ďťż

brak mocy dziwny wykres z hamowni czyli moje boje z mpfi



opornick - 2007-09-24, 14:15
" />temat zaczalem w zlym miejscu wiec tutaj sie przeniose tak jak ma byc

wykres wyglada o tak:



czyli jak widac do du....
i teraz co to moze byc?

ja myslalem o kompie lub o wtryskach ale jest jedno ale
tzn przed zmiana wtrysku samochod tez nie jechal tak jak powinien, mial gorsze osiagi niz seria a skoro na dwupunkcie jezdzil slabo i na wielopunkcie jak widac po wykresie jest zle to moze pompa paliwa siadla i nie podaje tyle paliwa ile potrzeba? lub filtr paliwa zapchany? ale to by bylo zbyt proste.

tak czy siak co o tym sadzicie?

wspolnie doszlismy do tego ze trzeba zaczac od filtra paliwa no i....
dzis kupilem zmienilem i co sie okazalo:
ze starego wylalem plyn w koloze herbatki
zalozylem nowy i cos jest nie tak tzn jak podpinam wezyki zgodnie ze strzalkami (strzalka do srodka filtra -wezyk od pompy , strzalka na zewnatrz filtra- wezyk od wtryskow) to po przekreceniu kluczyka a pozniej po odpaleniu samochodu wywala benzyne z wejscia do filtra mimo ze dobrze dokrecilem nowe uszczelki itd,
natomiast jesli podepne wezyki na odwrot, wbrew strzalka na filtrze auto tez odpala i juz nic nie cieknie

takie rzeczy sie dzieja i badz tu madry




zico - 2007-09-24, 20:59
" />wykres jest masakryczny, ale co do przyczyny to niech sie experci wypowiedza



Proti - 2007-09-24, 21:59
" />wg mnie brakuje mu paliwa, a moze wache wywalać bo daleś nie tak podkladke lub coś i ci sie otwor w oczku z dziura w filtrze nie pokryły, z tym jest troszke zabawy



opornick - 2007-10-09, 16:41
" />niestety silnik sie nie kreci zbytnio tzn 5 tys obrotow i zdycha a powinien spokojnie do 7 tys.
co moze byc przyczyna?

1. pompa paliwa nie pompuje - to juz zalatwilem, pompa pompuje tyle ile trzeba
2. wtryski nie wtryskuja - to musze sprawdzic
3. zle zaplon ustawiony - ustawiany byl na lampe zakladam ze jest ok
4. przestawiony rozrzad - to musze sprzawdzic
5. komputer - tego to chyba nie mam jak sprawdzic

jeszcze jakies sugestie?




Kapcio - 2007-10-09, 17:21
" />Zacznij od rozrządu



IGŁA - 2007-10-09, 19:44
" />jak mialem rozrzad w d15b2 przestawiony o zabek to auto jechalo jak by mialo 60 koni i co mnie zaciekawilo chodzilo ciszej



elmer - 2007-10-09, 20:41
" />Gdyby rozrząd był przestawiony to nie dałoby się ustawić zapłonu.

Może po prostu wtryski są źle podłączone (zła kolejność)? Sprawdź połączenia z komputerem. Pierwszy cylinder jest od strony rozrządu, a piny na kostce A przy komputerze, szczegóły w serwisówce.

Druga rzecz to czy masz resistor box (rezystor do wtrysków)?

Trzecia rzecz, to jak wyglądają świece? Sprawdź wszystkie i będziemy dalej myśleć.




opornick - 2007-10-10, 14:22
" />gdy mam walek ustawiony tak ze UP jest na gorze a kreski poziomo z plaszczyzna glowicy to "celownik" na obudowie paska rozrzadu wskazuje mi na kole pasowym jedno z 3 naciec na kole a nie to jedno co jest troche dalej i jest od GMP.



rider - 2007-10-10, 14:56
" />czyli sam sobie odpowiedziałeś, na 100% rozrząd



elmer - 2007-10-10, 21:54
" />No to masz wałek przestawiony, zapewne o dwa zęby.



opornick - 2007-10-11, 13:41
" />problem rozwiazany, rozrzad byl przestawiony o 1 zabek juz poprawione i smiga az milo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu