Agro tuning tłumika i jego konsekwence (chyba?)
olas - 2006-11-04, 10:41
" />Honde kupiłem od znajomego, który zmajstrowal cos z tłumikiem końcowym, tzn rozebrał go i coś z niego wyciągnął,coś przespawał i złożył zpowrotem do kupy. W czym rzecz, auto ma nastepujace usterki w tej chwili:
-pali olej ok 1 litra na 1000 km (uszczelka pod glowica nowa - tzn 4tyś, cisnienie na tlokach ok 14- 14,5 wiec rowne),
-silnik nie chce sie wogole nagrzewac (moze to wina duzej chłodnicy? nie wiem, dzisiaj zainterweniowałem kartonem
Moje pytanie brzmi: czy majstrowanie przy tłumiku moze owocowac takimi konsekwencjami? Czy sa to kwiatki które wyszły mimo agro tuningu?
Randal - 2006-11-04, 12:00
" />
olas - 2006-11-04, 13:01
" />
tomalo - 2006-11-04, 13:06
" />- majstrowanie z tlumikiem nie mialo wplywu na Twoje pozostale usterki.
- do wymiany uszczelniacze lub/i pierscienie
- prawdopodobnie masz walniety termostat - caly czas otwarty, moze tez byc cos z wiatrakiem -wiatrak sie za czesto wlacza- czujnik wlacznika wiatraka
DRAG - 2006-11-04, 15:20
" />Ja mam do wymiany termostat i przy takich temperaturach jak teraz wskazówka prawie wogóle się nie podnosi i też pali bardzo dużo paliwka
zayonnc - 2006-11-04, 15:28
" />Wymieniaj, wymieniaj. Koszty małe a na paliwie sporo zaoszczędzisz.
Pozdrzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
olas - 2006-11-04, 10:41
" />Honde kupiłem od znajomego, który zmajstrowal cos z tłumikiem końcowym, tzn rozebrał go i coś z niego wyciągnął,coś przespawał i złożył zpowrotem do kupy. W czym rzecz, auto ma nastepujace usterki w tej chwili:
-pali olej ok 1 litra na 1000 km (uszczelka pod glowica nowa - tzn 4tyś, cisnienie na tlokach ok 14- 14,5 wiec rowne),
-silnik nie chce sie wogole nagrzewac (moze to wina duzej chłodnicy? nie wiem, dzisiaj zainterweniowałem kartonem
Moje pytanie brzmi: czy majstrowanie przy tłumiku moze owocowac takimi konsekwencjami? Czy sa to kwiatki które wyszły mimo agro tuningu?
Randal - 2006-11-04, 12:00
" />
olas - 2006-11-04, 13:01
" />
tomalo - 2006-11-04, 13:06
" />- majstrowanie z tlumikiem nie mialo wplywu na Twoje pozostale usterki.
- do wymiany uszczelniacze lub/i pierscienie
- prawdopodobnie masz walniety termostat - caly czas otwarty, moze tez byc cos z wiatrakiem -wiatrak sie za czesto wlacza- czujnik wlacznika wiatraka
DRAG - 2006-11-04, 15:20
" />Ja mam do wymiany termostat i przy takich temperaturach jak teraz wskazówka prawie wogóle się nie podnosi i też pali bardzo dużo paliwka
zayonnc - 2006-11-04, 15:28
" />Wymieniaj, wymieniaj. Koszty małe a na paliwie sporo zaoszczędzisz.
Pozdr