alarm + kierunkowskazy = POMOCY :)
sajnet - 2008-05-11, 20:57
" />Witam
Mam problem montowalem dzis alarm i centralny wszytsko git, tylko mam problem niewiem jak sie wpiac pod kierunkowskazy ( awaryjne ) ? Robil to ktos ? Pomozcie jutro musze to skonczyc.
Z gory dzieki za pomoc
lookaz - 2008-05-11, 21:04
" />jak juz rozbierasz kolumne kierownicy by sie wpiac w + po przekreceniu zaplonu to tam masz kabelki od awaryjnych.
ja sie tam wpialem i jest OK
no chyba ze poliftowy to nie w kolumnie ale nadal awaryjne ...
sajnet - 2008-05-11, 21:08
" />tzn ja chcialem sie wpiac pod wlacznik od awaryjnych ale tam chyba z 10 przewodow idzie i probowalem spiac zeby wiedziec ktore odpowiadaja za wejscie a ktore za wyjscie i niebardzo
kolumny nie rozbieralem, zdjolem tylko zegary
DiabeŁ - 2008-05-11, 21:19
" />zrób jak pisze lookaz ja też tak zrobiłem i jest si.
sajnet - 2008-05-11, 21:27
" />a moglibyscie mi tak bardziej szczegolowo podpowiedziec bo niewiem czy pod kierunkowskazy od wajchy od kierunkow ? czy tam ida jakies przewody od awaryjnych ?
prosze o wiecej szczegolow
bo z alarmu jak pamietam wychodzi jeden kabelek, ktory pewnie daje napiecie.
TO-MASS - 2008-05-11, 22:48
" />Tak więc...
u mnie z alarmu wychodzą dwa [brązowe] kable od kierunkowskazów z bezpiecznikami. Jeden odpowiada za lewą stronę, drugi za prawą stronę. Tak czy inaczej, jeśli Ty masz jeden to musisz zmostkować.
Proponuję Ci podpiąć się pod wtyczkę od świateł awaryjnych. Najprościej chyba i najskuteczniej.
Podpinasz sie pod dwa przewody: zielono-żółty i zielono-niebieski tak jak na poniższym zdjęciu.
Dodatkowo przy podłączaniu innych modułów alarmu, takich jak np. włączniki drzwiowe, podnoszone szyby z chęcią podpięcia się pod instalacje fabryczną proponuję nie niszczyć przewodów.
Osobiście jestem zwolennikiem pozostawiania wszystkiego w stanie wyjściowym
Ja w oryginalny przewód wbijałem sie zwykłą szpilką przekłuwając w ten sposób instalację i wykorzystując szpilkę jako przewodnik łączyłem z innym przewodem. Wówczas zawsze po ewentualnym demontażu instalacja nie miała śladów ingerencji twórczych kierowcy
Życzę Ci aby Twój alarm nie musiał nigdy sie załączyć
sajnet - 2008-05-12, 05:48
" />O to wlasnie mi chodzilo TO-MASS dzieki za fatyge teraz juz wszystko wiem. Browarek dla Ciebie.
Pozdrowki
sajnet - 2008-05-12, 17:10
" />alarm podpiety smiga
ale dzis sie zdziwilem zachodze na parking a tu na zamkach i klamkach jakis nalot cos jak po zamrazaczu, co sie okazalo chcieli mi sie do hondy wlamac i radyjko zapierdzielic ale im sie nieudalo. Dzis juz mam alarm to moze juz niewroca
Dzieki za pomoc pozdrowki.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
sajnet - 2008-05-11, 20:57
" />Witam
Mam problem montowalem dzis alarm i centralny wszytsko git, tylko mam problem niewiem jak sie wpiac pod kierunkowskazy ( awaryjne ) ? Robil to ktos ? Pomozcie jutro musze to skonczyc.
Z gory dzieki za pomoc
lookaz - 2008-05-11, 21:04
" />jak juz rozbierasz kolumne kierownicy by sie wpiac w + po przekreceniu zaplonu to tam masz kabelki od awaryjnych.
ja sie tam wpialem i jest OK
no chyba ze poliftowy to nie w kolumnie ale nadal awaryjne ...
sajnet - 2008-05-11, 21:08
" />tzn ja chcialem sie wpiac pod wlacznik od awaryjnych ale tam chyba z 10 przewodow idzie i probowalem spiac zeby wiedziec ktore odpowiadaja za wejscie a ktore za wyjscie i niebardzo
kolumny nie rozbieralem, zdjolem tylko zegary
DiabeŁ - 2008-05-11, 21:19
" />zrób jak pisze lookaz ja też tak zrobiłem i jest si.
sajnet - 2008-05-11, 21:27
" />a moglibyscie mi tak bardziej szczegolowo podpowiedziec bo niewiem czy pod kierunkowskazy od wajchy od kierunkow ? czy tam ida jakies przewody od awaryjnych ?
prosze o wiecej szczegolow
bo z alarmu jak pamietam wychodzi jeden kabelek, ktory pewnie daje napiecie.
TO-MASS - 2008-05-11, 22:48
" />Tak więc...
u mnie z alarmu wychodzą dwa [brązowe] kable od kierunkowskazów z bezpiecznikami. Jeden odpowiada za lewą stronę, drugi za prawą stronę. Tak czy inaczej, jeśli Ty masz jeden to musisz zmostkować.
Proponuję Ci podpiąć się pod wtyczkę od świateł awaryjnych. Najprościej chyba i najskuteczniej.
Podpinasz sie pod dwa przewody: zielono-żółty i zielono-niebieski tak jak na poniższym zdjęciu.
Dodatkowo przy podłączaniu innych modułów alarmu, takich jak np. włączniki drzwiowe, podnoszone szyby z chęcią podpięcia się pod instalacje fabryczną proponuję nie niszczyć przewodów.
Osobiście jestem zwolennikiem pozostawiania wszystkiego w stanie wyjściowym
Ja w oryginalny przewód wbijałem sie zwykłą szpilką przekłuwając w ten sposób instalację i wykorzystując szpilkę jako przewodnik łączyłem z innym przewodem. Wówczas zawsze po ewentualnym demontażu instalacja nie miała śladów ingerencji twórczych kierowcy
Życzę Ci aby Twój alarm nie musiał nigdy sie załączyć
sajnet - 2008-05-12, 05:48
" />O to wlasnie mi chodzilo TO-MASS dzieki za fatyge teraz juz wszystko wiem. Browarek dla Ciebie.
Pozdrowki
sajnet - 2008-05-12, 17:10
" />alarm podpiety smiga
ale dzis sie zdziwilem zachodze na parking a tu na zamkach i klamkach jakis nalot cos jak po zamrazaczu, co sie okazalo chcieli mi sie do hondy wlamac i radyjko zapierdzielic ale im sie nieudalo. Dzis juz mam alarm to moze juz niewroca
Dzieki za pomoc pozdrowki.