B20 swap na ?
Młody ŁDZ - 2010-10-19, 23:08
" />Hi,
jako że nie ma zbytnio rozwiniętego forum dla preludy, zapytam się tutaj.
Znajomy chce swoją Prelude (III gen) odświeżyć, na coś nowszego, lżejszego, mniej apetycznego na paliwo. B20 to dosyć stary silnik, który w sumie nie należy do B serii, więc nawet z częściami do niego problem.
W takim razie, na co to zmienić ? B20A9 jest teraz, 140 kucy, 170nm. Nie chce nic gorszego oczywiście, czy jest jakaś sensowna alternatywa dla H22 ?
Stolarz - 2010-10-20, 05:08
" />
venom - 2010-10-20, 10:38
" />
Mycha - 2010-10-20, 15:51
" />A9 to zacny silnik.
Poza nim to chyba tylko:
B20A7 (ale zysk z tego zabiegu niewielki, a o ten silnik w przyzwoitym stanie ciężko) lub Hserię wrzucać.
Młody ŁDZ - 2010-10-20, 15:52
" />
kohoshi - 2010-10-22, 09:48
" />
Młody ŁDZ - 2010-10-22, 12:51
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Młody ŁDZ - 2010-10-19, 23:08
" />Hi,
jako że nie ma zbytnio rozwiniętego forum dla preludy, zapytam się tutaj.
Znajomy chce swoją Prelude (III gen) odświeżyć, na coś nowszego, lżejszego, mniej apetycznego na paliwo. B20 to dosyć stary silnik, który w sumie nie należy do B serii, więc nawet z częściami do niego problem.
W takim razie, na co to zmienić ? B20A9 jest teraz, 140 kucy, 170nm. Nie chce nic gorszego oczywiście, czy jest jakaś sensowna alternatywa dla H22 ?
Stolarz - 2010-10-20, 05:08
" />
venom - 2010-10-20, 10:38
" />
Mycha - 2010-10-20, 15:51
" />A9 to zacny silnik.
Poza nim to chyba tylko:
B20A7 (ale zysk z tego zabiegu niewielki, a o ten silnik w przyzwoitym stanie ciężko) lub Hserię wrzucać.
Młody ŁDZ - 2010-10-20, 15:52
" />
kohoshi - 2010-10-22, 09:48
" />
Młody ŁDZ - 2010-10-22, 12:51
" />