ďťż

[1978] Opel Kadett C 2d limo



Eddie - N cze 01, 2008 10:41 am
" />upolowane dzisiaj na classic parkingu... ..









pib84 - N cze 01, 2008 11:11 am
" />hahahahaaha łoł ale kupa nie chciał bym być jego włascicielem............................................................................ ups chyba już za późńo :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P



pib84 - N cze 01, 2008 11:31 am
" />zwróccie uwage na precyzyjnie wykonane i inzynieryjnie obliczne wgniecenia których celem jest zmniejszenie współczynnika oporu powietrza oraz na tuningową klapę tylna od irmshera która jest tak naprawde spojelerem dociskającym tył stylizowanym zeby wyglądał jak chu... spasowana klapa od kadeta. tylko dzięki tym dodatkowym 90 kg/cm2 siły nacisku olbrzymia moc z 10000000000 konnego 1.2 daje sie jako tako ujażmić:):):):):):):):):):):):)



rafalb - N cze 01, 2008 12:52 pm
" />to jak już tego truposzczaka kupiłeś to pewnie nie po to aby stał pod blokiem

będzie rajdówka czy nadal wierzysz w potęgę fiatowskiego DOHC i rozglądasz się za fiatem

jak by co to chętnie łyknę te twoje zapyzione dwazero

a swoją drogą to kadet to dobry wybór , szkoda ,że nie "fastback" ale zwykły limo też jest ok , szykuj go to może po wakacjach się pościgamy trochę w kjs-ach




Caprifan - N cze 01, 2008 1:03 pm
" />A to KJS są jeszcze w Gorzowie... Myślałem że to umarło wraz z AK Gorzowskim...



pib84 - N cze 01, 2008 1:10 pm
" />Oj wydaje mi się że ja pościgam sie wczesniej:). Moje "dwazero" niestety zostaje i w bliżej nie okreslonym czasie po wymianie płynów, pasków i regulacji zapłonu oraz zamontowaniu soleksów jak skończy sie ohv-ka[ a na to sie zapowiada} pójdzie do pomarańcza ...... jeszcze nie wiem czy zostawie skrzynie czy trzeba bedzie sprofanowac tunel ale raczej wsadze 5. Sprzedam ci je po kosztach jak wyremontuje to 2.0 które leży w proszku:)

Co do potęgi DOHC to jeżeli chodzi o fiata to nadal uważam że jest to jedyna słuszna droga bo ohv to największa kupa na ziemi. I nadal uważam że DOBRE DOHC w DOBRZE zrobionym fiacie pozamiatało by paru "cfaniaków" Natomiast po części przypadek a po czesci moja dociekliwość sprawiła że wkońcu uwierzyłem w to o czym ciebie przekonywałem już od roku........ że fiat jako boko-rajdo-zabawo-wóz jest trochę bez sensu bo jest za drogi:).
Przypadek dlatego że znalazłem te padake za psi grosz a dociekliwość dlatego że jak wlazłem na niemieckiego ebay-a i zobaczyłem że moge sobie na oplu zbudować driftowóz za cene kompletu bilsteinów do fiata to stwierdziłem że to nie ma sensu.
Bez obrazy ale nie chce starcić kupy kasy żeby póżniej dahować albo co chwile sie wkórwiac na usterki i nic nie pojeździć. Jak dobrze poszperam w reichu na zaprzyjaźnionych forach za 2 kafle zbuduje sobie zabawke jaka na fiacie kosztowała by mnie z 6 - 7 i to optymistyczne założenie.......... a dwa kafle w razie wypadku jestem w stanie przeboleć tym bardziej że całość zestawu plug and play mozna przełożyć do innej budy .......................... a ja już naprawde mam kosmiczne parcie na jeżdżenie co chyba widać po pomarańczy która biedna najbardziej odczuwa u mnie brak zabawki



pib84 - N cze 01, 2008 9:30 pm
" />Natrafiony przypadkiem na wiosce 4 dni temu powód radykalnej zmiany markowej w moim garażu oraz całego podejscia do zabawy autami. Własnie wróciłem z pierwszych boków i jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczony amozna wręcz powiedziec zakochany..... byłem tez juz oczywiscie na kominie:):):):):):)

OŁKEJJJJ TERAZ O OPELKU

silnik 1.2 podobno po kapitałce w zeszłym roku. Bardzo to możliwe bo pracuje super to raz a dwa gościu wogóle nie był napalony na sprzedaz i miał to w d więc nie widze powodu żeby kłamał.. Instalacja gazowa z butla mniejszą od butelki pepsi ale podobno silniczek bardzo ekonomiczny. Buda jak widać była robiona ale przez jakiegos rzeźnika i powinien za to dostać w czomber.... mimo to trzeba jednak przyznac że nie ma problemów z rdzą[całe zycie w garażu]. Jest to kadecik już po liftingowy - o ile można to tak nazwać - z kierunkami u góry przy swiatłach. Drzwi i maska przydały by sie nowe. Dostaje co prawda komplecik do auta ale też są w opłakanym stanie. Do wymiany też klapa która wygląda i pasuje jakby wogóle nie była od tego auta. Trzeba zrobic hamulce bo są zastane i to wszystko.

Co tu dużo pisać stan tego auta nie jest zły bo dosyć mocno trzyma sie kupy i nie ma problemu z rudolfem. Mechanicznie po za paroma pierdołami w zawieszeniu jest bardzo ale to bardzo dobrze. Kupiony został tylko wyłącznie z przeznaczeniem na zabawke wiec w planach jest oplowski cih 2.0 zawiecha z ebaya i szpera a co później zobaczymy czas pokaże. Im więcej jeżdże tym autem tym bardziej je lubie a jeszcze nic nie zostało zmienione. jak tak dalej pójdzie to kupie sobie jeszce jednego takiego do jazdy na codzień:) to jest naprawde przyjemne i miłe auto





tak bedzie pomalowany i do tego te motylki szerokie co mam rozniez na bialo czerwono do tego biale kierunki i biale tylne lampy kaltka kubly i to wszystko




pib84 - Pt cze 13, 2008 2:50 pm
" />ok mały update ........ wczoraj odebrane części zapasowe

najbardziej ciesze się z mostu bo ten na aucie to totalna kupa ... zapasowy jest super i jak tylko wróce z urlopiku idzie na zeszperowanie 100%

opelek został umyty a nieoczekiwana dziura w oponie zmusiła mnie do szybszego[narazie tylko z tyłu bo 2 pozostałe sa jeszcze nie gotowe] założenia felg, na których auto wygląda zabójczo... moze bedą jeszcze szerzej

tak po za tym to dzisiaj jeszcze troche porobiłem przy hamulcach.... coś przy bebnie, jeden klocek itp. itd. nie była to wymiana wszystkiego bo to nastapi razem z wsadzeniem sportowej zawiechy już niedługo ale teraz przynajmniej da się jeździc

No i na koniec powiedzcie pany co myslicie??? Zamontuje chyba te lusterka ale nie wiem coś nie mogę sie przemóc. Jak myslicie jak to wygląda??? Może troche bardziej z przodu lub blizej kierowcy sam nie wiem........... narazie beda czarne w momencie lakierowania zmienia barwe na czerwoną






pib84 - Pt cze 13, 2008 2:56 pm
" />




rafalb - Pt cze 13, 2008 4:12 pm
" />felgi kapitalne , szkoda ,że nie masz 4 sztuk , lusterka na błotnikach w kadecie wg. mnie wyglądają jak kupa , dużo lepsze miejsce to drzwi ewentualnie błotniki ale bardzo blisko drzwi

apropo rajdówki za 2000 to jak rozmawialiśmy przed blokiem to prawie mnie przekonałeś ale przemyślełem sprawę i teraz wiem ,że będzie to raczej nie możliwe do wykonania ( sam remont budy + klatka w jakimś zakładzie co się na tym zna to lekko 3500 zł ) chyba że idziesz po kosztach i bez klatki śmigasz ( słabo się to zwykle kończy )

mocna strona opla to silniki które są tanie i szeroko dostępne , z drugiej strony w fiacie ja bym się nie upierał na DOHC bo zrobienie mocnego i niezawodnego DOHC to koszt minimum 5000 zł , bo kupy z allegro za 800zł to silniki co mają po 30 lat i nie wiadomo ile kilometrów

do fiata idealnie pasuje 1.8 z bmw ( jest taki na szrocie za 500 zł w idealnym stanie - sam bym go brał ale uparłem się na DOHC )

mimo wszystko życzę powodzenia i mam nadzieję na jesień się z tą twoją wydumką pościgać



pib84 - Pt cze 13, 2008 6:15 pm
" />ciekawi mnie dlaczego skoro pasuje idealnie to jeszcze niewidziałem fiatów z silnikiem bmw tylko z dohcami sa wszystkie z tego wynika że wszyscy to "patriotyczni don kichoci"............. już kiedyś miliśmy te rozmowe na temat twojej tendencji zawracania rzeki łyżeczką ale jak widac jesteś niereformowalny

felg mam 4 sztuki 2 kolejne sa już na wykonczeniu

buda nie wymaga interwencji więc tutaj już twoje wyliczenie jest nieprawdziwe a klatke mam zamiar zrobic po kosztach [ i chodzi tu o mozliwości dane mi przez moje znajomości i kontakty a nie po kosztach jako ze z rurek pcv]

w rozmowie o kosztach chodziło mi o to ze do kadeta kupuje komplet zawiechy[dedykowany, profesjonalny] sportowej za 800 zł gdzie w fiacie same bile kosztuja 1500 plus to cosobie wydumasz na reszte ......... a to i tak nie bedzie tak dobre jak dedykowana fabryka. do tego za grosze mam dedykowane stabilizatory panhardy haulce dorownojace porszakowym i niezliczone ilosci pierdół

PS
silnik z bm-ki bierz ale halogeny oddaj :(:(:(:(:(:(:(



jurek_j - Pt cze 13, 2008 6:32 pm
" />Był czerwony 125p z 2,3 z Forda, pięknie wylatywał mu ogień z tłumika, filmiki są gdzieś na youtubie. Patriotyczni Don Kichoci? Przecież DOHC był tak samo Polski, jak Polonez był konstruowany przez Polaka...

Szczerze kibicuję w tworzeniu nowej rajduffki vel gruz. Mam nadzieję, że pokaże się w pełnej krasie na kominie.



pib84 - Pt cze 13, 2008 7:02 pm
" />chodzi mi o to ze jakby silniki z bmw tak łatwo i przyjemnie wchodziły to cełe F&F FSO AK I inni to idioci bo mecza sie z dohcami jak mozna se wstawic swietny silnik z bmw......... poprostu rafal znowu wie lepiej



rafalb - So cze 14, 2008 9:46 am
" />nie "po prostu wiem lepiej " tylko silniki M10 z bmw wchoedzą bez problemu a ludzie męczą się z dohc sam nie wiem czemu ( a czemu męczą się z fiatami ? ) , ja chcę zainwestować w dohc aby mieć silnik zgodny z homologacją i jak bym kiedyś chciał iść wyżej to nie będę musiał auta od nowa robić

tu masz gościa co śmiga fiatem z silnikiem własnie z bmw http://www.youtube.com/user/skrzeczi3000

gadałem z nim i z tego co on twierdzi to jedyne co trzeba zrobić to przerobić belkę aby pasowały łapy od bmw oraz poduszkę skrzyni no i oczywiście wał

silnik gabarytowo się mieści bez problemu , tak samo skrzynia

co do dedykowanych amorów to ok może one są dobre ale nie mów ,że lepsze od bilsteina na którym śmiga cały rajdowy świat już od kilku dziesięcioleci , zgodzę się ,w 100 % ,że opel jest tańszym autem bo nie trzeba nic rzeźbić i wszystko jest gotowe ( jak pisałeś hamulce , zawiechy itp. )

p.s jak bym się bawił w przekładkę silnika z bmw to odrazu przeszczepił bym tylne zawieszenie ale wtedy to by nie było z żadną homą zgodne



pib84 - So cze 14, 2008 9:52 am
" />http://www.yatego.com/fahrwerk-shop/p,4 ... -b4-stossdämpfer-vorne-opel-kadett-c-city?sid=10Y1213437072Y00f1b7a00c265e4c2b

50 x 4 to chyba i tak taniej niz do fiata a tez bile



rafalb - So cze 14, 2008 10:06 am
" />http://www.yatego.com/fahrwerk-shop/p,4 ... -sport-stoßdämpfer-opel-kadett?sid=03Y1213437581Y04e1aaefc13eb4f3dd

bilstein b6 4 x 96 x 3.4 = 1305 zł

jak dodasz sobie wysyłke to wyjdzie drożej niż byś kupił bile do fiata w polsce ( między 1200 - 1500 zł nowe chociaż 1200 zł mało realne raczej 1500)

pewnych żeczy się nie przeskoczy , bilstein do kadeta nie może być tańszy niż do fiata , to jest ten sam amor i kosztuje tak samo do kadeta , porsche , fiata czy zastawy

jednak w 100 % zgadzam się ,że części są lepiej dostępne i nie trzeba medytować garażu nad niektórymi pierdołami

trzymam kciuki aby zapał ci nie opadł i mam nadzieję pościgać się z tobą na jesień

coś link nie działa , musisz kopiować ręcznie



pib84 - So cze 14, 2008 10:13 am
" />no ale jak można doliczac wysyłke to nie jest koszt amora:) i do tago masz pare sklepów więc napewno da sie znaleźć taniej a do fiata tylko zerkopol

bilstein do kadeta to nie to samo co do fiata bo do kadetów tłuką ich tysiace = nizsze koszty a do fiata 15 kompletów rocznie

nie ma to jak wywyższyć amory do roli symbolu w walce motoryzacyjnej hahahah:)

o mój zapał marwić sie nie trzeba

Ja również mam taka nadzieję że uda się tobie bo z nas dwóch to chyba ty masz bardziej pod górke. Choć muszę przyznać że jeździsz troche lepiej a jezeli, nie to napewno jesteś bardziej przyzwyczajony do rajdowego stylu. No i dodatkowo ciągle to samo auto co daję duża przewagę ja opla po tylu latach w parchu będe się musiał uczyc od nowa. Ale z drugiej strony ja zamierzam jeździć juz niedługo ............... więc nadrobie:). bedzie ciekawie



pib84 - Cz cze 19, 2008 5:37 pm
" />ja i opelek szczęśliwie wróciliśmy z nad morza i po za tym że auto jest świetne w prowadzenia [oczywiście ma parę bobów jak chocby grzanie się] to ogólnie panowei czapki z głów

ZROBIŁEM 470KM NA 30 LITRACH GAZU prz sredniej 100km/h czesiej wyżej poniewaz musiałem jechac na podczepke ..................

zachecam do szybkiego obliczenia wyniku bo ja osobiście upadłem i zginąłem szacun giga szacun............................



rafalb - Cz cze 19, 2008 5:42 pm
" />to to ma być rajdówka czy mistrz ekonomicznej jazdy



Caprifan - Cz cze 19, 2008 7:48 pm
" />Wynik godny pozazdroszczenia 4tys ))))))))))))



Dragster - Pt cze 20, 2008 12:35 pm
" />6,3829787234042553191489361702128 litra na setkę - faktycznie giga szacun!



jurek_j - Pt cze 20, 2008 1:44 pm
" />I tak mam mniejsze spalanie .

Ale wracając do meritum - te 6l to 126p potrafi wyżłopać, co ma silnik prawie dwa razy mniejszy.



rafalb - Pt cze 20, 2008 1:58 pm
" />nie no wynik jest zajebisty i do pozazdroszczenia , jazda z takim spalaniem to wychodzi taniej niż autostopem

aż szkoda silnik wymieniać na większy



pib84 - Pt cze 20, 2008 2:09 pm
" />
">I tak mam mniejsze spalanie .

Ale wracając do meritum - te 6l to 126p potrafi wyżłopać, co ma silnik prawie dwa razy mniejszy.


i do tego to jeszcze LPG no i spróbój maluchem jechać 110



pib84 - Cz lip 10, 2008 1:16 pm
" />powoli staje na nogi po dramatycznym czerwcu i powoli zaczyna się też coś dziac w temacie autek

dzisiaj zrobiona została już szpera


oraz nazwijmy to stage 1 w odchudzaniu



nastepny etap to maty oraz dziwaczna konstrukcja tylnej kanapy która jest z metalu natomiast sama kanapa okazała się tylko nawleczona na to gąbką

etap 3 przeprowadzony zostanie po załozeniu klatki i będzie obejmował wybebeszenie drzwi szyby z pleksy oraz podziurawienie wszystkiego co jest metalowe i nie okaże się niezbedne

przy okazji ne mogłem sobie również odmówic przetestowania zachowania opelka na tych niskoprofilowych walcach z tyłu i efekt jest piorunujący......... na kominie na suchyn betonie kręcił dziś boki i to ostro. Auto już silnikiem 1.2 potrafi napedzić starcha i szczerze powiem że ze szperą i 2.0 nie wyobrażam sobie jaka to bedzie moc.............. czeka mnie długa droga zanim wpełni zgram się z tym małym zabijaką



rafalb - Cz lip 10, 2008 1:57 pm
" />a kto ci tak ładnie dyfer stuningował ?

widzę ,że się wreszcie coś ruszyło , i dobrze , będzie z kim ganiać

no i weight reduction MK1 wykonane , brawo

nie mogę się doczekać kiedy będę wreszcie w gorzowie aby porobić co trzeba przy fiacie i wreszcie polatać

jak już klatkę wstawisz dobrą to te śmieszne blaszki z tyłu też wypada wyciąć



pib84 - Cz lip 10, 2008 2:31 pm
" />to zostanie ale będzie przypominało ser szwajcarski



pib84 - Pt lip 11, 2008 5:55 pm
" />Dzisiaj większość czasu w garażu to zabawa z felgami, jutro już mam nadzieję będzie widać efekty. Druga rzecz a więc ligt weiht stage 2 okazał się bardziej kłopotliwy niż to by się wydawało bo ów konstrukcja pod kanape jest przygrzana w niezliczonych miejscach i usunięcie jej to prawdziwa gehenna. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze prawdziwa zabawa zacznie się od niedzieli bo być może wtedu udam się po dawcę



indi - So lip 12, 2008 3:05 pm
" />No właśnie dzwoń do mnie z konkretami, bo nie wiem jak sobie ustawić jutrzejszy dzień!



pib84 - Cz lip 17, 2008 6:16 pm
" />dwa dni temu byłem po dawce



dzisiaj juz pojechał do krainy żyletek a ja zacząłem prace przy silniku

ale w między czasie udało się wkońcu skompletować papucie dla kadecika i odrazu bojowy wygląd




Przedewszystkim chciałem podziękować i polecić wam wszystkim wulkanizatora na roosvelta kolo jest super magik i bardzo wpożądku. Nałozył mi na te źle poszerzone felgi opony co jest ogólnie uznawane za niemożliwość. Ponieważ u Lisowskiego poszerzyli mi tak że felga ma dwa duże ranty.
Razem z kolesiem namachalismy się okropnie a i tak felgi sa jednorazowe niech się cos stanie to nie wiem jak śćiągnie się te opony ale raczej już się nie da. Dlatego i tak bede musiał szukać 2 kół



Melins - Cz lip 17, 2008 6:26 pm
" />witam kolege Kadeciarza

kadecik na scigówke hmm jak wygladaja elementy nośne!
czy w citim był 2.0 orginalnie??
jak problem przedniego stabilizatora??
No i jeszcze raz miłej pracy !
ja zBoczyłem z kursu C narazie i walcze z asią B
ale to wypadek przy poszukiwaniach klasyków!



elgora - Cz lip 17, 2008 6:35 pm
" />no koleczka wygladaja smakowo trza przyznac



pib84 - Cz lip 17, 2008 6:54 pm
" />kadet jest zadziwiająco zdrowy to co było wymieniane dosyc partacko tez się trzyma więc mimo wyglądu totalnega parcha choc raz stan blachy to bardzo miłe zskoczenia ........ do tego dojdzie klatka z zastrzałami na tył i przód

jaki problem stabilizatora bo narazie jeszcze nic mi nie wiadomo

2.0 było tam przekładane

PS dałbys autko na stronke a nie tak tylko fotke jedną



pib84 - Pt lip 18, 2008 4:25 pm
" />coś tam sie dzisiaj działo żeby nie było


no i sportowa kierka 15 koni + :P:P:P:))))))





rafalb - Pt lip 18, 2008 5:07 pm
" />ile za kierę dałeś ?



Melins - Pt lip 18, 2008 5:27 pm
" />podpowiem jak nie masz klaksonu pasuje z kiery corsa a kadett d i kadett e ascona c



pib84 - Pt lip 18, 2008 5:36 pm
" />klakson niepotrzebny a czyms dziure tam przykryje a kierka była gratis do rekorda



rafalb - Pt lip 18, 2008 6:02 pm
" />klakson można sobie zrobić na guziczek na desce rozdzielczej ( wystarczy tylko wyprowadzić kable z kolumny kierowniczej odpowiedzialne za klakson i podpiąć do kupionego guziczka )



pib84 - Pt lip 18, 2008 6:54 pm
" />tylko kto jadąc 100 bokiem wchodząc w wąską uliczkę bedzie miał czas trąbic morał taki lepeij się tam nie pałetać



Eddie - Pt lip 18, 2008 7:31 pm
" />pewnie już nie potrzebny.. ale może na zapas?.. dzisiaj przywieźli na złom silnik z rekorda 2,0, i kompletna skrzynie 4b, wszystko smigało do końca bo gadałem z gościem co to przywiózł..



pib84 - Pt lip 18, 2008 8:27 pm
" />kurde i tak to właśnie jest ile by człowiek zaoszczedził pieniędzy



Melins - Pt lip 18, 2008 8:30 pm
" />Gaźnik verejet 2 poszukiwany???????



Eddie - Pt lip 18, 2008 8:36 pm
" />gazora przy nim nie było.. ale może zerkne w poniedziałek po pewnie poszedł na kolor.. jak był to powinien leżeć w pojemniku ze znalem.. mniej więcej kojarze jego wyglad..



pib84 - Śr lip 23, 2008 2:13 pm
" />ehhh jak zwyklwe coś silnik 1.2 już wyjety ale poduchy sa zrypane i guma przy układzie kierowniczym wiec wsadzenie 2.0 musi poczekac do jutra ;/;/;/



elgora - Śr lip 23, 2008 2:21 pm
" />bylem, widzialem, starego silnika w komorze silnikowej niet a nowy lezy na glebie i czeka



janas - Śr lip 23, 2008 8:00 pm
" />
">klakson niepotrzebny a czyms dziure tam przykryje

Jeśli chcesz Kadettem gdzieś startować, to lepiej zrób klakson. Głupio było by odpaść na BK z takiego głupiego powodu. Słyszałem że na Youngtimer Party się czepiają...



Pyza20 - Cz lip 24, 2008 11:05 am
" />tak sobie myślę że chyba fotel pasażera którego się pozbyłeś też musi być bo chyba będziesz zabierał pilota ze sobą ?



pib84 - Cz lip 24, 2008 6:27 pm
" />fotele będa dwa ale kubły

dzisiaj kolejne przeprawy silnik już zagościł w komorze ale nie obyło sie bez problemów. Okaząło się ze przekładka nie jest tak oczywista jak w przypadku dohc-a

jutro próby z innymi konfiguracjami łap i innymi łapami a ostatecznie w braku efektu trzeba będzie pokombinowac od dupy strony. w planach na jutro również zakładanie szpery



Bykownik - Cz lip 24, 2008 10:11 pm
" />Dobrze, że prace się posuwają mam nadzieję, że uda Ci się poskładać tą maszynkę tym bardziej, że moje "parę" koników powruciło dziś na drogę i było wesoło... Jeśli nie zrobię jej kuku to przywiozę ją tym razem ze sobą chociaż nie jest skończona ale co tam



Bykownik - Cz lip 24, 2008 10:14 pm
" />a co do motoru to miałbyś dużo łatwiejszą sytyuację gdybys robił swap takich motorów jak u mnie no ale trudno. Ja jestem zdania, że wszysko się da... więc napewno i Tobie się uda



pib84 - Pn lip 28, 2008 8:30 pm
" />zeszperowany most juz złożony jeszce tylko nowe szczęki i bebny i jutro idzie do auta co pozwoli odpowiednio ustawic silnik i skrzynie a co za ym idzie połączyc oba ustrojstwa i mam nadzieje już niedługo wyjechac ........... siać bokiem postrach na gorzowskich traktach komunikacyjnych






e_gregor - Pn lip 28, 2008 8:57 pm
" />No to czekam na dalsze relacje i trzymam kciuki za bezbolesny finisz prac



Bykownik - Pn lip 28, 2008 10:11 pm
" />to będzie ostra maszynka może pojeździmy razem jak przyjadę zastanawiam się czy swojego mostu też nie zeszperować zamiast szukać czegoś innego tym bardziej, że gdzieś miałem drugi most



Analityk - So sie 09, 2008 11:48 am
" />jak tam idą prace nad kadettem?



pib84 - N sie 10, 2008 4:41 pm
" />dzisiaj wstawiona pompka
aparat
zrobiony ukł zapłonowy
zalane olejem
podpiety ukł paliwowy

kadet dzisaj już gadał ale nie udało mi się go odsmażyć ale tez próbowałem tylko 2 razy bo tylko na tyle starczyło aku może jakbym nie musiał jechac na giełde i inne wypadki to dzisiaj jeszcze by zagadał no nic może jutro już bestia ozyje



Bykownik - N sie 10, 2008 5:39 pm
" />Mam nadzieję, że tak będzie zrób koniecznie filmik i wstaw na youtube Zapowiada się szybka bestyjka...



pib84 - Wt sie 12, 2008 4:24 pm
" />mozna powiedziec że kadet dzisiaj zagadał ale narazie coś jest ciągle źle teraz bede jeszce jechał to robic moze dzis już bedzie odpsalalny



pib84 - Wt sie 12, 2008 9:00 pm
" />jest besta żyje po niesamowitych perypetiach i tragicznej końcówce dzisiaj wieczorem wkońcu padło zgadało i to całkiem ładnie teraz tylko dopieścić szczegóły

filmik później

dzięki inian jeszce raz i sory za te faze z przerywaczem



pib84 - Wt sie 12, 2008 10:54 pm
" />http://www.youtube.com/watch?v=4EeTR2_DPvc



Bykownik - Wt sie 12, 2008 11:10 pm
" />No widzę, że bestyjka ożyła moje gratulacje mam nadzieje, że szybko uda Ci się ją wyprowadzić na spacer



jackdeville - Śr sie 13, 2008 6:26 am
" />Eeee tam. Moje V6 lepiej gada juz ze spętymi wydechami A tak poważnie to moje gratulacje! W końcu Ci sie udało. Kurde byłem wczoraj na garażu u Ciebie dwa razy, o 17.30 i o 20 i ani razu Cie nie zastałem...



Pyza20 - Śr sie 13, 2008 8:32 am
" />ale widzę że niezbędna była pomoc Indiana przy okazji następnej imprezy Indian nam powie co Tym razem zrobiłeś źle



Dragster - Śr sie 13, 2008 8:53 am
" />Gratulacje! Nie mogę się doczekać ujrzenia tego potworka w akcji..



pib84 - Śr sie 13, 2008 12:14 pm
" />niestety ciągle jest problem z podawaniem paliwa już najprawdopodobniej ustaliłem że to zbyt długi skok drążka w pompce ale tak czy siak jest jeszcze trochę do zrobienia grunt że chodzi teraz juz tylko pierdoły............ najgorsze że nie mam wału i chyba będe musiał kupić i bańki ale jak tylko wał będzie zrobiony auto rusza palić gumęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę je bejbe



rafalb - Śr sie 13, 2008 2:34 pm
" />do huty

liczę na jakieś jazdy testowe tym trupem



pib84 - Cz sie 14, 2008 2:31 pm
" />Zmodziłem dzisiaj cały układ chłodzenia łącznie z działającym i sprawdzonym wentylatorem elektrycznym. Chłodnica jest z fiata/poloneza natomiast wiatrak jest od klimy ze scorpio. Co ten mały brzęczyk wyrabia to poporstu huragan kur......... naprawdę idzie sie poryć jaką to ma moc

Układ paliwowy jest już ok okazało się tak jak myslałemm że pompka wchodziła zbyt głęboko. Mała podkładeczka od indiana troszku zmodzona i już wszystko gitara

Praktycznie pod maską zostało już parę pierdół zaizolowac kable podłączyc czujniki filtr powietza, podcisnienia i już na fest ustawić zaplon

Wczoraj dorobiłem sobie łape pod skrzynie musze tylko zamontować i został już tylko wał. Naszczęście okazało się ze mam ukośna dzwignię zmiany biegów od manty wiec nie bedzie problemu ze zmianą biegów

Trzeba też jeszcze wyciać tunel ale jak już widzicie prace są bliskie ukończenia. Oczywiście za nim będzie gotowy minie jeszcze sporo czasu i kasy bo klatka, kubły czy nowa farba to wszystko z czasem, ale mysle że jezdny będzie już w nastepnym tyg. Kto wie może przykula sie na cruiza:)

aha potrzebuje czujnik cisnienia oleju do oplowskiego ciha oraz oplowski przełącznik kierunków



Bykownik - Cz sie 14, 2008 3:10 pm
" />Składaj go składaj Adaś mam nadzieję, że pojeździmy troszkę po naszym pięknym GW na dwa opelki i zrobimy parę rądek bokiem Ciekawi mnie jak się autko będzie zachowywać z tą twoją elektroszperką. Może też swój most zrobię jak nie znajdę żadnej płytkowej



Bykownik - Pt sie 15, 2008 11:22 pm
" />Grzebałem w swoich starych fotkach i zobacz co wygrzebałem Przez to auto dostałem świra na punkcie klasyków no może nie do końca bo lubię "małe" modyfikacje
[img][img]http://img184.imageshack.us/img184/1737/obraz021ad6.jpg[/img]
[/img][img][img]http://img184.imageshack.us/img184/7129/obraz024lf7.jpg[/img]
[/img][img][img]http://img184.imageshack.us/img184/889/obraz025qh7.jpg[/img]
[/img][img][img]http://img512.imageshack.us/img512/7479/obraz027zb3.jpg[/img]
[/img][img][img]http://img184.imageshack.us/img184/9216/obraz031cw2.jpg[/img]
[/img]

Co Ty na to? ten jest poprostu boski. Pamiętam, że gdy go zobaczyłem też takiego zapragnąłem



pib84 - So sie 16, 2008 8:33 am
" />no fajniutki .............. za pare lat jak już mój kuciap będzie powoli oddawał się w obięcia rudego anioła smierci sciagne sobie z reichu sama bude albo qp albo 2d to sie jeszcze zobaczy i wtedy możze przyjdzie czas na wiekszy silnik i jakies głebsze mody. Troche złauje ze mój bazyl nie jest taki ładniutki ale z drugiej strony pewnie jak by był to bałbym sie nim jeździć a tak tworzymy idealną pare



pib84 - Pt sie 29, 2008 8:47 pm
" />wał i ciegno gazu zamontowane, jeszcze tylko teraz musze odpowiednio zamocować skrzynie na poduszce i auto jest gotowe do jazdy. W przyszłym tyg zamówie hamulce na tył i jade na pierwszą próbe szkoda że kadecik nie będzie miał okazji pośmigac na kominie



Bykownik - Pt sie 29, 2008 9:13 pm
" />Na pewno znajdzie się inne miejsce na miejscówkę i tam będziemy mogli polatać bokami już się nie mogę doczekać aż wyląduję na własnych śmieciach jeszcze tylko 3 dni



Bykownik - Pt sie 29, 2008 9:14 pm
" />Ps. składaj bestyjkę to porządzimy...



pib84 - Pn wrz 01, 2008 9:08 pm
" />nie pali i się lampka ładowania ani czujnik cisnienia oleju morze jakies pomysły od oplarzy odrazu tez mowie ż czujnik jest odłączony a więc powinien się palić



Bykownik - Pn wrz 01, 2008 9:13 pm
" />a jesteś pewien, że wszystkie styki i żarówki w samym liczniku są ok? Albo nie masz zasilania ze stacyjki innej opcji nie widzę



pib84 - Pn wrz 01, 2008 9:31 pm
" />no własnie tyz tak mysle niestety nie mam schematu i dość kiepsko to widze jak ja kur nienawidze kabelków rrrrrrrrrrrrrrrr



Bykownik - Pn wrz 01, 2008 9:37 pm
" />Zobaczymy może znajdę chwilkę to ci pomogę



Bykownik - Cz wrz 04, 2008 6:38 pm
" />No i kadecik coraz bliższy wyjazdu na drogi. Adaś pośpiesz się bo chcę to zobaczyć jak co to wal to Ci pomogę



pib84 - Cz wrz 04, 2008 7:06 pm
" />spoko spoko sam juz widziales ze to tylko kwestia pierdół dziei dzisiaj za pomoc



pib84 - Pt wrz 05, 2008 3:34 pm
" />kadziu dzisiaj wkoncu przemieścił sie o własnych siłach jak tylko kupie hamulce na tył to jade na zajezdnie:)



jackdeville - Pt wrz 05, 2008 6:25 pm
" />Daj znać to ja wrzucę na tył jakieś stare opony i pojadę sierrą Pośmigamy razem



Bykownik - So wrz 06, 2008 5:52 pm
" />Mi też koniecznie daj znać to się zjawię



indi - N wrz 07, 2008 1:42 pm
" />No ja też chciałbym zostać poinformowany



pib84 - Pn wrz 22, 2008 4:33 pm
" />no sa juz kubły właściwie pseudo kubły recaro ale są jest tez juz wzór wydechu więc do poznania powinienem zdążyc

szelki pożyczy mi tomek

jest wiec szansa że tym razem przejade choc jedną wstege asfaltu



Bykownik - Pn lis 17, 2008 7:21 pm
" />I jak są jakieś postępy panie Adamie przy bestyjce



pib84 - Pn lis 17, 2008 7:51 pm
" />a weź bo se w łeb strzele i tyle komentarza z mojej strony



Bykownik - Pn lis 17, 2008 9:23 pm
" />



pib84 - Pn lis 17, 2008 9:25 pm
" />rozbudowujac moja mysl powodow jest conajmniej 3
kasa
kasa
kasa
i jeszce kasa



Bykownik - Pn lis 17, 2008 9:30 pm
" />No tak o nią się wszystko rozbija, ale coś się wymyśli Jak będę to Ci pomogę i damy radę



pib84 - Pn lis 17, 2008 10:30 pm
" />heh a co bank otwierasz



Bykownik - Pn lis 17, 2008 10:31 pm
" />Co dwie głowy to nie jedna ...



pib84 - Pn lis 17, 2008 10:36 pm
" />mi nie glowy potrzeba ino hebli na tylna oske



Bykownik - Pn lis 17, 2008 10:53 pm
" />a czego dokladnie Ci do nich potrzeba?



e_gregor - Pn lis 17, 2008 10:56 pm
" />
">rozbudowujac moja mysl powodow jest conajmniej 3
kasa
kasa
kasa
i jeszce kasa


Adam , po kij tą dretwą R5 kupowałeś? Miałbyś jeden problem mniej

kasa
kasa
i jeszce kasa




Bykownik - Pn lis 17, 2008 10:58 pm
" />to też prawda a podobno od przybytku głowa nie boli



pib84 - Pn lis 17, 2008 11:06 pm
" />kur r5 musialem kupic bo ja codzienie do pracy dojezdzam 100km i jakbym przez zime po soli fiatem pojezdzil to cala kasa ktura wsadzilem w progi i podloge poszla by sie jebac i pas tylny nie byl by juz jedynym miejscem wymagajacym wymiany w fiaciorze

przeciez nei kupilem tego gowna bo mi sie podoba czy dla zajawki



pib84 - Pn lis 17, 2008 11:07 pm
" />a odp na pytanie potrzeba mi szczek bebnow i calego zestawu montazowego po za cylinderkami

mam pewien plan zeby kupic to na debet ale najpierw musze dostac wyciag czy splacilem juz wszystko z zeszlego miesiaca



e_gregor - Pn lis 17, 2008 11:18 pm
" />100km dziennie do pracy... pozostaje tylko współczuć.



Bykownik - Pn lis 17, 2008 11:20 pm
" />Przecież nie musisz się spieszyć jak masz czym jeździć a i tak zima idzie więc jeżdzić tym chyba raczej nie będziesz. Do wiosny możesz wszystko dopiąć na ostatni guzik, tyle że pewnie się już niecierpliwisz



pib84 - Wt lis 18, 2008 1:09 pm
" />100 km w dwie strony ucze w kostrzyniu



e_gregor - Wt lis 18, 2008 1:51 pm
" />To jest godzina jazdy i 50km w jedna stronę - nie zazdroszczę.



pib84 - Wt lis 18, 2008 3:20 pm
" />no dokladnie to 40 min spokojnym tempem ale sam sobie tez nie zazdroszcze dlatego juz zozylem wymowienie



Caprifan - N lis 30, 2008 2:10 pm
" />No i co tam? Coś się dzieje?



pib84 - Cz gru 04, 2008 7:41 pm
" />zakupiłem dziś cheble i co złe szczęki kur. mac........ oby jutro mieli wymienic bo jak nie to nici z robienia kadziora ale przynajmniej dzisiejsza noc spedzi w cieplutkim garazyku



pib84 - Pt gru 05, 2008 5:16 pm
" />eh caly dzien na dupie zleciał nic konkretnego nie zrobiłem 3 razy byłem szczęki dobiera aż wkońcu będą na jutro z łodzi ale za to po promocji bo po 19 zł wypżedaż resztek tzw więc wziąłem już na zaś 2 komplety ...... wyjdzie tyle co jeden normalnie

porobiłem trochę pierdół zamontowałem przewody hamulcowe na moście obczyściłem pokrywe zaworów skręciłem juz na dobre wał ze skrzynia itp jestem zły generalnie

niestety mam problem z wymioaną dętki na przednim kole mó wulkanizator już nie robi a reszta patałachów w gw nie potrafi śiągnąc tej opony jutro szukam odważnego dalej



Eddie - Pt gru 05, 2008 5:22 pm
" />może zapakować do tej dętki zapasówke w sprayu.. nadmuchac... może zadziała.. zasada podobna tem gdzie uciaka tam się powinno uszczelnic..



Eddie - Pt gru 05, 2008 5:25 pm
" />a w razie czego to mam jeszce z 2-3 parki opon 175/50/13// ale takie które tez raczej bedą wymagały zastosowania dętki..



Boro - Pt gru 05, 2008 5:46 pm
" />no Panie Adamie ale wie pan że z parchami już tak jest.



pib84 - So gru 13, 2008 5:57 pm
" />no i narobił dzisiaj młynu przed odpaleniem filmiku polecam odpalenie wierzy i rozkręcenie na maksa

http://www.youtube.com/watch?v=Jf02mobXWpQ



pib84 - So gru 13, 2008 6:18 pm
" />heble zrobione ale nie jestem do konca zadowolony

wymienione cylinderki na wieksze, szczęki, bębny i zestaw montażowy



pod maską wkońcu upożądkowana kwestia zardzewiałej pokrywy






e_gregor - So gru 13, 2008 7:06 pm
" />Fajnie że ruszyłeś dalej temat kadetta



pib84 - So gru 13, 2008 8:46 pm
" />no niestety na koniec cos pradu zabrakło ale trochę pojeździł



Caprifan - So gru 13, 2008 9:15 pm
" />No teraz to powinno pojsc z górki



pib84 - So gru 13, 2008 9:36 pm
" />buah ty lepeij nie kracz bo ostatnio jak go z górki ciągneliśmy to zamiast do przodu cofnął się o 5 kroków



Caprifan - So gru 13, 2008 9:51 pm
" />ale olej w moście masz??
W skrzyni i silnku tez sprawdz dla pewnosci



Eddie - So gru 13, 2008 10:16 pm
" />ze skrzyni napewno wyciekło i to nie mało przy wciaganiu i sciaganiu z lawety.... ale adas o tym może nie pamiętac bo go przy tym nie było..



jurek_j - N gru 14, 2008 8:38 am
" />Po co olej, wsyp trociny .



Bykownik - N gru 14, 2008 8:40 pm
" />Składaj go składaj, żeby na sezon był gotowy...



pib84 - Pn gru 15, 2008 5:44 pm
" />korzystając z chwili dostępności kanału dopasowałem dzieło sztuki sprezentowane mi przez kolege prezesa




trzeba jeszcze dokupic uszczelkę i niestety pojawia się kolejny problem trzeba koniecznie podnieśc kadeta bo mimo iż wydech jest tuż przy podłodze sam już z kanału nie zjechał



pib84 - Pn gru 15, 2008 5:45 pm
" />teraz rozpocząłem wielkie polowanie na zawieche



Bykownik - Pn gru 15, 2008 5:53 pm
" />Jak będziesz już szukać to i rozejrzyj się nad czymś ciekawym i dla mnie



pib84 - Pn gru 15, 2008 6:03 pm
" />tobie juz mowilem ze na twoim miejscu kupil bym sobie gaz shocki te co chlopaki z fordow ja pewnie skoncze z jakimis koni nie bylo by to takie zle gdyby nie to ze na nowe mnie nie stac a uzywane mozna dostac tylko obnizajace



Bykownik - Pn gru 15, 2008 6:28 pm
" />Nie chcę ich ale znalazłem całkiem ciekawe SPAX'Y -55 i może się na nie skuszę. U Ciebie może być problem bo jak ktoś już wymienia zawieszkę to tak jak mówisz na niższy odpowiednik. Ale nie martw się skoro ma to być autko tylko do harców to przecież nie zrobi Ci to większej różnicy bo i tak przez większość czasu będzie stało a tyle możesz przecież wycierpieć



pib84 - Pn gru 15, 2008 6:58 pm
" />to nie chodzi o komfort jazdy ja poprotu nie chcę zeby to byla bulwarówka. Auto którym chce wjechac na szuter nie może brzuchem lizac podłoża bo się całe rozpierdzieli a wlasnie wiekszośc dostępnych zawieszeń jest obniżona. Wysłałem zapytanie o bile i czekam na wycene



Bykownik - Pn gru 15, 2008 7:27 pm
" />No właśnie i tu tkwi różnica w naszych poglądach ja wolę gładki asfalt i swąd spalonej gumy



Caprifan - Wt gru 16, 2008 12:45 pm
" />Kiedy jakaś zmiana wizerunku auta???



pib84 - Wt gru 16, 2008 1:06 pm
" />wizerunek sie zmieni jak bedzie jezdzilo



Caprifan - Wt gru 16, 2008 2:55 pm
" />No przeciez juz jezdzi widzialem na filmiku



pib84 - Wt gru 16, 2008 4:58 pm
" />narazie się przemieszcza.......... spędziłem dzisiaj pół dnia u zioma od tłumików tak swoją drogą znaleźliśmy 3 orginalne tłumiki od capri środkowe 2 wejścia i 2 wyjścia nówki i taki chyba dam do kadziora........ znalazł się też orginał od granady 2 wejścia 1 wyjście gościu ma mnóstwo do starych aut

a o jakie zmiany konkretniej ci chodzi



Caprifan - Wt gru 16, 2008 5:00 pm
" />no to pchwal sie gdzie ten gosc od tlumikow



pib84 - Wt gru 16, 2008 5:01 pm
" />ha ha informacja kosztuje ni e ma lekko



Caprifan - Wt gru 16, 2008 5:03 pm
" />nie mam wiecej pytań



gingerbread - Wt gru 16, 2008 5:55 pm
" />przy takim rozwiązaniu będzie taniej samemu tłumik zrobić



pib84 - Wt gru 16, 2008 8:46 pm
" />widze ze poczucie humoru się gdzieś zgubiło



Caprifan - Pn gru 29, 2008 9:26 pm
" />No i co wydech zrobiony???



rafalb - Wt gru 30, 2008 9:53 am
" />to apropo kosztownej informacji to znalazłem wczoraj z pawłem MR-a 87 rok 50 tys w stanie fabrycznym , oraz dziadka który puścił swojego klasyka z początku lat 70 w stanie ponoć dobrym za 500 zł

kiedy można spodziewać się ciebie na trasie



pib84 - Wt gru 30, 2008 2:10 pm
" />wydec nie do konca zabraklo mi czasu moze jutro skocze po tlumik uszcelki i obejmy ale dwururke zmodyfikowalem mam nadzieje ze wystarczajaco

co do zobaczenia mnie na trasie to licze na polowe ew koniec stycznia ale tych dat bylo juz tyle ze sie nie napalam......... niestety nie mam teraz głowy do aut bo mam nieciekawe czasy



pib84 - Pn sty 05, 2009 9:42 pm
" />no dzisiaj cały dzień modziłem wydech i efekt jest taki że jest on skończony. Pozostało mi jeszcze lepiej obspawać "customowy" wspornik bo poprostu bez kanału nie było za cholere dojścia. Niestety wydech jest mimo wszystko za nisko i trzeba zmodyfikować dwururke ale ja już tego nie jestem w stanie zrobić.

Na koniec wyłapałem jeszcze większego doła bo nie mogłem wyjechać z garażu poprostu na tych wąwozach opony ślizgały się i nie wyjechał. zresztą sam też nie wjechał i musiałem go wciągać



Bykownik - Pn sty 05, 2009 9:52 pm
" />Chłopaki napewno Ci pomogą i dasz radę Ja też swojej aśki bez asysty nie daje rady wprowadzić no cóż taki ich urok. Jak z resztą, wszystko sprawne Czekamy na filmik...



pib84 - Cz sty 08, 2009 7:30 pm
" />oj ciągle coś musi wyjść

zlokalizowałem przyczyne dlaczego podczas zrzucania z lawety leciał olej

wyciągnięty jest czujnik wstecznego światła który był zmiażdżony

niestety do tej pory nie moge zdobyć ale juz na dniach mam taki dostać więc wkoncu zaleje skrzynie do pełna

próbowałem tez zapobiec wyciekaniu wody spod obudowy termostatu ..... myślałem że to kwestia uszczelki ale dzisiaj po ogledzinach okazało się że obudowa jest pęknięta więc to kolejna rzecz na którą muszę czekać i kolejne dni zanim wyjade na drogę

EHHHHHHHHHHHH te cholerne przestoje już mnie naprawde męczą teraz wyjeżdżam na weekend później robota i znowu wsyztsko przesunie sie o tydzień



Bykownik - Cz sty 08, 2009 7:33 pm
" />Ale pomyśl jaki będziesz szczęśliwy i dumny z siebie jak już wyjedziesz... Na taka chwilę warto poczekać.



pib84 - Cz sty 08, 2009 7:35 pm
" />aaaaaaaaa wiem wiem niby wiem ale teraz ogólnie jestem masakrycznie wku.... jak za tydzień nic nie zrobię to już będzie wogóle lipa bo później zmieniam prace i będe się musiał tym zająć i znowu miesiąc albo dwa polecą............ czas spyla mi przez palce



jurek_j - Cz sty 08, 2009 7:38 pm
" />Ode mnie słowa szacunu, że działasz przy takiej temperaturze. Też usiłowałem walczyć, ale poległem w ostatni piątek...
Prędzej, czy później wyjedziesz.



Bykownik - Cz sty 08, 2009 7:40 pm
" />Czyli planujesz wyjechać nim w maju na przywitanie mnie Będzie dobrze. Nie śpiesz się bo nieskończone i olane detale potrafią się zemścić wiem coś o tym...



pib84 - Cz sty 08, 2009 7:42 pm
" />a to i nieszczesna obudowa





pib84 - Cz sty 08, 2009 7:45 pm
" />
">Ode mnie słowa szacunu, że działasz przy takiej temperaturze. Też usiłowałem walczyć, ale poległem w ostatni piątek...
Prędzej, czy później wyjedziesz.


heh niestety choć chciałbym przypisac to sobie że jesem super twardy i wogóle to musze się przyznać że to dzięki naszemu garażowi jest tam naprawde sympatyczna temperatura no a jak się pieca poniemieckiego odpali to już wogóle luksus i ful wyczes



e_gregor - Cz sty 08, 2009 7:53 pm
" />Nie chcę Cię do złego namawiać, ale tymczasowo problem tematu może załatwic Poxilina To na prawdę mocno twardnieje i daję radę.



jurek_j - Cz sty 08, 2009 7:53 pm
" />nie bij leżącego . piec mam, nawet postawiony przy kominie. brakuje tylko inwencji tworczej do podlaczenia tegoz. a garaz, w ktorym fiat stoi... drzwi są, ale obok fiata, postawione. wszystko do zrobienia, nie ma co ukrywac. tylko nie teraz.



jareckiZMY - Cz sty 08, 2009 7:57 pm
" />W moim garazu temp wewnatrz jest wyzsza tylko o dwa stopnie niz na dworze ale scieranie lakieru na malcu rozgrzewa heheh



pib84 - Cz sty 08, 2009 8:10 pm
" />
">Nie chcę Cię do złego namawiać, ale tymczasowo problem tematu może załatwic Poxilina To na prawdę mocno twardnieje i daję radę.

poki co kombinuje zamiennik jutro i tak znikam na wekend a do pon może skombinuje ale jak nie spróbuje



e_gregor - Cz sty 08, 2009 8:24 pm
" />U mnie skutecznie uszczelniłą pęknietą chłodnice oleju w automacie. Ciekła po stronie płynu układu chłodzenia silnika. Jest mosiężna, więc ja polutowałem. Po paru tygodniach znów pękło. Zapoxilinowałem i do dziś jest spokój. Wiem, że wstyd sie przyznawać do takiego druciarstwa, ale to działa a nie jest to element wpływajaćy na bezpiecześntwo, więc można się pokusić o jakieś delikatne druciarstwo. Owszem, są ludzie co stracą przez to do mnie szacunek. Trudno. Nie chodziło nawet o kasę, bo sa ludzie co za piwo a moze i za darmo zlutowaliby mi to na zicher. Mi jednak zależało na tym żeby jak najszybciej uruchomić auto i cieszyć się jazdą. Jak to pęknie to wtedy na pewno dam już to do porządnego zrobienia.



e_gregor - Cz sty 08, 2009 8:24 pm
" />U mnie skutecznie uszczelniłą pęknietą chłodnice oleju w automacie. Ciekła po stronie płynu układu chłodzenia silnika. Jest mosiężna, więc ja polutowałem. Po paru tygodniach znów pękło. Zapoxilinowałem i do dziś jest spokój. Wiem, że wstyd sie przyznawać do takiego druciarstwa, ale to działa a nie jest to element wpływajaćy na bezpiecześntwo, więc można się pokusić o jakieś delikatne druciarstwo. Owszem, są ludzie co stracą przez to do mnie szacunek. Trudno. Nie chodziło nawet o kasę, bo sa ludzie co za piwo a moze i za darmo zlutowaliby mi to na zicher. Mi jednak zależało na tym żeby jak najszybciej uruchomić auto i cieszyć się jazdą. Jak to pęknie to wtedy na pewno dam już to do porządnego zrobienia.



elgora - Cz sty 08, 2009 8:28 pm
" />grzes ja juz dawno do ciebie szacunek stracilem, pijasz ze man piwo czasem,a to juz wystarczajacy powod



pib84 - Cz sty 08, 2009 8:32 pm
" />a tam szacuneki jak dziala to nie ma sie co wstydzic normalny patent i tyle



Pyza20 - Cz sty 08, 2009 9:41 pm
" />nasi dziadkowie nie mieli poxyliny z takim patentem uznali by nas za magików



pib84 - Cz sty 08, 2009 9:44 pm
" />jakby w prl-u mieli poxiline polacy juz od dawna mieszkali by na ksiezycu



prezes - Pt sty 09, 2009 5:27 pm
" />a pospawać tej obudowy się nie da ??
jakbyś podrzucił to mógłbym spróbować

dwururkę też mogę Ci przerobić...



pib84 - Śr sty 14, 2009 9:31 pm
" />no tomasz dwururke chyba trzeba będzie ale narazie chce pojeździć

wymieniona zosatła dziś obudowa termostatu [dzięki melins]

dzisiaj dostałęm też włącznik świateł cofania ...kur... nowy 50 zyla;/

niestety co miało być prostą czynnością wkręcenia czujnika w skrzynie................... bez kanału i w aucie, w którym zespół napędowy nie zabardzo pasi do tunelu okazało się trzygodzinną gehheną
związaną z opuszczaniem skrzyni i innymi

przyznam się bez bicia że już byłem o włos od okopania kadetta

operacja jednak udała się!!! Nareszcie poraz pierwszy od wymiany silnika w pełni zalane auto nie gubi płynów............

dla zrelaksowania i ukojenia skołatanych nerwów po opuszczeniu auta nie odmówiłem sobie przyjemności odpalenia i posłuchania kadzilli na przelotowym wydechu....... aby już wogóle wyczilowac na piecyku zagrzałem sobie piąteczke wody i w rytm tych pięknych dźwięków rozkoszowałem sie myciem rąk w gorącej wodzie ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj żeby to auto jeździło w połowie jak brzmi to będe bardzo zadowolony



Caprifan - Śr sty 14, 2009 9:37 pm
" />Adamie wykorzystałeś tłumik odemnie?? bo sie nie odzywasz...



pib84 - Śr sty 14, 2009 9:45 pm
" />ups czyżby bezprawnie myślałem że sie dogadalismy wtedy ale w takim razie napisz na priva co i jak jak możesz



Melins - Śr sty 14, 2009 10:52 pm
" />No ciesze się że kadecik sprawny!Zobaczymy jak lata bokiem!



pib84 - Śr sty 14, 2009 10:54 pm
" />jeszcze troche bo nie zdążyłem wymienić kolumny kierownicy a troche musze przy tym porzeźbić bo gwint jest zrupany



Bykownik - Śr sty 14, 2009 10:59 pm
" />Adam a myślałem, że przy mojej jest rzeźbienia ale przy tym wariacie aśka to bezproblemowe cywilne autko...



pib84 - Pn sty 19, 2009 11:19 pm
" />kolumna już złożona niestety przełącznik nowy też niesprawny

kolega indi był dzisiaj pomóc ale zepsół jeszcze bardziej i zima a teraz znika na 3 tyg i mnie z tą kupą zostawia



indi - Pn sty 19, 2009 11:47 pm
" />Ćwicz, ucz się, szukaj rozwiązania, a napewno je znajdziesz



Pyza20 - Pn sty 19, 2009 11:52 pm
" />tłumaczę na język Adama, ćwicz=machaj młotkiem i uderzaj ucz sie= jak uderzysz to nie po palcu szukaj rozwiązania = jak uderzysz i to nic nie da uderzaj do skutku



pib84 - Pn sty 19, 2009 11:59 pm
" />o kur a mi się młotek ostatnio złamał znaczy że mam nowy zanabyć



Pyza20 - Wt sty 20, 2009 12:02 am
" />to znaczy ze musisz przejść na kolejny level i zwiększyć wagę młotka. Albo nie jest Ci dane z nim pracować



pib84 - Wt sty 20, 2009 12:05 am
" />młotka niet ale mam znacznych rozmiarów sioporek mógłbym poćwiczyc na twoim agropasniku



indi - Wt sty 20, 2009 12:21 am
" />A może next level to szlifiereczka i przyczepeczka ?



pib84 - Wt sty 20, 2009 12:22 am
" />na twoją padlnke starczy mi miotełka kopne i zmiote na szufelke



Bykownik - Wt sty 20, 2009 12:24 am
" />Zostaw siostrę asi w spokoju Ty Ty Ty..... brak mi słów



indi - Wt sty 20, 2009 12:28 am
" />Zanim kopniesz, to się pięć razy zastanów i przemyśl...



pib84 - Wt sty 20, 2009 12:28 am
" />bo popsuł mi kadeta chamidło jedne



indi - Wt sty 20, 2009 12:29 am
" />I się na tym może nie skończyć - jak widzisz manta ma rodzeństwo!



Bykownik - Wt sty 20, 2009 12:31 am
" />I tak to wciąż padaczka... Sam pewnie popsułeś i teraz zganiasz na niego. A miałem Cię już prosić żebyś wyprowadził moja asię na spacer bo się biedna zmarnuje w tym garażu...



pib84 - Wt sty 20, 2009 9:04 am
" />2 na jednego to banda łysego :P



indi - Śr sty 21, 2009 8:01 pm
" />Zrobiłeś, czy nie?



pib84 - Śr sty 21, 2009 8:36 pm
" />nie jutro rozbieram gaźnik i go przeczyszcze może to cos da



Bykownik - Śr sty 21, 2009 8:49 pm
" />Co znów zepsułeś?



pib84 - Śr sty 21, 2009 8:53 pm
" />nic auto poprostu od początku nie ma wolnych obrotów i pora najwyższa żeby się gdzieś znalazły



jurek_j - Śr sty 21, 2009 8:55 pm
" />Zapłon to Ty jaki tam masz?



Melins - Śr sty 21, 2009 9:03 pm
" />Gaźnik watpie!Ale trzeba wyczyścić!
Sprawdziłeś szczelność układu zwłaszcza kolektor ssacy!U mnie taka wada była!
A co do układu zapłonowego przerywacz kup nowy czasem to to w 80% przypadkach pomaga!



jurek_j - Śr sty 21, 2009 9:07 pm
" />Właśnie. Przerywacze w 223, z którymi miałem styczność, mile nie wspominam.

Czyściłeś styki przerywacza papierem ściernym? Jak nie, to wiesz, dobry se moze być, teoretycznie. Zresztą przerywacz to śmieszny koszt.



pib84 - Śr sty 21, 2009 9:13 pm
" />no dzisiaj wszystko czym ssało z boku zatkałem i i tak ni chu chu

przy okazji ustawiania przerwy przeczyściłem też i styki

normalnie chodzi pięknie łądnie puści się gaz i kurde jakby człowiek zapłon wyłaczył odrazu gaśnie

no w takim razie spróbuje jutro też z nowym przerywczem melins podaj mi jeszce na wszelki w jak powinna być przerwa ustawiona bo ja robie na 0,4



pib84 - Śr sty 21, 2009 9:14 pm
" />no nic jutro będe testował dalej bo z tego wszystkiego rozchechłało akumulator



Pyza20 - Cz sty 22, 2009 12:59 am
" />Adam nie obraź się ale jak się robi to porządnie a jak się czegoś nie umie zrobić to się daje do specjalisty... możesz sobie czyścić dmuchać i takie tam... a to i tak nic nie da...

Ps. Jak Ja oddam Syrenę do Pana Henia(taty Indiana) to chodzi jak szok w trampkach a jak sam rzeźbie to podobnie jak ty mam ochotę rozje... wszystko młotkiem....

pewnych rzeczy pomimo chęci sami nie ogarniemy:/



pib84 - Cz sty 22, 2009 8:21 am
" />No mi nie musisz tego mówić gościu!!!!!!!!!! Jakbym wszystko umiał to bym w życiu problemów nie miał ............. Tylko jeszcze trzeba żeby taki specjalista miał czas i chęci a jak ma pełno roboty to sobie moge czekać 2 miechy .............. a to jest luksus którego powoli zaczyna mi brakować

Że jestem nerwus to też fakt i sam sie z tego smieje ........ niestety silnik się wczorajszych krzyków nie przestarszył :P

Także nie pozostaje mi nic innego jak zapytać ludzi którzy na tym diable jeżdżą o co może biegać
znalazłem wczoraj manuala ale niestety w dziale regulacja wolnych obrotów jest jedynei regulacja nie dopuszcza się przypadku całkowitego ich braku

Spróbuje więc dzisiaj wymienić przerywacz i przeczyścić gaźnik więcej pomysłów już nie mam



elgora - Cz sty 22, 2009 8:38 am
" />jesli na wysokich obrotach silnik pracuje ladnie to raczej doszukiwalbym sie jakiegos problemu w gazniku jednak, albo mechanizm wolnych obrotow, albo mechanizm ssania, jakies tam napewno sa i spora szansa ze to one bruzdza, gdyby to bylo cos z przerywaczami, cewka lub swiecami to i na wysokich by chodzil kulawo, a na wolnych chodzilby tez kiepsko, albo chociaz probowal jakos gdakac, ale to tylko pomysly i na dodatek brak elementarnej wiedzy dzialaniu tego gaznika sprawaia ze pomoc moge jedynie na zasadzie pisania postow, czyli prawie nic .



pib84 - Cz sty 22, 2009 8:48 am
" />no właśnie po moich doświadczeniach z fiata tez tak właśnie doszukiwałem się poblemu w tych rejonach no ale ten typ gaźnika to prawdziwy skurczybyk...... gażnik fiata przy nim to dzieło proste jak drut ....... no cóż powalczymy zobaczymy zdam raport wieczorkiem



elgora - Cz sty 22, 2009 8:51 am
" />ja zaczalbym od podstawowych spraw czyli wyczyszczenia dysz i sprawdzenia poziomu paliwa, a potem to albo fachman albo jakas ksiega o tym jak ten gaznik jest zbudowany i jak dzialaja te mechanizmy



e_gregor - Cz sty 22, 2009 1:18 pm
" />Może to banalne.... ale czy sprawdzałes odbojnik (ogranicznik) położenia przepustnicy? U mnie kiedys w poldzie poluzowała sie nakretka go konturująca i ogranicznyk sie wkrecił. Efektem była zerowa szczelina na przepustnicy pierszego przelotu i gaśniecie auta.



indi - Cz sty 22, 2009 3:32 pm
" />Grzeb grzeb, a znajdziesz. Trening czyni mistrza itp. itd.

A jak już zatrybi i będzie normalnie chodził na wolnych to weź wrzuć jakiś filmik jak to brzmi i jak jeździ.
pzdr.



Melins - Cz sty 22, 2009 3:38 pm
" />Moja rada zwieksz otwarcie przepustnicy i jak bedzie miał wyższe obroty i bedzie chodził to wina dyszy varajet 2 maiły dwa typy dysz wolnych! Ja pokonałem varajeta teraz twoja kolej!



Bykownik - Cz sty 22, 2009 3:58 pm
" />MOJE GRATULACJE...........

Czekam na relację z pierwszego upalania...



pib84 - Cz sty 22, 2009 5:10 pm
" />dobra dzisiaj tak

zdiąłem gaźnik, rozkręciłem w pył [choć tam zabardzo nie ma co], wszystko wyczyściłem i poustawiałem

do tego nowy przerywacz i efekt jest taki że autko dostało pieknych wolnych obrotów

jutro napewno jeszcze czeka mnie regulacja bo dzisiaj we 3 nie daliśmy rady tego zrobić. Na znaki nie bo lampa zła a na ucho też nie zabardzo. Efekt jest taki że chodzi na wolnych ale coś mu zaczęło zgrzytać przy wkręcaniu. Niby to nie aparat bo nie strzela ani wte ani wefte ale dziwnie się zdławia jak mu wsisnąć.

Silnik ma od początku jeszcze jeden spory problem ......... a mianowicie stawia straszne opory.... Na pierwszy ogień poszedł rozwalony rozrusznik który został wymieniony i to pomogło i to znacznie ale mimo wszystko akumulatory które inne auta kręcą opelkowi nie dają rady

tak więc skonczyło się tak że dzidziek wyjechał z garażu zrobił rundke ale zgasł mi po drodze i już żaden aku nie mogł go odpalić więc do garażu wrócił z piomocą naszą.......

no jutro dalsza część batali bo narazie ten sprzęt to jeździ gożej niż kaszlak ......a nie taki był zamysł projekta .........

PS jeszcze jedno musze mu na dupe wrzucić jakiś wór kartofli bo naprawde wogóle zero trakcji ........ dzisiaj nei mogliśmy go na pych odpalić bo koła po asfalcie szurały

AHA i najważniejsze to był 1 i ostatni raz jak kupiłem silnik stojący teraz już zawsze tylko jeżdżące albo świeżo wyciągniete....... nie ma bata jebania z tym co nie miare a te opory są na tyle niepokojące żebym sie tylko nie spażył zanim zrobie pierwsze 100 km



Bykownik - Cz sty 22, 2009 5:21 pm
" />Masz coś do kaszlaków



jurek_j - Cz sty 22, 2009 5:37 pm
" />Ja mam! Popielniczkę i zamek tylnej klapy.



Bykownik - Cz sty 22, 2009 5:56 pm
" />I rozumiem, że chcesz je przekazać do Łupowa...



jurek_j - Cz sty 22, 2009 6:02 pm
" />Pomyślimy, pomyślimy . Ranka pewnego podejdziesz w okolice torów kolejowych i może znajdziesz takowe elementy .



Bykownik - Cz sty 22, 2009 6:06 pm
" />Jeszcze sie dogadamy ale nie zaśmiecajmy już wątku tego zramolałego i przerdzewiałego na wskroś, choć z wolnymi obrotami wozidła bez trakcji...



indi - Pt sty 23, 2009 12:24 am
" />Tzn - chcesz mi powiedzieć, że silnik się tobie ciężko kręci? - jak chcesz go na biegu przepchnąć, to się nie da; czy o co ci chodzi?
Gościu - nie strasz mnie. Mam nadzieję, że to nie złapało na panewce.
Bo jeżeli silnik się nie da obrócić nawet jak wrzucisz 4'ty bieg, to chyba czeka Cię wyjmowanie go z kadstera i ściąganie miski olejowej.
ps. Kontrolka ciśnienia oleju działa, czy nie?



Caprifan - Pt sty 23, 2009 12:35 am
" />Według opisu to puchnie... Nawet z nim już nie walcz... Chociaż efekt może być ciekawy



pib84 - Pt sty 23, 2009 8:13 am
" />
">Według opisu to puchnie... Nawet z nim już nie walcz... Chociaż efekt może być ciekawy

póki co to innego nie mam na oku nie zapominaj że po tego musiałem jechac pod piłe ........... taki silnik to koszt nie duży wiec to też nie powód do paniki ale ......... czas, i kłopoty zbędne więc nie będzie mi do śmiechu



Eddie - Pt sty 23, 2009 8:48 am
" />trzeba było brać ten od adama jak ci mówiłem że jest zawsze by była jakas alternatywa,



Bykownik - Pt sty 23, 2009 9:20 am
" />Wszystkie prace adaptacyjne pod większy motor masz już wykonane więc jeśli ten padnie to nie będzie krzywdy i z następnym powinno już pujść gładko...



pib84 - Pt sty 23, 2009 9:29 am
" />
">trzeba było brać ten od adama jak ci mówiłem że jest zawsze by była jakas alternatywa,

a skąd wiadomo w jakim on był stanie skoro go ktoś na złom wyrzucił

ty poczęści byku masz racie że teraz to już najwyżej jedniodniowa operacja

wal jest łąpy są wydech gotowy ukł chłodzenia też wszelakie cięgna i kabelki cewki i duperele też ale mimo wszystko jeszcze narazie nie wymieniajmy tego silnika ........ panowie wczoraj dopiero co uporałem się z jednym problemem spróbojmy choć raz pożądnie laczka zesmażyć



Eddie - Pt sty 23, 2009 9:32 am
" />wiedziałem w jakim był stanie bo gadałem z gościem który go przywiózł i wyładowywał na złomie
a raczej by nie kłamał bo i po co..



pib84 - Pt sty 23, 2009 9:48 am
" />no to wiesz na takiej samej zasadzie ja miałem gwarantowane że silnik to malinka................ też po co mieli by mnie kłamać....... i pewnie nie kłamali poprost 6 lat postoju zrobiło swoje.

Po sprzedaży części od dawcy silnik wraz ze skrzynią wyniósł mnie dosłownie zabójcze 75 zł więc to naprawde nie jest dramatyczna sytuacja. Tylko poprostu wkurza mie już ilośc czasu jaką zajmuje mi doprowadzenie parchaczowa do używalności...... a jeszce teraz ten wysad z pracą jak szybko czegos nie znajde to się w przyszłym miesiącu osram a wtedy znowu przynajmniej 2 -3 miechy przerwy w pracach



e_gregor - Pt sty 23, 2009 10:19 am
" />Ja bym wstawił jakieś 3.0 od omy. Skoro sie i tak zdecydowałes na odejscie od oryginału i rzeźbę to trzeba było isć na całość.



Pyza20 - Pt sty 23, 2009 12:56 pm
" />jak na moje oko 3,0 za duży do kadeta, do rekorda będzie pasował w sam raz



pib84 - Pt sty 23, 2009 12:57 pm
" />uważam że 3.0 jest za duże do kadeta ....... wogóle mimo że taki silnik leży u mnie w garażu i czeka na wkład do reksa to wogóle jego waga i ogrom mnie przerażają i nie wiem czy nawet do reksa to nie jest zadużo

co do silnika to byłem dzisiaj.................. kadzio pięknie odpalił pochodził pochodził i zdechł a więc puchnie nie wiadomo teraz czy na panewkach czy co wiadome jest że napewno nie będe się z nim bawił bo nie warto....................... starałem sie jak mogłem i dotarłem do rekorda d w automacie i jade go zobaczyć w sobote więc wtedy coś napisze



Bykownik - Pt sty 23, 2009 3:36 pm
" />Popieram 3.0 to za duży kloc, już masz problemy z trakcją a jakbyś jeszcze nim dociążył przednią oś to nie widzę bata żeby tym dało się jeździć chyba, że w kółko....



jackdeville - Pt sty 23, 2009 4:22 pm
" />Dlatego właśnie jestem przeciwnikiem kupowania "gołych silników". Po pierwsze, że nigdy do końca nie wiesz co bierzesz, a po drugie to zawsze duży koszt. Przez to dla escorcika kupiłem całą sierrę, którą najpierw dokładnie przetestowałem. Jestem przynajmniej pewny w 99% co do tego silnika, bo nic w nim nie stuka, nie kopci i ma świetną moc jak na dohc. No i przede wszystkim jak rozebrałem sierrę na części to nie tylko silnik się sfinansował sam, ale i zostanie jeszcze kilka stówek na pierwsze inwestycje donowego projektu



Bykownik - Pt sty 23, 2009 5:23 pm
" />Tak też i było z moją aśką. Dla niej wysłałem na złom vectrę w dobrym stanie. W ogólnym rozrachunku i tak mnie mniej wyszło niż sam motor bo zaadoptowałem wiele innych podzespołów. Ale jak się nie ma zbędnej kasy żeby wywalić wszystko naraz to jest dużo trudniej i też rozumiem Adama...



Melins - Pt sty 23, 2009 6:04 pm
" />No wspólczucia co do silnika!
Ale 2.0 cih sie trafi szybko !
Ważne masz kadetta przygotowanego pod 2.0 a to dużo!



pib84 - Pt sty 23, 2009 8:11 pm
" />tak jak już powiedziałem jutro jade obaczyć rekorda

ty juz sie tak sierrą nie chwal bo ten silnik co jest teraz w essim też był jeżdzony i testowany



jackdeville - Pt sty 23, 2009 9:29 pm
" />No był. I co? Źle zapier....ał? Kopa ma nawet dobrego, ale zaczął brać olej itp. Chcę go wymienić, bo będę robił całego escorta i dlatego, że mam już pewną awersję do gaźników.



e_gregor - N sty 25, 2009 10:28 pm
" />Każdy wielki silnik pogarsza trakcję. I wcale nie chodzi o jazdę w kółko - rzekł bym że prędzej byłoby to auto do jazdy na wprost. Ale zależy co się chce uzyskać. Jak zwrotne autko do rajdowania i driftowania to trzeba podrasować oryginalne i lekkie pierdzidełko, a jak ma być wymiatacz na światłach i auto do palenia laka to ładować jak największy silnik. 3.0 na pewno by weszło. Skoro do beemek E30 pakują 5.0 V12 z siódemy to i do kadetta wejdzie 3.0 V6



Bykownik - N sty 25, 2009 10:53 pm
" />Z tym podkręcaniem to nie taka łatwa sprawa. Bo kompleksowa modyfikacja jakiegokoliek silnika to nie tania rzecz. Mimo wszystko dużo taniej i łatwiej jest zmienić cały motor. Dochodzi również wytrzymałość zmodyfikowanej jednostki. Ale zgadzam się z Tobą, dlatego też i u mnie siedzi malutki silniczek..



e_gregor - Pn sty 26, 2009 5:27 am
" />Poza tym na ostatnim Kruzie był kolega czerwoną Mantą. Nie obrażając nikogo, ale to właśnie jego autko z małym silniczkiem najładniej latało bokami. Szczerze mówiąc to szczena mi opadła jak zobaczyłem jego wyczyny. Byłem w szoku jak ciaśniutko objeżdżał te pachołki. Sam mam w poldku bardo cieżki silnik i wiem jak koszmarnie trudne jest nawet objechanie ronda (choćby na walczaka koło shella) - straszny stres że przód ucieknie i zalicze zewnętrzny krawężnik. Człowiek skupia się nie na poślizgu tylko na walce z przodem o utrzymanie go jak najbliżej wewnętrznej.



Pyza20 - Pt lut 06, 2009 11:57 am
" />http://moto.allegro.pl/item549317705_op ... zesci.html
dzwon po silnik



Bykownik - N lut 15, 2009 7:23 pm
" />Jak tam "kadzilla"



pib84 - N lut 15, 2009 7:28 pm
" />stoi i się sypie..... pan heniu upiera się przy swojej cenie, akcja wkładania kartek za szyby trupów nic nie dała a w okolicy z allegro też nie ma żadnego silnika .......... jest jeszcze mała nadzieja na silnik w gw ale już podobno się sprzedała całość więc jednym słowem wielki dół



Analityk - Pn lut 16, 2009 8:49 am
" />odezwij sie na pw albo gg mam namiar na 2.0



Eddie - So mar 07, 2009 12:14 am
" />jeszcze ciepłe fotki.. przed chwila wróciliśmy z szybkiej, nocnej akcji wyszarpywania silnika..






Pyza20 - So mar 07, 2009 12:18 am
" />A co idzie w zastępstwie ?



Bykownik - So mar 07, 2009 12:21 am
" />Niech zgadnę... Dawcą jednak bedzie ten reks E2



pib84 - So mar 07, 2009 12:25 am
" />co będzie dawcą okaże się jutro jest 1 a o 7 20 z indiańcem lecimy obadywać sprzęta

bilans wieczou jest taki ze rozpiżyliśmy linke prędkościomierza

oraz byliśmy z edim świadkami jak pies stróża sam otwiera sobie drzwi do kanciapy i idzie oglądać tv

WTF hahahahahahahahahahahahahahahahahah



Bykownik - So mar 07, 2009 12:27 am
" />Więc odpocznij bo ja już chyba słabo czytać polska jezyk



pib84 - So mar 07, 2009 12:31 am
" />już poprawione pisałem po ciemku



pib84 - Cz mar 12, 2009 5:37 pm
" />mały apdejcik ....... dawca niestety był zpie........oliną

ok minął tydzien i jest światełko w tunelu wstępnie jest silnik tyle że znowu ja wyjeżdżam ale albo w niedziele albo w poniedziałek w nocy do kadziora idzie nowy silnik ,,,,,,,,,,,, nareszcie ajjjjjjjjjj



Bykownik - Cz mar 12, 2009 10:34 pm
" />Ciągnie się strasznie historia z tym twoim "wynalazkiem". Mam nadzieję, że tym razem będzie już tak jak być ma... Powodzenia



pib84 - Cz mar 12, 2009 10:39 pm
" />ty skończ pitolic tylko przyjedz i pomóż a nie

się ciagnie bo holerni asconiarze wszystkie cihy pokradli z okolicy i nic nie można trafić haha



Bykownik - Cz mar 12, 2009 10:44 pm
" />Haha pamietaj co u mnie pod maseczką pracuje. Na przyszły miesiąc jednak szykują się małe zmiany żeby było ciut szybciej jeśli bedzie taka potrzeba.

Bedę już w maju i Ci pomogę bo się tak z nim grzebiesz, że i tak go wcześniej nie skończysz



pib84 - Cz mar 12, 2009 10:48 pm
" />w maju to już bedzie laka palił i bede musiał kamienie wkładac do bagażnika co byś mnie mógł dogonić

///////////////.................. przynajmniej dopóki się nie obudze



Bykownik - Cz mar 12, 2009 10:48 pm
" />Przyjmuję wyzwanie...



indi - Pt mar 13, 2009 6:55 am
" />Z tymi kamieniami, to chyba najpierw dziury musisz pouszczelniać, bo będą wypadać



pib84 - Pt mar 13, 2009 8:31 am
" />heh tobie też bym rzucił wyzwanie ale nawet sie nie łudze że twoja padaka do maja dożyje!!!!!!!!!!!!

Na kwiecień zapowiadaja wiatry jak silnie podmucha to zaraz rudolfa zmiecie i nic nie zostanie :)



pib84 - N mar 15, 2009 7:51 pm
" />mimo przeciwności losu coś się ruszyło

Silnik który zakupiłem jest całkiem sprawny jeno okazało się że wałek rozrządu w nim strasznie styrany do tego stopnia że dwóch krzywek nie było prawie wogóle. Kompresja została zmierzona i na tym wyjechanym wałku miał po 10 no po za cylindrem na którym przez wysraną krzywke nie otwierał się zawór. Dzisiaj więc zostały rozebrane oba silniki nowy i stary i zostały zamienione wałki ponieważ w tym zatartym wałeczek malinka. Niestety nie ma fotki porównawczej obu wałków a szkoda.

fota od strony pierwszej krzywki której właśnie nie ma


zostały sprawdzone też panewki tym razem dla odmiany wszystkie i choć jeszcze by pojeździł został podjeta decyzja wymiany

podziekowania dla indiańca za nadzór techniczny i ustawienie rozrządu



Bykownik - N mar 15, 2009 9:06 pm
" />Brawo, brawo coś się rusza. Może sezon nie będzie zmarnowany...



rafalb - Pn mar 16, 2009 8:39 am
" />mniejsza o silnik , pokaż no co tam się ruszyło w zawieszeniu , hamulcach i budzie
i jaka będzie pozycja drivera , na kibel ? czy jakoś bardziej ergonomicznie



pib84 - Pn mar 16, 2009 10:04 am
" />no nie wiem czy mniejsza o silnik bo bez niego to jakby rezta nadaje sie conajwyżej na doniczke

zawieszneie to nadal tapczan

hamulce sa nowe z tyłu jeszcze wymiana przodu

a buda jest goła i tyle materiał na klatke czeka w garażu ale dopóki auto nie jeździ nic innego nie bedzie robione



Bykownik - Cz mar 26, 2009 2:08 pm
" />I jak tam Kadzilla? Tyle czasu już stoi, że pewnie nawet pianka montażowa się wykruszyła...



pib84 - Cz mar 26, 2009 3:16 pm
" />wał po szlifie panewki już przyszły sa też amory na przód i na tył już zamówione beda u mnie lada dzień

głowica zdięta zamówiona uszczelka pod głowice i nowe uszczelniacze

wczoraj było docieranie zaworów i szło jak po grudzie ja pierdole niespełna 2 zawory i gniazda

niestety ciągły brak czasu nie pozwala na przyspieszenie prac

co dalej czas pokaże ........... jeżeli nie będzie opóźnień specjalnych to do końca przyszłego tyg planuje złożyć silnik do kupy ponieważ cały przyszły weekend mam wolny więc nawet jakby coś sie jeszcze poślizgnęło to wielkanoc spędzam w garażu tak aby wyjechać na kruiz



Bykownik - Cz mar 26, 2009 8:26 pm
" />Perspektywy obiecujące, życzę powodzenia...



pib84 - Cz mar 26, 2009 8:29 pm
" />ty skoncz pitolic i choć trochę zawory podocierać a wogóle będziesz może na 16 maja



Bykownik - Cz mar 26, 2009 8:35 pm
" />Leże chory w domu to mi je podeslij to Ci to raz, raz ogarnę . Tak myślę, że bedę już 2 maja na miejscu a co planujesz?

Ps. jak już nabierzesz wprawy to dotrzesz mi też w marlonie



pib84 - Cz mar 26, 2009 8:48 pm
" />heh zdecydowanie moge powiedzieć że jeszcze tak pop..... rzeczy przy samocgodzie nie robiłem i juz pewnie drugi raz sie nie skusze no chyba że oddasz mi fotele z aśki



Bykownik - Cz mar 26, 2009 8:50 pm
" />Aśka jest nie do dotknięcia...



pib84 - N kwi 05, 2009 6:53 pm
" />no przedwczoraj skończone docieranie dzisiaj więc zacząłem składać puzle do kupy

z głowicą dobitnie pomógł ekspert w osobie ciągle pokrzykującego szydercy, szeryfa indiana, któremu składam za dobrą radę i pomocną dłoń 10 allachów i wielkie podziękowania, a i w czasie najbliższym znajdzie się jakaś flaszka

no to goł



wał już na miejscu




i tłoki też






indi - N kwi 05, 2009 9:40 pm
" />Tylko go nie spitol, czy coś w sensie zatrzyj, bo nigdy nie dowiesz się jak cieńki jesteś n drodze



pib84 - Pn kwi 06, 2009 9:37 pm
" />powoli do przodu dzisiaj zabawiłem się w głowice przy okazji odbywając cały pasjonujący rytuał z uszczelką

przy rozrządzie asystował jak zwykle niezastapiony pedźiks [thank ju men]



po tych wszystkich tańcach z kluczem dynamo nad uszczelka i panewkami i tak wiem że coś spartoliłem czekam tylko aż wybuchnie

a teraz ide spać bo jutro skoro świt ide zarabiać na lakier do reksa



pib84 - Wt kwi 07, 2009 7:22 pm
" />kolejne postępy choć mizerne....... założone popychacze wraz z dzwigienkami oraz obudowa rozrządu wraz z pompą wody niestety utkąłem na aparacie jutro podejście nr 2

plan na jutro to skręcić to gówno zostało niewiele bo napinacz kolektor rozrusznik altek i łapy i praktycznie mozna powiedzieć że silnik złożony

później wymiana amorków z przodu i drobne poprawki przy łapach i skrzyni ale co ja będe pisał pewnie coś się jak zwykle spierdzieli mam nadzieje że tak jak w planie do końca świąt auto wyjedzie



Bykownik - Wt kwi 07, 2009 8:04 pm
" />Miejmy nadzieje, że już wszystko będzie w porządku i kadzilla już wykorzystała limit awaryjności, chociaż teraz już wiesz jak to jest, gdy stara się zbudować coś z niczego...



pib84 - So kwi 11, 2009 10:01 pm
" />serducho juz w aucie wystarczy podpiac kable i mozna palic



indi - N kwi 12, 2009 8:24 am
" />
">serducho juz w aucie wystarczy podpiac kable i mozna palic

A kiedy to nastąpi??



pib84 - Pn kwi 13, 2009 6:49 pm
" />pierwsze próby i brak cisnienia oleju także póki co mision failed



ogur69 - Pn kwi 13, 2009 6:58 pm
" />a co jest z tym ciśnieniem czyżby kontrolka cały czas świeciła? może wypada wymienić czujnik lub wkręcić manometr kontrolny taki ze sprężarki wtedy odrazu widać w jakiej kondycji jest motor



pib84 - Pn kwi 13, 2009 8:44 pm
" />nie nie sprawdzane było dogłębniej coś jest nie tak jutro za radą szpeca przeprowadzone zostaną podstawowe czynnoći wkoło pompy oleju



Bykownik - Pn kwi 13, 2009 8:58 pm
" />Coś pechowe te twoje autko, a może się boi o to, co z nim chesz robić jak już je uruchomisz i dlatego odmawia współpracy...



pib84 - Pn kwi 13, 2009 9:21 pm
" />spoko oko jeszcze nie ma dramatu odpalic by odpalilo ale po co bez cisnienia dzisiaj proby byly krotkie bo aku byl wyczohrany teraz juz wiem ze to wina wysranego ladowani we fiaciku ale no coz jutro cos pokombinuje przy poompie i zobaczymy co z tego wyjdzie



rafalb - Wt kwi 14, 2009 3:06 pm
" />jak pompa jest stara to po pierwszym złożeniu czasem nie ciągnie , ponoć patentem na to jest napakować do środka trochę smaru



pib84 - Wt kwi 14, 2009 7:23 pm
" />problem cisnienia juz rozwiazany silnik tez odpalony narazie oczywiscie chodzi jak sieczkarnia ale to kwestia regulacji

przy ponownym montazu udalo mi sie stuningowac skrzynie i wyeliminowac na niej zbedne luzy działa teraz super niestety mocniejsze poduchy od scorpio które zamontowałem tym razem zamiast mantowych nie bardzo pasują trzeba to będzie zrobić

niestety tez zauwazyłem [ nie wiem jak mogłem przegapić to wtedy] pęknięty mam kolektor wydechowy



indi - N kwi 19, 2009 9:28 pm
" />W końcu już działa, czy jeszcze nie?



pib84 - Pn kwi 20, 2009 8:29 am
" />no pisalem ci kadet jezdzi ale trzeba to wszystko wyregulować bo narazie jeździć się tym nie da



Pyza20 - Pn kwi 20, 2009 9:51 am
" />Z tego co słyszałem ten pojazd to nie wróże mu nic dobrego... Kaczka to maks co może z niego być



pib84 - Pn lip 20, 2009 8:34 pm
" />ale watek spadl na dół.......... masakra

silnik chodzi i wszystko jest ok auto jest w trakcie wymiany kolektorów i wydechu bo niestety wydech w kadecie ma chyba 10 srednicy a ma wejsc 50 co powoduje ze pociągnięcie wydechu jest trudne

własnie skonczylismy ostatnie przymiarki wersi testowej kolektora teraz juz tylko czekać na polskiego lexmaula 4-2-1



Bykownik - Pn lip 20, 2009 8:47 pm
" />Prędzej się całkiem rozsypie ze starości niż nim na drogi wyjedziesz ...



pib84 - Pn lip 20, 2009 8:50 pm
" />generalnie ciezko jest w wydechem bo od stania juz mu kola opadly i lezy na ziemi



pib84 - N paź 04, 2009 9:29 pm
" />założony dziś nowy kolektor i połączony ze starym wydechem kadett wyjechal i wrocil do garazu o wlasnych silach troche się zalewa ale ok

wydech ciagle jeszcze do poprawy i koniecznie jeszcze jeden tłumik regulacja i jeszce raz regulacja ciagle lekii misz masz z zaplonem no ale znowu zyje



pib84 - N lis 01, 2009 5:25 pm
" />http://www.youtube.com/watch?v=B-CN6aoveqg

ciągle walka z popychaczami i zapłonem słychac to zwłaszcza jak już sie nagrzał



Caprifan - N lis 01, 2009 5:30 pm
" />to już niedługo na drogi... ))



pib84 - N lis 01, 2009 6:11 pm
" />póki co nie mówie hop .... powoli do przodu



Caprifan - Pn lis 30, 2009 9:57 pm
" />i.... ??? coś z tego bedzie...



pib84 - Pn lis 30, 2009 9:59 pm
" />daj mi akumulator to ci powiem



Caprifan - Pn lis 30, 2009 10:03 pm
" />nie ma i nie będzie... )



pib84 - N gru 27, 2009 10:40 pm
" />sprzedany ale dla pocieszenia moge napisac ze zostaje w gorzowie



Bykownik - N gru 27, 2009 11:10 pm
" />Mam nadzieję, że zostawiłeś koniczynki...



pib84 - Pn gru 28, 2009 7:55 am
" />nie ale moze chlopaki ci sprzedadza



Bykownik - Pn gru 28, 2009 4:15 pm
" />A konkretniej.



pib84 - Pn gru 28, 2009 4:17 pm
" />jak beda chcieli to sie pochwalą



pib84 - Cz sie 26, 2010 8:54 am
" />właściciele trochę ruszyli dupska, zakupili rozrusznik wkoncu i wczoraj znowu odpaliliśmy kadzika ale frajda!!!!!!!!!!!!! ruszyli trochu z pracami wiec może wyjedzie na drogi ........... łezka sie w oku zakręciła jak go wczoraj pomagałem odpalać............... zawsze jednak parę boków po swapie nim zapiąłem szkoda że tak jak z moim 1 fiatem dohc nie starczyło mi kaski żeby go zatrzymać



rafalb - Cz sie 26, 2010 11:43 am
" />fiata dohc jak był prawie skończony to na złom oddałeś bo był panie szał na klasyka

ale młodość ma swoje prawa



pib84 - Cz sie 26, 2010 1:05 pm
" />nie szał na klasyka tylko 1334 zł oc..... ja byłem przed wyjazdem za granice żeby się utrzymać na cały rok ..... sprzedałem wtedy nie tylko auto ale i konsole i tel żeby mieć na bilet ....... także faktycznie wspaniałe czasy młodości
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu