ďťż

333fps



eCko - 2008-03-26, 21:55
Na jakie karcie graficznej da sie wyciagnąć na cfg 250-333 fps all detale off oczywiście , rozdziałka 800 x 600 lub 1280 x 1024.




mmaruda - 2008-03-26, 22:14
GeForce 9900 GX4 Ultra 2048



gPiOrzeL - 2008-03-27, 10:29
Taniej i lepiej 2x 8800 :)



faktap - 2008-03-27, 13:42
8800 gtx ,średni procek - czytaj core duo powyżej 2GHz ,2GB ramu - przyzwoite ustawienia zapewniające efekty i komfort gry. Oczywiście wszysko nie będzie high .... ale po co high przy 800x600 ???? po pierwsze, a po drugie przy tylu fps bedzie wypierdzielać Cię z wielu serwerów... najlepiej max dać 250

Mój błąd mistrzu ... sry ... już poprawione




eCko - 2008-03-27, 14:41
a co najtańsze da 250 fps nam inimalnych ??



szek - 2008-03-27, 15:02

8800 gtx ,średni procek - czytaj core duo powyżej 2GHz ,2MB ramu - przyzwoite ustawienia zapewniające efekty i komfort gry.
Nie sadze ze 2 MB RAMu dadz dobry komfort gry... moj telefon ma wiecej
mysle ze 8800GTS 512mb da dobry komfort gry oczywiscie nie na szalonej rozdzialce monitora 22" ale jezeli masz mniejszy monitor 19" lub 17" to spokojnie da ci to 200+ przy dobrych ustawieniach gry...
Pozdrawiam



[CKSS]Hetman - 2008-03-27, 17:38
lepiej mieć 125 FPS w każdym zakątku mapy patrząc w dowolnym kierunku niż

mieć 300 FPS patrząc w ścianę i >100 FPS patrząc w dal...



Sh4dow - 2008-03-27, 18:27

Na jakie karcie graficznej da sie wyciagnąć na cfg 250-333 fps all detale off oczywiście , rozdziałka 800 x 600 lub 1280 x 1024.

nawet na 8600gt :D wszystko zalezy od configa ale ladnie toto nie bedzie wygladalo :P na 9600GT masz stale 125 fps w kazedj sytuacji i jak dla mnie to wystarczajaco :D



Swar - 2008-03-27, 18:55

lepiej mieć 125 FPS w każdym zakątku mapy patrząc w dowolnym kierunku niż mieć 300 FPS patrząc w ścianę i >100 FPS patrząc w dal...Wiem, że masz racje ale nie wiem jaka to robi różnice. Ja np. mam max fps na 250 i jak wchodze do budynku to mam skok z 80-120 fps do 250 fps i nie czuje "laga".



[CKSS]Hetman - 2008-03-27, 19:16

lepiej mieć 125 FPS w każdym zakątku mapy patrząc w dowolnym kierunku niż mieć 300 FPS patrząc w ścianę i >100 FPS patrząc w dal...Wiem, że masz racje ale nie wiem jaka to robi różnice. Ja np. mam max fps na 250 i jak wchodze do budynku to mam skok z 80-120 fps do 250 fps i nie czuje "laga".



Swar - 2008-03-27, 19:41

lepiej mieć 125 FPS w każdym zakątku mapy patrząc w dowolnym kierunku niż mieć 300 FPS patrząc w ścianę i >100 FPS patrząc w dal...Wiem, że masz racje ale nie wiem jaka to robi różnice. Ja np. mam max fps na 250 i jak wchodze do budynku to mam skok z 80-120 fps do 250 fps i nie czuje "laga".



Wierzbin - 2008-03-28, 07:53
A ja się zapytam do czego Ci 250fps jak monitor odświeża ci ekran 60 -85 razy na sekundę. I tak więcej klatek nie zobaczysz, a karta graficzna żre prąd aż miło ;)



eCko - 2008-03-28, 13:04
chodzi o stałe 250 - 333 fps za jak najmniejszą cene oczywiście mówie o cfg na all min detalach aa 0 textury low itp . A to ze nie zobacze tych 333 fps to nie jest wazne kumaci wiedzą o co c'mon



Wierzbin - 2008-03-28, 13:06

A to ze nie zobacze tych 333 fps to nie jest wazne kumaci wiedzą o co c'monMógłbyś mnie oświecić ociemniałego?



whtvr - 2008-03-28, 13:10
omg wiecej fpsow oznacza np szybsza zmiane broni, wiecej fpsow sprawia ze sie wyzej skacze wiec zgaduj po co mu fpsy...

to sa tylko 2 z wielu rzeczy wiazacych sie z wieksza liczba fps



Esensis - 2008-03-28, 13:35
jak byście zauważyli eCko dał swoje jumpmovie. Wiadomo że chce dalej skakać.



Wierzbin - 2008-03-28, 13:55

omg wiecej fpsow oznacza np szybsza zmiane broni, wiecej fpsow sprawia ze sie wyzej skacze wiec zgaduj po co mu fpsy...
Kto Ci takie głupoty nakładł do głowy...



gPiOrzeL - 2008-03-28, 14:13
Kurde, aż mi głupio czytać te psty z moim 6600, PIV 1.6 i 1Gb ramu.. Nie pamiętam żebym na jakimś servie miał więcej niż 30 fps:P Nie orientujecie się może w ilu PLN się zamknę żeby to podrasować do stanu spokojnej gry? napewno nowa płyta i procek ile by wyniosły, grafika i ram w 500-600 się zmieszcze raczej



Swar - 2008-03-28, 14:14

omg wiecej fpsow oznacza np szybsza zmiane broni, wiecej fpsow sprawia ze sie wyzej skacze wiec zgaduj po co mu fpsy...
Kto Ci takie głupoty nakładł do głowy...



eCko - 2008-03-28, 14:45
Wyższe skoki no i też poniekąd reakcja.Jednak głównie chodzi mi o to 2. Rzeczywiście wiecej fps daje mozliwosc dalszych skokow ale mnie do skakania wystarczy 125 a do walki przydalo by sie 250 - 333. To jak ma ktos propozycje 3850 , 3870 , 8800, 9600 co da rade ?:)



Swar - 2008-03-28, 14:51

do walki przydalo by sie 250 - 333.Bez przesady, do walki 125 różniez wystarczy, ba nawet 65 fps wystarczy ale zawsze lepiej miec wiecej :)



eCko - 2008-03-28, 15:02
wystarczy ? no tak ale ja mam teraz mniej niz 125 a nie chcialbym zmieniac karty na zeby uzyskac to 50 fps tylko jak juz to 250 -333 a uwiez ze roznica jest - wiem z doswiadczenia



Sh4dow - 2008-03-28, 15:15

Wyższe skoki no i też poniekąd reakcja.Jednak głównie chodzi mi o to 2. Rzeczywiście wiecej fps daje mozliwosc dalszych skokow ale mnie do skakania wystarczy 125 a do walki przydalo by sie 250 - 333. To jak ma ktos propozycje 3850 , 3870 , 8800, 9600 co da rade ?:)

nie wiem jak ta pierwsza ale te trzy ostatnie dadza rade napewno zwlaszcza jak dasz sobie all na low to nie bedzie problemow z osiagnieciem takich fps, a dla niedowiarkow co nie wieza ze wiecej fps to wyzsze i dalsze skoki niech na crashu sprobuja przeskoczyc przez murek kolo chelikopterka na druga strone wiezowca jak maja ponizej 90fps to powodzenia (testowane z kumplem :D )



whtvr - 2008-03-28, 15:37
moze pomiedzy CoD:UO a CoD4 jest duza roznica to jednak jedno sie nie zmienilo - jest to gra FPS i moj kolega ktory zmienil grafe na 8800GT ma w UO zazwyczaj 333 fpsy i widac roznice np w zmienianiu broni (szybciej) no i z 333fps mozna wskoczyc odrazu na beczkę co z mniejsza iloscia jest niemozliwe...



eCko - 2008-03-28, 15:45
ty shadow



Swar - 2008-03-28, 16:53

a dla niedowiarkow co nie wieza ze wiecej fps to wyzsze i dalsze skoki niech na crashu sprobuja przeskoczyc przez murek kolo chelikopterka na druga strone wiezowca jak maja ponizej 90fps to powodzenia (testowane z kumplem :D )Nie jestem niedowiarkiem, ale z ciekowosci sprawdzilem i masz racje, juz na 110 fps nie da sie skoczyc.



warmaster - 2008-03-28, 18:58
co wy gadacie, ja mam 30- 100 fps i daje tam rade wskoczyc, mysle ze w tamtym miejscu mam jakos 50-60 fps wszystko zalezy od wprawy



Squall - 2008-03-28, 20:50
Przy 4000FPS da sie wskoczyc na wieżowiec na blocu .



mmaruda - 2008-03-28, 21:34
Wszystko fajnie z tym skakaniem, ale czy to czasem nie ociera się o cheat? Nie każdy wyciągnie 125 fps



Swar - 2008-03-28, 21:39

Wszystko fajnie z tym skakaniem, ale czy to czasem nie ociera się o cheat? Nie każdy wyciągnie 125 fps nie no xD niedlugo to ze ktos ma lepszy refleks bedzie cheatem xD



eCko - 2008-03-28, 22:03
Cheat (ang. oszustwo) - w terminologii gier komputerowych jest sposobem na obejście ograniczeń gry poprzez zastosowanie niekonwencjonalnych metod. Gdzie tu odbchodzenie ograniczeń .... aaaa poprzez zastosowanie wydajniejszej kart graficznej sie wie cheterstwo te ge force 9800 X2 to mega czity nie kazdy moze je miec !



whtvr - 2008-03-29, 10:15
ale mi to cheat ze ktos ma po prostu wiecej kasy... albo se sam zarobil albo ma chojnych rodzicow roznie to bywa wg mnie tez jest to troche nieuczciwe ze przy 333fps bron szybciej sie zmienia bo ja tylu fps nie mam... ;P



mmaruda - 2008-03-29, 10:30
Bez przesady. Po prostu skoro niektóre osoby, dzięki większej ilości FPS mogą dalej skakać, szybciej strzelać etc., to zwyczajnie mają przewagę nad tymi co nie mogą i ta przewaga nie wynika z ich umiejętności, czy sprytu, ale z możliwości sprzętu. Jak by na to nie patrzeć jest to w pewnym sensie wykorzystanie luki w grze (i raczej konwencjonalne nie jest bo gra ma domyślny ogranicznik FPS) - każdy powinien skakać na taką samą odległość niezależnie od FPS. Mnie tam to szczerze mówiąc rybka ile kto ma tych klatek i jak daleko skacze (w locie też was można ze snajpy pojechać), tyle że to dość osobliwe, że mało kto gada na forum o sensownych taktykach, za to wszyscy się skupiają nad przewagą wynikającą z ilości FPS. Do płynnej i efektywnej gry wystarczy stałe 60, ale za rok jak już każdy sobie za małe pieniądze kupi kartę, która mu wyciągnie 666 FPS to trzeba będzie wymyślić coś nowego, żeby się lepiej grało więc pewnie pojawią się wątki pt "jak zrobić bightskiny".



aren - 2008-03-30, 16:49
Jeśli ktoś jest od ciebie gorszy to te 333 FPS mu gówno pomogą ;) Chyba że grałbyś sam ze sobą, może byłaby różnica. Ale przy graczach o tych samych umiejętnościach to część sukcesu = szczęście :)



eCko - 2008-04-01, 17:51
1 Gracz - czas reakcji 0.40
2 Gracz - czas reakcji 0.30

1 Gracz fps 333
2 Gracz fps 50 -125

Zwycięża gracz 1



faktap - 2008-04-01, 18:14
system pod tytułem : wszyskim po równo nie wypalił, powinieneś to wiedzieć jak nie ze szkoły to od rodziców . Teksty typu on ma a ja nie są żałosne, skończ jęczeć i zapierdzielaj roznosić ulotki to może zarobisz na inny sprzęt



Wierzbin - 2008-04-01, 19:23
Ja ograniczam sobie "max fps" do 70 klatek i chętnie spotkałbym w "terenie" tych z upragnionymi 300fps
Obojętne jaka mapka, obojętne jaka broń, wybór perków własny.



Swar - 2008-04-01, 19:44

Ja ograniczam sobie "max fps" do 70 klatek i chętnie spotkałbym w "terenie" tych z upragnionymi 300fps
Obojętne jaka mapka, obojętne jaka broń, wybór perków własny.
Wiesz to zalezy na jakim PC to utawiasz. Jak na kompie z kartą GF seria 8 to jestes idiotą ,a jak na kompie z GF 7600 GT to imo robisz dobrze ;)



Wierzbin - 2008-04-01, 19:46
To poznaj idiotę...

Jakoś bardziej cenię dobrą grafikę, niż pseudo żyłowanie kompa, co i tak nic nie pomoże, jak gracz dostaje na koniec rundy k/ d 1:2...



Swar - 2008-04-01, 20:12

To poznaj idiotę...

Jakoś bardziej cenię dobrą grafikę, niż pseudo żyłowanie kompa, co i tak nic nie pomoże, jak gracz dostaje na koniec rundy k/ d 1:2...
chodziło mi o karty 8800 gts i wzwyż xD



whtvr - 2008-04-01, 20:18
ja to bym do 70 nie ograniczal tylko do 125 no ew. 91 i grafa na max zeby zobaczyc glowny aspekt CoD'a 4 i innych nowych gier... ;P



mmaruda - 2008-04-01, 21:31

1 Gracz - czas reakcji 0.40
2 Gracz - czas reakcji 0.30

1 Gracz fps 333
2 Gracz fps 50 -125

Zwycięża gracz 1


A skąd to wiesz? Masz jakieś testy na poparcie tej rewolucyjnej tezy? Czy zgadujesz bo tak ci się wydaje? Ludzie wbijcie sobie do łba wreszcie, że więcej FPS nie uczyni z was lepszych graczy. Gracz, który ma framerate poniżej 30-40 będzie upośledzony w stosunku do innych, bo gra będzie mu skakać, ale jak ktoś ma stałe 60 to nie może narzekać (ludzkie oko i tak nie rejestruje więcej i też nie wszyscy rejestrują więcej jak 30). Jedyna przewaga jaka wynika z posiadania więcej niż 125 FPS (jak uważacie, że więcej robi różnicę to proszę pokażcie jakieś testy) to to, że dalej się skacze, co pozwala czasem na wskoczenie tam, gdzie kto inny nie da rady i jest to zwykły glitch, którego być nie powinno, bo fizyka gry nie powinna zależeć od FPS. A co do powyższego twierdzenia, to IMO wygra ten, kto ma niższy ping. Kropka. COD to gra taktyczna a nie bunnyhopper jak Q3 czy Painkiller, więc może zacznijcie grać używając głowy i skilla a nie kombinujcie jak wykorzystać glitche silnika gry.



Sh4dow - 2008-04-01, 22:43
Co to w ogóle są FPS'y?

Przyśpieszenie animacji, Animacja. Co odpowiada za jej płynność? Są to tak zwane FPS'y. Cóż to takiego? Z angielskiego oznacza to "Frames Per Second" - "Liczba Klatek animacji na Sekundę". Tłumacząc z języka polskiego na polski, jest to liczba klatek (pełnoekranowych obrazów), którą nasz komputer da radę wyświetlić podczas jednej sekundy. Im więcej FPS'ów tym szybciej obraz renderowany (generowany) przez kartę graficzną jest wyświetlany na monitorze. Czyli im więcej fps tym szybciej działa gra. Im lepszy sprzęt tym więcej FPS. Ogólnym i najczęstszym celem jest oczywiście zwiększanie liczby FPS.

czyli dla tych co dalej wątpią, mówiąc najogólniej powoli i wyraźnie :) jeśli masz więcej FPS niż twój przeciwnik to po pierwsze twoja bron będzie strzelała szybciej niż jego, przeładujesz magazynek szybciej niż on co w rezultacie przekłada sie na to czy przeżyjesz czy nie. Wiem ze FPS nie poprawia niczyjego skila ale dają pewna przewagę nad drugim graczem który np. ma ich o polowe mniej wiec teoretycznie jeśli spotka sie 2 tak samo dobrych graczy i 1 ma 60fps a 2 333fps to przewaga będzie po stronie gracza z większą ilością fps-ów dlatego w ligach są miedzy innymi ograniczenia max fps po to aby wszyscy mieli równe szanse. A na publikach no cóż to już inna historia jest ale puby to rozmowa wogóle nie na temat tutaj :) bo one rządzą sie innymi prawami.



mmaruda - 2008-04-02, 00:36
Ale ty bzdury wypisujesz. To, że tobie się wydaje, że jak ci gra płynniej chodzi, to ci broń szybciej strzela, nie znaczy, że tak jest. Broń w grze strzela tak szybko, jak ustawili to programiści, szybciej niż jest ustawione, nie będzie, nie przeładujesz też broni szybciej niż to jest zaprogramowane, jedyne co ci da 125 FPS to fakt, że dzięki dziurze w silniku gry, można nieco wyżej i dalej skakać (i po to są limity w ligach, żeby tego nie eksploatować). Przy dużej licznie ramek na sekundę, gra nie będzie działać szybciej, tylko płynniej - wielu ludzi wciąż myli te pojęcia, ale merytorycznie nie mają one ze sobą nic wspólnego. Jeżeli dalej wątpisz, to weź sobie w tych słownikach i innych wikipediach poczytaj, na jakiej zasadzie działa kod sieciowy, bo gwarantuję ci, że większość gier, przesyła od klienta do serwa jedynie 33 FPS niezależnie od tego ile graczowi się wyświetla na ekranie (tkzw asymetryczne FPS, osobne dla serwera osobne dla klienta), bo jakby serwer miał przyjąć ci 200 klatek na sekundę i tyle samo odesłać, to ludzie mogliby grać tylko po lanie a nie na neostradzie z 16kb/s uploadu :P



Wierzbin - 2008-04-02, 06:30

To poznaj idiotę...

Jakoś bardziej cenię dobrą grafikę, niż pseudo żyłowanie kompa, co i tak nic nie pomoże, jak gracz dostaje na koniec rundy k/ d 1:2...
chodziło mi o karty 8800 gts i wzwyż xD



Squall - 2008-04-02, 07:51

C
czyli dla tych co dalej wątpią, mówiąc najogólniej powoli i wyraźnie :) jeśli masz więcej FPS niż twój przeciwnik to po pierwsze twoja bron będzie strzelała szybciej niż jego, przeładujesz magazynek szybciej niż on (...)


Shadow... Taki stary a takie pierdoly wypisuje
FPS'y nie przyspiesza przeladowywania .
Bron ma zakodowany czas przeladowania , czyli jak Wierzbin napisal , 3 sekundy to 3 sekundy.



whtvr - 2008-04-02, 13:10
ale jesli ktos ma 333fps i niski ping to na 100% zmieni bron szybciej od wroga (wiele razy widzialem takie sytuacje to ludzie na 333fpsach zawsze szybciej mieli inna bron i byli szybciej gotowi do strzalu... ) ktory tych fpsow ma mniej badz ma wyzszy ping :P



Wierzbin - 2008-04-02, 13:23
Największe znaczenie w takich stresowych sytuacjach ma opóźnienie do serwera, potocznie nazywany jako ping.
Jeśli założymy, że obaj gracze wciskają spust dokładnie w tym samym czasie, to ten kto ma niższy ping, ten szybciej strzela.
Ba, nieraz zdarzało mi się wystrzelić szybciej niż przeciwnik, a dopiero po moim (celnym) strzale widzę jak oponent strzela. On wygrywa. Różnica w pingach - 30-40ms.
Ponadprogramowe FPS raczej niewiele tu pomogą.



koziol - 2008-04-02, 13:30
Wrażenie szybkiego strzelania, dalszych skoków to wcale nie "wrażenie". Magiczna bariera to stałe 125fps w górę. Przyczyną tego jest sposób rejestracji przemieszczenia postaci, strzałów na mapie poprzez serwer i synchronizacja tych wartości przez waszego klienta - grę. Pisałem o tym na łamach forum i w artykule na callofduty4.pl. Przy FPS> 125fps z łatwością można wskakiwać, wspinać się w miejsca normalnie niedostępne. Przy większej ilości FPS częściej włanczą się BUG cichego biegania.



Masterceo - 2008-04-02, 13:32
Wierzbin-z tym "smialo" to bym nie przesadzal, bo jednak nowe GTSy 512 sa lepsze od GT ; O (nie mowie tu o wersji O/C Zotaca, bo ta dorownuje)
a co do FPS to jest roznica pomiedzy, dajmy na to, 40 a 200, bo jednak przy 200 FPS czlowiekowi sie wydaje, ze wszystko chodzi tak jakby szybciej ale prawda jest taka, ze duzo wieksze znaczenie ma ping...do konfortowej gry jest potrzebne min 25FPS, ale najlepiej miec srednio 60FPS i to w zupelnosci wystarcza



Swar - 2008-04-02, 13:45

do konfortowej gry jest potrzebne min 25FPS, ale najlepiej miec srednio 60FPS i to w zupelnosci wystarcza to ustaw sobie com_maxfps 25 i zobaczysz jak Ci się gra "konfortowo". Przeciez FPSy w przedziale ...-60 są wyświetlane na czerwono, 60-63 różowy(??), 65-... na biało, więc łatwo się domyślić od ilu fpsów jest płynna gra oraz na ile je zablokować.



Wierzbin - 2008-04-02, 13:57

Wierzbin-z tym "smialo" to bym nie przesadzal, bo jednak nowe GTSy 512 sa lepsze od GT ; O (nie mowie tu o wersji O/C Zotaca, bo ta dorownuje)

Wychodzi na to, że nie są.
http://www.gpureview.com/show_cards.php ... &card2=475



mmaruda - 2008-04-02, 14:38

ale jesli ktos ma 333fps i niski ping to na 100% zmieni bron szybciej od wroga (wiele razy widzialem takie sytuacje to ludzie na 333fpsach zawsze szybciej mieli inna bron i byli szybciej gotowi do strzalu... ) ktory tych fpsow ma mniej badz ma wyzszy ping :P

Ciekawe skąd wiesz ile kto ma tych FPS ;) Jakiś uberwallhack?



Squall - 2008-04-02, 15:23
Zabil ktos go, to odrazu sie pytal .



Masterceo - 2008-04-02, 15:26
wierzbin-podales GTS 320MB, ja mowilem o NOWYCH 512MB, na nowym chipsetcie G92 (ten sam co w 8800GT) czytamy uwaznie ;P

Swar-25 minimum, czyli nie powinno schodzic ponizej...kolejny czytajacy tylko co drugie slowo o.0 pora chyba wprowadzic 2x wiecej lekcji "czytania ze zrozumieniem" w podstawowkach. do tego wydaje mi sie, ze nie dokonczyles czytac mojego posta, bo pozniej napisalem, ze do naprawde komfortowej gry trzeba miec srednio 60FPS...



whtvr - 2008-04-02, 17:53

Ciekawe skąd wiesz ile kto ma tych FPS ;) Jakiś uberwallhack?

no bo na grałem pcw i wiem ile fpsow ma koles z klanu i wiedzialem ze jego przeciwnik mial mniej...



mmaruda - 2008-04-02, 21:08

no bo na grałem pcw

A po polsku możesz napisać?



Swar - 2008-04-02, 21:23

no bo na grałem pcw

A po polsku możesz napisać?



Wierzbin - 2008-04-03, 16:00
I widziałeś sytuację (szóstym zmysłem), że celnie wystrzelili dokładnie w tym samym momencie, i ten co miał więcej klateczek wygrał...



Squall - 2008-04-03, 16:19
Whtvr przestan bajki opowiadac



whtvr - 2008-04-03, 19:15
nie pisalem nic o strzelaniu tylko o zmianie broni i takie sa fakty bo pingi mieli praktycznie takie same...



Wierzbin - 2008-04-04, 12:28
Ok, ok...




mmaruda - 2008-04-04, 20:56

nie pisalem nic o strzelaniu tylko o zmianie broni i takie sa fakty bo pingi mieli praktycznie takie same...

Taka jest twoja relacja rzekomych "faktów" ;)



ReViS - 2008-05-19, 14:31
Podobno jeśli komputer wyciąga powyżej 300 fps, to strasznie grę utrudnia, ponieważ obraz zaczyna migać lub oko po prostu nie nadąża z odbieraniem bodźca. Nie wiem tego na pewno. Po prostu kolega, który zna się na sprzęcie opowiadał mi o takich przypadkach z życia wziętych. Nie wiem do końca czy to prawda, więc proszę Was o odpowiedź.



Yavas - 2008-05-19, 14:33
No u mnie w byłym klanie kolega miał 300 FPS'ów i mówił, że gra się gorzej niż na 125 Więc trochę prawdy jednak w tym jest



ReViS - 2008-05-19, 14:39
Moim zdaniem 300 fps to już czysta przesada. Ja nawet ni wiem ile mam w Call of Duty 4 w Multi, ale nie interesuje mnie to, bo nawet jak jest kilka dymnych i niezła sieka, to nic się nie tnie. Ale i tak niedługo będę musiał zainwestować w 2 coolery, bo przy takich tytułach jak Call of Duty 4 i Test Drive Unlimited komputer mi się zaczyna grzać.



Simon36 - 2008-05-19, 15:19
Ja mam 89-91 klatek na GF 8800 GTS i wszystko na max jest oki!!!
A co do pingu to nie sam ping jest ważny bo jak wiem ping to jest to co ja wysyłam do serwera ale jest coś takiego że serwer wysyła do ciebie pakiety i to też jest bardzo ważne
Jak bym się mylił to proszę mnie poprawić



gPiOrzeL - 2008-05-19, 15:32
ping nawet ważniejszy bo jak wysoki to zanim cały twój mag "doleci" do przeciwnika leżysz na zimi a przy twoim niku w lewym dolnym jest czerwone kółko :P



Yavas - 2008-05-19, 15:43
Racja, dla przykładu jeśli mamy ping 300 nasz nabój wystrzelony przez nas w tej chwili, u przeciwnika będzie dopiero za 300 ms (0.3 sekundy). 300 ms to niby nic, ale gdy gramy naprawdę można to odczuć (snajperem to już się grać nie da przy pingu 300, dlatego gPiOrzeL - szacun )



Fat - 2008-05-19, 15:54
Widzie że kolega whtvr tu nowa fizykę pisze :) a ciekawi mnie dlaczego w telewizji jest 24 fps i wszystko chodzi płynnie a w cod odpalam 24 fps to klatkuje chyba chodzi o coś z odświeżaniem ?



gPiOrzeL - 2008-05-19, 16:16
No tv i gry nie mają wiele wspólnego, w tv obraz masz gotowy i bez zmian przesyłany, tu już troszke inaczej kwestja wygląda :)



koziol - 2008-05-20, 12:49

Widzie że kolega whtvr tu nowa fizykę pisze :) a ciekawi mnie dlaczego w telewizji jest 24 fps i wszystko chodzi płynnie a w cod odpalam 24 fps to klatkuje chyba chodzi o coś z odświeżaniem ?

BYŁO



ReViS - 2008-05-20, 13:41
Ja tam jednego nie rozumiem. Przy prędkości internetu 1,3 Mb/s mam taki sam ping jak kumpel z tej samej ulicy przy necie 512 Mb/s i na dodatek ma gorszego kompa (jeśli to ma coś wspólnego).



Wierzbin - 2008-05-20, 13:48

Ja tam jednego nie rozumiem. Przy prędkości internetu 1,3 Mb/s mam taki sam ping jak kumpel z tej samej ulicy przy necie 512 Mb/s i na dodatek ma gorszego kompa (jeśli to ma coś wspólnego).
Nie ma.



ReViS - 2008-05-20, 13:55
Dzięki za wyczerpującą wypowiedź. xD



Wierzbin - 2008-05-20, 14:04
Ping to opóźnienie względem serwera od Twojego kompa. Jeśli oba komputery są ponad wymaganym progiem transferu internetu i są na tyle wydolne, żeby obsłużyć wszystkie elementy (karta graficzna, sieciowa, dyski, sterowniki etc.), to sygnał szybciej i tak już nie pojedzie, niezależnie czy jeden komp jest na progu obsługi czy drugi jest kilkukrotnie silniejszy. Im serwer dalej, im sieć bardziej obciążona, im więcej osób na serwerze, tym "ping" wyższy.



ReViS - 2008-05-20, 14:11
Teraz już kumam. Ale grałem w Call of Duty 4 na o wiele słabszym kompie i ping miałem kilkukrotnie niższy od obecnego!!! Tego właśnie nie rozumiem, a internet miałem taki sam.



Wierzbin - 2008-05-20, 14:13
Na tym samym serwerze masz różne pingi?



ReViS - 2008-05-20, 14:19
Tak dokładnie. Tak samo działo się w przypadku Counter Strike Source.

Teraz, na nowym i szybszym kompie mam pingi wyższe kilkakrotnie niż poprzednio. Dla przykładu, na starym kompie miałem pingi w okolicach 5, a teraz mam powyżej 20!!!



YankeS' - 2008-05-20, 14:35

Dla przykładu, na starym kompie miałem pingi w okolicach 5, a teraz mam powyżej 20!!!

To wielka tragedia 20 ping ...
Mozesz w ogole na takim pingu sie poruszac ? Podziwiam.




ReViS - 2008-05-20, 14:36
Sorry, że to mówię, ale to już jest chamstwo. Po prostu dziwię się, że ping mi wzrósł przy lepszym kompie.



b.szym - 2008-05-20, 15:29
Nie wierzę byś miał ping < 10.



Yavas - 2008-05-20, 15:59
Koniec spamu. Tymczasowo zamykam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu