check engine lampka.
hubson - 2007-03-09, 23:39
" />moze ktos mi powie co zrobic zeby zgasla lampka check engine? zakladalem ostatnio alarm i centralny zamek. od tej pory zapala sie. resetowalem kompa i nie przestalo sie palic. poza tym gdy jest na biegu N lub na P to silnik ma obroty tak powyzej 1000. jak moge to ustawic i wylaczyc checka? czy jest konieczne podlaczenie do kompa? pomocy! jezeli ktos wie jak to zrobic zeby sie nie palila prosze o info... zresetowalem kompa chyba dobrze. odlaczylem aku przy montazu. co moze byc przyczyna?
Proti - 2007-03-09, 23:57
" />a odczytałeś błedy z ecu? bo ja stawiam, że przy tej instalacji ktoś coś nagmeral w obwodach, a z samodiagnostyki odczytasz co nie bagla... każdy błąd wygląda tak: ... lub jego/jej obwód i po tym dojdziesz
nie bijcie to moje chłopskie rozumowanie
Jarecki - 2007-03-10, 00:07
" />
hubson - 2007-03-10, 07:00
" />jarecki na kompie nie patrzylem. samochnd odpala normalnie. na biegach ma dobre obroty, a na N i P (czyli na neutral i parking) ma podwyzszone. jak mam sprawdzic te bledy na kompie? gdzie znajde wykaz bledow? gdzie jest ta diodka do wyswietlania bledow?
sailence - 2007-03-10, 10:41
" />jak zakładałeś ten alarm to nie odłączyłeś przypadkiem na chwilę klem od akumulatora?
bo jeśli tak to komp się zresetował, popraw wolne obroty tak jak karze manual i zresetuj go jeszcze raz, poprawne instrukcje jak resetować kompa i ustawiać wolne obroty masz na forum
hubson - 2007-03-10, 12:52
" />o to chodzi, ze to zrobilem. zdjalem kleme i wyjalem bezpiecznik ecu na jakies 30 minut. pozniej odpalilem samochod na jakies 20 minut az dmuchawa sie wlaczyla. i teraz nie wiem czy powinienem go zgasic i przejechac sie kawalek ostro i kawalek spokojnie? bo nie gasilem silnika po wlaczeniu sie dmuchawy, tylko odrazu pojechalem. teraz obroty sa ok na biegach, ale na P i N (bo to automat) obroty sa troszke powyzej 1000 obr/min. czy cos zrobilem nie tak? reset i ustawienia zrobilem chyba dobrze?
tfidos - 2007-03-10, 12:54
" />po załączeniu wiatraka trzeba zgasic, odpalic ponownie i ogien!
hubson - 2007-03-10, 13:29
" />to juz wszysko rozumiem. wlasnie tego nie zrobilem... dzieki tak zaraz zrobie i zobaczymy. jak nie bedzie dzialalo to napisze
sailence - 2007-03-10, 13:32
" />tfidos - ale po co go dusić po resecie? nie lepiej pojeździć trochę ekonomicznie żeby komp ustawił sobie mniejszą dawkę paliwa?
tfidos - 2007-03-10, 14:32
" />
elmer - 2007-03-10, 15:11
" />Po co ruszałeś bezpiecznik ECU?
Zresztą to nieistotne.
Odczytaj błędy z komputera. Reset nic nie pomoże na święcacego się CEL.
hubson - 2007-03-10, 16:02
" />zrobilem tak i nic to nie dalo . teraz poczekam az wiatrak wychlodzi silnik i zgasze. nie wiem co jeszcze moge zrobic zeby bylo ok. czekam na podpowiedz. moze trzeba podpiac sie pod kompa zeby to ustawic. resetowanie tu chyba nie pomozezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
hubson - 2007-03-09, 23:39
" />moze ktos mi powie co zrobic zeby zgasla lampka check engine? zakladalem ostatnio alarm i centralny zamek. od tej pory zapala sie. resetowalem kompa i nie przestalo sie palic. poza tym gdy jest na biegu N lub na P to silnik ma obroty tak powyzej 1000. jak moge to ustawic i wylaczyc checka? czy jest konieczne podlaczenie do kompa? pomocy! jezeli ktos wie jak to zrobic zeby sie nie palila prosze o info... zresetowalem kompa chyba dobrze. odlaczylem aku przy montazu. co moze byc przyczyna?
Proti - 2007-03-09, 23:57
" />a odczytałeś błedy z ecu? bo ja stawiam, że przy tej instalacji ktoś coś nagmeral w obwodach, a z samodiagnostyki odczytasz co nie bagla... każdy błąd wygląda tak: ... lub jego/jej obwód i po tym dojdziesz
nie bijcie to moje chłopskie rozumowanie
Jarecki - 2007-03-10, 00:07
" />
hubson - 2007-03-10, 07:00
" />jarecki na kompie nie patrzylem. samochnd odpala normalnie. na biegach ma dobre obroty, a na N i P (czyli na neutral i parking) ma podwyzszone. jak mam sprawdzic te bledy na kompie? gdzie znajde wykaz bledow? gdzie jest ta diodka do wyswietlania bledow?
sailence - 2007-03-10, 10:41
" />jak zakładałeś ten alarm to nie odłączyłeś przypadkiem na chwilę klem od akumulatora?
bo jeśli tak to komp się zresetował, popraw wolne obroty tak jak karze manual i zresetuj go jeszcze raz, poprawne instrukcje jak resetować kompa i ustawiać wolne obroty masz na forum
hubson - 2007-03-10, 12:52
" />o to chodzi, ze to zrobilem. zdjalem kleme i wyjalem bezpiecznik ecu na jakies 30 minut. pozniej odpalilem samochod na jakies 20 minut az dmuchawa sie wlaczyla. i teraz nie wiem czy powinienem go zgasic i przejechac sie kawalek ostro i kawalek spokojnie? bo nie gasilem silnika po wlaczeniu sie dmuchawy, tylko odrazu pojechalem. teraz obroty sa ok na biegach, ale na P i N (bo to automat) obroty sa troszke powyzej 1000 obr/min. czy cos zrobilem nie tak? reset i ustawienia zrobilem chyba dobrze?
tfidos - 2007-03-10, 12:54
" />po załączeniu wiatraka trzeba zgasic, odpalic ponownie i ogien!
hubson - 2007-03-10, 13:29
" />to juz wszysko rozumiem. wlasnie tego nie zrobilem... dzieki tak zaraz zrobie i zobaczymy. jak nie bedzie dzialalo to napisze
sailence - 2007-03-10, 13:32
" />tfidos - ale po co go dusić po resecie? nie lepiej pojeździć trochę ekonomicznie żeby komp ustawił sobie mniejszą dawkę paliwa?
tfidos - 2007-03-10, 14:32
" />
elmer - 2007-03-10, 15:11
" />Po co ruszałeś bezpiecznik ECU?
Zresztą to nieistotne.
Odczytaj błędy z komputera. Reset nic nie pomoże na święcacego się CEL.
hubson - 2007-03-10, 16:02
" />zrobilem tak i nic to nie dalo . teraz poczekam az wiatrak wychlodzi silnik i zgasze. nie wiem co jeszcze moge zrobic zeby bylo ok. czekam na podpowiedz. moze trzeba podpiac sie pod kompa zeby to ustawic. resetowanie tu chyba nie pomoze