ďťż

4 gen B20B/B18C6 nowe serduszko rudej



przemir - 2007-02-27, 14:37
" />chwale sie bo sprzedalem autko i nowy wlasciel b o auto dba i spelnia po kolei wszystkie zapowiedzi
u mnie ruda robila 14,5 na 1/4 /na sss/ a miala tylko 165hp teraz ma chwilowo 221 - jak wlasciel dozbiera na skrzynie ogarnie trakcje ktorej teraz nie moze zlapac to ma wpasc do polski na strojenie mam nadz ze do Dominika bo mu go goraco polecalem i polata troche po miescie
wyglada tak



troche za nia tesknie i nie ma takich okazow za duzo wiec mam nadz ze niebedziecie mi mieli za zle

pozdr




Bobas - 2007-02-27, 14:44
" />gościu daje rade głowica, komp i reszta gratów jest od b16a1 czy polecaił hurtem i to też pozmieniał ?

ale te lusterka



przemir - 2007-02-27, 14:50
" />a co jest napiane w tytule?

221 koni z b16a1 - fantasta

walki i sprezynki Skunk2 st 2



Bobas - 2007-02-27, 14:51
" />ziom to ze tam siedz b20 to wiem głupi nie jestem tylko pytam czy głowica jest od b16a1 z gratami od ITR czy cała głowica itr z kompem itp.




przemir - 2007-02-27, 14:53
" />" B20B/B18C6 "
wytlumacze B20B - ZNCZY DOL
/
B18C6 - ZNACZY GORA - cala czyli zmiana na OBD1

wytlumaczyc co to OBD1?

z b16a1 zostala tylko skrzynia na chwilke bo sie budzet skonczyl



Randal - 2007-02-27, 14:59
" />



Bobas - 2007-02-27, 15:01
" />no to teraz sie pochwal czy wiesz cos na temat dołu czy jest wzmocniony jakoś



przemir - 2007-02-27, 15:02
" />hehehehe to bedzie moj komentarz
auto robilem prawie 4 lata temu niech sie kazdy najpierw zastanowi czym wtedy jezdzil dopiero ocenia - w obecnej chwili zrobil bym ja zupelnie inaczej - ale to wolny kraj moze Wam sie nie podobac mi sie podobala

dol seria krecona do 8500 - auto dostanie kopa mocy jak dominik w nim pogmera narazie to jest to co sie otrzymuje bez strojenia oczywiscie wtryski zmienine i przeprogramowany ECU



Bobas - 2007-02-27, 15:15
" />no to teraz pytanie jak długo to pojeździ bo jak każdy wie korby a mianowicie śruby do korb to bardzo słabiutki punkt tej układanki nie wspominając o grubości ścian cylindów



przemir - 2007-02-27, 15:19
" />pozyjemy zobaczymy - wogole nie czujesz ducha walki odkrywania nieodkrytego

ruda na b16a1 miala najechane 240k km i krecilem ja do 9k wytrzymywala a nowy wlasciciel wsiadl i w ciagu tygodnia strzelil 4k km na banie zamykajac licznik /no zdaje sobie sprawe z przeklamywan/ i zganial wszystko co mu podchodzilo pod nos - trzeba ryzykowac

to nie jest auto po bulki jezeli twoje jest po bulki to znaczy ze jeszcze nie odkryles do czego sluzy iVT



Bobas - 2007-02-27, 15:27
" />moje auto jest do codziennego użytku nie mam 2 i nie bede miec w najbliższej przyszłości ale nie o tym tu mowa

kręcenie b16 to tez inna sprawa bo ono bardzo dobrze znosi wysokie obroty

a co do tematu to nie wiem czy takie nie odkryte bo widzialem pare bloków b20 z popękanymi sleevami wiec...

a na miejscu ziomka zmieniłbym przynajmniej sruby korb na ARP i tłoki bo kompresja to tam niziutka jest



przemir - 2007-02-27, 15:37
" />widziales na wlasne oczy czy w necie? po tym co ja uslyszalem od obecnego wlasnieciela jak np w angli gdzie wlasnie jest auto robi sie takie tuningi to sie wlosy jeza na glowie - tam nikt nie stroi nie sprawdza afru - sklada auto i wstawiana na hamownie - nie docierajac niczym sie nie przejmujac
mysle ze jak dominik pogmera w aucie to 235hp bedzie bezpieczne a wiecej w atmosferycznej osce jest nie wskazane
bede informowal jak zajda jakies zmiany
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu