Ciągle pracujący wentylator chłownicy :)
arti - 2010-03-20, 18:47
" />Witam serdecznie wszystkich,ostatnio stałem sie posiadaczem drugiego japonca przypadkowo kupiłem honde civic jako auto dla żony i takie tam zapasowe,mam jeszcze celice 2.0gti ale ona jest jako hobby.Hania przyjechała z ciągle pracującym wentylatorem oczywiście pierwszego dnia mówie sobie ze ktos zrobił wentylator na stałe bo czujnik pewnie siedzi ale nie po odłączeniu kabla od czujnika który w 1.3 mam w obudowe termostatu wentylator pracuje nadal.Instalacja wygląda na orginalną i nic tam nie ma pomotanego oprócz alarmu ale on chyba nie ma nic do pracy wentylatora,szukałem wyjaśnienia w książkach sam naprawiam civic ale tam nic konkretnego nie ma na temat IVgen,panowie i panie jedyne co mi przychodzi do glowy to stycznik wentylatora ale gdzie on jest?prosze o pomoc i jak ktos cos ma jakiegos PDFa ale na temat IVgen a nie nowsze z wpisem o IVgen ze taka była.
PS jak macie foto to prosze o zaznaczenie gdzie mam stycznik,narazie znalazłem puche pod maską i jedna pod kierownicą.
dEboo - 2010-03-20, 18:59
" />ktoś poprowadził ze stacyjki prąd do wentylatora na stałe ?? dziwne jest natomiast po co ten ktoś to zrobił(może coś było nie tak??) auto się grzało ??
arti - 2010-03-20, 19:07
" />
ppiotrek - 2010-03-20, 19:17
" />http://www.honda-crx.info/images_2ndgen ... /16-65.pdf
adamac - 2010-03-20, 19:31
" />
ppiotrek - 2010-03-20, 19:38
" />
nadola - 2010-03-20, 19:46
" />Jeszcze dokładniej to czujnik wentylatora znajduje się koło filtru oleju, zaraz koło czujnika oleju. Tak jak pisze adamac ma dwa piny, a ciśnienia ma jeden więc łatwo można je odróżnić
arti - 2010-03-20, 20:02
" />No i panowie to mi sie podoba
jutro z rana lece odnaleść ten czujnik,co do przegrzewania to naprawde odłączyłem zasilanie wiatraka i autko miało taka sama temperature jak z wiatrakiem,mysle ze długo pracuje w obiegu wew czyli tym małym.
Z drugiej strony wywaliłem wiatrak i 50km po miescie porobiłem + żona pojechała do sklepu w korkach około 2-3km jedzie sie 20km/h i zegar jak wryty,tyle ile było po 10min tyle jest przez cały dzień a dla pewności sprawdzałem płyn i jest git,nic sie nie gotuje.
Jutro zdam relacjezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
arti - 2010-03-20, 18:47
" />Witam serdecznie wszystkich,ostatnio stałem sie posiadaczem drugiego japonca przypadkowo kupiłem honde civic jako auto dla żony i takie tam zapasowe,mam jeszcze celice 2.0gti ale ona jest jako hobby.Hania przyjechała z ciągle pracującym wentylatorem oczywiście pierwszego dnia mówie sobie ze ktos zrobił wentylator na stałe bo czujnik pewnie siedzi ale nie po odłączeniu kabla od czujnika który w 1.3 mam w obudowe termostatu wentylator pracuje nadal.Instalacja wygląda na orginalną i nic tam nie ma pomotanego oprócz alarmu ale on chyba nie ma nic do pracy wentylatora,szukałem wyjaśnienia w książkach sam naprawiam civic ale tam nic konkretnego nie ma na temat IVgen,panowie i panie jedyne co mi przychodzi do glowy to stycznik wentylatora ale gdzie on jest?prosze o pomoc i jak ktos cos ma jakiegos PDFa ale na temat IVgen a nie nowsze z wpisem o IVgen ze taka była.
PS jak macie foto to prosze o zaznaczenie gdzie mam stycznik,narazie znalazłem puche pod maską i jedna pod kierownicą.
dEboo - 2010-03-20, 18:59
" />ktoś poprowadził ze stacyjki prąd do wentylatora na stałe ?? dziwne jest natomiast po co ten ktoś to zrobił(może coś było nie tak??) auto się grzało ??
arti - 2010-03-20, 19:07
" />
ppiotrek - 2010-03-20, 19:17
" />http://www.honda-crx.info/images_2ndgen ... /16-65.pdf
adamac - 2010-03-20, 19:31
" />
ppiotrek - 2010-03-20, 19:38
" />
nadola - 2010-03-20, 19:46
" />Jeszcze dokładniej to czujnik wentylatora znajduje się koło filtru oleju, zaraz koło czujnika oleju. Tak jak pisze adamac ma dwa piny, a ciśnienia ma jeden więc łatwo można je odróżnić
arti - 2010-03-20, 20:02
" />No i panowie to mi sie podoba
jutro z rana lece odnaleść ten czujnik,co do przegrzewania to naprawde odłączyłem zasilanie wiatraka i autko miało taka sama temperature jak z wiatrakiem,mysle ze długo pracuje w obiegu wew czyli tym małym.
Z drugiej strony wywaliłem wiatrak i 50km po miescie porobiłem + żona pojechała do sklepu w korkach około 2-3km jedzie sie 20km/h i zegar jak wryty,tyle ile było po 10min tyle jest przez cały dzień a dla pewności sprawdzałem płyn i jest git,nic sie nie gotuje.
Jutro zdam relacje