b16a1 niedomaga
kohoshi - 2008-05-06, 09:13
" />niedociąga do końca, odcina przy jakiś 7500 na obrotomierzu, tak jakby trochę się zmulił, co ciekawe na dwójce jest jakby lepiej, a na trójce odcina wcześniej i wywala check'a,
kody błędów to 4 czujnik położenia wału (słyszałem że to związane z modułem a padła mi cewka i palec to wymieniłem, moduł ponoć dobry), 15 ignition output signal i 22 czyli vtec el. press. switch, ma ktoś jakiś pomysł?
chodził dobrze do czasu jak go przeciągnąłem 220 przez 30 kilometrów
nosql - 2008-05-06, 09:56
" />moduł często pada na raty, widziałem już kilka przypadków, że zaraz po wymianie cewki padał moduł (raz po 3 minutach od zmiany cewki wywalił sie moduł do konca, wczesniej było ok)
15 błąd też związany jest z aparatem zapłonowym tylko nie pamiętam już czy z cewką czy modułem (na 90% moduł)
22 błąd możliwe, że jest następstwem dwóch wcześniejszych lub któregoś z nich...
moim zdaniem najlepsze i jedyne wyjscie żeby coś wykluczyć to podmienić od kogoś aparat zapłonowy, obstawiam, że wszystko zniknie
wiem, że cięzko do a1 dorwać aparat...
mi jak padł moduł to świrował obrotomierz, auto szarpało przy wysokich obrotach, w ogole do 3tys było w sumie ok powyzej cuda sie działy, jak padł do konca to przy dodawaniu gasło, widziałem też jak auto z padnietym modułem nie chciało sie wkrecic wyzej niz 3,5tys (tryb awaryjny?), na całkiem skończonym nie odpala.
Gr00bY - 2008-05-08, 23:49
" />Kup nowy moduł bo koszt niewielki.
kohoshi - 2008-05-09, 07:13
" />
Dzilas - 2008-05-09, 07:33
" />VTEC nie załączy się przy niskim poziomie oleju, niskim cisnieniu oleju, oraz wtedy gdy jest silnik niedogrzany.
Proti - 2008-05-09, 12:56
" />
v-rod - 2008-05-23, 16:48
" />Z tego co CI moge poradzic z własnego doświadczenia to sam moduł kup nowy a nie używany bo CI padnie,on też jest używany:)a co nowe to nowego do tego gwarancja...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kohoshi - 2008-05-06, 09:13
" />niedociąga do końca, odcina przy jakiś 7500 na obrotomierzu, tak jakby trochę się zmulił, co ciekawe na dwójce jest jakby lepiej, a na trójce odcina wcześniej i wywala check'a,
kody błędów to 4 czujnik położenia wału (słyszałem że to związane z modułem a padła mi cewka i palec to wymieniłem, moduł ponoć dobry), 15 ignition output signal i 22 czyli vtec el. press. switch, ma ktoś jakiś pomysł?
chodził dobrze do czasu jak go przeciągnąłem 220 przez 30 kilometrów
nosql - 2008-05-06, 09:56
" />moduł często pada na raty, widziałem już kilka przypadków, że zaraz po wymianie cewki padał moduł (raz po 3 minutach od zmiany cewki wywalił sie moduł do konca, wczesniej było ok)
15 błąd też związany jest z aparatem zapłonowym tylko nie pamiętam już czy z cewką czy modułem (na 90% moduł)
22 błąd możliwe, że jest następstwem dwóch wcześniejszych lub któregoś z nich...
moim zdaniem najlepsze i jedyne wyjscie żeby coś wykluczyć to podmienić od kogoś aparat zapłonowy, obstawiam, że wszystko zniknie
wiem, że cięzko do a1 dorwać aparat...
mi jak padł moduł to świrował obrotomierz, auto szarpało przy wysokich obrotach, w ogole do 3tys było w sumie ok powyzej cuda sie działy, jak padł do konca to przy dodawaniu gasło, widziałem też jak auto z padnietym modułem nie chciało sie wkrecic wyzej niz 3,5tys (tryb awaryjny?), na całkiem skończonym nie odpala.
Gr00bY - 2008-05-08, 23:49
" />Kup nowy moduł bo koszt niewielki.
kohoshi - 2008-05-09, 07:13
" />
Dzilas - 2008-05-09, 07:33
" />VTEC nie załączy się przy niskim poziomie oleju, niskim cisnieniu oleju, oraz wtedy gdy jest silnik niedogrzany.
Proti - 2008-05-09, 12:56
" />
v-rod - 2008-05-23, 16:48
" />Z tego co CI moge poradzic z własnego doświadczenia to sam moduł kup nowy a nie używany bo CI padnie,on też jest używany:)a co nowe to nowego do tego gwarancja...