5 suwowy silnik
tomaszko - 2009-11-28, 11:58
" />http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2376
genialna konstrukcja a osiągi jeszcze lepsze
Wroński - 2009-11-28, 12:07
" />o0 700ccm 132KM i 166nm
tomaszko - 2009-11-28, 13:45
" />turbo burbo pewnie trwałość takiego silnika jest bardzo niska...
grzesiek84 - 2009-11-28, 14:33
" />no i zużycia paliwa tez nie podali tylko jak nowe diesle no chciałbym to widzieć
adamac - 2009-11-28, 14:46
" />Ciekawe, czy chodzi o diesle tej samej pojemności czy mocy..
kirpek - 2009-11-28, 19:40
" />gówno prawda to żaden 5 suw.
suwy nadal są 4. 5 sów to dla ściemy taką nazwę dali. niby dwa suwy spalania ale każdy w innym cylindrze.
co do trwałości, jeżeli silnik został zaprojektowany na dłuższy okres użytkowania, to on to przeżyje, ale jeżeli został zaprojektowany na 150-200k km tak jak to robią teraz koncerny,
to mam na to wysrane. Wolę klasyki;) bo nawet po remoncie przejeżdżają więcej niż nowe silniki od młodości.
najwydajnieszym spalinowym silnikiem na tan moment i chyba już na zawsze pozostanie silnik wankla. najprostszy konstrukcyjnie, znacznie większe moce, choć nadal ciut za mała trwałość.
tomaszko - 2009-11-28, 20:50
" />http://www.autoblog.com/2009/08/02/ecom ... power-den/
a co o tym powiecie? też ciekawy
kirpek - 2009-11-29, 09:12
" />coś podobnego jakiś polak zaprojektował, ale miało dwa wały korbowe jak dobrze pamiętam. i ten pomysł wydaje mi się lepszy od poprzedniego.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tomaszko - 2009-11-28, 11:58
" />http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2376
genialna konstrukcja a osiągi jeszcze lepsze
Wroński - 2009-11-28, 12:07
" />o0 700ccm 132KM i 166nm
tomaszko - 2009-11-28, 13:45
" />turbo burbo pewnie trwałość takiego silnika jest bardzo niska...
grzesiek84 - 2009-11-28, 14:33
" />no i zużycia paliwa tez nie podali tylko jak nowe diesle no chciałbym to widzieć
adamac - 2009-11-28, 14:46
" />Ciekawe, czy chodzi o diesle tej samej pojemności czy mocy..
kirpek - 2009-11-28, 19:40
" />gówno prawda to żaden 5 suw.
suwy nadal są 4. 5 sów to dla ściemy taką nazwę dali. niby dwa suwy spalania ale każdy w innym cylindrze.
co do trwałości, jeżeli silnik został zaprojektowany na dłuższy okres użytkowania, to on to przeżyje, ale jeżeli został zaprojektowany na 150-200k km tak jak to robią teraz koncerny,
to mam na to wysrane. Wolę klasyki;) bo nawet po remoncie przejeżdżają więcej niż nowe silniki od młodości.
najwydajnieszym spalinowym silnikiem na tan moment i chyba już na zawsze pozostanie silnik wankla. najprostszy konstrukcyjnie, znacznie większe moce, choć nadal ciut za mała trwałość.
tomaszko - 2009-11-28, 20:50
" />http://www.autoblog.com/2009/08/02/ecom ... power-den/
a co o tym powiecie? też ciekawy
kirpek - 2009-11-29, 09:12
" />coś podobnego jakiś polak zaprojektował, ale miało dwa wały korbowe jak dobrze pamiętam. i ten pomysł wydaje mi się lepszy od poprzedniego.