blad nr 1 dziwny objaw!!! pilne
lenny - 2009-11-09, 18:02
" />witam.mam taki maly problem,silnik d15b2 plus mpfi komp pm6 zmodzony, i problem tkwi w tym ze jade jakis czas i nagle check patrze blad nr1,odpalam auto od nowa chceck gasnie i po jakims czssie znow sie pali a na kompie caly czas blad nr1.sonde wymienialem(choc byla nowa i dobra ngk) i na 2 innych jest tak samo.....................
peroni - 2009-11-09, 18:39
" />ja miałem podobnie i pomogła wymiana uszczelki pod kolektorem bo stara przepuszczała i sonda miała złe dane
bart2001 - 2009-11-09, 19:19
" />Sprawdź map sensor i wężyki czy są całe i czy ci ich czasami ktoś nie pomieszał.
kirpek - 2009-11-09, 19:23
" />o żesz!!! to muszę tak samo zrobić bo mam to samo od swapu!! co więcej jak mam odpiętą sondę to żaden błąd nie wyskakuje!! jak ten map sensor sprawdzić??
flejm - 2009-11-09, 19:51
" />małe sprostowanie. od swapa nic sie nie dzialo. dopiero po strojeniu, podczas prob zero klopotow. błąd wyskoczył na seryjnej sondzie po przejechaniu 10km juz jak wracalismy do domu. pozniej zmienilismy na szerokopasmowa do afr i przejechalismy 60km po czym zaplalil sie check. zmienilismy na seryjna ale juz inna z mojego auta, wiem ze sprawna bo sam na niej latalem, i blad znowu sie pojawil ale po 10 minutach pracy
scanikwwo - 2009-11-09, 20:03
" />Witaminki poszły dziś pocztą, ale zerknijcie chłopaki na uszczelki dolotu i wydechu. Teraz jak dostała solidnie w pi*dę mogło conieco wydmuchać...
lenny - 2009-11-09, 20:34
" />heh super ;]]
jutro czekne ten map sensor,uszczelka pod ssaka byla nowa,wydech nie wiem cholera wie.zastanawiam sie zeby wylaczyc kod bledu i heya tylko jakie beda skutki wylaczenia owego bledu ??? miszczcu scanik ?????
scanikwwo - 2009-11-09, 20:40
" />Wyłączenie kodu błedu jest najłatwiejszym wyjściem. Ja w swoim przypadku tak zrobiłem, ale doskonale wiem, dlaczego się u mnie tak dzieje. Ja mam notorycznie przedmuch na łączeniu 4 w 2 na kolektorze. Sprawdzisz lekarstwo, które poszło dziś do Ciebie. Jeśli nie pomoże, to szukamy dalej
flejm - 2009-11-09, 20:56
" />dobrze gada trzeba znalezc przyczyne a potem radzic, jak sie nic nie poradzi to wtedy wylaczyc blad.
kirpek - 2009-11-10, 01:53
" />heh moja też nie powiem że nie lubi wysokich obrotów:P ale u mnie jest taki myk że jak nie mam podłączonej sondy to wszystko jest ok. spalanie większe. a jak podłączę sondę do cuda się potrafią dziać z silnikem, po czym wylatuje jedynka, ale spalanie takie jak powinno być. ale mimo wszystko uszczelki jak wrócę za miesiąc idą pod lupe!!
lenny - 2009-11-11, 13:21
" />hmmm wiec tak poprawialem all kable,sprawdzilem tez map sensor all bylo ok.wiec dzis przy spokojnej jezdzi znow chceck,(zalalem paliwo 98)ale przy ostrym palowaniu sciganiu sie bylo dobrze,pozniej okazlo sie ze przy koncowym tlimik mi poszedl sie walic i wszystko bokiem szlo,jak puszczalem pedal gazu to az mi sie dlawil.i pytanie za 100pkt czy jest mozliwosc ze spaliny sie cofaly az pod sonde i dlategto czy czesc wywala przy spokojnej jezdzie jak np hamuje silnikiem bo nie ma plynengo wylotu spalin???????
Stoki Chan - 2009-11-11, 13:48
" />jeśli zamiast katalizatora masz wstawione jakieś gówna z allegro to wydaje mi się ,że spaliny mogą się cofać . Gdzieś kiedyś czytałem artykuł o takim czymś ... tylko nie pamiętam co i jakzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
lenny - 2009-11-09, 18:02
" />witam.mam taki maly problem,silnik d15b2 plus mpfi komp pm6 zmodzony, i problem tkwi w tym ze jade jakis czas i nagle check patrze blad nr1,odpalam auto od nowa chceck gasnie i po jakims czssie znow sie pali a na kompie caly czas blad nr1.sonde wymienialem(choc byla nowa i dobra ngk) i na 2 innych jest tak samo.....................
peroni - 2009-11-09, 18:39
" />ja miałem podobnie i pomogła wymiana uszczelki pod kolektorem bo stara przepuszczała i sonda miała złe dane
bart2001 - 2009-11-09, 19:19
" />Sprawdź map sensor i wężyki czy są całe i czy ci ich czasami ktoś nie pomieszał.
kirpek - 2009-11-09, 19:23
" />o żesz!!! to muszę tak samo zrobić bo mam to samo od swapu!! co więcej jak mam odpiętą sondę to żaden błąd nie wyskakuje!! jak ten map sensor sprawdzić??
flejm - 2009-11-09, 19:51
" />małe sprostowanie. od swapa nic sie nie dzialo. dopiero po strojeniu, podczas prob zero klopotow. błąd wyskoczył na seryjnej sondzie po przejechaniu 10km juz jak wracalismy do domu. pozniej zmienilismy na szerokopasmowa do afr i przejechalismy 60km po czym zaplalil sie check. zmienilismy na seryjna ale juz inna z mojego auta, wiem ze sprawna bo sam na niej latalem, i blad znowu sie pojawil ale po 10 minutach pracy
scanikwwo - 2009-11-09, 20:03
" />Witaminki poszły dziś pocztą, ale zerknijcie chłopaki na uszczelki dolotu i wydechu. Teraz jak dostała solidnie w pi*dę mogło conieco wydmuchać...
lenny - 2009-11-09, 20:34
" />heh super ;]]
jutro czekne ten map sensor,uszczelka pod ssaka byla nowa,wydech nie wiem cholera wie.zastanawiam sie zeby wylaczyc kod bledu i heya tylko jakie beda skutki wylaczenia owego bledu ??? miszczcu scanik ?????
scanikwwo - 2009-11-09, 20:40
" />Wyłączenie kodu błedu jest najłatwiejszym wyjściem. Ja w swoim przypadku tak zrobiłem, ale doskonale wiem, dlaczego się u mnie tak dzieje. Ja mam notorycznie przedmuch na łączeniu 4 w 2 na kolektorze. Sprawdzisz lekarstwo, które poszło dziś do Ciebie. Jeśli nie pomoże, to szukamy dalej
flejm - 2009-11-09, 20:56
" />dobrze gada trzeba znalezc przyczyne a potem radzic, jak sie nic nie poradzi to wtedy wylaczyc blad.
kirpek - 2009-11-10, 01:53
" />heh moja też nie powiem że nie lubi wysokich obrotów:P ale u mnie jest taki myk że jak nie mam podłączonej sondy to wszystko jest ok. spalanie większe. a jak podłączę sondę do cuda się potrafią dziać z silnikem, po czym wylatuje jedynka, ale spalanie takie jak powinno być. ale mimo wszystko uszczelki jak wrócę za miesiąc idą pod lupe!!
lenny - 2009-11-11, 13:21
" />hmmm wiec tak poprawialem all kable,sprawdzilem tez map sensor all bylo ok.wiec dzis przy spokojnej jezdzi znow chceck,(zalalem paliwo 98)ale przy ostrym palowaniu sciganiu sie bylo dobrze,pozniej okazlo sie ze przy koncowym tlimik mi poszedl sie walic i wszystko bokiem szlo,jak puszczalem pedal gazu to az mi sie dlawil.i pytanie za 100pkt czy jest mozliwosc ze spaliny sie cofaly az pod sonde i dlategto czy czesc wywala przy spokojnej jezdzie jak np hamuje silnikiem bo nie ma plynengo wylotu spalin???????
Stoki Chan - 2009-11-11, 13:48
" />jeśli zamiast katalizatora masz wstawione jakieś gówna z allegro to wydaje mi się ,że spaliny mogą się cofać . Gdzieś kiedyś czytałem artykuł o takim czymś ... tylko nie pamiętam co i jak