ďťż

brak kompresji na 3 cylindrze.



wbr98wa - 2009-03-13, 21:45
" />mierzyłem kompresję na cylindrach w d16z2 i okazało się że na 1.2 i 4 ma po 13 atm. ale na 3 garze wskazówka nie pokazała nic....
po zalaniu oliwą skoczyła na 1...
co może być przyczyną, podejrzewam jakieś uszkodzenie uszczelki pod głowicą...ale czy aż taka strata by była??\podkreślam że nie chodzi na tym cylidrze.
tłok chodzi góra dól.nawet jak przyłączyłem palucha do gniazda świec to dmuchało lekko




wbr98wa - 2009-03-14, 09:15
" />ma ktoś jakiś pomysł na 0 kompresję??



TomeiS - 2009-03-14, 09:30
" />np: peknięty zawór, pęknięty pierścień badz tłok. i mnustwo innych rzeczy:))



v-rod - 2009-03-14, 09:32
" />Co tu gdybać, nie rozbierzesz to nie zobaczysz, a nikt CI nie powie co CI sie stało bo jak TomeiS napisał powodów moze byc dużo




wbr98wa - 2009-03-14, 09:35
" />wiadomo że trzeba rozebrać ale dziwne że komprecha 0...
zawsze powinna coś mieć... atu zero



v-rod - 2009-03-14, 09:38
" />najszybciej ściągaj pokrywe od zaworów i wałek zdejmij i sprawdź zawory,a potem jak bedzie OK, no to musisz tłok wyciągac



HIO - 2009-03-14, 11:47
" />szukaj dziury w calym.



pawels - 2009-03-15, 11:00
" />Diagnostyka na bazie pomiaru kompresji polega na tym, że:

- jeżeli masz uszkodzoną uszczelkę to ciśnienie jest niższe na dwóch sąsiednich cylindrach

- trzeba zrobić dwie próby. Jedną na sucho, drugą z wlaną nakrętką oleju do gara.

Jeżeli ciśnienie w drugiej próbie i idzie mocno do góry to znaczy, że przepuszcza na pierścieniach. Jeżeli podnosi się słabo to znaczy, że ucieka przez zawory.

Musisz pamiętać że pomiar wykonuje się na otwartej przepustnicy.

Sądzę, że w Twoim przypadku nie ma tłoka w cylindrze



wbr98wa - 2009-03-16, 15:46
" />po zdjeciu pokrywy zaworów ukazał mnie się piękny widok złamanego zaworka....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu