A jednak to nie sprzęgło!
first3 - 2006-11-12, 14:21
" />W MOIM CIVICU KTÓREGO NIEDAWNO KUPIŁEM ZAUWAŻYŁEM ŻE PODCZAS NACISKANIA SPRZĘGŁA W SAMOCHODZIE SŁYCHAĆ WYRAŹNĄ ZMIANE..GŁÓWNIE CHODZI MI O ZMIANA BIEGÓW Z JAŁOWEGO NA BIEG 1. GDY SILNIK PRACUJE I SPRZĘGŁO NIE JEST WCISNIĘTE SLYCHAĆ SZUM..NASTĘPNIE WCISKAM SPRZĘGŁO SZUM ZNIKA..WRZUCAM BIEG I JADĘ..JEST OK NIC NIE ZRYWA NIC NIE ŚLIZGA SIĘ TYLKO ZE NISKO BIERZE. TZN OK . 5 CM OD DOŁU.
MOJE PYTANIE ..CZY TO NORMALNE CZY JUŻ PORA NA WYMIANĘ SPRZĘGŁA CHOCIAŻ DZIAŁA DOBRZE??? TYLKO TEN SZUM...SZCZEGÓLNE PRZY ZMIANIE Z JAŁOWEGO NA PIERWSZY NASTEPNIE PODCZAS JAZDY I ZMIANIE Z 1KI NA 2KĘ NA DWÓJCĘ TEŻ SŁYCHAC LEKKI SZUMIK ..DOPIERO SZUM ZANIKA PRZY WYŻSZYCH BIEGACH...
PROSZE O PODPOWIEDZ BO WIEM ZE WYMIANA SPRZEGŁA TO DROGA SPRAWA WIEC POTRZEBUJE WASZEJ PORADY...AHH TO JEST TAK JAK SIE KUPUJE AUTO ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE ... (3350ZŁ Z LPG) NA NAPRAWY CZAS..??
EDIT Moderator:
Nie piszemy Caps-lookiem na forum !!!
Wisnia6 - 2006-11-12, 15:03
" />Szum słychać na ciepłym i na zimnym silniku? W każdym bądź razie za wiele się narazie nie przejmuj, jak będziesz czuł, że ustrka się pogłębia, to dopiero zacznij się zastanawiać nad zdięciem skrzyni.
Dzida - 2006-11-12, 16:45
" />Łożysko oporowe sprzęgła będzie do roboty
Wisnia6 - 2006-11-12, 17:14
" />To ja myślę, że możesz pomęczyć się do wymiany sprzęgła, bo przecie co chwilę nie będziesz ściągać skrzyni. A jak będziesz umiejętnie jeździł, to nie powinno się sypnąć
zayonnc - 2006-11-12, 17:41
" />Wisnia6, jakiej skrzyni? Przecież mowa jest o sprzęgle. Ale piszesz dobrze, dopóki działa ok to nie ma co ruszać, jak zaczną się problemy (ślizganie, problem z wrzuceniem biegu) to naprawa. I tyle.
No chyba, że możesz tanio mieć robociznę lub umiesz samemu
Pozdr
Wisnia6 - 2006-11-12, 22:08
" />zayonnc, to co Ty wymieniasz sprzęgło bez zdejmowania skrzyni?
zayonnc - 2006-11-12, 23:19
" />
Brama - 2006-11-12, 23:46
" />łożysko oporowe do zrobienia będzie ale tak jak mówia wszyscy nie ma co ruszać bo roboty od cholery. Jka sie sypnie do końca to wymienisz razem z tarczą i dociskiem
Khacker - 2006-11-13, 08:32
" />niektóre sprzęgła tak mają że hałasują. Mi Nippon od nowości szumi
elmer - 2006-11-16, 10:47
" />Jeśli łapie zbyt nisko, to możesz podciągnąć linkę (koło akumulatora). 2 min roboty, nawet narzędzi żadnych nie potrzeba oprócz ręki.
tecno - 2006-11-16, 16:05
" />pewnie lozysko oporowe swiszczy, jak juz to zdemontujesz to zapewne dowiesz sie ze tarcza i docisk tez juz sie klania do wymiany. przerabnialem to w 2 samochodach jak sie rozkreci to lepiej wymienic komplet a nie co 20 tysiecy dawac mechanikowi zarobic
Tom - 2006-11-16, 16:22
" />Ja właśnie w tym tygodniu zmieniałem całe sprzęgło, cały koszt, części+robocizna 400zł.
Koledzy mają racje, jeszcze narazie poczekaj z robotą tego jak sie nie ślizga i dosyć nisko bierze to znaczy ze jest w miare ok, a jak już bedziesz robił za jakiś czas to rób cały komplet. Samo łożysko ok 50zł a robocizna 100-200, wiec raczej sie nie opłaca samego łożyska zmieniać, a potem znowu płacić za zmiane tarczy albo docisku.
pozdrozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
first3 - 2006-11-12, 14:21
" />W MOIM CIVICU KTÓREGO NIEDAWNO KUPIŁEM ZAUWAŻYŁEM ŻE PODCZAS NACISKANIA SPRZĘGŁA W SAMOCHODZIE SŁYCHAĆ WYRAŹNĄ ZMIANE..GŁÓWNIE CHODZI MI O ZMIANA BIEGÓW Z JAŁOWEGO NA BIEG 1. GDY SILNIK PRACUJE I SPRZĘGŁO NIE JEST WCISNIĘTE SLYCHAĆ SZUM..NASTĘPNIE WCISKAM SPRZĘGŁO SZUM ZNIKA..WRZUCAM BIEG I JADĘ..JEST OK NIC NIE ZRYWA NIC NIE ŚLIZGA SIĘ TYLKO ZE NISKO BIERZE. TZN OK . 5 CM OD DOŁU.
MOJE PYTANIE ..CZY TO NORMALNE CZY JUŻ PORA NA WYMIANĘ SPRZĘGŁA CHOCIAŻ DZIAŁA DOBRZE??? TYLKO TEN SZUM...SZCZEGÓLNE PRZY ZMIANIE Z JAŁOWEGO NA PIERWSZY NASTEPNIE PODCZAS JAZDY I ZMIANIE Z 1KI NA 2KĘ NA DWÓJCĘ TEŻ SŁYCHAC LEKKI SZUMIK ..DOPIERO SZUM ZANIKA PRZY WYŻSZYCH BIEGACH...
PROSZE O PODPOWIEDZ BO WIEM ZE WYMIANA SPRZEGŁA TO DROGA SPRAWA WIEC POTRZEBUJE WASZEJ PORADY...AHH TO JEST TAK JAK SIE KUPUJE AUTO ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE ... (3350ZŁ Z LPG) NA NAPRAWY CZAS..??
EDIT Moderator:
Nie piszemy Caps-lookiem na forum !!!
Wisnia6 - 2006-11-12, 15:03
" />Szum słychać na ciepłym i na zimnym silniku? W każdym bądź razie za wiele się narazie nie przejmuj, jak będziesz czuł, że ustrka się pogłębia, to dopiero zacznij się zastanawiać nad zdięciem skrzyni.
Dzida - 2006-11-12, 16:45
" />Łożysko oporowe sprzęgła będzie do roboty
Wisnia6 - 2006-11-12, 17:14
" />To ja myślę, że możesz pomęczyć się do wymiany sprzęgła, bo przecie co chwilę nie będziesz ściągać skrzyni. A jak będziesz umiejętnie jeździł, to nie powinno się sypnąć
zayonnc - 2006-11-12, 17:41
" />Wisnia6, jakiej skrzyni? Przecież mowa jest o sprzęgle. Ale piszesz dobrze, dopóki działa ok to nie ma co ruszać, jak zaczną się problemy (ślizganie, problem z wrzuceniem biegu) to naprawa. I tyle.
No chyba, że możesz tanio mieć robociznę lub umiesz samemu
Pozdr
Wisnia6 - 2006-11-12, 22:08
" />zayonnc, to co Ty wymieniasz sprzęgło bez zdejmowania skrzyni?
zayonnc - 2006-11-12, 23:19
" />
Brama - 2006-11-12, 23:46
" />łożysko oporowe do zrobienia będzie ale tak jak mówia wszyscy nie ma co ruszać bo roboty od cholery. Jka sie sypnie do końca to wymienisz razem z tarczą i dociskiem
Khacker - 2006-11-13, 08:32
" />niektóre sprzęgła tak mają że hałasują. Mi Nippon od nowości szumi
elmer - 2006-11-16, 10:47
" />Jeśli łapie zbyt nisko, to możesz podciągnąć linkę (koło akumulatora). 2 min roboty, nawet narzędzi żadnych nie potrzeba oprócz ręki.
tecno - 2006-11-16, 16:05
" />pewnie lozysko oporowe swiszczy, jak juz to zdemontujesz to zapewne dowiesz sie ze tarcza i docisk tez juz sie klania do wymiany. przerabnialem to w 2 samochodach jak sie rozkreci to lepiej wymienic komplet a nie co 20 tysiecy dawac mechanikowi zarobic
Tom - 2006-11-16, 16:22
" />Ja właśnie w tym tygodniu zmieniałem całe sprzęgło, cały koszt, części+robocizna 400zł.
Koledzy mają racje, jeszcze narazie poczekaj z robotą tego jak sie nie ślizga i dosyć nisko bierze to znaczy ze jest w miare ok, a jak już bedziesz robił za jakiś czas to rób cały komplet. Samo łożysko ok 50zł a robocizna 100-200, wiec raczej sie nie opłaca samego łożyska zmieniać, a potem znowu płacić za zmiane tarczy albo docisku.
pozdro