[1987] Fiat 125p Siwy Bandit
poter - Pn wrz 29, 2008 6:51 pm
" />Po ostatecznym pożegnaniu z Polonezem Caro 1.4 przyszedł czas na coś bardziej klasycznego..naturalnie również ze stajni FSO
Fiatixa zakupilem od starszego jegomościa z naszego miasta. Samochodzik jest ogólnie w ładnym stanie poza boczkami, które poprzedni właściciel postanowił potraktować blachowkrętami..podłoga jest zdrowa, poza jednym miejscem przy tylnym nadkolu. Blacha trzyma sie bardzo ladnie-widać że prawy tył był malowany ale wygląda to dobrze. Dziadek sie postaral i go odpicowal a jako gratis dorzucił bagażnik części Oryginalność psuje szyberdach ale teraz gdy jest jeszcze ciepło to nawet miło się jedzie z wiatrem we włosach :p
pib84 - Pn wrz 29, 2008 6:59 pm
" />o prosze prosze a co z ascona stoi
jurek_j - Pn wrz 29, 2008 7:09 pm
" />Mam nadzieję, że będziesz dbał o maszynę tak jak właściciel. Co nie zmienia faktu, że nastąpił koniec pewnej ery... Niech trzyma się dzielnie.
poter - Pn wrz 29, 2008 7:14 pm
" />ascona czeka na miejsce by przezimowac te pare miesiecy w trakcie ktorych planuje ja rozebrac i gruntownie zajac sie blacha, bo od maja gdy ja kupilem stala caly czas na dworze i po paru deszczach rdza zaczela ja drastycznie chrupac..sadze ze po zimie pod chmurka nadawalaby sie raczej na zyletki. niby jest po remoncie blacharski ale purchle zaczely wyskakiwac z zatrwazajaca szybkoscia
elgora - Pn wrz 29, 2008 7:20 pm
" />okragle zegary, kiedys hicior na maksa
jurek_j - Wt wrz 30, 2008 1:09 pm
" />Coś się chyba nie zgadza. O ile dobrze pamiętam, to okrągłe zegary wprowadzili w 1988r. Także albo coś przed normą, albo szczepan szafy.
poter - Wt wrz 30, 2008 5:17 pm
" />dziadzio zapragnal miec obrotomierz i zrobil podmiane ale dorzucil mi oryginal wiec moze niedlugo powroci na swoje miejsce..
poter - Wt sty 20, 2009 9:07 pm
" />w zeszlym tygodniu fiacik przeszedl maly remont silnika..caly czas dolewalem do niego plynu chlodzacego i caly czas go braklo.podejrzewalem wiec uszczelke glowicy a jako ze nie mialem czasu by przy nim grzebac oddalem go do znajomego mechanika. okazalo sie ze uszczelka byla ok ale skoro juz silnik zostal rozebrany to pare rzeczy moznabylo zrobic..
tak wiec wymieniono:
uszczelke glowicy + planowanie 0,2mm, uszczelka pod pokrywa zaworow,termostat,węże do chlodnicy,pompe wody na nowa,nowa chlodnica,uszczelka miski olejowej,wymiana filtrow powietrza,oleju,plywaki w gaźniku,przerywacz,kable wysokiego napiecia,kolektor spasowany z glowica..
zalozylem tez do niego chromowane halogeny /dziex dla eddiego/,wyprostowalem zderzak,bo jakis burak mi sie w niego wpasowal na parkingu i wymienilem uszczelke bagaznika
po remoncie fiat dostal wiekszej mocy, jest tez o wiele bardziej elastyczny.na trasie jechal bez problemu 140km/h a byl potencjal by jechac szybciej
pib84 - Wt sty 20, 2009 9:30 pm
" />jade keidys z poznania do gorzowa korek ....... mijam ......... mijam ............. mijam ........... patrze siwy bandyta na gorzowskiej blaszce .......... a to kolega poter się gotował na trasie
:) poleciałem po wode i ugasiliśmy pragnienie bestii
później było to samo ale musze przyznać że jechało się w 5 super do poznania
dobrze wiedzieć że te przygody ma już za sobą no i nie mpoge się doczekac przejażdżki super wzmocnionym fiaciksem
poter - Wt sty 20, 2009 9:35 pm
" />hehe..no tak-wszystkiemu winien byl termostat ktory zdawal egzamin gdy dziadzio smigal nim na dzialke,ale gdy zaczalem wydobywac z niego ukryte moce /dziadek jechal nim w trakcie sprzedazy żwirową pod gorke 30km/h na 3cim biegu SIC!/ to sie okazalo ze termo jest do wymiany a pozniej ze węże ciekną..chlodnica zreszta podobnie..wreszcie należalo się mu.tym bardziej że w marcu czeka go wyprawa do stambulu razem z rafałowym fiatem
pib84 - Wt sty 20, 2009 9:36 pm
" />podejście numer dwa ???????// zdradzcie plany
poter - Wt sty 20, 2009 9:41 pm
" />rok temu byla wyprawa 2 polonezy caro 1.4 i nubire rafala do odessy a teraz w polowie marca uderzamy w 2 fiaty do Istambulu przez slowacje,wegry,rumunie, powrot inna trasa.wyjazd ma byc zorganizowany w troche bardziej profesjonalny sposob:
tzn chcemy uzyskac poparcie 3 uczelni wyzszych /UAM.UE,PP/ i wojewody wielkopolskiego,malysponsoring i jazda na ok 1,5 do 2 tyg.wiecej zdradze pozniej.zreszta wiele watkow nie zostalo jeszcze ustalonych..
pib84 - Wt sty 20, 2009 9:49 pm
" />no ale może jakas trasa czy można się jeszcze załapać wkońcu może ktoś by chciał......... Mam nadzieje że tym razem zrobicie pożąąąąąąąądną relcję, którą poprzesyłacie mailem i będzie to można walnąć na stronke wraz z fotkami
poter - Wt sty 20, 2009 9:55 pm
" />hehe.podam pozniej szczegoly co do poprzedniego wyjazdu to zdjec sa setki-duzo samochodow i zdjec drog takze i z tego jakas relacje moznaby zrobic,mimo ze pol roku juz minelo a co do turcji to relacja bedzie na bank :]
pib84 - Wt sty 20, 2009 10:14 pm
" />No to niech ktos to zgra na płytke i napisze coś ciekawego to walniemy na stronke. Poter mógłbyś to jakoś sprawnie zorganizować?? Płytke zawsze możesz przekazać mojej kaśce jeżeli np foty masz w poznaniu
poter - Wt sty 20, 2009 10:35 pm
" />napisalem troche w pogaduchach ale nie mam teraz za bardzo czasu na rozpisywanie sie /wiadomo-sesja/ ale jezeli chcesz to dac w jakims zupelnie osobnym watku to moge wypalic jakies CD i napisac pare stron ale to za jakies 2 tygodnie..
pib84 - Wt sty 20, 2009 11:12 pm
" />opis moze byc prosty a dam to na stronke a nie tu na forum
poter - So lut 07, 2009 7:42 pm
" />wreszcie udalo mi sie zrobic jakas fotke..oto nowe halogenki (foto niestety jedynie komorkowej jakosci..)
teraz tylko wyzsze resory,bagaznik na dach i kierunek stanbul :]
poter - Pt maja 15, 2009 5:23 pm
" />no to dzis przybyly do mnie felgi do fiatixa
pib84 - Pn maja 18, 2009 6:15 pm
" />kolega poter miał ostatnio misie na marsa .........
wymiana uszczelki pod głowicą pod folia budowlaną podczas deszczu na chodniku przed akademcem .........
może pochwalisz się fotami no i w końcu najważniejsze pyt czy udało się odpalić
poter - Pn maja 18, 2009 7:08 pm
" />nie bylo az tak hardkorowo
przy okazji mierzylem felgi i..jest maly problem:na podnosniku wyglada to tak jak na zdj a gdy opuszcze woz na dol to opona jest na rowno z krawedzia blotnika
deemen - Pn maja 18, 2009 8:09 pm
" />heh:), można było się zapytać jak kapcie wchodzą do DF'a kilka osób z forum ma ten temat przerobiony, no cóż człowiek uczy się na błędach.
pib84 - Pn maja 18, 2009 8:32 pm
" />dopóki się mieści w obrysie jest ok weż usztywnij go tak żeby nie tarł i będzie bandyta jakich mało
parapecik i oponka po kozaku
poter - Pn maja 18, 2009 9:34 pm
" />sęk w tym ze opona jest na rowni z zewnetrzna powierzchnia blotnika i nie ma bata by weszla pod spod..musialbym go troche podwyzszyc i usztywnic na maxa..
jurek_j - Wt maja 19, 2009 10:57 am
" />Czy pióra, czy pióra...
Pyza20 - Wt maja 19, 2009 12:08 pm
" />a węższa opona i profil niższy ?
pib84 - Wt maja 19, 2009 12:54 pm
" />ja sie z toba wymienie na dwie 175 na 50
poter - Wt maja 19, 2009 1:14 pm
" />opona teraz jest 195/55 a nizszej nie chcialbym miec bo to jest auto na codzien i nie chce giac felg na kazdej dziurze..poza tym z malutkimi kolkami bedzie smiesznie wygladal..
zamontuje zklepane resory i twarde amory i wtedy zobacze..jak nie to bedzie trzeba zmodyfikowac blotnik
poter - Pt maja 29, 2009 7:56 pm
" />nadszedl czas tjuningu
a ze smutnych info to znow padla mi uszczelka jezeli ktos z was ma na zbyciu jakas ale dedykowana do fiata a nie poloneza to kupie z checia..
pib84 - So maja 30, 2009 6:31 am
" />o fiat na mandżelsach ............. miałem takiego :):P
na szerokiej ladze to nie to samo auto ......... tak być powinno
a co do uszczelki to próbowałeś po normalnych sklepach??
W starych polmozbytach mają czasmi szajzowny towar już z końca lat produkcji
jurek_j - So maja 30, 2009 6:57 am
" />Podobno jak już pakować UPG to tylko Groetz'ego.
Do Poloneza problemu nie ma, ale czy do Fiata... HGW.
poter - Wt cze 23, 2009 10:00 pm
" />tak wiec to znów była uszczelka. tym razem otrzymalem 2 szt gratis oryginalne ze starych zapasow od mega serdecznych mechanikow z poznania z ul słowiańskiej..hehe..swoja droga bardzo rozmowni kolesie.
pobilem swoj rekord i rozlozylem,wyczyscilem,zlozylem i wyregulowalem silnik w 4,5h..mam nadzieje tylko ze teraz juz nie bede musial tego robic.poprzednia uszczelka produkcji jugoslowianskiej uniwersalna do polaja i DFa po 500km rozpadla sie.jak ja zdejmowalem to darla sie jak papier i polowa przykleila sie do bloku..wiec nie polecam jej nikomu..
poter - Pt paź 16, 2009 1:21 pm
" />nie ma to jak porzadna uszczelka pod glowice..na tej zrobilem poki co ok 8000km i zero problemow. dojechalismy z kumplami fiatem do norwegi i wrocilismy bez zadnych problemow. trasa ok 5000km a jedyne co musialem robic to dolac ok 2l oleju..no ale bylo nas czterech a i bagazu nie brakowalo a trasa w koncu przebiegala przez dosc wysokie gory
po powrocie wymienilem tarcze,klocki,przewody hamulcowe,koncowki drazkow,drazek srodkowy,olej,filtr powietrza,oleju,bendiks rozrusznika,krzyzak na wale..
teraz wypadaloby sie troche zajac blacha przez sezonem zimowym
poter - N mar 07, 2010 12:09 pm
" />ktos wie moze o ile szerszy na strone jest most z polaja od roku '94 od tych waskich montowanych wczesniej?
pib84 - N mar 07, 2010 4:21 pm
" />głowy nie dam ale nie o 3cm
rafalb - Wt mar 09, 2010 1:49 pm
" />dokładnie o 3 cm na stronę , pasuje jak ulał do kanta ale będzie problem z szerokimi felgami , trzeba zastowować poszerzenia
poter - Pn maja 03, 2010 9:36 pm
" />hmm..niewiele sie tu ostatnio dzieje, procz tego ze fiat zamiast siwego przybiera bardziej rudy odcien..ostatnio stracil listwy boczne ale pojawil sie nowy sworzen no i idzie po nowy przeglad
poter - Pt paź 22, 2010 4:52 pm
" />fiacik po tym jak padł mi silnik /jakimś cudem koło zamachowe się zablokowało/ stał sobie w poznaniu przez całe wakacje no i dopiero na dniach udało mi sie go zwieźć do gorzowa gdzie zamierzam sie za niego wziąć..
parę foto z operacji
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
poter - Pn wrz 29, 2008 6:51 pm
" />Po ostatecznym pożegnaniu z Polonezem Caro 1.4 przyszedł czas na coś bardziej klasycznego..naturalnie również ze stajni FSO
Fiatixa zakupilem od starszego jegomościa z naszego miasta. Samochodzik jest ogólnie w ładnym stanie poza boczkami, które poprzedni właściciel postanowił potraktować blachowkrętami..podłoga jest zdrowa, poza jednym miejscem przy tylnym nadkolu. Blacha trzyma sie bardzo ladnie-widać że prawy tył był malowany ale wygląda to dobrze. Dziadek sie postaral i go odpicowal a jako gratis dorzucił bagażnik części Oryginalność psuje szyberdach ale teraz gdy jest jeszcze ciepło to nawet miło się jedzie z wiatrem we włosach :p
pib84 - Pn wrz 29, 2008 6:59 pm
" />o prosze prosze a co z ascona stoi
jurek_j - Pn wrz 29, 2008 7:09 pm
" />Mam nadzieję, że będziesz dbał o maszynę tak jak właściciel. Co nie zmienia faktu, że nastąpił koniec pewnej ery... Niech trzyma się dzielnie.
poter - Pn wrz 29, 2008 7:14 pm
" />ascona czeka na miejsce by przezimowac te pare miesiecy w trakcie ktorych planuje ja rozebrac i gruntownie zajac sie blacha, bo od maja gdy ja kupilem stala caly czas na dworze i po paru deszczach rdza zaczela ja drastycznie chrupac..sadze ze po zimie pod chmurka nadawalaby sie raczej na zyletki. niby jest po remoncie blacharski ale purchle zaczely wyskakiwac z zatrwazajaca szybkoscia
elgora - Pn wrz 29, 2008 7:20 pm
" />okragle zegary, kiedys hicior na maksa
jurek_j - Wt wrz 30, 2008 1:09 pm
" />Coś się chyba nie zgadza. O ile dobrze pamiętam, to okrągłe zegary wprowadzili w 1988r. Także albo coś przed normą, albo szczepan szafy.
poter - Wt wrz 30, 2008 5:17 pm
" />dziadzio zapragnal miec obrotomierz i zrobil podmiane ale dorzucil mi oryginal wiec moze niedlugo powroci na swoje miejsce..
poter - Wt sty 20, 2009 9:07 pm
" />w zeszlym tygodniu fiacik przeszedl maly remont silnika..caly czas dolewalem do niego plynu chlodzacego i caly czas go braklo.podejrzewalem wiec uszczelke glowicy a jako ze nie mialem czasu by przy nim grzebac oddalem go do znajomego mechanika. okazalo sie ze uszczelka byla ok ale skoro juz silnik zostal rozebrany to pare rzeczy moznabylo zrobic..
tak wiec wymieniono:
uszczelke glowicy + planowanie 0,2mm, uszczelka pod pokrywa zaworow,termostat,węże do chlodnicy,pompe wody na nowa,nowa chlodnica,uszczelka miski olejowej,wymiana filtrow powietrza,oleju,plywaki w gaźniku,przerywacz,kable wysokiego napiecia,kolektor spasowany z glowica..
zalozylem tez do niego chromowane halogeny /dziex dla eddiego/,wyprostowalem zderzak,bo jakis burak mi sie w niego wpasowal na parkingu i wymienilem uszczelke bagaznika
po remoncie fiat dostal wiekszej mocy, jest tez o wiele bardziej elastyczny.na trasie jechal bez problemu 140km/h a byl potencjal by jechac szybciej
pib84 - Wt sty 20, 2009 9:30 pm
" />jade keidys z poznania do gorzowa korek ....... mijam ......... mijam ............. mijam ........... patrze siwy bandyta na gorzowskiej blaszce .......... a to kolega poter się gotował na trasie
:) poleciałem po wode i ugasiliśmy pragnienie bestii
później było to samo ale musze przyznać że jechało się w 5 super do poznania
dobrze wiedzieć że te przygody ma już za sobą no i nie mpoge się doczekac przejażdżki super wzmocnionym fiaciksem
poter - Wt sty 20, 2009 9:35 pm
" />hehe..no tak-wszystkiemu winien byl termostat ktory zdawal egzamin gdy dziadzio smigal nim na dzialke,ale gdy zaczalem wydobywac z niego ukryte moce /dziadek jechal nim w trakcie sprzedazy żwirową pod gorke 30km/h na 3cim biegu SIC!/ to sie okazalo ze termo jest do wymiany a pozniej ze węże ciekną..chlodnica zreszta podobnie..wreszcie należalo się mu.tym bardziej że w marcu czeka go wyprawa do stambulu razem z rafałowym fiatem
pib84 - Wt sty 20, 2009 9:36 pm
" />podejście numer dwa ???????// zdradzcie plany
poter - Wt sty 20, 2009 9:41 pm
" />rok temu byla wyprawa 2 polonezy caro 1.4 i nubire rafala do odessy a teraz w polowie marca uderzamy w 2 fiaty do Istambulu przez slowacje,wegry,rumunie, powrot inna trasa.wyjazd ma byc zorganizowany w troche bardziej profesjonalny sposob:
tzn chcemy uzyskac poparcie 3 uczelni wyzszych /UAM.UE,PP/ i wojewody wielkopolskiego,malysponsoring i jazda na ok 1,5 do 2 tyg.wiecej zdradze pozniej.zreszta wiele watkow nie zostalo jeszcze ustalonych..
pib84 - Wt sty 20, 2009 9:49 pm
" />no ale może jakas trasa czy można się jeszcze załapać wkońcu może ktoś by chciał......... Mam nadzieje że tym razem zrobicie pożąąąąąąąądną relcję, którą poprzesyłacie mailem i będzie to można walnąć na stronke wraz z fotkami
poter - Wt sty 20, 2009 9:55 pm
" />hehe.podam pozniej szczegoly co do poprzedniego wyjazdu to zdjec sa setki-duzo samochodow i zdjec drog takze i z tego jakas relacje moznaby zrobic,mimo ze pol roku juz minelo a co do turcji to relacja bedzie na bank :]
pib84 - Wt sty 20, 2009 10:14 pm
" />No to niech ktos to zgra na płytke i napisze coś ciekawego to walniemy na stronke. Poter mógłbyś to jakoś sprawnie zorganizować?? Płytke zawsze możesz przekazać mojej kaśce jeżeli np foty masz w poznaniu
poter - Wt sty 20, 2009 10:35 pm
" />napisalem troche w pogaduchach ale nie mam teraz za bardzo czasu na rozpisywanie sie /wiadomo-sesja/ ale jezeli chcesz to dac w jakims zupelnie osobnym watku to moge wypalic jakies CD i napisac pare stron ale to za jakies 2 tygodnie..
pib84 - Wt sty 20, 2009 11:12 pm
" />opis moze byc prosty a dam to na stronke a nie tu na forum
poter - So lut 07, 2009 7:42 pm
" />wreszcie udalo mi sie zrobic jakas fotke..oto nowe halogenki (foto niestety jedynie komorkowej jakosci..)
teraz tylko wyzsze resory,bagaznik na dach i kierunek stanbul :]
poter - Pt maja 15, 2009 5:23 pm
" />no to dzis przybyly do mnie felgi do fiatixa
pib84 - Pn maja 18, 2009 6:15 pm
" />kolega poter miał ostatnio misie na marsa .........
wymiana uszczelki pod głowicą pod folia budowlaną podczas deszczu na chodniku przed akademcem .........
może pochwalisz się fotami no i w końcu najważniejsze pyt czy udało się odpalić
poter - Pn maja 18, 2009 7:08 pm
" />nie bylo az tak hardkorowo
przy okazji mierzylem felgi i..jest maly problem:na podnosniku wyglada to tak jak na zdj a gdy opuszcze woz na dol to opona jest na rowno z krawedzia blotnika
deemen - Pn maja 18, 2009 8:09 pm
" />heh:), można było się zapytać jak kapcie wchodzą do DF'a kilka osób z forum ma ten temat przerobiony, no cóż człowiek uczy się na błędach.
pib84 - Pn maja 18, 2009 8:32 pm
" />dopóki się mieści w obrysie jest ok weż usztywnij go tak żeby nie tarł i będzie bandyta jakich mało
parapecik i oponka po kozaku
poter - Pn maja 18, 2009 9:34 pm
" />sęk w tym ze opona jest na rowni z zewnetrzna powierzchnia blotnika i nie ma bata by weszla pod spod..musialbym go troche podwyzszyc i usztywnic na maxa..
jurek_j - Wt maja 19, 2009 10:57 am
" />Czy pióra, czy pióra...
Pyza20 - Wt maja 19, 2009 12:08 pm
" />a węższa opona i profil niższy ?
pib84 - Wt maja 19, 2009 12:54 pm
" />ja sie z toba wymienie na dwie 175 na 50
poter - Wt maja 19, 2009 1:14 pm
" />opona teraz jest 195/55 a nizszej nie chcialbym miec bo to jest auto na codzien i nie chce giac felg na kazdej dziurze..poza tym z malutkimi kolkami bedzie smiesznie wygladal..
zamontuje zklepane resory i twarde amory i wtedy zobacze..jak nie to bedzie trzeba zmodyfikowac blotnik
poter - Pt maja 29, 2009 7:56 pm
" />nadszedl czas tjuningu
a ze smutnych info to znow padla mi uszczelka jezeli ktos z was ma na zbyciu jakas ale dedykowana do fiata a nie poloneza to kupie z checia..
pib84 - So maja 30, 2009 6:31 am
" />o fiat na mandżelsach ............. miałem takiego :):P
na szerokiej ladze to nie to samo auto ......... tak być powinno
a co do uszczelki to próbowałeś po normalnych sklepach??
W starych polmozbytach mają czasmi szajzowny towar już z końca lat produkcji
jurek_j - So maja 30, 2009 6:57 am
" />Podobno jak już pakować UPG to tylko Groetz'ego.
Do Poloneza problemu nie ma, ale czy do Fiata... HGW.
poter - Wt cze 23, 2009 10:00 pm
" />tak wiec to znów była uszczelka. tym razem otrzymalem 2 szt gratis oryginalne ze starych zapasow od mega serdecznych mechanikow z poznania z ul słowiańskiej..hehe..swoja droga bardzo rozmowni kolesie.
pobilem swoj rekord i rozlozylem,wyczyscilem,zlozylem i wyregulowalem silnik w 4,5h..mam nadzieje tylko ze teraz juz nie bede musial tego robic.poprzednia uszczelka produkcji jugoslowianskiej uniwersalna do polaja i DFa po 500km rozpadla sie.jak ja zdejmowalem to darla sie jak papier i polowa przykleila sie do bloku..wiec nie polecam jej nikomu..
poter - Pt paź 16, 2009 1:21 pm
" />nie ma to jak porzadna uszczelka pod glowice..na tej zrobilem poki co ok 8000km i zero problemow. dojechalismy z kumplami fiatem do norwegi i wrocilismy bez zadnych problemow. trasa ok 5000km a jedyne co musialem robic to dolac ok 2l oleju..no ale bylo nas czterech a i bagazu nie brakowalo a trasa w koncu przebiegala przez dosc wysokie gory
po powrocie wymienilem tarcze,klocki,przewody hamulcowe,koncowki drazkow,drazek srodkowy,olej,filtr powietrza,oleju,bendiks rozrusznika,krzyzak na wale..
teraz wypadaloby sie troche zajac blacha przez sezonem zimowym
poter - N mar 07, 2010 12:09 pm
" />ktos wie moze o ile szerszy na strone jest most z polaja od roku '94 od tych waskich montowanych wczesniej?
pib84 - N mar 07, 2010 4:21 pm
" />głowy nie dam ale nie o 3cm
rafalb - Wt mar 09, 2010 1:49 pm
" />dokładnie o 3 cm na stronę , pasuje jak ulał do kanta ale będzie problem z szerokimi felgami , trzeba zastowować poszerzenia
poter - Pn maja 03, 2010 9:36 pm
" />hmm..niewiele sie tu ostatnio dzieje, procz tego ze fiat zamiast siwego przybiera bardziej rudy odcien..ostatnio stracil listwy boczne ale pojawil sie nowy sworzen no i idzie po nowy przeglad
poter - Pt paź 22, 2010 4:52 pm
" />fiacik po tym jak padł mi silnik /jakimś cudem koło zamachowe się zablokowało/ stał sobie w poznaniu przez całe wakacje no i dopiero na dniach udało mi sie go zwieźć do gorzowa gdzie zamierzam sie za niego wziąć..
parę foto z operacji