ďťż

Brak skali na aparacie zapłonowym = przestawiony rozrząd?



Adriano - 2008-02-12, 00:37
" />Wsadziłem nowy silnik, 15 tys. po wymianie rozrządu i mam z nim mały problem.
Wczoraj próbowaliśmy ustawić zapłon i okazało się, że żeby go dobrze ustawić należałoby ustawić aparat w pozycję, w którą nie da się go ustawić - standardowe wycięcia na śruby uniemożliwiają taki obrót. Zapłon ustawialiśmy raczej dobrze - impuls z pierwszego cylindra, oznaczenia ładnie zaznaczone - wszystko zgodnie z procedurą. Zresztą po przestawieniu w skrajną, najbliższą pożądnej pozycję, autko się wyraźnie lepiej odpychało. Mimo to do "18tki" brakowało jeszcze kilku stopni. Czy może to być jakakolwiek inna przyczyna, niż przestawiony rozrząd? Dodam, ze silnik zbiera się wręcz zaj....cie, więc tym bardziej nie chce mi się wierzyć, ze to rozrząd może być powodem.




grajos - 2008-02-12, 08:47
" />Podłączam się do tego tematu,bo u mnie jest tak samo po przeróbce na mpi,sprawdzałem ustawienie rozrządu i jest dobrze ustawiony,już rozważam rozwiercanie fasolek na aparacie zapłonowym. Dodam,że tak przy 4000obr/min auto ciągnie jak głupie,sam już nie wiem.



uPower - 2008-02-12, 09:15
" />witam! To ja i ja sie podlaczam ale troche o co innego mi chodzi. A mianowicie to czy przy ustawianiu zaplonu trzeba odczepiac jakies podcisnienia ?? sorka za moze i glupie pytanie ale zmylila mnie ksiazka od 'jajka' a tam wlasnie pisza o odlaczeniu podcisnien. Jesli trzeba to prosze o info ktore to sa. Z gory dzieki
pozdro



Brama - 2008-02-12, 09:24
" />a w ogóle teraz skojarzyłem ze w naszych autach jest jakas zworka serwisowa ktora trzeba zewrzeć podczas ustawiania zapłonu




uPower - 2008-02-12, 10:01
" />Mi sie wydaje, ze to zlacze serwisowe jest w obd1 i u nas go nie ma. A co do tych podcisnien to wyraznie w ksiazce czytam,ze trzeba zaslepic przewody...sam nie wiem



grajos - 2008-02-13, 06:33
" />Jak dorwę lampę to jeszcze raz będę musiał sprawdzić na tej zworce. W manualu jest rysunek,że ta kostka powinna być pod maską w wiązsce silnika po prawej stronie przy kielchu,ale u mnie jest w środku kabiny po prawej stronie na ściance przy drzwiach koło nóg pasażera za wykładzinką,taka zielona kostka,doszłem do tego bo mnie kiedyś zainteresowała ta kostka i według kolorów kabli w manualu stwierdzam że to ta sama co powinna być pod maską.



Adriano - 2008-02-13, 12:19
" />No właśnie ja w manualu do civiców > 87 r. znalazłem rysunek, że jest pod schowkiem pasażera, więc to bankowo ta wtyczka. Trzeba będzie sprawdzić.



tecno - 2008-02-13, 20:09
" />jest pod schowkiem, na dwa piny, NIE POMYLIC Z 3 PINOWYM! jezeli nie bedziecie mogli ustawic zaplonu i bedzie iles tam stopni brakowalo to trzeba zwalic kopulke i odkrecic calosc od podstawy (3 torksowe sruby) i tam jeszcze przestawic ile sie da w odpowiednia strone - powinno pomoc. pozdro



uPower - 2008-02-15, 12:59
" />... fakt, jest pod schowkiem .. . moglbym sie dowiedziec ktore to sa te podcisnienia ktore trzeba zaslepic przy ustawianiu zaplonu ??



tecno - 2008-02-15, 16:41
" />nci nie zaslepiasz, zwierasz tylko zworke



uPower - 2008-02-15, 16:47
" />qrde te ksiazki haynes to mozna w piecu na podpalke dawac... napisali o podcisnieniach ale nie wspomnieli juz ze to w gaznikowych... ogarnolem zaplon, dzieki wielkie i sorka za trucie dupy.



tecno - 2008-02-15, 16:48
" />no problem pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu