a9 problem szarpie
master22civ - 2009-05-15, 17:54
" />witam a9 mi kilka razy szarpie pomiędzy 1500 2000 rpm tylko na ciepłym silniku na zimnym jest ok co jest grane??
muminn - 2009-05-17, 09:26
" />moim zdaniem za nisko ja krecisz. takie oborty to do samochodu disla
moze wypadanie zaplonu?:)
Jagiełło - 2009-05-17, 12:26
" />siema mam troszke podobny problem z tym ze jeżdże d16z5. Jak stoi na wolnych to skacza obroty i jest problem z jazda w przedziale od 0 do 2 tyś obrotów, szarpie..... czasem jak wpada w jakies dziwne wibracje przy szarpaniu to zapala sie check engine i wywala błąd czwarty.
nadola - 2009-05-17, 12:56
" />Jagiełło masz problem z czujnikiem CRANK (Czujnik położenia wału korbowego) czeka Cię rozbieranie aparatu zapłonowego bo jest tam zamontowany. Przyczyną błędów 4 oraz 8 w d16z5 jest odlepienie się korpusu cewki od rdzenia w danym czujniku.
Jak będziesz miał szczęście to skończy się tylko na przyklejeniu cewki. Jak nie to wymiana bo zazwyczaj cewka ulega zmieleniu przez krzywkę ferromagnetyczną.
Odklejenie od zmielenia można odróżnić bez zdejmowania kopułki mierząc rezystancje na cewce. Jak to sprawdzić masz tu http://www.honda-crx.info/images_2ndgen ... i/6-32.pdf
Jagiełło - 2009-05-18, 10:03
" />wow wielkie dzięki:), powiedz mi tylko czy ta cała cewka jest odpowiedzialna za nierówna pracę silnika czy to jeszcze co innego?
nadola - 2009-05-18, 15:01
" />prawie na 100% wina cewki, komp nie dostaje odpowiedniego sygnału, głupieje, wywala check'a i przechodzi w tryb 'Fail-safe'.
Odbierz PW.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
master22civ - 2009-05-15, 17:54
" />witam a9 mi kilka razy szarpie pomiędzy 1500 2000 rpm tylko na ciepłym silniku na zimnym jest ok co jest grane??
muminn - 2009-05-17, 09:26
" />moim zdaniem za nisko ja krecisz. takie oborty to do samochodu disla
moze wypadanie zaplonu?:)
Jagiełło - 2009-05-17, 12:26
" />siema mam troszke podobny problem z tym ze jeżdże d16z5. Jak stoi na wolnych to skacza obroty i jest problem z jazda w przedziale od 0 do 2 tyś obrotów, szarpie..... czasem jak wpada w jakies dziwne wibracje przy szarpaniu to zapala sie check engine i wywala błąd czwarty.
nadola - 2009-05-17, 12:56
" />Jagiełło masz problem z czujnikiem CRANK (Czujnik położenia wału korbowego) czeka Cię rozbieranie aparatu zapłonowego bo jest tam zamontowany. Przyczyną błędów 4 oraz 8 w d16z5 jest odlepienie się korpusu cewki od rdzenia w danym czujniku.
Jak będziesz miał szczęście to skończy się tylko na przyklejeniu cewki. Jak nie to wymiana bo zazwyczaj cewka ulega zmieleniu przez krzywkę ferromagnetyczną.
Odklejenie od zmielenia można odróżnić bez zdejmowania kopułki mierząc rezystancje na cewce. Jak to sprawdzić masz tu http://www.honda-crx.info/images_2ndgen ... i/6-32.pdf
Jagiełło - 2009-05-18, 10:03
" />wow wielkie dzięki:), powiedz mi tylko czy ta cała cewka jest odpowiedzialna za nierówna pracę silnika czy to jeszcze co innego?
nadola - 2009-05-18, 15:01
" />prawie na 100% wina cewki, komp nie dostaje odpowiedniego sygnału, głupieje, wywala check'a i przechodzi w tryb 'Fail-safe'.
Odbierz PW.