4wd w hatchbacku
Brama - 2006-07-18, 14:36
" />dziś po przebudzeniu mi to przyszło do głowy. Czy możliwa jest przekładka napędu 4wd z sedana i podpięcia tego np pod i-VT. Chodzi mi tu o przekładke bez cięcia karoserii bo rzęźba zawsze jest możliwa
DODi - 2006-07-18, 15:22
" />do iVT raczej na 100% nie, ale do d16a9 mysle ze tak. Wiem ze w usa przekładali z 5gen sedana 4x4 do hatchback a nie było z tym zbyt wiele problemów, ale logcznie rzecz ujmujac ciać troszke bedziesz musiał bo tyln most trzeba gdzieś schowac
Gr00bY - 2006-07-18, 15:56
" />Do iVT mozna przeszczepic naped z CRV. Tylko ze bez ciecia podlogi i przerabiania wszystkiego sie nie obejdzie
Brama - 2006-07-18, 16:49
" />ja tego i tak nie będe robił. To raczej czysta ciekawość. a jak to jest rozwiązane w sedanie 4gen. Jest karoserii tunel na most ??
DODi - 2006-07-19, 06:31
" />
Brama - 2006-07-19, 10:43
" />kurde to byłby grooby temat. 4 łapy w hatchu + mocne d16
Michuu - 2006-07-19, 10:47
" />Tylko nikt nie dodał ze nie jest to stały naped na tył
Guail_FH - 2006-07-19, 11:21
" />A czy przypadkiem shuttle nie byl 4x4 ? cos mi sie tak wydaje ze byly i takie wersje
DODi - 2006-07-19, 11:23
" />Były , były to 3 rodzaje. Najlepsza była Shuttle Pro dostepna na rynek Japoński. Miała min blokade mechanizmu róznicowego. Pozatym powyzsze ilustracje sa własnie z civic shuttle.
Michuu - 2006-07-19, 13:36
" />
Rino - 2006-09-03, 17:20
" />Powiedzcie mi dokładnie co to jest za bieg SL i co "robi" przelozenie jest ppraktycznie takie same jak 1...... Pozdrawiam Rino
edit: juz znalazłem:)
gdy nie jest włączony Honda ma przełożenie napędu 40% na przód i 60% na tył, aby nie wpaść w poślizg, gdy włączy się "SL" przełożenie jest 50% na 50%, przy czym jest ono o wiele silniejsze, niż 40/60 V-max tego biegu, to 30km/h za pewne dla bezpieczeństwa.
Boogie - 2009-08-29, 16:33
" />podniosę troszkę temat...
jak myślicie... czy warto brnąć w 4wd w hb na wolnossącej motorowni?
wiem, że Gr00by coś kombinował z 4wd w crx`sie ale nie chce mu zaśmiecać tematu a fajnie by było jak by się wypowiedział w tej kwestii...
co by było potrzebne prócz oczywiście dyfera... czy ten dwu komorowy bak podejdzie do hb? i jak myślicie jakie to mogą być koszta ?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Brama - 2006-07-18, 14:36
" />dziś po przebudzeniu mi to przyszło do głowy. Czy możliwa jest przekładka napędu 4wd z sedana i podpięcia tego np pod i-VT. Chodzi mi tu o przekładke bez cięcia karoserii bo rzęźba zawsze jest możliwa
DODi - 2006-07-18, 15:22
" />do iVT raczej na 100% nie, ale do d16a9 mysle ze tak. Wiem ze w usa przekładali z 5gen sedana 4x4 do hatchback a nie było z tym zbyt wiele problemów, ale logcznie rzecz ujmujac ciać troszke bedziesz musiał bo tyln most trzeba gdzieś schowac
Gr00bY - 2006-07-18, 15:56
" />Do iVT mozna przeszczepic naped z CRV. Tylko ze bez ciecia podlogi i przerabiania wszystkiego sie nie obejdzie
Brama - 2006-07-18, 16:49
" />ja tego i tak nie będe robił. To raczej czysta ciekawość. a jak to jest rozwiązane w sedanie 4gen. Jest karoserii tunel na most ??
DODi - 2006-07-19, 06:31
" />
Brama - 2006-07-19, 10:43
" />kurde to byłby grooby temat. 4 łapy w hatchu + mocne d16
Michuu - 2006-07-19, 10:47
" />Tylko nikt nie dodał ze nie jest to stały naped na tył
Guail_FH - 2006-07-19, 11:21
" />A czy przypadkiem shuttle nie byl 4x4 ? cos mi sie tak wydaje ze byly i takie wersje
DODi - 2006-07-19, 11:23
" />Były , były to 3 rodzaje. Najlepsza była Shuttle Pro dostepna na rynek Japoński. Miała min blokade mechanizmu róznicowego. Pozatym powyzsze ilustracje sa własnie z civic shuttle.
Michuu - 2006-07-19, 13:36
" />
Rino - 2006-09-03, 17:20
" />Powiedzcie mi dokładnie co to jest za bieg SL i co "robi" przelozenie jest ppraktycznie takie same jak 1...... Pozdrawiam Rino
edit: juz znalazłem:)
gdy nie jest włączony Honda ma przełożenie napędu 40% na przód i 60% na tył, aby nie wpaść w poślizg, gdy włączy się "SL" przełożenie jest 50% na 50%, przy czym jest ono o wiele silniejsze, niż 40/60 V-max tego biegu, to 30km/h za pewne dla bezpieczeństwa.
Boogie - 2009-08-29, 16:33
" />podniosę troszkę temat...
jak myślicie... czy warto brnąć w 4wd w hb na wolnossącej motorowni?
wiem, że Gr00by coś kombinował z 4wd w crx`sie ale nie chce mu zaśmiecać tematu a fajnie by było jak by się wypowiedział w tej kwestii...
co by było potrzebne prócz oczywiście dyfera... czy ten dwu komorowy bak podejdzie do hb? i jak myślicie jakie to mogą być koszta ?