reinforced Records jako Rufie Kru i 4hero, współpracując z takimi postaciami jak: Dego i Mark Mac. Jego kolejnym posunięciem było otworzenie własnej wytwórni - Metalheadz, która przeszła do historii i stała się jednym z bardziej znanych labeli na świecie, wydającym produkcje gwiazd gatunku, takich jak: Photek, Dilinja, Ed Rush, John B i wielu innych. W 1995 roku Godie podpisał umowę z London Records, wydając singiel "Timeless", który często uważany jest za szczytowe osiągnięcie tego gatunku. Dzięki suportowaniu w 1996 roku Bjork na trasie po USA Goldi stał się niezwykle rozpoznawalną postacią. Połowa lat 90 to także próba kariery filmowej. Goldie, straszący charakterystyczną złotą szczęką, pojawił się wówczas w epizodycznych rolach w takich produkcjach jak kolejny Bond „Świat to za mało” czy „Przekręt”. Zagrał również rolę Terryiego w filmie „Wojna gangów”. Po tych wydarzeniach jego kariera rozkwitła błyskawicznie. Zaczął wydawać mixy, grać na całym globie a pomiędzy podróżami wydawać nowe doskonałe płyty. Wkrótce zobaczymy go w Polsce !

http://www.myspace.com/metalheadzltd
http://www.lastfm.pl/music/Goldie

APHRODITE



Aphrodite - właściwie Gavin King to jeden z absolutnych królów jump-up jungle, rzadkiej, wysoko energetycznej odmiany drum'n'bass z charakterystyczną linią basową. Zaczynał swoją karierę pod koniec lat 80 grając Acid House w klubie Aphrodite. Przez przypadek spotkał Micka Finna i Claudio Giussaniego, z którymi to otworzył wytwórnie Urban Shakedown. Pierwszy singiel jaki wydali nosił nazwę „Some Justice / Ruff Justice”. W 1992 roku ukazała się płyta „Raw Motion / Dub Motion” wydana w nowo otwartym labelu Aphrodite Recordings. Niedługo potem Aphrodite założył drugą wytwórnie Urban Takeover, powstały w niej hity takie jak: „Bad Ass” czy „The Reprise / Galactic Jam”. Poza założycielem w wytwórni tej nagrywali m.in.: Muffler, Rascal&Klone, Drumsound & Simon "Bassline" Smith oraz wielu innych.

http://www.myspace.com/djaphrodite
http://www.lastfm.pl/music/Aphrodite

HIGH CONTRAST



High Contrast jest jednym z przedstawicieli podgatunku liquid d’n’b. Jego kariera zaczęła się w 2000 roku, kiedy wysłał do wytwórni Hospital swoją pierwszą produkcję. Niedługo potem ukazał się singiel „Make It Tonight”, a później płyta „True Colors”. Wydana w 2002 roku epka „High Society” została mianowana przez Knowledge Magazine jednym z trzech najlepszych albumów junglowych dziesięciolecia. Kolejnym osiągnięciem High Contrasta było wydanie mixa dla Fabric Life i Mixmag Magazine. Te wydarzenia otworzyły mu drogę do międzynarodowego świata muzyki. Zaczął grać sety w kultowym „Radio 1” i tworzyć dancefloorowe remiksy, m.in. dla Missy Elliot czy Axwella Ibizana. Do 2007 roku wydał kilka produkcji, które stały się hitami klubowych parkietów. Wraz London Elictricity, Logistics i Cyantificiem dalej prężnie działa w Hospital Records, tworząc coraz ciekawsze produkcje.

http://www.myspace.com/highcontrastuk
http://www.last.fm/music/High+Contrast

JOHN B



John B a właściwie John B. Williams, urodził się w 1977 w Maidenhead, Berkshire w Anglii. Wychowany na muzyce klasycznej, brytyjski super-producent jest jedną z ciekawszych osób zajmujących się muzyką elektroniczną. John eksperymentuje łącząc gatunki takie jak Elektro, Trance, Drum’n’Bass czy electroclash, ciągle poszukując nowych brzmień. W 1999 roku założył label Beta Recordings, gdzie wydawał przez kolejne dwa lata, tworząc płyty takie jak Catalyst, Electrostep, In:Transit oraz wiele singli. W 2001 Godie chcąc wprowadzić trochę nowego brzmienia do produkcji wydawanych w swojej wytwórni, postanowił przyjąć go Metalheadz. Niedługo potem powstał utwór „Up All Night”, który stał się klasykiem gatunku. Dzięki temu wydarzeniu Johnego B zaczęli zapraszać producenci imprez na całym świecie. W szybkim czasie stał się on bardzo rozpoznawalną postacią głównie za sprawą muzyki, którą tworzy, ale również temu jak wygląda i w jaki sposób zachowuje się na scenie.

http://www.myspace.com/johnbbeta
http://www.myspace.com/johnbbeta

SKREAM



Zbudował podwaliny dubstepu, tworząc garażowe brzmienia z Benga, którego poznał, podobnie jak Hatcha, pracując w Big Apple. Zmienił szybko oblicze miejskiego grania i stał się jednym z najbardziej wpływowych DJów Urban Music. Minimalistyczny i techniczny styl Skreama szybko stał się rozpoznawalny. Wypełniając mroczne uliczki zepsutego Londynu i okolicznych miasteczek, Skream wkradał się do świadomości pełnego frustracji społeczeństwa. Tworzył początkowo tylko na PC-tach i darmowym oprogramowaniu. Całe dnie spędzał przed komputerem, starając się wydobyć z niego coraz bardziej soczyste i głębokie dźwięki. Jego pierwsza wydana w 2003 roku płyta nosiła nazwę „The Judgement”, jednak to singiel "Midnight Request Line" (2005 rok) stał się najbardziej rozpoznawanym dub-stepowym hitem.

http://www.myspace.com/skreamuk
http://www.last.fm/music/Skream

LADY WAKS



Promotor, dj, producent i grafik. W 1999 roku prowadziła audycję hip-hopową w St. Petersburgskim radiu "Re-Cord". Poźniej skoncentrowała się na organizowaniu imprez. Jej projekt ‘In Beats We Trust’ został mianowany przez TimeOut Magazine najlepszą klubowa imprezą w 2004. Waks zaprosiła do współpracy Atomic Hooligan i Jay Cunning, którzy stali się zagranicznymi rezydentami eventów. Dzięki wielkiemu sukcesowi, jaki odniosła, w kolejnym roku zorganizowała największy na świecie, cykliczny festiwal breakbeatowy o nazwie Breaks Arena (breaksarena.com), na który za każdym razem przychodziło co najmniej 3000 ludzi. Jako dj, Lady Waks grała na całym świecie, będąc jednocześnie rezydentem The Tunnel w St. Petersburgu. Została zaproszona do grania na Electric Kingdon Tour z Westbamem i Hardy Hardem. W wytwórni West Records wydała pierwszą własną produkcję ‘Listen’, a kolejną ‘Minimal’ z wokalem i trzaskającym beatem – w Menu Music Records.

http://www.myspace.com/ladywaks

Bilety dostępne są w całej Polsce w sieciach sprzedaży Eventim, Ticketpro i na stronie www.ftb.pl, wiecej info na http://www.creamfields.pl



Docia - Wt maja 27, 2008 6:03 am
" />jak narazie wszystko idzie w dobrym kierunku zeby odwiedzic w tym roku wrocław



zefel - Wt maja 27, 2008 9:07 am
" />bilet zamówiłem, teraz tylko czekam aż przyślą



agtkr - Pn cze 09, 2008 9:01 pm
" />a może też się skusze...



zefel - Pn cze 09, 2008 9:16 pm
" />
">a może też się skusze...

dawaj, dawaj

będziemy mieć wesołą podróż
wiadomo jak to z nami



agtkr - Pn cze 23, 2008 10:00 am
" />no właśnie Mefi mi głowe tym nabił ostatnio w inqu i tak sobie myśle że raczej pojade



solo - Śr lip 02, 2008 3:00 pm
" />

Jeśli chciałbyś pojechać na Creamfields a nie masz jeszcze biletu, wystarczy że odpowiesz na dwa proste pytania a bilet powędruje do Ciebie! Do rozlosowania mamy 3 pojedyncze bilety.

Oto pytania:
1.Która edycja Creamfields odbędzie się w tym roku w Polsce?
2. Sasha zagra na creamfields po raz... ?

Odpowiedzi wysyłajcie na info@houseradio.pl o treści "cream".

Za tydzień w środę o 20:00 ogłosimy zwycięzców konkursu.
www.houseradio.pl



solo - Śr lip 09, 2008 9:31 pm
" />wyniki na www.houseradio.pl



najki - Śr lip 30, 2008 12:29 pm
" />gdzie jeszcze mozna kupic bilet (moze jestem slepa ale na tyh stronkah juz nie widza) w empiku nie ma tez ...



gram - Śr lip 30, 2008 6:55 pm
" />allegro.pl



agtkr - Cz lip 31, 2008 9:15 am
" />jeszcze troche ...



davee - Pt sie 01, 2008 9:35 am
" />mam bilety do sprzedania na cream'a za 109 zl
http://allegro.pl/show_item.php?item=410948496



dave_205 - Pt sie 01, 2008 2:00 pm
" />ja mam 2 bilety ktore moge odstapic po 110 zl
kontakt mailowy:
dave_205@o2.pl



najki - N sie 03, 2008 10:49 am
" />ma ktos moze jakies miejsca jeszcze zeby tam dojehac?



dzikuzz - Pn sie 04, 2008 3:18 pm
" />train



najki - Pn sie 04, 2008 4:35 pm
" />hodzilo mi raczej o cos bardziej zorganizowanego



a.m.o.s - Pn sie 04, 2008 4:39 pm
" />jak by ktos chcial to mam bilet do zgonienia za 110 zl



agtkr - Wt sie 05, 2008 10:10 am
" />
">hodzilo mi raczej o cos bardziej zorganizowanego

z Gliwic jedzie bus, szczegóły na bibainfo.pl



zefel - Wt sie 05, 2008 8:48 pm
" />
">hodzilo mi raczej o cos bardziej zorganizowanego

z Gliwic jedzie bus, szczegóły na bibainfo.pl

nasz pociąg przejeżdża przez Gliwice ;p



kac. - Pt sie 08, 2008 5:24 pm
" />tamtaram bilety już mam



zefel - Pt sie 08, 2008 7:05 pm
" />
">tamtaram bilety już mam

już? chyba dopiero



vadi - So sie 09, 2008 8:54 am
" />a ja nie mam i mieć nie będę bo nie mam kasy



zefel - So sie 09, 2008 11:35 am
" />
">a ja nie mam i mieć nie będę bo nie mam kasy

ale jedziesz?



agtkr - Pn sie 11, 2008 7:55 am
" />
">a ja nie mam i mieć nie będę bo nie mam kasy

na stronie głównej festivalu w kontaktach można napisać maila, że chce się być wonotariuszem i określić stopień zaawansowania języka angielskiego i takie tam, że się bardzo chce i w ogole. Wejsciówke dostaje się za free, ale problem polega na tym, że trzeba potem stać np. i sprawdzać bilety, czy szukać narkotyków, albo inne dziwne rzeczy



dzikuzz - Pn sie 11, 2008 4:21 pm
" />i my również z ticketami.... złooo ;D

orientuję się ktoś, czy jest tam jakaś opcja wynajęcia pokoju w akademiku or somewhere



kac. - Śr sie 13, 2008 5:35 pm
" />vadi bierz ta opcje na bramce to ja sie odezwe którą mam wchodzić

jesli chodzi o lokum to

http://puhot.pl/text.php?alias=cennik_pokoje&lang=PL

tanio i blisko rynku



agtkr - Cz sie 14, 2008 9:35 am
" />nie wiem czy da się to tam teraz jakoś ogarnąć, ale wiem że znajome z wrocławia na to poszły i każda ma stać 2h na bramce i sprawdzać bilety wygrane, potem mają wolne.



meqs - Cz sie 14, 2008 9:55 am
" />Jak ktos jeszcze nie ma ustalonego transportu na cream to sa 2 MIEJSCA W SAMOCHODZIE Z RYBNIKA .



davee - Cz sie 14, 2008 11:04 am
" />http://www.creamfields.pl/pl/creamfields/time-table



dzikuzz - Cz sie 14, 2008 2:39 pm
" />k...a, ale niedojebany ten time table....



kac. - Cz sie 14, 2008 5:44 pm
" />ciekaw jestem ile ludzi jedzie z Rybnika - jako snob powinienem tu napisać: grunt że JA jadę ze znajomymi na creamfildsaaa i będę bawił się wyśmieniiicie ohh ohh - ale tak na prawdę jestem ciekaw ile osób jedzie, a wiem że jedzie
odemnie jedzie jeszcze 4 cztery osoby (ze mną włącznie).



a.m.o.s - Cz sie 14, 2008 6:12 pm
" />MANHATAN sqład cztero osobowy + ruda grażyna z rybnika



najki - Cz sie 14, 2008 7:11 pm
" />odemie 3 ale moze sie jeszcze 2 skusza ;D



Madziuchna - Pt sie 15, 2008 12:10 pm
" />Lecim...... chyba bede biegała z jednej sceny na drugą i srała pod siebie... ;P nie no łogień z dupyyyy...

Ready steady go!



protest - Pt sie 15, 2008 9:51 pm
" />
">k...a, ale niedojebany ten time table....

czemu niedojebany??

dla mnie jest zrobiony idealnie!

najpierw się rozgrzeję i namiociku deep and blue, potem skoczę na bronka, potem odwiedzę starych ziomków [plump dj's], potem znowu skoczę na bronka i udam się pod main stage na pendulum, a na końcu [po bronku] skoczę spowrotem do namiociku na hajkontiego i tam juz zostanę, bo aphrodajti też powymiata! - to pewne! spor rozkurwi system i wszyscy oleją biednego dżonego! ale cóż...

...życie!



kac. - So sie 16, 2008 9:31 am
" />chyba raczej popłynę



solo - So sie 16, 2008 10:47 am
" />we wrocku pogoda jest ok nie pada... tylko mokro
Kac dawaj znac od nas jedzie z 20 osob:) i juz na miejscu jest kilka



kac. - N sie 17, 2008 1:07 pm
" />ahhh dopiero teraz czytam co napisałeś, ale spotkałem paru ludzi z Rybnika, ale Ciebie nie!! , może dlatego że jeśli nie tańczyłem to bronołem w błotnistym kiesielu (STREFA FUN czy SPA sam już nie wiem ) by znów zatańczyć

p.s. warunki nie były cukierkowe, ale nie mam zamiaru marudzić - potańczyłem, pobawiłem sie i o to chodzi



dzikuzz - N sie 17, 2008 1:13 pm
" />dobrze, że sobie wypastowałem buty...



protest - N sie 17, 2008 1:50 pm
" />dobrze, że nie wziąłem nowszych, bo te które wziąłem są już do wyjebania! woodstock ma na noc! chyba większego gnoju nie miałem okazji doświadczyć...a wyjeżdżając 3 razy się zakopałem i prawie by mnie koleś traktorem wyciągał przez to pole! [traktor na etacie - zajebista organizacja! ]



Madziuchna - N sie 17, 2008 2:08 pm
" />Mokro, blotnisto, potliwo ( szczególnie kiedy z dachu namiotu padal na ciebie skroplony pot przegrzanców ;P ) bez mitrzów na których czekałam ale coż.. jak sie nia ma co sie lubi... Cudnie, duza ekipa z Rybnika na kazym kroku ktos znajomy -prawie jak w domu

Nawet piwo nie bylo najgorsze- a kalosze w Wroclawskim OBI byly strzalem w dziesiatke. Popyt na worki foliowe nakrecil nam calkowicie niespodziewanie biznesowe stoisko Troche cienko z jakakolwiek sprawdzona,rzetelna informacja co jak dlaczego gdzie. ile osób ,tyle scenariuszy. Ulotek z mapka jak poruszac sie bo błoniach ;P

Dzieki ZaaN Aguska i Ruda Grażyna która uległa moim namowom na event ;* do zaś



zefel - N sie 17, 2008 6:25 pm
" />http://pl.youtube.com/watch?v=PG4XFI6VxK0

http://pl.youtube.com/watch?v=guzt-jgIjtY

http://www.youtube.com/watch?v=jJUjUvgm4XM

http://www.youtube.com/watch?v=SuxW2Q1yGT4

http://pl.youtube.com/watch?v=qp6HGt9_HpQ

http://www.youtube.com/watch?v=boq2LWTwhIo


">no i kilka sztuk słabej jakosci fotek - http://junglist.pl/gallery/v/creamfields/



zarofka - N sie 17, 2008 6:33 pm
" />Błoto? Jakie błoto? Pal sześć błoto!!!
Ale od początku. Najpierw - jak zwykle błądzenie, nie mogliśmy znaleźć wjazdu, z godzine krązyliśmy wokół dróg na Oborniki i inne szajse heh, ale w koncu dotarliśmy, kolejne wydarzenie.. auto zakopało nam się po pachy w błocie i cza było rolnika, który tam robił interes życia prosić, zeby za 2 dyszki nas traktorem wyciągnął. Wyciągnął. Potem, co z butami? Reklamówki na nogi i dawaj (ja miałam gumowce, coś mi tak jakoś w domu pzrez myśl przeszło, że mogą się przydać hehehe ) do przodu. Nie opchnelismy nadwyżkowego biletu, trudno. włazimy na teren festiwalu, dowiedzielismy się po drodze, że jest do dupy, majn stejdż zalane, nie ma żadnych zagranicznych dj. O sobie myśle, bedę bić kogoś.
Wleźlismy gdzies na techno - zajebiscie, ale jeszcze nie to, idziemy dalej, dramy mnie absolutnie nie interere, wiec na mystic house. Coś się dzieje, tam nas zatrzymało. Zaczyna sie dziać jakiś dobry dobry set. Potupujemy, wlazł taki wałek, ze podeszliśmy bliżej, Piotrek do mnie mówi: idź sobie zobacz dejota, który gra, ja : nie, w dupie to mam, a on: zobacz didżeja idź. Poszłam, podchodze patrze.. k**wa SASHA!!!!!! ja pierdziele, wcisnelismy sie na przod, diggi z sashą no tego słowami niczym nie opiszę, mam tylko w mózgu cos, co na zawsze mi już pozostanie, boże co to był za set!!!!!!!!!!!!!!! KUrde sobie przyponiałam, czemu ja mam 200 ich setów do dziś na dysku i nie wywaliłam żadnego, choc dawno nie słuchałam raczej, no kocham ich, kocham!!!! Jak zobaczyłam przy mega tłustym remixie kawałka ladytrona przy tych uniesieniach zawiazane na nogach digweeda na KOKARDKI REKLAMÓWKI (to samo u sashy) to po prostu szacun rispekt i mega love wielkie.
kanzani, potem astrale poszłam luknąć, bardzo efektownie, ale ide siku i w kiblu słyszę ZNOWU się coś dzieje na mystic, oj coś kurde mega dobrego, lece do piotrka ze wbijam na mystic, na techno arene po grudiego, mówie, ze cos masakruje mystic, Grudi: to musi byc KATANIO wbijamy!! o bosz jaki piękny set!!! Nie potrafie tego opisać, bo generalnie nie spałam ani grama jeszcze i w ogóle, no nie da sie, nie da!!
Oprócz tego super towarzystwo, after z piwami malinowymi i mój oryginalny powrót składaja sie na NAJLEPSZĄ IMPREZĘ ROKU!!!!!

dziękujęęęęęęęęęęęęę



meqs - N sie 17, 2008 9:38 pm
" />SPOR po MIELYŁ !!



a.m.o.s - Pn sie 18, 2008 8:47 am
" />...ja spodziewałem sie czegoś innego
w sumie nie zwiedzałem innych namiotów bo ciągle przebywałem w blue arena, ale czy te trzy plaskie telewizorki to miały być wizuale??
dajcie spokój było gównianie, chłopaki w Vipie maja lepsze wizuale, przynajmniej rzutnik mają.
i jak dla mnie to tylko Lady Waks i High Contrast dobrze pograli bo na John B juz spałem w samochodzie, a pozatym to PATATAJJJ PATATAJJJ PO BŁOCIE...



zarofka - Pn sie 18, 2008 10:26 am
" />na Globalu w Anglii w 2007 było jeszcze ciekawiej, tam się już plywało

o proszę:

http://pl.youtube.com/watch?v=Zyc_sAJg8 ... re=related



najki - Pn sie 18, 2008 12:23 pm
" />High contrast, logistic, lady waks, panacea w holere milo zaskoczyli w przeciwienstwie do aphrodite ktory dawal same nowosci ... na Sporze mnie niestety nie bylo czego w holere zaluje ;/ john b ... juz bylam w drodze do domu tez szkoda.

Bloto? e tam bloto mnie to tam nie przeszkadzalo raczej bawilo ;D fakt moznabylo zgubic buty ale warto bylo ;D
Rybnik daje rade duzo znajomyh twarzy a klimat i ludzie super.

Dobilo mnie jednak to ze woda kosztowala tyle samo co piwo ;o



davee - Pn sie 18, 2008 12:59 pm
" />skream bylem tylko na 20 ostatnich min bylo ok, dzieki za kosheen - guilty w remiksie plasticman,
high standard czyli miazga zaczal od krs one, pozniej z moim ulubionym kiss kiss bang bang i juz bylem w niebie, swietny caly set dnb.pl slayer dzieki za tread softly,if we ever i benga night w rem zinca
aprodite-poczatek nuuudddddnnnnnyyyy z clownstep ale wszystko zmienilo sie od voodoo people pozniej wszytko co nalepsze w ragga jungle dubwise i jump up dnb.pl slayer
spor- dla mnie miaaazzgaa Exclamation dnb.pl slayer
johny b- po prostu nie lubie tego co gral oprocz disco dido lynx'a i po 20 minutach
sie zmylem
dla mc respect byli swietni
organizacja to kompletna klapa,organizatorzy zapomnieli ze jest to festiwal dla ludzi ,nie wiem dlaczego nie rozdawali za free workow na smieci(moze chcieli dac zarobic tym frajera,ktorzy chcieli za 1 10 zl)?,brak oswietlenia ,brak pendulum i cv ,z wizuale na deep and blue to poprostu zenada jak na tak duzy festiwal
aha jeszcze cream busy-miejsca z ktorych mozna bylo dojechac na lotnisko mialy byc podobno oznaczone i stac mieli tam wolontariusze ja osobiscie nic takiego nie spotkalem a z powrotne to juz no comment, ze znajomymi doszlismy az do wrocka Laughing
pozdro dla znajomych ktorych spotkalem i dla nieznajomych ktorych mialem okazje poznac na mudfields ps.moze ktos napisac jakie utwory zagral goldie? peace
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu