ďťż

b16a1



tropek - 2007-07-18, 19:20
" />Witam wszystkich . Mam poważną sprawe, chcę kupić b16a1,mój wymarzony , ale sa z nim male problemy. Po 1) jest zgazowany od 2óch lat ale wszystko pali ok ,chce wyjać ten gaz, po 2) pada mu 3ci bieg ,ciężko wchodzi , może to nie byc tylko synchro... Jak myslicie warto się ładować??? pozdrawiam




JKL - 2007-07-18, 19:34
" />Jeśli chcesz kupić tego co był na allegro ed6 zeswapowany na b16a1 to ja bym sobie na twoim miejscu odpuścił. Chcesz B16 to szukaj EE9. Opinie o tym egzemplarzu "zagazowanym" są tu gdzieś na forum.



tropek - 2007-07-18, 20:49
" />nie, to nie ten po swapie, tamten jest orgin... jak wyglądają w przyblizeniu ceny remontu silnika po wyjęciu gazu w b16a1? i ta skrzynia???



nosql - 2007-07-18, 21:20
" />skrzynia to synchronizator 3 biegu.... norma w tych silnikach

nie chcę kłamać ale ponoć synchro 3 biegu to koszto ok 800zł w ASO, a wiele częsci - tych droższych kupisz tylko w ASO i ceny bywają kosmiczne...

remont bym sobie odpuścił, skatowana B-seria to studnia bez dna




tecno - 2007-07-18, 23:20
" />



Brama - 2007-07-18, 23:41
" />po wyjęciu gazu szykuj sie na remon silnika który powinien sie zamknąć w 3k...tak przypuszcamofkoz



JKL - 2007-07-19, 07:19
" />



tropek - 2007-07-20, 11:26
" />Dzięki za rady, poczekam i wyczekam lepsze b16... POZDRAWIAM



Długi - 2007-07-20, 19:13
" />b16a1 remont 3k bieg 3 to normalna norma a ze za ile ta padlina??jak mniej niz 3k kupuje jak chcesz poczekac to poczekasz bo w PL nie ma zakatowanej no ok w dobrym stanie szukaj na de.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu