[1983] Fiat 125p 1.5
rafalb - N gru 30, 2007 3:42 pm
" />witam jako ,że już od około miesiąca jestem posiadaczem siwego fiata , postanowiłem założyć osobny wątek , za wiele się nie zmieniło od czasu kupna auta od Tomka , skrzynia kończy swój żywot podobnie jak silnik , całe szczęście oc mam jeszcze do sierpnia więc jak by co auto jeść nie woła niech stoi
wczoraj zdarzył mi się bardzo nie przyjemny incydent który opisuje tutaj http://www.classiccarsgorzow.pl/forum/viewtopic.php?t=234
w planach na najbliższe miesiące jest ocenienie silnika ( jak pierścionki się mają ) jeśli jest w miarę ok to remoncik głowicy + jakieś przeróbki , obowiązkowo zmiana skrzyni na 5 biegową ( w tej co jest teraz brak biegu 1 , a na dniach nie będzie też 3 ) , kupię również w najbliższym czasie 1.6 dohc od Pawła , który będzie się remontował w międzyczasie aż skompletuje trochę gotówki oraz części
w planach jest klatka , zawieszenie szerokie , 1.6 dohc , jakieś skromne kubełki i pasy 3 punktowe , obowiązkowo szpera i hamulec hydro , jako opcja wchodzi w grę przełożenie z trucka 4.55
aktualnie fiat wygląda tak
silnik mówi e e
podłoga ok
skutki działania bezmuzgów
[/img]
rafalb - Pt sty 04, 2008 10:24 am
" />a tak fiatol wczoraj dawał radę w parku Siemierackiego ( piękny i szybki odcinek pod górkę )
fotki dzięki uprzejmości kolegi Krzyśka Kućko
rafalb - N sty 06, 2008 1:52 pm
" />http://www.youtube.com/watch?v=578B7U-Yegk
pib84 - Cz sty 24, 2008 8:04 pm
" />no i co z tym twoim parchem podobno idzie do żyda;/ cos ci szybko rafale minęło
rafalb - Pt lut 01, 2008 2:01 pm
" />zzz
rafalb - Pt lut 01, 2008 2:02 pm
" />był chwilowy kryzys , jak bym miał flexe to bym go pewnie pociął wtedy z furii
ale narazie wstawię skrzynię i będę się bujał na wyprawy
koledzy byli ostatnio fiatem z 75 roku przy którym największy parch z klubu to igła i dali radę , stwierdziłem ,że to dobry pomysł trzymać go na takie wypady
a na rajdówkę tylko polonez
pib84 - Pt lut 01, 2008 4:34 pm
" />
">ale narazie wstawię skrzynię i będę się bujał na wyprawy
koledzy byli ostatnio fiatem z 75 roku przy którym największy parch z klubu to igła i dali radę
jak to mówią co ma jeździc nie utonie
ale co do rajdówek jak najbardziej się nie zgadzam
rafalb - Pt lut 01, 2008 5:17 pm
" />zaraz pojadę zobaczyć czy jeszcze stoi i najprawdopodobniej za tydzień się za niego zabiorę aby to jakoś wyglądało
rafalb - So lut 02, 2008 10:18 am
" />kolejny filmik
http://www.youtube.com/watch?v=o_nNXaRa8uE
rafalb - Pt lut 22, 2008 8:53 pm
" />no i najprawdopodobniej w fiacie zagości 1.8 dohc jeśli transakcja dojdzie do skutku bo po taniości moge kupić taki silniczek , więc panie adamie nie zbeszczeszczę fiata roverem
pib84 - Pt lut 22, 2008 9:01 pm
" />uwierze jak zobacze to zbyt rozsadne wyjscie jak na ciebie:) a silniczek tu w gorzowie..... może jeszce jakieś części mają
rafalb - Pt lut 22, 2008 10:06 pm
" />kolega kolegi w poznaniu ma to na sprzedaż , ja też uwierzę w ten 1.8 jak go zobaczę , koleś mówi ,że jest w dobrym stanie , ale ponoć stał kilka lat więc nie wiadomo , z tego co mówił właściciel to ma płytką miskę olejową oraz aparat w głowicy więc jest ok , zobaczymy co z tego wyjdzie
Pyza20 - So lut 23, 2008 10:11 am
" />ODDAWAJ ŻARÓWKI CHAMIE A NIE SILNIKI KUPUJESZ !!!!!!!!!!!!!!!!!
rafalb - So lut 23, 2008 10:21 am
" />kiedy będziesz dostępny to ci przywiozę co byś nie płakał
Bykownik - N lut 24, 2008 8:10 pm
" />Hhhhmmm podoba mi się pomysł ze zbudowaniem rajdówki na bazie poczciwego kredensu. Może jednak zastanowiłbys się nad jakimś większym motorkiem. Mam nadzieje, że pochwalisz się postępami prac. Życzę powodzenia i wytrwałości .
rafalb - Pt lut 29, 2008 4:41 pm
" />i chuj wielki bąbelki z silnika 1.8 dohc , wyruchali mnie koncertowo , " kolega " dał mi gg do gościa co ma takowy silnik , ja się już prawie dogadałem co do terminu i ceny ( 300 zł ) a ten chujek tzn . kolega co dał mi namiar na kolesia coś zaczął kręcić ,że niby może mi go taniej załatwić bo to jego kolega itp a ja głupi łyknąłem to , a prawda jest tak ,że koleś sprawdził ile to jest warte i nagadał temu co sprzedaje żeby mi nie sprzedawał tylko aby sprzedał jemu , więc niebawem pewnie na allegro ten silnik wypłynie
ludzie jak taborety , jak kasę wyczują to nic się nie liczy , sentymenty , koleżeństwo , własną matkę by sprzedał
szkoda gadać a już mażył mi się fiat acropolis
jurek_j - Pt lut 29, 2008 5:01 pm
" />Pakuj Rovera, uszczelkę pod głowicą wymienisz, troszkę fabrykę poprawisz i przy poj. 1.4dm3 będziesz miał prawie 110 kucyków.
rafalb - Pt lut 29, 2008 5:56 pm
" />jedyne wyjście , bo dzisiaj wpadł mi do głowy chory pomysł remontu OHV lub DOHC i o ile szlify jeszcze są względnie tanie bo 120 za blok i 120 za wał to jak do tego doliczyć koszta nowych uszczelek , tłoków , panewek , kalwiatury , pompy oleju , wody , nowy ostry wałek , szklanki to wychodzi lekko 1500 zł , a to jeszcze trzeba poskładać a i tak się spiepszy po kilku kjs-ach , w przypadku DOHC nawet nie chcę pisać ile to kosztuje na luziku trzeba tą kwotę pomnożyć razy 2 , chociaż dohc i tak pewnie kiedyś kupię co by mieć zgodne auto z homologacją ale narazie tylko rover tylko tu też nie jest tak różowo jak się może wydawać , słabe ogniwo to sprzęgło które się ślizga przy bardziej brutalnym operowaniu gazem
ciężka sprawa ogólnie
jurek_j - Pt lut 29, 2008 6:26 pm
" />K16 też DOHC'em jest .
rafalb - Pt lut 29, 2008 6:34 pm
" />wiem , z tą różnica ,że jest zrobiony z alu i waży o 50 kg mniej i do tego ma hydro popychacze których nie musisz regulować , pełny wtrysk , no i jest szeroko dostępny nie jak fiatowski dohc , chociaż co do trwałości to sam nie wiem , kolega kupił ostatnio poldka 1.4 i zajeździł go w 2 tygodnie ( jednak zdarzyło mu się go wkręcić na 9000 więc może to tego wina ) silnik kompletnie stracił kompresję
jurek_j - Pt lut 29, 2008 6:40 pm
" />Hehe, tak to bywa, niskich obrotów nie lubi (stąd mawia się, że Rovery mszczą się na idiotach), a za wysokie też źle.
Sam osobiście bym wybrał K16, co prawda więcej elektroniki, ale nowocześniejsza konstrukcja, choć fiatowskie serca DOHC udane.
Roverki też nienawidzą się przegrzewać, o czym chyba mówiłem. Do tego możesz też założyć wspomaganie (bzdurą jest powiedzenie, że do k16 nie wpakujesz wspomy), Koval_STM na motonewsie relacjonował i opisywał wsadzanie K16 1.4, a potem 1.6 do 125p.
Dragster - Pt lut 29, 2008 11:12 pm
" />Słyszałem opinię, że wysiadają mosty Roveropoldach (potwierdzone jednym przypadkiem). Ale jak ludzie tacy świńscy to lepszy Rover niż absolutny brak czegokolwiek.
Do mnie za Roverem przemawiałby dostęp do części.
jurek_j - So mar 01, 2008 9:16 am
" />To i u mnie w Polonezie most poszedł... Oleju nie było, w drugim łożyska zajechane, jak dbasz to masz.
pib84 - N mar 02, 2008 3:27 pm
" />weźcie mu w głowie nie mąccie bo znowu mnie nie posłucha zainwetujm cholero w jakiegoś dohc a nie plany co chwile zmieniasz można kupic silnik którego nie bedziesz musiał odrazu remontować i będzie dobrze a nie jakieś wydumki z roverów
jurek_j - N mar 02, 2008 4:33 pm
" />Trafi roverka w dobrym stanie to i remontu nie będzie musiał robić... To przecież tak samo jak z DOHC, sam się kiedyś przekonałeś, oj przekonałeś (stare posty na motonewsie).
pib84 - N mar 02, 2008 5:32 pm
" />może i moje dohc nie było idealne i dziś wziął bym sobie znalazł inne lepsze za mniejsze pieniądze i może nie 400 km od domu to i tak bede obstawał przy swoim ze fiatowskie dohce są lepsze od wszystkiego co było póxniej w polonezach:) i moim zdaniem do sportu to jest jedyna słuszna droga taki silnik to koszt ok 600 zł. Za takie pieniądze mozna dostac zwykły silnik w dobrym stanie bez remontów którym sporo jeszce sobie mozna poszaleć. A te silniki naprawde dobrze to znoszą..... mo mimo że z pewnymi problemami pokazał nie raz na co go stać we fiacie:)
pib84 - Wt mar 04, 2008 6:15 pm
" />a tak swoja droga to narzekasz narzekasz to może mi sprzedasz szarego bo szukam budy na rajdy a tunel i tak już pociachałeś:) na bestiala
rafalb - Śr mar 05, 2008 12:15 pm
" />będę w sobotę , powiem ci ,że zasiałes we mnie chęc sprzedania , ale musze pomyśleć bo rok 83 mi pasi bo bym go do ewidencj zabytków wpisał ,nie płacił oc a fiat by sobie stał, ale z drugiej strony z gówna bata nie ukręce i puki nie będę miał kasy to znów będę siedział w garażu cały rok i nic z tego nie wyjdzie
więc pogadamy w sobotę
rafalb - So mar 29, 2008 9:56 am
" />i silnik z błękitnego fiata Adama okazał się taką samą igłą jak przednie podłużnice w tym właśnie fiacie
przez przypadek odkryłem odkręcając koło zamachowe że ono jakoś dziwnie lata raz do przodu , raz do tyłu , przyjrzałem się bliżej i o zgrozo cały wał przesuwał się o dobre 2 mm , więc wyobrażam sobie jak on musi wyglądać w środku
no cóż może za tydzień lub dwa stanę się posiadaczem 1.6 ohv i jeśli koledzy wykażą się miłosierdziem to jakoś dojadę na tą Ukrainę ( a marzy się jeszcze portugalia )
pib84 - So mar 29, 2008 8:41 pm
" />to moze dowiem sie co zostalo z zrobione z owym osprzetem mam nadzieje ze w garazu jest ok
rafalb - N mar 30, 2008 10:05 am
" />w garażu jest jak było z tą różnicą ,że teraz stoją 2 silniki ohv koło ramy żuczka
pib84 - Pn kwi 07, 2008 7:50 am
" />no to pochwal sie wkońcujestten nowy silnik czy nie ma??
rafalb - Cz kwi 10, 2008 2:01 pm
" />ty kierownik lepiej oddaj 5 dych które zalegasz
no silnika jeszcze nie ma , będzie jutro
rafalb - So kwi 12, 2008 10:51 pm
" />silnik 1600 ohv siedzi , głowica zdjęta , skrzynia założona ( dziwne ale tym razem zakładałem ją jakieś 10 min ) wał siedzi , za jakiś tydzień może dwa auto odpala
Pyza20 - N kwi 13, 2008 1:11 am
" />czas zmienić nagłówek z 1,5 na 1,6 a gdzie zaspawany most ?? mam nadzieję że w Tym roku nie dachujemy?? Ale to nie zmienia faktu że powinno tam się znaleźć 2,0 DOHC nie prawdasz ????
rafalb - N kwi 13, 2008 11:39 am
" />most zaspawa się po powrocie z ukrainy bo głupio by opony stracić w połowie drogi
narazie 1.6 ohv będzie musiał dawać radę
wczoraj z ciekawości założyłem sobie na tył felgi adama ( te z parapetem od bykownika ) i fiat wygląda kozacko , takie też felgi musze zakupić
a silnik za 80 zł który kupiłem okazał się igłą , zero progów , kanały wodne czyste , klawiatura nie wybita , po prostu miód
jedynie na gładziach było troche korozji ( a raczej nalotu w kilku miejscach) ale to się wyrobi
1.6 dohc może zagości za jakiś czas jak się zrobi remont ale jak wiadomo nie jest to zabawa tania więc nie liczył bym że stanie się to jeszcze w te wakacje
pib84 - N kwi 13, 2008 2:35 pm
" />oż ty ........... ja ci dam bez pozwolenia rrrrrrrrrrrrrrrrr ):):):):):):):):):):):):)
czy ja moge wiedziec po co zdejmowałeś głowice i mam nadzieje ze fiat nie stoi tam gdzie myśle
rafalb - N kwi 13, 2008 2:57 pm
" />a co myślisz ?
głowicę zdejmowałem bo jekiś debil co oddawał tego poldka na złom ( rozbity ) wykręcił świece i ogołocił auto z zapłonu digiplex , osprzętu wtrysku itp . w między czasie do cylindrów nasypało się gliny oraz troche wody , trzeba było to wszystko posprzątać w środku
ale mam nadzieje ,że wszystko z tym silnikiem wyjdzie jak należy , jeśli widzieli byście kolektor GSi to po taniości bym go przygarną
rafalb - So kwi 26, 2008 6:44 pm
" />kur...a już zaczynam świrować , co pomyślę o pozbyciu się kanta to zaraz zaczyna mnie dręczyć sumienie ( wszak nie można się wyżec mażeń )
jednak kjs-y mnie kuszą a kantem to i tak nie powalczę za bardzo , jedynie pobawić w rajdy się mogę , sam już nie wiem
mam wielki dylemat bo z jednej strony kocham to auto a z drugiej strony chciał bym wreszcie sobie pojeździć po ludzku a nie ciągle walczyć ze sprzętem
muszę ochłonąc i pewnie dalej będę brną w tą głupotę
pib84 - N kwi 27, 2008 2:35 pm
" />gościu jak wydasz na kanta troche kasy a nie wszystko po super taniosci to nie bedziesz musial z nim walczyc ciagle i tez pojezdzisz a tak swoja droga to przy polonezie tez mogles wiecej czasu poswiecic na jazde ale np polonez przez 4 albo 3 tyg stal rozbebeszony bo cos albo np malowanie komory baranem wiec wiesz nie zwalaj wszystkiego na auto:)
rafalb - N kwi 27, 2008 3:58 pm
" />kurde z głupotą ciężko walczyć , zrobiłem sobie kosztorys i wyszło mi ,że aby fiat jeździł jak chę potrzebuję ponad 10 000 zł , i pewnie domyślacie się co zdecydowałem ( porównałem to z kosztem zakupu i porobienia bmw - minimum 7000 zł )
zostawiam tego trupa sobie , był kryzys ale już zażegnany , wymieniam most na szeroki ,spawam , wywalam wnętrze , wstawiam hamulce z łady , amory twarde i troche sobie wreszcie pokatuję , a co mi tam
jak się coś rozleci to się zrobi pierwszy w kolejności jest super , igła silnik ze szrotu
a w między czasie zaczynam kompletować części do wymażonego kanta ; dohc do remontu i dellorto 40 już mam , powoli się nazbiera
pib84 - N kwi 27, 2008 5:52 pm
" />A SKAD MASZ 40 DELLORTO NAWET SIE NIE CHWALIŁEŚ
rafalb - N kwi 27, 2008 8:20 pm
" />się gra się ma
wyrwałem kiedyś na szrocie , jeszcze brak kolektora a ten na allegro stoi 800 zł
pib84 - N kwi 27, 2008 9:25 pm
" />kolektor możesz dorobić sobie sam bedzie taniej............ a tobie chodzi o te z alfy to byly przeca 36???????? ty to jestes zyla nawet sie nie pochwaliles pewnie dales za nie 50 zł
rafalb - Wt maja 06, 2008 11:38 am
" />kupiłem bardzo niedawno za 80 zł
są to 40 dellorto
pib84 - Wt maja 06, 2008 1:56 pm
" />za 80 zł!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty ku...... farciazu:):):):):):):) Rzeczywiscie mi wstyd za ciebie...... to zbrodnia. Szkoda ze ja nie mam takiego farta............. dobrze że o nich nie wiedzialem bo pewnie bys mi je za 2 tysie chciał sprzedać:) jak miałeś tydzień temu kryzys :P ale cały komplet z kolektoerem i ogólnie
co się wogóle dzieje z fiatem
rafalb - Śr maja 07, 2008 7:24 pm
" />w poniedziałek z odessy wróciłem ( jechałem nubirą bo w fiacie most się skończył przed wyjazdem)
fiat narazie stoi pod domem i sobie czeka
plan jest następujący : już jutro zaczynam pracę i mam nadzieję stanę na nogi
mam narazie zamiar kupić szeroki most ,zaspawać , resory utwardzić
troche porobić zawieszenie i wreszcie sobie pojeździć , nie tak od święta ale regularnie kilka godzin na tydzień co by jakąś formę złapać
potem zobaczymy jak kasa i czas pozwoloą chciał bym wreszcie zrobić rajdówkę z prawdziwego zdarzenia , pożyjemy zobaczymy
p.s jak by ktoś miał chłodnicę z fiata z silnikiem poloneza to bym chętnie kupił
Caprifan - Cz maja 08, 2008 11:37 am
" />Te mosty jakieś słabe w tych autach....
rafalb - Pt maja 23, 2008 3:24 pm
" />na gwałt potrzebuję półośkę do mostu wąskiego bo koniecznie muszę polatać bokiem , inaczej zwariuję
panowie na energetyków pomimo ,że mają 2 półośki do fiata ( wystarczy zdemontować z fiata - sam bym to zrobił ) to się kurwa wykręcają ,że szef nie kazał , że pogoda zła , że ich boli dupa , noga i kurwa bóg wie co jeszcze
naprawdę brak mi słów na tą bande palantów
jedyne wytłumaczenie ich działań to dążenie do tego aby firma wykazywała jak najmniejsze obroty i wtedy w razie prywatyzacji będą mogli to kupić za bezcen
polska , kurwa polska
pib84 - Pt maja 23, 2008 4:07 pm
" />ci z energi to jeszcze chu wrogiem nr jeden jest hanmet
rafalb - Pt maja 23, 2008 4:25 pm
" />a powiem ci ,że z nimi się jakoś da dogadać, też są jebnięci ( patrz skoda ) ale jak dobrze zagadać to można tanio wyrwać fajne graty ( gaźniki za 80 zł )
jednak trzeba przyznać ,że w naszej branży nie ma zmiłuj się , każdy kopie cię w dupę , zero zrozumienia , że ktoś ma pasję itp .
albo płać kurewsko dużo za stary szrot albo wypierdalaj , takie jest niestety podejście
rafalb - N cze 22, 2008 9:56 am
" />powoli sprawa fiata się krystalizuje , najprawdopodobniej zostanie jako treningówka , za to mam zamiar kupić kolejnego w bdb stanie blachy i robić pod wymagania berg trophy ( czyli totalna B-grupa )
dzisiaj na giełdzie ustrzeliłem ciekawy kompresor , koleś chciał 700 zł i nie wiem czy to jest warte tej ceny , naprawde robił wrażenie , butla coś koło 200 l , 3 tłoki , duży silnik , 3 fazy
coś takiego :
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=362416409
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=383186162
co o tym myślicie ?
pib84 - N cze 22, 2008 1:44 pm
" />o ile wiem to grupa b to totalny kosmos wiec jak masz zamiar to osiagnać
czyżbyś chciał zbudowac strato - fiata
rafalb - N cze 22, 2008 1:56 pm
" />szyby z poliwęglanu , o grubości 3 mm po stronie kierowcy , 1 mm reszta , brak wzmocnień drzwi , maska i klapa z włukna , brak deski , rozstaw kół poszerzony o 6 cm na stronę , obniżony , utwardzony
B-grupa to brak prawie ,żadnych ograniczeń związanych z budową auta , silnik może być z przodu , z tyłu centralnie
były polonezy B grupowe , Zalewski takiego ma , jedynie silnik troche za słaby
a co o sprężarce sądzicie
Pyza20 - N cze 22, 2008 9:08 pm
" />jak miał byś kupować mały kompresor to za dobry (butla 50) dasz koło 500 i masz sprzęt o ograniczonych możliwosciach jednak łatwy w transporcie. Natomiast taka wielka berta zajmie Ci troche miejsca raczej nie przewieziesz jej w bagazniku nubiry ale za to mozesz robić fajne rzeczy z taką pojemnoscią butli i cisnieniem ktore pewnie ma wysokie
tak wiec dał bym te 600 zeta i zabrał tą dużą
rafalb - Pn cze 23, 2008 5:49 pm
" />dzisiaj resory poszły do kowala , zostaną sklepane na 10 cm zapłaciłem ( 140 klepanie 50 tulejki , 30 resory i jeszcze pewnie z 30-40 zł do tego na mocowania do mostu )
więc panie adamie udało ci się kupić swoje zajebiście promocyjnie
dałem też amorki do Fabianowa do utwardzenia ( 100 zł ) zobaczymy co z tego wyjdzie , ponoć gość wie co robi i amorki od niego są zajebiste
jeszcze muszę zamówić sprężyny w pospringu za 200 zł i będzie git
pib84 - Pn cze 23, 2008 8:03 pm
" />4 za 100 czy stówke jeden
rafalb - Wt cze 24, 2008 12:06 pm
" />4 za 100 więc tanio w ch....
p.s może chcesz sprzedać spowrotem resory 3 piura co ci pchnąłem , tobie i tak się nie przydadzą jak rajdówki nie robisz
rafalb - Pn cze 30, 2008 6:06 pm
" />coś się ruszyło w sprawie fiata , dzisiaj odebrałem resorki sklepane na 10 cm całe zregenerowane ze wszystkimi gumami wymienionymi na nowe ( 3 pióra z karetki )
za tydzień odbieram amorki , most szeroki , spawarka idzie w ruch i wyjeżdżam na pierwsze testy
jeszcze sprężynki w pospring zamówię i będę testował jak to się sprawuje , jeśli wypracuje odpowiednie ustawienia to przeniosę to już do fiata którego będę budował w wakacje
znalazłem halę w poznaniu , mogę mieć ją za 100-120 zł ( jeszcze 2 inne auta tam stoją )i tak się zastanawiam jak to w ogóle zagra ( praca w szczecinie , dom w gorzowie i fiat w poznaniu - ach dylemat goni dylemat )
Adamie szykuj opla bo za 2 tygodnie szykuje się lanie
kilka fotek
Caprifan - Pn cze 30, 2008 7:02 pm
" />W końcu coś się dzieje
Bykownik - Pn cze 30, 2008 8:39 pm
" />Chciałbym zobaczyć tą maszynkę w akcji
Pyza20 - Pn cze 30, 2008 8:41 pm
" />jakiś wydech proszę zrobić na przelocie co by te cztery gary było słychać... powodzenia przy przeróbkach jak by co mogę pomóc z montażem mostu(mam pewne doświadczenia:P)
Caprifan - Pn cze 30, 2008 8:42 pm
" />Ale nie jedziesz już jako pasażer przy próbach
Pyza20 - Pn cze 30, 2008 8:44 pm
" />no teraz jako kierowca Prawda Rafale:D
rafalb - Wt lip 01, 2008 9:16 am
" />pewne jest ,że przed kolejnym dachowaniem załoga musi mieć zapięte pasy
pib84 - Wt lip 08, 2008 9:58 am
" />no i jak tam budowa b grupowego strato fiata widziałem że na kruizie intensywnie macałes pawłowego fiacik czyzby szpiegostwo technologiczne
rafalb - Wt lip 08, 2008 10:54 am
" />dokładnie , przyglądałem się jak klatka jest zrobiona itp.
wracam w sobotę wieczorem , w niedzielę przygotowuję auto do wstawienia mostu , w poniedziałek jak dobrze pójdzie zakupię most na hanmecie ( jak nie pójdzie to dale będę szukał ) i może we wtorek , środę na komin
więc można się wstępnie na jakieś jazdy umówić
pib84 - Wt lip 08, 2008 3:11 pm
" />a co sam go zeszperzysz:)?????????? po co wymieniasz most co jest z tym nie tak
rafalb - Wt lip 08, 2008 5:04 pm
" />w tym jest to nie tak ,że go nie ma
auto stoi unieruchomione od 2 miesięcy bo nie mogę mostu dostać
w starym półoś się sypnęła a jako ,że to był jugol i półosie są inne niż w polskim to poszedł na złom
sam zeszperuję , mam nadzieje już mieć migomat w poniedziałek ( jak by co mam jeszcze starą elektrodową która też daje radę )
i jeszcze mógł byś dać namiar na tego cudnego fiata bronza bo coś nie mogę znaleźć dobrej bazy ( siwy będzie treningówką ) , chcę brać tego co stoi koło kłodawki tam gdzie Fomen mieszkał kiedyś , ale dziadek coś się miga ,ma mi dać odpowiedź 20 lipca bo niby rodzina z gdańska się na niego czai ( chyba jakaś ściema )
pib84 - Wt lip 08, 2008 5:20 pm
" />chodzi ci o tego cud miod 79 nie da rady to auto ma mnie postawic na nogi no chyba zebysmy sie jakos dogadali na staszica stoi od jakiegos czasu czerwony moze podwozie miec w dobrym stanie bo skoro go wczesniej widac nie było to pewnie stał caly czas w garazu
rafalb - Wt lip 08, 2008 6:06 pm
" />handlarz
a ten czerwony gdzie stoi ?
pib84 - Wt lip 08, 2008 6:45 pm
" />ul o nazwie staszica
pib84 - Śr lip 09, 2008 7:57 am
" />i masz tu treningówke za 1000 i po co sie meczyc i szarpac jak mozna tak tani i przyjemnie:)
http://www.allegro.pl/item394910359_fia ... genta.html
Pyza20 - Śr lip 09, 2008 8:26 am
" />całkiem fajny
rafalb - Śr lip 09, 2008 9:45 am
" />wole mieć coś w czym jedynie silnik jest do dupy zamiast czegoś co ma zajechany silnik ( fakt mocniejszy ) blache nie wiadomo jaką i zawieszenie z dupy
ale zresztą wiesz ,że lubię sobie komplikować życie
rafalb - Śr lip 09, 2008 3:45 pm
" />spawarka zakupiona , einhell 190 D
jeszcze zmolestuje edka aby pokazał swój kompresor w akcji i może też takie coś sobie sprawię
do tego giętarka i fiata czas zacząć
rafalb - Śr lip 16, 2008 5:52 pm
" />dzisiaj znów przesadziłem z prędkością na wejściu w zakręt i długo nie trzeba było czekać na efekty
elgora - Śr lip 16, 2008 6:02 pm
" />no wiesz, kiedys w standardzie bylo kladzenie auta na bok do pracy, tak sie np robilo konserwacje, nie wiem czy potem czasem inne rzeczy byly do roboty po takim sposobie , sam z kolysek korzystalem przy konserwacji podwozia w fiacie 125 z 67 roku, nawet przezyl taki manewr lata 80-te rulez....
jurek_j - Śr lip 16, 2008 6:05 pm
" />Z kołyskami to żyć nie umierać. Już nie jeden raz Kant leżał na boku na tych kołyskach, a pod względem "jazdy prosto" trzyma się dobrze. Browar dla tego, który wymyślił kołyski .
