brake assist
Brama - 2007-02-13, 00:03
" />http://www.tuning.jcauto.pl/oferta/hamulce/brake
Dzida - 2007-02-13, 14:26
" />Poniekąd działa.
Guail_FH - 2007-02-13, 14:40
" />Ten magnetyzer na zdjeciu w instrukcji montazu nie powoduje ze mje zaufanie rosnie co do tego wynalazku
HouseM - 2007-02-13, 22:03
" />Jakby większa pojemnośc serva powodowała lepsze hamowanie to z pewnością seryjnie mielibyśmy większe serwa w naszych samochodach. Pojemność serwa jest proporcjonalna do masy samochodu , pojemności i konstrukcji całego układu hamulcowego. Chcecie mieć lepszy hamulec ? to proponuję zacząć od lepszych tarcz , klocków , płynu hamulcowego o większej odporności na temperature.
Brama - 2007-02-13, 22:25
" />nie no wiadomo. Ja nie kwestionuje tego że trzeba mieć lepsze tarcze klocki, płyn czy większe zaciski najlepiej kilko tłoczkowe. Wkleiem to bo znalazlem na necie i chcialem zobaczyc opinie. Ktos o tym słyszal. Ja mysle ze jakis sens tego musi być. Ktos sie spotkał z tym gdzies ??
Guail_FH - 2007-02-14, 10:34
" />Aha ale jak to sie zainstaluje to trzeba po jednym mocnym hamowaniu zmienac wszytskie przewody bo Cisnienie bedzie wyzsze niz policzone dla nich i powystrzelaja
Tom - 2007-02-14, 22:53
" />Ten sprzęcik był testowany w jakiejś gazecie motoryzacyjnej (chyba nie w "Motorze" ) bodajże w "GT", robili pomiary na seryjnych hamulcach, bez tego i z tym. I okazało się, że to faktycznie działa! Co prawda rewelacji nie ma, bo skraca droge hamowania o jakiś metr, półtora (przy 100km/h) ale biorąc bod uwage cene to na wiecej raczej chyba nikt nie może liczyć. Podobno nie może być stosowane w autach z ABSem, a żadnych skutków ubocznych w tym teście nie zauważyli.
pozdro
Brama - 2007-02-15, 04:10
" />no to już coś
Khacker - 2007-02-15, 08:31
" />Testy testami, nie wiadomo ile razy to powtórzyli. Przecież nie zawsze masz taką samą drogę hamowania. Kilka razy depniesz i Ci się zagrzeją tarcze/klocki i już słabiej hamuje.
Ale jak ktoś jest odwazny, to niech zaontuje w Hani i napisze na forum jak mu się to sprawuje.
I jeszcze takie pytanie... Jak się ma pojemność serwa do ciśnienia wywieranego na cylinderki? Czy to nie będzie przypadkiem tak, że zacznię pedał hamulca cięzej chodzić?
Guail_FH - 2007-02-15, 08:46
" />Nie podejrzewam ze bedzie ciezej chodzic ale napewno cisnienie wzrosnie co przy 16 letnim samochodzie moze sie zle skonczyc po kilku ostrych hamownaiach..
Tom - 2007-02-15, 16:48
" />
Brama - 2007-02-15, 18:00
" />przewody od cisnien zawsze można wymienić przy zakladaniu tego urządzenia. A jeśli po założeniu lepszych tarcz i klocków można poprawić hamulce czymś takim i o za 155 zeta to chyba ciekawa opcja. Testów w gazecie nie widzialemzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Brama - 2007-02-13, 00:03
" />http://www.tuning.jcauto.pl/oferta/hamulce/brake
Dzida - 2007-02-13, 14:26
" />Poniekąd działa.
Guail_FH - 2007-02-13, 14:40
" />Ten magnetyzer na zdjeciu w instrukcji montazu nie powoduje ze mje zaufanie rosnie co do tego wynalazku
HouseM - 2007-02-13, 22:03
" />Jakby większa pojemnośc serva powodowała lepsze hamowanie to z pewnością seryjnie mielibyśmy większe serwa w naszych samochodach. Pojemność serwa jest proporcjonalna do masy samochodu , pojemności i konstrukcji całego układu hamulcowego. Chcecie mieć lepszy hamulec ? to proponuję zacząć od lepszych tarcz , klocków , płynu hamulcowego o większej odporności na temperature.
Brama - 2007-02-13, 22:25
" />nie no wiadomo. Ja nie kwestionuje tego że trzeba mieć lepsze tarcze klocki, płyn czy większe zaciski najlepiej kilko tłoczkowe. Wkleiem to bo znalazlem na necie i chcialem zobaczyc opinie. Ktos o tym słyszal. Ja mysle ze jakis sens tego musi być. Ktos sie spotkał z tym gdzies ??
Guail_FH - 2007-02-14, 10:34
" />Aha ale jak to sie zainstaluje to trzeba po jednym mocnym hamowaniu zmienac wszytskie przewody bo Cisnienie bedzie wyzsze niz policzone dla nich i powystrzelaja
Tom - 2007-02-14, 22:53
" />Ten sprzęcik był testowany w jakiejś gazecie motoryzacyjnej (chyba nie w "Motorze" ) bodajże w "GT", robili pomiary na seryjnych hamulcach, bez tego i z tym. I okazało się, że to faktycznie działa! Co prawda rewelacji nie ma, bo skraca droge hamowania o jakiś metr, półtora (przy 100km/h) ale biorąc bod uwage cene to na wiecej raczej chyba nikt nie może liczyć. Podobno nie może być stosowane w autach z ABSem, a żadnych skutków ubocznych w tym teście nie zauważyli.
pozdro
Brama - 2007-02-15, 04:10
" />no to już coś
Khacker - 2007-02-15, 08:31
" />Testy testami, nie wiadomo ile razy to powtórzyli. Przecież nie zawsze masz taką samą drogę hamowania. Kilka razy depniesz i Ci się zagrzeją tarcze/klocki i już słabiej hamuje.
Ale jak ktoś jest odwazny, to niech zaontuje w Hani i napisze na forum jak mu się to sprawuje.
I jeszcze takie pytanie... Jak się ma pojemność serwa do ciśnienia wywieranego na cylinderki? Czy to nie będzie przypadkiem tak, że zacznię pedał hamulca cięzej chodzić?
Guail_FH - 2007-02-15, 08:46
" />Nie podejrzewam ze bedzie ciezej chodzic ale napewno cisnienie wzrosnie co przy 16 letnim samochodzie moze sie zle skonczyc po kilku ostrych hamownaiach..
Tom - 2007-02-15, 16:48
" />
Brama - 2007-02-15, 18:00
" />przewody od cisnien zawsze można wymienić przy zakladaniu tego urządzenia. A jeśli po założeniu lepszych tarcz i klocków można poprawić hamulce czymś takim i o za 155 zeta to chyba ciekawa opcja. Testów w gazecie nie widzialem