BBS'y w Concerto i problem :/
NoRo - 2010-04-24, 15:03
" />Witam, ostatnio kupiłem z allegro felgi BBS 15stki 6j ET45 z oponami ponoć gotowe do jazdy. Jednak po zamontowaniu mam mały problem, w przedziel od 95-115 mam drgania na kierownicy... powyżej 120 drgania ustają ale myślę że drga dalej jednak już nie czuć tego tak z racji prędkości. Słyszałem, że jeżeli felgi nie mają pierścieni centrujących to taki efekt występuje, mam 56.1 a VW ma chyba 57, jednak felga jest tak wyprofilowana że nawet nie dotyka środka piasty. Czy mogę sobie jakoś z tym poradzić ? Czy to może być inny powód tych drgań ? Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
kirpek - 2010-04-24, 15:49
" />pierścień to podstawa, można uszkodzić szpilki z tego co wiem. ale zakres drgań wygląda mi jednak na nie wyważone koło/a.
venom - 2010-04-24, 15:49
" />Felgi do wyważenia, poza tym zaopatrz się w pierścienie centrujące
NoRo - 2010-04-28, 16:12
" />A więc tak... doszły pierścienie z alledrogo. Wygladaja troche szitowo i nie maja oznaczeń żadnych z wymiarami. Po założeniu tył siedzi ok, a przód nawet go nie dotyka bo piasta ledwo co wystaje... Nie wiem czy tak ma być Pozatym miałem założone nakretki stożkowe a okazało się, że te BBSy mają tak jak w hondowskich felgach kuliste . Dziś jechałem na A1 160km/h i ok jednak jak puszcze gaz to przy ok 110-120 lekko/minimalnie zadrży (mam chyba końcówki drązków do wymiany). Ponadto tapicerka drzwi przy tej prędkości lekko drży... ale też z dworu słychac z okolić drzwi szum (może gdzieś sie powietrze dostaje i podciśnienie robi ?). Hmm... co jeszcze, w porównaniu do tego co się działo to jest dzień a noc ale wydaje mi się że dalej minimalnie coś nie tak ale to pewnie wyważenie bo jeszcze nie byłem w serwisie . Dzięki za pomoc.
Pozdr.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
NoRo - 2010-04-24, 15:03
" />Witam, ostatnio kupiłem z allegro felgi BBS 15stki 6j ET45 z oponami ponoć gotowe do jazdy. Jednak po zamontowaniu mam mały problem, w przedziel od 95-115 mam drgania na kierownicy... powyżej 120 drgania ustają ale myślę że drga dalej jednak już nie czuć tego tak z racji prędkości. Słyszałem, że jeżeli felgi nie mają pierścieni centrujących to taki efekt występuje, mam 56.1 a VW ma chyba 57, jednak felga jest tak wyprofilowana że nawet nie dotyka środka piasty. Czy mogę sobie jakoś z tym poradzić ? Czy to może być inny powód tych drgań ? Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
kirpek - 2010-04-24, 15:49
" />pierścień to podstawa, można uszkodzić szpilki z tego co wiem. ale zakres drgań wygląda mi jednak na nie wyważone koło/a.
venom - 2010-04-24, 15:49
" />Felgi do wyważenia, poza tym zaopatrz się w pierścienie centrujące
NoRo - 2010-04-28, 16:12
" />A więc tak... doszły pierścienie z alledrogo. Wygladaja troche szitowo i nie maja oznaczeń żadnych z wymiarami. Po założeniu tył siedzi ok, a przód nawet go nie dotyka bo piasta ledwo co wystaje... Nie wiem czy tak ma być Pozatym miałem założone nakretki stożkowe a okazało się, że te BBSy mają tak jak w hondowskich felgach kuliste . Dziś jechałem na A1 160km/h i ok jednak jak puszcze gaz to przy ok 110-120 lekko/minimalnie zadrży (mam chyba końcówki drązków do wymiany). Ponadto tapicerka drzwi przy tej prędkości lekko drży... ale też z dworu słychac z okolić drzwi szum (może gdzieś sie powietrze dostaje i podciśnienie robi ?). Hmm... co jeszcze, w porównaniu do tego co się działo to jest dzień a noc ale wydaje mi się że dalej minimalnie coś nie tak ale to pewnie wyważenie bo jeszcze nie byłem w serwisie . Dzięki za pomoc.
Pozdr.