rafalb - Śr lip 16, 2008 9:50 pm
" />tylko ja nie mam kołysek
pib84 - Wt sie 05, 2008 9:12 pm
" />ty a tak wogóle to wczoraj nie miałem czasu cię zjebac ale co to wogóle za faza z tym napisem na moim aucie przyjdziesz mi to zamalowac czy za kare mam ci wyciagarke zarekwirować bo jak się głebiej zastanowic żart jest zryty bo niezmywalny może ja na nubirze jebne cos podobnego
rafalb - Śr sie 06, 2008 9:45 am
" />sorry ale myślałem że pas tylny będziesz psikał bo wygląda jak kupa
nudziło mi sięzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
rafalb - N gru 30, 2007 3:42 pm
" />witam jako ,że już od około miesiąca jestem posiadaczem siwego fiata , postanowiłem założyć osobny wątek , za wiele się nie zmieniło od czasu kupna auta od Tomka , skrzynia kończy swój żywot podobnie jak silnik , całe szczęście oc mam jeszcze do sierpnia więc jak by co auto jeść nie woła niech stoi
wczoraj zdarzył mi się bardzo nie przyjemny incydent który opisuje tutaj http://www.classiccarsgorzow.pl/forum/viewtopic.php?t=234
w planach na najbliższe miesiące jest ocenienie silnika ( jak pierścionki się mają ) jeśli jest w miarę ok to remoncik głowicy + jakieś przeróbki , obowiązkowo zmiana skrzyni na 5 biegową ( w tej co jest teraz brak biegu 1 , a na dniach nie będzie też 3 ) , kupię również w najbliższym czasie 1.6 dohc od Pawła , który będzie się remontował w międzyczasie aż skompletuje trochę gotówki oraz części
w planach jest klatka , zawieszenie szerokie , 1.6 dohc , jakieś skromne kubełki i pasy 3 punktowe , obowiązkowo szpera i hamulec hydro , jako opcja wchodzi w grę przełożenie z trucka 4.55
aktualnie fiat wygląda tak
silnik mówi e e
podłoga ok
skutki działania bezmuzgów
[/img]
rafalb - Pt sty 04, 2008 10:24 am
" />a tak fiatol wczoraj dawał radę w parku Siemierackiego ( piękny i szybki odcinek pod górkę )
fotki dzięki uprzejmości kolegi Krzyśka Kućko
rafalb - N sty 06, 2008 1:52 pm
" />http://www.youtube.com/watch?v=578B7U-Yegk
pib84 - Cz sty 24, 2008 8:04 pm
" />no i co z tym twoim parchem podobno idzie do żyda;/ cos ci szybko rafale minęło
rafalb - Pt lut 01, 2008 2:01 pm
" />zzz
rafalb - Pt lut 01, 2008 2:02 pm
" />był chwilowy kryzys , jak bym miał flexe to bym go pewnie pociął wtedy z furii
ale narazie wstawię skrzynię i będę się bujał na wyprawy
koledzy byli ostatnio fiatem z 75 roku przy którym największy parch z klubu to igła i dali radę , stwierdziłem ,że to dobry pomysł trzymać go na takie wypady
a na rajdówkę tylko polonez
pib84 - Pt lut 01, 2008 4:34 pm
" />
">ale narazie wstawię skrzynię i będę się bujał na wyprawy
koledzy byli ostatnio fiatem z 75 roku przy którym największy parch z klubu to igła i dali radę
jak to mówią co ma jeździc nie utonie
ale co do rajdówek jak najbardziej się nie zgadzam
rafalb - Pt lut 01, 2008 5:17 pm
" />zaraz pojadę zobaczyć czy jeszcze stoi i najprawdopodobniej za tydzień się za niego zabiorę aby to jakoś wyglądało
rafalb - So lut 02, 2008 10:18 am
" />kolejny filmik
http://www.youtube.com/watch?v=o_nNXaRa8uE
rafalb - Pt lut 22, 2008 8:53 pm
" />no i najprawdopodobniej w fiacie zagości 1.8 dohc jeśli transakcja dojdzie do skutku bo po taniości moge kupić taki silniczek , więc panie adamie nie zbeszczeszczę fiata roverem
pib84 - Pt lut 22, 2008 9:01 pm
" />uwierze jak zobacze to zbyt rozsadne wyjscie jak na ciebie:) a silniczek tu w gorzowie..... może jeszce jakieś części mają
rafalb - Pt lut 22, 2008 10:06 pm
" />kolega kolegi w poznaniu ma to na sprzedaż , ja też uwierzę w ten 1.8 jak go zobaczę , koleś mówi ,że jest w dobrym stanie , ale ponoć stał kilka lat więc nie wiadomo , z tego co mówił właściciel to ma płytką miskę olejową oraz aparat w głowicy więc jest ok , zobaczymy co z tego wyjdzie
Pyza20 - So lut 23, 2008 10:11 am
" />ODDAWAJ ŻARÓWKI CHAMIE A NIE SILNIKI KUPUJESZ !!!!!!!!!!!!!!!!!
rafalb - So lut 23, 2008 10:21 am
" />kiedy będziesz dostępny to ci przywiozę co byś nie płakał
Bykownik - N lut 24, 2008 8:10 pm
" />Hhhhmmm podoba mi się pomysł ze zbudowaniem rajdówki na bazie poczciwego kredensu. Może jednak zastanowiłbys się nad jakimś większym motorkiem. Mam nadzieje, że pochwalisz się postępami prac. Życzę powodzenia i wytrwałości .
rafalb - Pt lut 29, 2008 4:41 pm
" />i chuj wielki bąbelki z silnika 1.8 dohc , wyruchali mnie koncertowo , " kolega " dał mi gg do gościa co ma takowy silnik , ja się już prawie dogadałem co do terminu i ceny ( 300 zł ) a ten chujek tzn . kolega co dał mi namiar na kolesia coś zaczął kręcić ,że niby może mi go taniej załatwić bo to jego kolega itp a ja głupi łyknąłem to , a prawda jest tak ,że koleś sprawdził ile to jest warte i nagadał temu co sprzedaje żeby mi nie sprzedawał tylko aby sprzedał jemu , więc niebawem pewnie na allegro ten silnik wypłynie
ludzie jak taborety , jak kasę wyczują to nic się nie liczy , sentymenty , koleżeństwo , własną matkę by sprzedał
szkoda gadać a już mażył mi się fiat acropolis
jurek_j - Pt lut 29, 2008 5:01 pm
" />Pakuj Rovera, uszczelkę pod głowicą wymienisz, troszkę fabrykę poprawisz i przy poj. 1.4dm3 będziesz miał prawie 110 kucyków.
rafalb - Pt lut 29, 2008 5:56 pm
" />jedyne wyjście , bo dzisiaj wpadł mi do głowy chory pomysł remontu OHV lub DOHC i o ile szlify jeszcze są względnie tanie bo 120 za blok i 120 za wał to jak do tego doliczyć koszta nowych uszczelek , tłoków , panewek , kalwiatury , pompy oleju , wody , nowy ostry wałek , szklanki to wychodzi lekko 1500 zł , a to jeszcze trzeba poskładać a i tak się spiepszy po kilku kjs-ach , w przypadku DOHC nawet nie chcę pisać ile to kosztuje na luziku trzeba tą kwotę pomnożyć razy 2 , chociaż dohc i tak pewnie kiedyś kupię co by mieć zgodne auto z homologacją ale narazie tylko rover tylko tu też nie jest tak różowo jak się może wydawać , słabe ogniwo to sprzęgło które się ślizga przy bardziej brutalnym operowaniu gazem
ciężka sprawa ogólnie
jurek_j - Pt lut 29, 2008 6:26 pm
" />K16 też DOHC'em jest .
rafalb - Pt lut 29, 2008 6:34 pm
" />wiem , z tą różnica ,że jest zrobiony z alu i waży o 50 kg mniej i do tego ma hydro popychacze których nie musisz regulować , pełny wtrysk , no i jest szeroko dostępny nie jak fiatowski dohc , chociaż co do trwałości to sam nie wiem , kolega kupił ostatnio poldka 1.4 i zajeździł go w 2 tygodnie ( jednak zdarzyło mu się go wkręcić na 9000 więc może to tego wina ) silnik kompletnie stracił kompresję
jurek_j - Pt lut 29, 2008 6:40 pm
" />Hehe, tak to bywa, niskich obrotów nie lubi (stąd mawia się, że Rovery mszczą się na idiotach), a za wysokie też źle.
Sam osobiście bym wybrał K16, co prawda więcej elektroniki, ale nowocześniejsza konstrukcja, choć fiatowskie serca DOHC udane.
Roverki też nienawidzą się przegrzewać, o czym chyba mówiłem. Do tego możesz też założyć wspomaganie (bzdurą jest powiedzenie, że do k16 nie wpakujesz wspomy), Koval_STM na motonewsie relacjonował i opisywał wsadzanie K16 1.4, a potem 1.6 do 125p.
Dragster - Pt lut 29, 2008 11:12 pm
" />Słyszałem opinię, że wysiadają mosty Roveropoldach (potwierdzone jednym przypadkiem). Ale jak ludzie tacy świńscy to lepszy Rover niż absolutny brak czegokolwiek.
Do mnie za Roverem przemawiałby dostęp do części.
jurek_j - So mar 01, 2008 9:16 am
" />To i u mnie w Polonezie most poszedł... Oleju nie było, w drugim łożyska zajechane, jak dbasz to masz.
pib84 - N mar 02, 2008 3:27 pm
" />weźcie mu w głowie nie mąccie bo znowu mnie nie posłucha zainwetujm cholero w jakiegoś dohc a nie plany co chwile zmieniasz można kupic silnik którego nie bedziesz musiał odrazu remontować i będzie dobrze a nie jakieś wydumki z roverów
jurek_j - N mar 02, 2008 4:33 pm
" />Trafi roverka w dobrym stanie to i remontu nie będzie musiał robić... To przecież tak samo jak z DOHC, sam się kiedyś przekonałeś, oj przekonałeś (stare posty na motonewsie).
pib84 - N mar 02, 2008 5:32 pm
" />może i moje dohc nie było idealne i dziś wziął bym sobie znalazł inne lepsze za mniejsze pieniądze i może nie 400 km od domu to i tak bede obstawał przy swoim ze fiatowskie dohce są lepsze od wszystkiego co było póxniej w polonezach:) i moim zdaniem do sportu to jest jedyna słuszna droga taki silnik to koszt ok 600 zł. Za takie pieniądze mozna dostac zwykły silnik w dobrym stanie bez remontów którym sporo jeszce sobie mozna poszaleć. A te silniki naprawde dobrze to znoszą..... mo mimo że z pewnymi problemami pokazał nie raz na co go stać we fiacie:)
pib84 - Wt mar 04, 2008 6:15 pm
" />a tak swoja droga to narzekasz narzekasz to może mi sprzedasz szarego bo szukam budy na rajdy a tunel i tak już pociachałeś:) na bestiala
rafalb - Śr mar 05, 2008 12:15 pm
" />będę w sobotę , powiem ci ,że zasiałes we mnie chęc sprzedania , ale musze pomyśleć bo rok 83 mi pasi bo bym go do ewidencj zabytków wpisał ,nie płacił oc a fiat by sobie stał, ale z drugiej strony z gówna bata nie ukręce i puki nie będę miał kasy to znów będę siedział w garażu cały rok i nic z tego nie wyjdzie
więc pogadamy w sobotę
rafalb - So mar 29, 2008 9:56 am
" />i silnik z błękitnego fiata Adama okazał się taką samą igłą jak przednie podłużnice w tym właśnie fiacie
przez przypadek odkryłem odkręcając koło zamachowe że ono jakoś dziwnie lata raz do przodu , raz do tyłu , przyjrzałem się bliżej i o zgrozo cały wał przesuwał się o dobre 2 mm , więc wyobrażam sobie jak on musi wyglądać w środku
no cóż może za tydzień lub dwa stanę się posiadaczem 1.6 ohv i jeśli koledzy wykażą się miłosierdziem to jakoś dojadę na tą Ukrainę ( a marzy się jeszcze portugalia )
pib84 - So mar 29, 2008 8:41 pm
" />to moze dowiem sie co zostalo z zrobione z owym osprzetem mam nadzieje ze w garazu jest ok
rafalb - N mar 30, 2008 10:05 am
" />w garażu jest jak było z tą różnicą ,że teraz stoją 2 silniki ohv koło ramy żuczka
pib84 - Pn kwi 07, 2008 7:50 am
" />no to pochwal sie wkońcujestten nowy silnik czy nie ma??
rafalb - Cz kwi 10, 2008 2:01 pm
" />ty kierownik lepiej oddaj 5 dych które zalegasz
no silnika jeszcze nie ma , będzie jutro
rafalb - So kwi 12, 2008 10:51 pm
" />silnik 1600 ohv siedzi , głowica zdjęta , skrzynia założona ( dziwne ale tym razem zakładałem ją jakieś 10 min ) wał siedzi , za jakiś tydzień może dwa auto odpala
Pyza20 - N kwi 13, 2008 1:11 am
" />czas zmienić nagłówek z 1,5 na 1,6 a gdzie zaspawany most ?? mam nadzieję że w Tym roku nie dachujemy?? Ale to nie zmienia faktu że powinno tam się znaleźć 2,0 DOHC nie prawdasz ????
rafalb - N kwi 13, 2008 11:39 am
" />most zaspawa się po powrocie z ukrainy bo głupio by opony stracić w połowie drogi
narazie 1.6 ohv będzie musiał dawać radę
wczoraj z ciekawości założyłem sobie na tył felgi adama ( te z parapetem od bykownika ) i fiat wygląda kozacko , takie też felgi musze zakupić
a silnik za 80 zł który kupiłem okazał się igłą , zero progów , kanały wodne czyste , klawiatura nie wybita , po prostu miód
jedynie na gładziach było troche korozji ( a raczej nalotu w kilku miejscach) ale to się wyrobi
1.6 dohc może zagości za jakiś czas jak się zrobi remont ale jak wiadomo nie jest to zabawa tania więc nie liczył bym że stanie się to jeszcze w te wakacje
pib84 - N kwi 13, 2008 2:35 pm
" />oż ty ........... ja ci dam bez pozwolenia rrrrrrrrrrrrrrrrr ):):):):):):):):):):):):)
czy ja moge wiedziec po co zdejmowałeś głowice i mam nadzieje ze fiat nie stoi tam gdzie myśle
rafalb - N kwi 13, 2008 2:57 pm
" />a co myślisz ?
głowicę zdejmowałem bo jekiś debil co oddawał tego poldka na złom ( rozbity ) wykręcił świece i ogołocił auto z zapłonu digiplex , osprzętu wtrysku itp . w między czasie do cylindrów nasypało się gliny oraz troche wody , trzeba było to wszystko posprzątać w środku
ale mam nadzieje ,że wszystko z tym silnikiem wyjdzie jak należy , jeśli widzieli byście kolektor GSi to po taniości bym go przygarną
rafalb - So kwi 26, 2008 6:44 pm
" />kur...a już zaczynam świrować , co pomyślę o pozbyciu się kanta to zaraz zaczyna mnie dręczyć sumienie ( wszak nie można się wyżec mażeń )
jednak kjs-y mnie kuszą a kantem to i tak nie powalczę za bardzo , jedynie pobawić w rajdy się mogę , sam już nie wiem
mam wielki dylemat bo z jednej strony kocham to auto a z drugiej strony chciał bym wreszcie sobie pojeździć po ludzku a nie ciągle walczyć ze sprzętem
muszę ochłonąc i pewnie dalej będę brną w tą głupotę
pib84 - N kwi 27, 2008 2:35 pm
" />gościu jak wydasz na kanta troche kasy a nie wszystko po super taniosci to nie bedziesz musial z nim walczyc ciagle i tez pojezdzisz a tak swoja droga to przy polonezie tez mogles wiecej czasu poswiecic na jazde ale np polonez przez 4 albo 3 tyg stal rozbebeszony bo cos albo np malowanie komory baranem wiec wiesz nie zwalaj wszystkiego na auto:)
rafalb - N kwi 27, 2008 3:58 pm
" />kurde z głupotą ciężko walczyć , zrobiłem sobie kosztorys i wyszło mi ,że aby fiat jeździł jak chę potrzebuję ponad 10 000 zł , i pewnie domyślacie się co zdecydowałem ( porównałem to z kosztem zakupu i porobienia bmw - minimum 7000 zł )
zostawiam tego trupa sobie , był kryzys ale już zażegnany , wymieniam most na szeroki ,spawam , wywalam wnętrze , wstawiam hamulce z łady , amory twarde i troche sobie wreszcie pokatuję , a co mi tam
jak się coś rozleci to się zrobi pierwszy w kolejności jest super , igła silnik ze szrotu
a w między czasie zaczynam kompletować części do wymażonego kanta ; dohc do remontu i dellorto 40 już mam , powoli się nazbiera
pib84 - N kwi 27, 2008 5:52 pm
" />A SKAD MASZ 40 DELLORTO NAWET SIE NIE CHWALIŁEŚ
rafalb - N kwi 27, 2008 8:20 pm
" />się gra się ma
wyrwałem kiedyś na szrocie , jeszcze brak kolektora a ten na allegro stoi 800 zł
pib84 - N kwi 27, 2008 9:25 pm
" />kolektor możesz dorobić sobie sam bedzie taniej............ a tobie chodzi o te z alfy to byly przeca 36???????? ty to jestes zyla nawet sie nie pochwaliles pewnie dales za nie 50 zł
rafalb - Wt maja 06, 2008 11:38 am
" />kupiłem bardzo niedawno za 80 zł
są to 40 dellorto
pib84 - Wt maja 06, 2008 1:56 pm
" />za 80 zł!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty ku...... farciazu:):):):):):):) Rzeczywiscie mi wstyd za ciebie...... to zbrodnia. Szkoda ze ja nie mam takiego farta............. dobrze że o nich nie wiedzialem bo pewnie bys mi je za 2 tysie chciał sprzedać:) jak miałeś tydzień temu kryzys :P ale cały komplet z kolektoerem i ogólnie
co się wogóle dzieje z fiatem
rafalb - Śr maja 07, 2008 7:24 pm
" />w poniedziałek z odessy wróciłem ( jechałem nubirą bo w fiacie most się skończył przed wyjazdem)
fiat narazie stoi pod domem i sobie czeka
plan jest następujący : już jutro zaczynam pracę i mam nadzieję stanę na nogi
mam narazie zamiar kupić szeroki most ,zaspawać , resory utwardzić
troche porobić zawieszenie i wreszcie sobie pojeździć , nie tak od święta ale regularnie kilka godzin na tydzień co by jakąś formę złapać
potem zobaczymy jak kasa i czas pozwoloą chciał bym wreszcie zrobić rajdówkę z prawdziwego zdarzenia , pożyjemy zobaczymy
p.s jak by ktoś miał chłodnicę z fiata z silnikiem poloneza to bym chętnie kupił
Caprifan - Cz maja 08, 2008 11:37 am
" />Te mosty jakieś słabe w tych autach....
rafalb - Pt maja 23, 2008 3:24 pm
" />na gwałt potrzebuję półośkę do mostu wąskiego bo koniecznie muszę polatać bokiem , inaczej zwariuję
panowie na energetyków pomimo ,że mają 2 półośki do fiata ( wystarczy zdemontować z fiata - sam bym to zrobił ) to się kurwa wykręcają ,że szef nie kazał , że pogoda zła , że ich boli dupa , noga i kurwa bóg wie co jeszcze
naprawdę brak mi słów na tą bande palantów
jedyne wytłumaczenie ich działań to dążenie do tego aby firma wykazywała jak najmniejsze obroty i wtedy w razie prywatyzacji będą mogli to kupić za bezcen
polska , kurwa polska
pib84 - Pt maja 23, 2008 4:07 pm
" />ci z energi to jeszcze chu wrogiem nr jeden jest hanmet
rafalb - Pt maja 23, 2008 4:25 pm
" />a powiem ci ,że z nimi się jakoś da dogadać, też są jebnięci ( patrz skoda ) ale jak dobrze zagadać to można tanio wyrwać fajne graty ( gaźniki za 80 zł )
jednak trzeba przyznać ,że w naszej branży nie ma zmiłuj się , każdy kopie cię w dupę , zero zrozumienia , że ktoś ma pasję itp .
albo płać kurewsko dużo za stary szrot albo wypierdalaj , takie jest niestety podejście
rafalb - N cze 22, 2008 9:56 am
" />powoli sprawa fiata się krystalizuje , najprawdopodobniej zostanie jako treningówka , za to mam zamiar kupić kolejnego w bdb stanie blachy i robić pod wymagania berg trophy ( czyli totalna B-grupa )
dzisiaj na giełdzie ustrzeliłem ciekawy kompresor , koleś chciał 700 zł i nie wiem czy to jest warte tej ceny , naprawde robił wrażenie , butla coś koło 200 l , 3 tłoki , duży silnik , 3 fazy
coś takiego :
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=362416409
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=383186162
co o tym myślicie ?
pib84 - N cze 22, 2008 1:44 pm
" />o ile wiem to grupa b to totalny kosmos wiec jak masz zamiar to osiagnać
czyżbyś chciał zbudowac strato - fiata
rafalb - N cze 22, 2008 1:56 pm
" />szyby z poliwęglanu , o grubości 3 mm po stronie kierowcy , 1 mm reszta , brak wzmocnień drzwi , maska i klapa z włukna , brak deski , rozstaw kół poszerzony o 6 cm na stronę , obniżony , utwardzony
B-grupa to brak prawie ,żadnych ograniczeń związanych z budową auta , silnik może być z przodu , z tyłu centralnie
były polonezy B grupowe , Zalewski takiego ma , jedynie silnik troche za słaby
a co o sprężarce sądzicie
Pyza20 - N cze 22, 2008 9:08 pm
" />jak miał byś kupować mały kompresor to za dobry (butla 50) dasz koło 500 i masz sprzęt o ograniczonych możliwosciach jednak łatwy w transporcie. Natomiast taka wielka berta zajmie Ci troche miejsca raczej nie przewieziesz jej w bagazniku nubiry ale za to mozesz robić fajne rzeczy z taką pojemnoscią butli i cisnieniem ktore pewnie ma wysokie
tak wiec dał bym te 600 zeta i zabrał tą dużą
rafalb - Pn cze 23, 2008 5:49 pm
" />dzisiaj resory poszły do kowala , zostaną sklepane na 10 cm zapłaciłem ( 140 klepanie 50 tulejki , 30 resory i jeszcze pewnie z 30-40 zł do tego na mocowania do mostu )
więc panie adamie udało ci się kupić swoje zajebiście promocyjnie
dałem też amorki do Fabianowa do utwardzenia ( 100 zł ) zobaczymy co z tego wyjdzie , ponoć gość wie co robi i amorki od niego są zajebiste
jeszcze muszę zamówić sprężyny w pospringu za 200 zł i będzie git
pib84 - Pn cze 23, 2008 8:03 pm
" />4 za 100 czy stówke jeden
rafalb - Wt cze 24, 2008 12:06 pm
" />4 za 100 więc tanio w ch....
p.s może chcesz sprzedać spowrotem resory 3 piura co ci pchnąłem , tobie i tak się nie przydadzą jak rajdówki nie robisz
rafalb - Pn cze 30, 2008 6:06 pm
" />coś się ruszyło w sprawie fiata , dzisiaj odebrałem resorki sklepane na 10 cm całe zregenerowane ze wszystkimi gumami wymienionymi na nowe ( 3 pióra z karetki )
za tydzień odbieram amorki , most szeroki , spawarka idzie w ruch i wyjeżdżam na pierwsze testy
jeszcze sprężynki w pospring zamówię i będę testował jak to się sprawuje , jeśli wypracuje odpowiednie ustawienia to przeniosę to już do fiata którego będę budował w wakacje
znalazłem halę w poznaniu , mogę mieć ją za 100-120 zł ( jeszcze 2 inne auta tam stoją )i tak się zastanawiam jak to w ogóle zagra ( praca w szczecinie , dom w gorzowie i fiat w poznaniu - ach dylemat goni dylemat )
Adamie szykuj opla bo za 2 tygodnie szykuje się lanie
kilka fotek
Caprifan - Pn cze 30, 2008 7:02 pm
" />W końcu coś się dzieje
Bykownik - Pn cze 30, 2008 8:39 pm
" />Chciałbym zobaczyć tą maszynkę w akcji
Pyza20 - Pn cze 30, 2008 8:41 pm
" />jakiś wydech proszę zrobić na przelocie co by te cztery gary było słychać... powodzenia przy przeróbkach jak by co mogę pomóc z montażem mostu(mam pewne doświadczenia:P)
Caprifan - Pn cze 30, 2008 8:42 pm
" />Ale nie jedziesz już jako pasażer przy próbach
Pyza20 - Pn cze 30, 2008 8:44 pm
" />no teraz jako kierowca Prawda Rafale:D
rafalb - Wt lip 01, 2008 9:16 am
" />pewne jest ,że przed kolejnym dachowaniem załoga musi mieć zapięte pasy
pib84 - Wt lip 08, 2008 9:58 am
" />no i jak tam budowa b grupowego strato fiata widziałem że na kruizie intensywnie macałes pawłowego fiacik czyzby szpiegostwo technologiczne
rafalb - Wt lip 08, 2008 10:54 am
" />dokładnie , przyglądałem się jak klatka jest zrobiona itp.
wracam w sobotę wieczorem , w niedzielę przygotowuję auto do wstawienia mostu , w poniedziałek jak dobrze pójdzie zakupię most na hanmecie ( jak nie pójdzie to dale będę szukał ) i może we wtorek , środę na komin
więc można się wstępnie na jakieś jazdy umówić
pib84 - Wt lip 08, 2008 3:11 pm
" />a co sam go zeszperzysz:)?????????? po co wymieniasz most co jest z tym nie tak
rafalb - Wt lip 08, 2008 5:04 pm
" />w tym jest to nie tak ,że go nie ma
auto stoi unieruchomione od 2 miesięcy bo nie mogę mostu dostać
w starym półoś się sypnęła a jako ,że to był jugol i półosie są inne niż w polskim to poszedł na złom
sam zeszperuję , mam nadzieje już mieć migomat w poniedziałek ( jak by co mam jeszcze starą elektrodową która też daje radę )
i jeszcze mógł byś dać namiar na tego cudnego fiata bronza bo coś nie mogę znaleźć dobrej bazy ( siwy będzie treningówką ) , chcę brać tego co stoi koło kłodawki tam gdzie Fomen mieszkał kiedyś , ale dziadek coś się miga ,ma mi dać odpowiedź 20 lipca bo niby rodzina z gdańska się na niego czai ( chyba jakaś ściema )
pib84 - Wt lip 08, 2008 5:20 pm
" />chodzi ci o tego cud miod 79 nie da rady to auto ma mnie postawic na nogi no chyba zebysmy sie jakos dogadali na staszica stoi od jakiegos czasu czerwony moze podwozie miec w dobrym stanie bo skoro go wczesniej widac nie było to pewnie stał caly czas w garazu
rafalb - Wt lip 08, 2008 6:06 pm
" />handlarz
a ten czerwony gdzie stoi ?
pib84 - Wt lip 08, 2008 6:45 pm
" />ul o nazwie staszica
pib84 - Śr lip 09, 2008 7:57 am
" />i masz tu treningówke za 1000 i po co sie meczyc i szarpac jak mozna tak tani i przyjemnie:)
http://www.allegro.pl/item394910359_fia ... genta.html
Pyza20 - Śr lip 09, 2008 8:26 am
" />całkiem fajny
rafalb - Śr lip 09, 2008 9:45 am
" />wole mieć coś w czym jedynie silnik jest do dupy zamiast czegoś co ma zajechany silnik ( fakt mocniejszy ) blache nie wiadomo jaką i zawieszenie z dupy
ale zresztą wiesz ,że lubię sobie komplikować życie
rafalb - Śr lip 09, 2008 3:45 pm
" />spawarka zakupiona , einhell 190 D
jeszcze zmolestuje edka aby pokazał swój kompresor w akcji i może też takie coś sobie sprawię
do tego giętarka i fiata czas zacząć
rafalb - Śr lip 16, 2008 5:52 pm
" />dzisiaj znów przesadziłem z prędkością na wejściu w zakręt i długo nie trzeba było czekać na efekty
elgora - Śr lip 16, 2008 6:02 pm
" />no wiesz, kiedys w standardzie bylo kladzenie auta na bok do pracy, tak sie np robilo konserwacje, nie wiem czy potem czasem inne rzeczy byly do roboty po takim sposobie , sam z kolysek korzystalem przy konserwacji podwozia w fiacie 125 z 67 roku, nawet przezyl taki manewr lata 80-te rulez....
jurek_j - Śr lip 16, 2008 6:05 pm
" />Z kołyskami to żyć nie umierać. Już nie jeden raz Kant leżał na boku na tych kołyskach, a pod względem "jazdy prosto" trzyma się dobrze. Browar dla tego, który wymyślił kołyski .
rafalb - Śr lip 16, 2008 9:50 pm
" />tylko ja nie mam kołysek
pib84 - Wt sie 05, 2008 9:12 pm
" />ty a tak wogóle to wczoraj nie miałem czasu cię zjebac ale co to wogóle za faza z tym napisem na moim aucie przyjdziesz mi to zamalowac czy za kare mam ci wyciagarke zarekwirować bo jak się głebiej zastanowic żart jest zryty bo niezmywalny może ja na nubirze jebne cos podobnego
rafalb - Śr sie 06, 2008 9:45 am
" />sorry ale myślałem że pas tylny będziesz psikał bo wygląda jak kupa
nudziło mi się