budowa rajdowki
letek - 2008-11-12, 14:52
" />Witam, mam honde crx i jezdze nia w kjs. Od jakiegos czasu chodzi mi po glowie pomysl budowania rajdowki, i chce to zrobic z civica tym razem. Mam kilka pytan czy da sie przelozyc zawieszenie hamulce silnik z mojego ed9 do civica. Dodam ze chce wyciagnac wszystko z civica wypiaskowac go pomalowac i wlozyc tylko to co jest niezbedne do jazdy. Pojawil sie maly problem jaki model karoserii wybrac bo wiem ze jest ich kilka. Z jakim silnikiem szukac jezeli chce przelozyc przelozenie glowne aby skrocic skrzynie mojego crx, pozdrawiam
beddom - 2008-11-12, 14:59
" />najlepiej ed7 bo to to samo co ed9
ed6 tez moze byc, zawieszenie to samo tylko z tylu sa bebny a nie tarcze.
Boci@n - 2008-11-12, 15:36
" />szukaj prostej budy, co najmniej ed6. Buda z silnikiem 1.3 niesie za sobą kilka problemów. Jak bak i sterowanie paliwem. Wszystko z ed9 podpasi do ed6/7. Fd do skrócenia skrzyni w ed9 szukaj w dowolnej skrzyni (z silnikiem sohc 4.25). ewentualnie szukaj krótszego, np 4.4
Szybik - 2008-11-12, 15:40
" />dodatkowo ed6 nie ma stabilizatora z tyłu.
Ryba - 2008-11-12, 16:23
" />Jeśli będzie piaskować całą budę, to co mu zajeży na baku czy wiązce. I tak tzreba wyjąć wszystko a potem na nowo założyć, więc moim zdaniem lepiej szukać jak najzdrowszej budy, nie patrząc na to czy to ec8 czy ed7 czy jeszcze inny wynalazek
letek - 2008-11-12, 16:44
" />Dokladnie tak mam kompletnego rexa wiec to ze z tylu sa bebny to maly problem pytanie tylko czy dam rade je zalozyc? Czyli wychodzi na to ze aby byl produkowany w latach 87-91 i byla to wersja hatchback, a to ze roznia sie poczatkiem numeru VIN to dla mnie ma byc zadna przeszkoda? Czy wystepowaly te samochody bez szyberdachu? Jakie informacje przy budowie rajdowki moga mi byc potrzebne?
mum666 - 2008-11-12, 17:44
" />A bak mu podejdzie z ED9 do EC8? Bo jak nie to ED6/7 to minimum, szyberdachu ja na przykład u siebie nie mam.
Tankian - 2008-11-12, 21:53
" />
Proti - 2008-11-13, 00:26
" />dokładnie, wszystko można przełożyć, zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że najekonomiczniej było by kupić budę samą uzbrojoną (drzwi błotniki szyby światła)
letek - 2008-11-13, 19:53
" />Witam pytan kolejna pora:
Jak wyglada wagowo czy lzej bedzie civic czy crx?
Cczy moge kupic automata?
Jakie sprezyny zalozyc do civica jezeli chce aby samochod byl na wysokosci seryjenj i byl w miare twardy ew amorki z reg twardosci.?
Boci@n - 2008-11-13, 21:43
" />wagowo wyglada podobnie ale civic ma nizej srodek ciezkosci i przez to lepiej bedzie sie prowadzil. Amorki na kajtki to bilstein b8 i seria sprezyny. Automata mozesz kupic ale wtedy nie bedziesz mial fd 4.25
letek - 2008-11-14, 12:19
" />Jeżeli chodzi o prowadzenie to słyszałem ze cif prowadzi się lepiej tylko co to znaczy ze jest bardziej neutralny niż crx (moje ed9 przy pełnym ogniu był podsterowny a jak odpuszczałem w zakręcie to pełnym bokiem szedł). Z jakim silnikiem mam szukać i jak rozpoznać że to ma to czego chce, jak najkrótszego fd, i dłuższej 5 wiadomo dla ekonomii, ew. ile kosztuje takie przełożenie. Co myślicie o poliwęglanie zamiast szyb, tylne raczej pójda na bank ale przód dobrze żeby się otwierał a to chyba będzie problem. Na czym jeszcze uzyskać lekkości budy. Wiecie coś o produktach kyb agx albo tokico illumina?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
letek - 2008-11-12, 14:52
" />Witam, mam honde crx i jezdze nia w kjs. Od jakiegos czasu chodzi mi po glowie pomysl budowania rajdowki, i chce to zrobic z civica tym razem. Mam kilka pytan czy da sie przelozyc zawieszenie hamulce silnik z mojego ed9 do civica. Dodam ze chce wyciagnac wszystko z civica wypiaskowac go pomalowac i wlozyc tylko to co jest niezbedne do jazdy. Pojawil sie maly problem jaki model karoserii wybrac bo wiem ze jest ich kilka. Z jakim silnikiem szukac jezeli chce przelozyc przelozenie glowne aby skrocic skrzynie mojego crx, pozdrawiam
beddom - 2008-11-12, 14:59
" />najlepiej ed7 bo to to samo co ed9
ed6 tez moze byc, zawieszenie to samo tylko z tylu sa bebny a nie tarcze.
Boci@n - 2008-11-12, 15:36
" />szukaj prostej budy, co najmniej ed6. Buda z silnikiem 1.3 niesie za sobą kilka problemów. Jak bak i sterowanie paliwem. Wszystko z ed9 podpasi do ed6/7. Fd do skrócenia skrzyni w ed9 szukaj w dowolnej skrzyni (z silnikiem sohc 4.25). ewentualnie szukaj krótszego, np 4.4
Szybik - 2008-11-12, 15:40
" />dodatkowo ed6 nie ma stabilizatora z tyłu.
Ryba - 2008-11-12, 16:23
" />Jeśli będzie piaskować całą budę, to co mu zajeży na baku czy wiązce. I tak tzreba wyjąć wszystko a potem na nowo założyć, więc moim zdaniem lepiej szukać jak najzdrowszej budy, nie patrząc na to czy to ec8 czy ed7 czy jeszcze inny wynalazek
letek - 2008-11-12, 16:44
" />Dokladnie tak mam kompletnego rexa wiec to ze z tylu sa bebny to maly problem pytanie tylko czy dam rade je zalozyc? Czyli wychodzi na to ze aby byl produkowany w latach 87-91 i byla to wersja hatchback, a to ze roznia sie poczatkiem numeru VIN to dla mnie ma byc zadna przeszkoda? Czy wystepowaly te samochody bez szyberdachu? Jakie informacje przy budowie rajdowki moga mi byc potrzebne?
mum666 - 2008-11-12, 17:44
" />A bak mu podejdzie z ED9 do EC8? Bo jak nie to ED6/7 to minimum, szyberdachu ja na przykład u siebie nie mam.
Tankian - 2008-11-12, 21:53
" />
Proti - 2008-11-13, 00:26
" />dokładnie, wszystko można przełożyć, zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że najekonomiczniej było by kupić budę samą uzbrojoną (drzwi błotniki szyby światła)
letek - 2008-11-13, 19:53
" />Witam pytan kolejna pora:
Jak wyglada wagowo czy lzej bedzie civic czy crx?
Cczy moge kupic automata?
Jakie sprezyny zalozyc do civica jezeli chce aby samochod byl na wysokosci seryjenj i byl w miare twardy ew amorki z reg twardosci.?
Boci@n - 2008-11-13, 21:43
" />wagowo wyglada podobnie ale civic ma nizej srodek ciezkosci i przez to lepiej bedzie sie prowadzil. Amorki na kajtki to bilstein b8 i seria sprezyny. Automata mozesz kupic ale wtedy nie bedziesz mial fd 4.25
letek - 2008-11-14, 12:19
" />Jeżeli chodzi o prowadzenie to słyszałem ze cif prowadzi się lepiej tylko co to znaczy ze jest bardziej neutralny niż crx (moje ed9 przy pełnym ogniu był podsterowny a jak odpuszczałem w zakręcie to pełnym bokiem szedł). Z jakim silnikiem mam szukać i jak rozpoznać że to ma to czego chce, jak najkrótszego fd, i dłuższej 5 wiadomo dla ekonomii, ew. ile kosztuje takie przełożenie. Co myślicie o poliwęglanie zamiast szyb, tylne raczej pójda na bank ale przód dobrze żeby się otwierał a to chyba będzie problem. Na czym jeszcze uzyskać lekkości budy. Wiecie coś o produktach kyb agx albo tokico illumina?