ďťż

B18C4 - 200KM???



lysy81mb - 2009-10-31, 08:52
" />chciałbym zrobić moją Hanke na 200KM+
jakie modyfikacje przeprowadzic?
interesuje mnie tylko wolnossące, turbo i kompresor odpada
mam wydech 2,25" przelot, kolektor 4-2-1, CAI ze stozkiem
co by tu jeszcze pomodzic?
dzieki za wszystkie odp




Tankian - 2009-10-31, 09:03
" />ostre wałki? itb? strojenie?
wiele opcji



scanikwwo - 2009-10-31, 09:40
" />Heh, zeswapować C6 Na takim wydechu zapewne wysrałoby to już 200 koni. Co do modów c4, to dokładnie jak Tankian napisał - wałki, itb, strojenie, kolektor ssący skunk2, większa przepustnica, tłoki doprężające, porządne splanowanie głowicy z portingiem kanałów ssących i wydechowych. Duuuużo by tego znaleźć, ale IMO za 5,5k/6k masz C6, a swoje c4 spokojnie za 4k pogonisz - zasatanów się czy nie lepiej pójść tą drogą. Graty do C4 mogą wyjść więcej niż ta różnica w cenie.



soldi - 2009-10-31, 14:20
" />zacząłbym od ssaka skunksowego i przepustnicy duuuużej do tego strojenie i jeżeli miałeś silnik w dobrym stanie, to przegniesz 190KM... może doczłapałbyś się do 200 robiąc porting i doprężając chyba najsensowniej byłoby skoczyć na wałek po tym co wyżej wypisane




lysy81mb - 2009-10-31, 16:32
" />a co powiecie o tym:
http://www.allegro.pl/item792901458_ost ... 8_b20.html
+ porting i ssak?
musialbym zakuc przy takim setupie?
dodam ze silniczek zdrowiutki



lysy81mb - 2009-11-01, 07:37
" />hmm... mysle ze zaczne od delikatnego splanowania glowicy, ssak skunk2, porting kanalow i strojenie
przepustnice rozwiercac czy zalozyc wieksza a jak wieksza to od czego?
i gdzie stroic w tej zasciankowej malopolsce?



-ciastek- - 2009-11-01, 09:13
" />



lysy81mb - 2009-11-01, 16:38
" />tak wlasnie myslalem, pieron wie co na tym jedzilo



tecno - 2009-11-01, 20:36
" />jak chcesz do 200 dobic to zmien kolektor ssacy na custom (+ewentualnie wieksza przepustnica), walki z itr lub jakis stg1 + obd1 crome.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu