ďťż

bieg jałowy reg. obrotów wielopunkcie



dEboo - 2010-03-12, 20:20
" />Witam. Czy kogoś z was nurtował taki sam problem. Mam b2 na wielopunkcie. i po odpaleniu zimnego silnika obroty wskakują na tzw. ssaniu na ok 1700 obrotów co dla mnie stanowi za dużą wartość i cierpią moje uszy a przy tym silnik który mimo niskich temp. i gęstego oleju kręci się wysoko na obrotach co moim zdaniem nie koniecznie jest zdrowe. Wiem że wielopunkcie reg. biegu jałowego nie występuje bo jest to sterowane elektronicznie. Gdzie zastosować jakiś przekaźniczek lub z odpowiednią opornością np. aby te obroty zmniejszyć do ja wiem może 1200 1100 obrotów. Czy bieg jałowy w wielopunkcie zależy od odczytu z krokowca ?? Jeżeli ktoś przerabiał ten temat mile widziane sugestie co i jak zrobić.




<mtm> - 2010-03-12, 21:02
" />ok 1500 to poprawna wartość. Jak chcesz się już bawić w elektronikę komputera-sterowanie paliwem to rzuć hasłem do scanika-on jest w tej kwestii gigantem.
A może coś lambda ?



dEboo - 2010-03-12, 21:08
" />nie chodzi o zabawę z kompem ale o to aby oszukać czujnik odpowiedzialny za wys. obroty na ssaniu. Jak silnik się trochę rozgrzeje to przełączyć aby wszycho było normalnie. Tylko co jest odpowiedzialne za wys. obrotów na biegu jałowym w wielopunkcie ?? Na zabawę z kompem nie mam ani czasu ani umiejętności a co najważniejsze kasy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu