B18C4 w ED7 kilka wątpliwości
Kokos - 2010-11-03, 16:50
" />Witam serdecznie,
zwracam się do mędrców obeznanych w temacie przerobienia wiązki elektrycznej przy w/w swapie.
Sytuacja wygląda następująco:
Uzbrojony silnik ze skrzynią siedzą juz w aucie, mechanicznie prawie wszystko ogarnięte została nam elektryka. Mamy kompa stock z B18c4 ale bez stacyjki kluczyka itp. czyli najprościej zblokowanego przez immo. Obeznałem się już trochę w temacie i mam wstępny plan działania ale nadal jest w nim kilka wątpliości, które mam nadzieję pomożecie rozwiać.
Więc to co już wiem......
Auto ma wiązkę OBD0, silnik OBD2 chcemy to wszystko odpalić na OBD1 więc po koleji:
1.Lutujemy wtyczkę do kompa OBD1 (pewnie będzie przerobiony P28) schemat
podłaczenia już mam.
2.Przerabiamy kostki od wtrysków i aparatu zapłonowego czyli konwersja OBD0 do OBD2, tzn wstawiamy kostki z B18C4 w wiązke silnikową OBD0
3.Podłączamy sondę lambda z B18c4
..... i tego do czego mam nadal wątpliwości:
1. Czy aparat OBD2 z B18c4 jest obsługiwany przez kompa OBD1?
Informacje są sprzeczne, niektóre piszą że wszystko po konwersji wtyczek będzie chulało inne że może być problem z czujnikiem TDC który wytępuje w aparacie zapłonowym OBD1
2. Takie samo pytanie odnośnie wtrysków. Spotkałem się z opinią o róznych opornościach wtryskiwaczy, czy to możliwe że te z OBD2 mają inny opór niż te z OBD1?
3. Czy sonda lambda może zostać seryjna z B18c4?
4. No i ostatnie najmniej sprecyzowane pytanie. Na co jeszcze zwrócić uwagę żeby to wszystko chulało razem, bo mrozy za pasem a kasa na rękawiczki i tak już poszła w swapa
Dzięki wielkie za wszelką pomoc.
Pozdrawiam!
mlody198803 - 2010-11-03, 17:08
" />Trzeba zmienić mapy w p28 pod b18c4
1.Tak
2.Wtryski mają taką samą oporność
3.Tak
Kokos - 2010-11-03, 17:22
" />Tak jest, komp będzie przerabiany, to pewne.
Dzięki za wstępne info, fajnie że jesteśmy na dobrej drodze.
Pozdrozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Kokos - 2010-11-03, 16:50
" />Witam serdecznie,
zwracam się do mędrców obeznanych w temacie przerobienia wiązki elektrycznej przy w/w swapie.
Sytuacja wygląda następująco:
Uzbrojony silnik ze skrzynią siedzą juz w aucie, mechanicznie prawie wszystko ogarnięte została nam elektryka. Mamy kompa stock z B18c4 ale bez stacyjki kluczyka itp. czyli najprościej zblokowanego przez immo. Obeznałem się już trochę w temacie i mam wstępny plan działania ale nadal jest w nim kilka wątpliości, które mam nadzieję pomożecie rozwiać.
Więc to co już wiem......
Auto ma wiązkę OBD0, silnik OBD2 chcemy to wszystko odpalić na OBD1 więc po koleji:
1.Lutujemy wtyczkę do kompa OBD1 (pewnie będzie przerobiony P28) schemat
podłaczenia już mam.
2.Przerabiamy kostki od wtrysków i aparatu zapłonowego czyli konwersja OBD0 do OBD2, tzn wstawiamy kostki z B18C4 w wiązke silnikową OBD0
3.Podłączamy sondę lambda z B18c4
..... i tego do czego mam nadal wątpliwości:
1. Czy aparat OBD2 z B18c4 jest obsługiwany przez kompa OBD1?
Informacje są sprzeczne, niektóre piszą że wszystko po konwersji wtyczek będzie chulało inne że może być problem z czujnikiem TDC który wytępuje w aparacie zapłonowym OBD1
2. Takie samo pytanie odnośnie wtrysków. Spotkałem się z opinią o róznych opornościach wtryskiwaczy, czy to możliwe że te z OBD2 mają inny opór niż te z OBD1?
3. Czy sonda lambda może zostać seryjna z B18c4?
4. No i ostatnie najmniej sprecyzowane pytanie. Na co jeszcze zwrócić uwagę żeby to wszystko chulało razem, bo mrozy za pasem a kasa na rękawiczki i tak już poszła w swapa
Dzięki wielkie za wszelką pomoc.
Pozdrawiam!
mlody198803 - 2010-11-03, 17:08
" />Trzeba zmienić mapy w p28 pod b18c4
1.Tak
2.Wtryski mają taką samą oporność
3.Tak
Kokos - 2010-11-03, 17:22
" />Tak jest, komp będzie przerabiany, to pewne.
Dzięki za wstępne info, fajnie że jesteśmy na dobrej drodze.
Pozdro