civic a KJS-y
Tomirally - 2006-05-07, 20:25
" />Cześć!!!
Kilka dni temu przystapilem do Was i tak czytam i czytam i nie znalazłem nikogo kto by się ścigał w rajdach amatorskich. A jeśli juz ktoś taki jest, to nie ma porad. Więc pozwólcie, że zapoczątkuje.
Mój civic posiada silnik 1.5 ccm 90KM. I jest w kolorze białym( typowy rajdowy kolor hehehe ). Jaką kombinacje amorów i sprężyn zastosować. Tylko wiecie takie przystepne cenowo. hehe aha i jakie oponki jaki rozmiar myśle, że 175\65\14R stalówka. Co o tym myślicie??
Później kierownica, kubły, pasy schrott-a juz mam. Będzie wypatroszony do gołej blachy. poprawie wydech i to jest plan maksimum. jak sie mi spodoba kupie sobie 1.6 136 KM bo 150KM chyba trudno spotkać. Ale najważniejsza technika jazdy
Jak zaczne postaram się zamieścić jakiś opis w dziale porad
pozdr.
Sebisz111 - 2006-05-07, 20:34
" />
Tomirally - 2006-05-07, 20:58
" />ooooooo jak miło ..... rodzinnie sie robi
a co do bimarco myslalem o jakim wyzszym modelu ale bez homologacji.
wiem wiem ze firma u Ciebie w miescie, w speed-zie mam po 430 zł za sztuke
a i nni rajdowcy sobie chwala. wiec www.fotele-speed.pl
pozdr.
elmer - 2006-05-07, 21:08
" />Sprężyny seria + Bilstein B6.
Michuu - 2006-05-07, 22:52
" />
Tomirally - 2006-05-08, 07:36
" />a ile coś takiego może kosztować??
gdzieś słyszałem, że 1100 zł za 4 amory
spiderGT - 2006-05-08, 09:00
" />co do opon myśle ze dobór uzależniony jest od przeważajacej nawieżchni, jeśli dominuje szuterek to czasem sprawdzaja sie tam lepiej nawet zimówki, na sfalt proponowalbym troche szerzej -185/60 R14
z reszta rozmiar to nie wszystko,rożne modele/firmy inaczej się sprawdzają,mialem kormorany i byly za miekkie,strasznie sie zwijały,potem pirelii p2000- twardsze ale tez bez rewelacji,teraz jezdze na michelinach exalto i jest calkiem dobrze
doswiadczen z innymi modelami - brak:)
a teraz pytanko: orientujecie sie czy auto przy bilach b6 bedzie sztywniejsze od serii
i czy mozna ewentualnie zastosowac przy nich spręzyny np -35mm?
pozdrawiam
Tomirally - 2006-05-08, 12:14
" />na sfalt proponowalbym troche szerzej -185/60 R14
ale czy bez wspomagania da sie obrocic kierownicą, chodzi mi tu bardziej o jazde cywilna
bo na rajdzie cisnienie robi swoje hehehe nadmiar siły robi swoje [/OT]
spiderGT - 2006-05-08, 12:32
" />ja mam teraz 195/60 r14 i normalnie da sie krecic, chyba ze wsiada jeszcze 3 osoby;)
wiec na 185 bedzie spoko
spiderGT - 2006-05-08, 12:35
" />teraz jezdze na 195/60 r14 i da sie normalnie kręcic,chyba ze wsiądą jeszcze 3 osoby;)
wiec na 185 bedzie spoko
Tomirally - 2006-05-08, 13:23
" />ma ktoś zamontowane kubły bimarco albo speed?
chodzi o te droższe modele. czy jest jakis problem z montarzem??
a coś tańszego od bilsteina b6??
może zostawić serie amory i włożyć same sprężynki jamexy?? tak na poczatek a pozniej sie zobaczy??
może ma ktoś do sprzedania używki w dobrej cenie??
pozdr.
RALF - 2006-05-08, 13:38
" />czesc!
tez mam Civica D51B2 i mam chęć jeździć KJSy . Do tej pory pojechalem ze dwa rally-sprinty i dojechalem na dobrych pozycjach w klasie ( chyba 2 i 3 jeśli dobrze pamiętam) a zawias mam pseudo sportowy czyli niskie spręzyny ze sportowymi amorkami któe juz dawno przestały działać
Mam u siebie BiMarco C i moim zdaniem to super kubły , robiłem w nich 100-200km dziennie prawie codziennie i spoko wygodnie są , na łukach w połączeniu z szelkami tez trzymają dobrze.
Wspominałęś o wymianei na 1.5 na 1.6 DOHC ... ja bym tego nie robił - lepiej w zawias zainwestować... w niedlugim czasie czeka to mojego Cifazanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Tomirally - 2006-05-07, 20:25
" />Cześć!!!
Kilka dni temu przystapilem do Was i tak czytam i czytam i nie znalazłem nikogo kto by się ścigał w rajdach amatorskich. A jeśli juz ktoś taki jest, to nie ma porad. Więc pozwólcie, że zapoczątkuje.
Mój civic posiada silnik 1.5 ccm 90KM. I jest w kolorze białym( typowy rajdowy kolor hehehe ). Jaką kombinacje amorów i sprężyn zastosować. Tylko wiecie takie przystepne cenowo. hehe aha i jakie oponki jaki rozmiar myśle, że 175\65\14R stalówka. Co o tym myślicie??
Później kierownica, kubły, pasy schrott-a juz mam. Będzie wypatroszony do gołej blachy. poprawie wydech i to jest plan maksimum. jak sie mi spodoba kupie sobie 1.6 136 KM bo 150KM chyba trudno spotkać. Ale najważniejsza technika jazdy
Jak zaczne postaram się zamieścić jakiś opis w dziale porad
pozdr.
Sebisz111 - 2006-05-07, 20:34
" />
Tomirally - 2006-05-07, 20:58
" />ooooooo jak miło ..... rodzinnie sie robi
a co do bimarco myslalem o jakim wyzszym modelu ale bez homologacji.
wiem wiem ze firma u Ciebie w miescie, w speed-zie mam po 430 zł za sztuke
a i nni rajdowcy sobie chwala. wiec www.fotele-speed.pl
pozdr.
elmer - 2006-05-07, 21:08
" />Sprężyny seria + Bilstein B6.
Michuu - 2006-05-07, 22:52
" />
Tomirally - 2006-05-08, 07:36
" />a ile coś takiego może kosztować??
gdzieś słyszałem, że 1100 zł za 4 amory
spiderGT - 2006-05-08, 09:00
" />co do opon myśle ze dobór uzależniony jest od przeważajacej nawieżchni, jeśli dominuje szuterek to czasem sprawdzaja sie tam lepiej nawet zimówki, na sfalt proponowalbym troche szerzej -185/60 R14
z reszta rozmiar to nie wszystko,rożne modele/firmy inaczej się sprawdzają,mialem kormorany i byly za miekkie,strasznie sie zwijały,potem pirelii p2000- twardsze ale tez bez rewelacji,teraz jezdze na michelinach exalto i jest calkiem dobrze
doswiadczen z innymi modelami - brak:)
a teraz pytanko: orientujecie sie czy auto przy bilach b6 bedzie sztywniejsze od serii
i czy mozna ewentualnie zastosowac przy nich spręzyny np -35mm?
pozdrawiam
Tomirally - 2006-05-08, 12:14
" />na sfalt proponowalbym troche szerzej -185/60 R14
ale czy bez wspomagania da sie obrocic kierownicą, chodzi mi tu bardziej o jazde cywilna
bo na rajdzie cisnienie robi swoje hehehe nadmiar siły robi swoje [/OT]
spiderGT - 2006-05-08, 12:32
" />ja mam teraz 195/60 r14 i normalnie da sie krecic, chyba ze wsiada jeszcze 3 osoby;)
wiec na 185 bedzie spoko
spiderGT - 2006-05-08, 12:35
" />teraz jezdze na 195/60 r14 i da sie normalnie kręcic,chyba ze wsiądą jeszcze 3 osoby;)
wiec na 185 bedzie spoko
Tomirally - 2006-05-08, 13:23
" />ma ktoś zamontowane kubły bimarco albo speed?
chodzi o te droższe modele. czy jest jakis problem z montarzem??
a coś tańszego od bilsteina b6??
może zostawić serie amory i włożyć same sprężynki jamexy?? tak na poczatek a pozniej sie zobaczy??
może ma ktoś do sprzedania używki w dobrej cenie??
pozdr.
RALF - 2006-05-08, 13:38
" />czesc!
tez mam Civica D51B2 i mam chęć jeździć KJSy . Do tej pory pojechalem ze dwa rally-sprinty i dojechalem na dobrych pozycjach w klasie ( chyba 2 i 3 jeśli dobrze pamiętam) a zawias mam pseudo sportowy czyli niskie spręzyny ze sportowymi amorkami któe juz dawno przestały działać
Mam u siebie BiMarco C i moim zdaniem to super kubły , robiłem w nich 100-200km dziennie prawie codziennie i spoko wygodnie są , na łukach w połączeniu z szelkami tez trzymają dobrze.
Wspominałęś o wymianei na 1.5 na 1.6 DOHC ... ja bym tego nie robił - lepiej w zawias zainwestować... w niedlugim czasie czeka to mojego Cifa