CIVIC III gen odrestaurowanie
aabcrx - 2008-05-08, 12:13
" />Moim pierwszym postem chcialbym sie przywitac Wiem ze to nie to forum ale jest ono najblizej chyba z moimi pytaniami, mysle o kupniu jakiegos starego pazdzierza:)jakos sie zeszlo ze po dlugim poszukiwaniu za i przeciw padlo na cifa III generacji:)
Mysle nad odrestaurowaniem go przywruceniu do stanu uzywalnosci.
Moje pytania sa nastepujace:
mial ktos moze stycznosc z nim?
ma ktos moze jakies manuale ?
ma ktos jakies pojecie jak z czesciami?
czy koszta utrzymania zblizone do crx II genracji?
czy czesci sa dostepne jeszcze w sklepach?
czy juz tylko uzywki ratu??
czy one gnija mocno(progi,podloga)?zeby mi sie nie rozjechalo na drodze:)
jak silniki te 1,3 musza byc skatowane?czy remont odrazu bedzie nie unikniony?
jak z ukladem kierowniczym??
i czy moze jakies czesci zawiechy albo ukladu lub silnika mozna podpasowac z mlodszych modeli??
Z gory dziekuje za wszystkie pomocne dla mnie i mojego projektu informacje :poklony:
beddom - 2008-05-08, 12:45
" />Napisz do Marcel_ED7, z tego co wiem to on ma wlasnie Civa3GT i go pomalu robi, pozatym w dziale nasze samochody jest pare trojek.
pozdro
aabcrx - 2008-05-08, 21:03
" />dzieki wielkie:)
stefu1 - 2008-05-09, 11:08
" />trzecia generacja Civa jest w wiekszości oparta na podzespołach z CRX Igen, wiec koszty raczej zblizone do utrzymania tego modelu czyli CRX Igen. jest troche cześci na rynku. do tego dawace mozesz kupić za smieszne pieniadze 300-400zł cały
beddom - 2008-05-09, 11:33
" />http://www.civic4g.pl/forum/topics18/4699.htm
http://www.civic4g.pl/forum/topics18/5127.htm
http://www.civic4g.pl/forum/topics18/2945.htm
cos penie by sie jeszcze znalazlo tylko trzeba poszperac....
stefu1 - 2008-05-10, 14:37
" />zamiast Civic IIIgen zachęcałbym do kupna CRX Igen z silnikiem ZC1. Bedziesz mega zadowolony po pierwszym przeciagnieniu na czerwoną strone mocy . to prawdziwy killer. tylko ze wspomagania kierownicy w tym modelu nie znajdziesz i to troche zabiera komfortu temu autu. A tak pozatym to ogień
Krychu - 2008-05-10, 15:21
" />
stefu1 - 2008-05-10, 17:51
" />eee, no co ty , Steerig wheels jest wypasione:)
miałem okazje pojeździć hondkami ze wspomaganiem i bez. I brak wspomy to kaszanka. a wspomagania z 'tamtych' czasów 1980-1991 są super ne i ratują dupska w hardkorowych sytuacjach .
oczywiście mozna przeszczepić cały ukłąd kierowniczy z Civica IIIgen 1.5 12v ale mocowanie pompy trzeba dostrugać samemu chyba ze znajdzie sie coś takiego z Integry DOHC :
aurii - 2008-05-10, 19:51
" />mial ktos moze stycznosc z nim?
-- ---nom sporo osób miało styczność nawet bardzo duża;)
ma ktos moze jakies manuale ?
----- stry cała płyta manualów !!! możesz bazowac nam anualu crx 1 gen (prawei to samo)
ma ktos jakies pojecie jak z czesciami?
------ częsci jest pełno!!!! sam mam w garażu mały składzik części do tego modelu !!! pozatym mozesz msiało dostac nowe części w sklepie !!!
czy koszta utrzymania zblizone do crx II genracji?
------- To zależy środki eksploatacyjne sa w tej samej cenie !!! Gorzej jak kupisz jakąś padline i bedxziesz musiał robić wszystko od podstaw Wtedy może cie wyjść drożej !!!! Ogólnie jak chcesz auto odrestaurować i chcesz to zrobic profii to koszty będą spore !!!
czy czesci sa dostepne jeszcze w sklepach?
----- Pewnie że są!!
czy juz tylko uzywki ratu??
--------urzywki sa mile widziane szczególnie z crx 1 gen
czy one gnija mocno(progi,podloga)?zeby mi sie nie rozjechalo na drodze:)
------- oj gnija tak jak kazda honia !!! Progi, podłogi, nadkola to pada masowo!!!! Podłoga najczęsciej w rogach pada!!! Jest z tym duż problem!!! Najgorzej jest gdy jakis spawacz domowy łatał auto!!!!
jak silniki te 1,3 musza byc skatowane?czy remont odrazu bedzie nie unikniony?
-------Nie !! silniki sa dosyć żywotne!! w sumie to zależy od właściciela czy dbał o silnik Ja swój silnik zabiłem dopiero po 5 miechach ciągłego katowania;))))
jak z ukladem kierowniczym??
------ jest bardzo dobry !!! nie ma wspomagania jest precyzyjny!!! Maglownica lubi mieć luzy
i czy moze jakies czesci zawiechy albo ukladu lub silnika mozna podpasowac z mlodszych
modeli??
------- Nieee !!!! Zawias jest zupełnie inny niż w młodszych braciach !!! np z przodu nie ma sprężyn )) a zawias można regulowac;))))
Z gory dziekuje za wszystkie pomocne dla mnie i mojego projektu informacje :poklony:
-------- pisz pw jak bedziesz miał problem;)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
aabcrx - 2008-05-08, 12:13
" />Moim pierwszym postem chcialbym sie przywitac Wiem ze to nie to forum ale jest ono najblizej chyba z moimi pytaniami, mysle o kupniu jakiegos starego pazdzierza:)jakos sie zeszlo ze po dlugim poszukiwaniu za i przeciw padlo na cifa III generacji:)
Mysle nad odrestaurowaniem go przywruceniu do stanu uzywalnosci.
Moje pytania sa nastepujace:
mial ktos moze stycznosc z nim?
ma ktos moze jakies manuale ?
ma ktos jakies pojecie jak z czesciami?
czy koszta utrzymania zblizone do crx II genracji?
czy czesci sa dostepne jeszcze w sklepach?
czy juz tylko uzywki ratu??
czy one gnija mocno(progi,podloga)?zeby mi sie nie rozjechalo na drodze:)
jak silniki te 1,3 musza byc skatowane?czy remont odrazu bedzie nie unikniony?
jak z ukladem kierowniczym??
i czy moze jakies czesci zawiechy albo ukladu lub silnika mozna podpasowac z mlodszych modeli??
Z gory dziekuje za wszystkie pomocne dla mnie i mojego projektu informacje :poklony:
beddom - 2008-05-08, 12:45
" />Napisz do Marcel_ED7, z tego co wiem to on ma wlasnie Civa3GT i go pomalu robi, pozatym w dziale nasze samochody jest pare trojek.
pozdro
aabcrx - 2008-05-08, 21:03
" />dzieki wielkie:)
stefu1 - 2008-05-09, 11:08
" />trzecia generacja Civa jest w wiekszości oparta na podzespołach z CRX Igen, wiec koszty raczej zblizone do utrzymania tego modelu czyli CRX Igen. jest troche cześci na rynku. do tego dawace mozesz kupić za smieszne pieniadze 300-400zł cały
beddom - 2008-05-09, 11:33
" />http://www.civic4g.pl/forum/topics18/4699.htm
http://www.civic4g.pl/forum/topics18/5127.htm
http://www.civic4g.pl/forum/topics18/2945.htm
cos penie by sie jeszcze znalazlo tylko trzeba poszperac....
stefu1 - 2008-05-10, 14:37
" />zamiast Civic IIIgen zachęcałbym do kupna CRX Igen z silnikiem ZC1. Bedziesz mega zadowolony po pierwszym przeciagnieniu na czerwoną strone mocy . to prawdziwy killer. tylko ze wspomagania kierownicy w tym modelu nie znajdziesz i to troche zabiera komfortu temu autu. A tak pozatym to ogień
Krychu - 2008-05-10, 15:21
" />
stefu1 - 2008-05-10, 17:51
" />eee, no co ty , Steerig wheels jest wypasione:)
miałem okazje pojeździć hondkami ze wspomaganiem i bez. I brak wspomy to kaszanka. a wspomagania z 'tamtych' czasów 1980-1991 są super ne i ratują dupska w hardkorowych sytuacjach .
oczywiście mozna przeszczepić cały ukłąd kierowniczy z Civica IIIgen 1.5 12v ale mocowanie pompy trzeba dostrugać samemu chyba ze znajdzie sie coś takiego z Integry DOHC :
aurii - 2008-05-10, 19:51
" />mial ktos moze stycznosc z nim?
-- ---nom sporo osób miało styczność nawet bardzo duża;)
ma ktos moze jakies manuale ?
----- stry cała płyta manualów !!! możesz bazowac nam anualu crx 1 gen (prawei to samo)
ma ktos jakies pojecie jak z czesciami?
------ częsci jest pełno!!!! sam mam w garażu mały składzik części do tego modelu !!! pozatym mozesz msiało dostac nowe części w sklepie !!!
czy koszta utrzymania zblizone do crx II genracji?
------- To zależy środki eksploatacyjne sa w tej samej cenie !!! Gorzej jak kupisz jakąś padline i bedxziesz musiał robić wszystko od podstaw Wtedy może cie wyjść drożej !!!! Ogólnie jak chcesz auto odrestaurować i chcesz to zrobic profii to koszty będą spore !!!
czy czesci sa dostepne jeszcze w sklepach?
----- Pewnie że są!!
czy juz tylko uzywki ratu??
--------urzywki sa mile widziane szczególnie z crx 1 gen
czy one gnija mocno(progi,podloga)?zeby mi sie nie rozjechalo na drodze:)
------- oj gnija tak jak kazda honia !!! Progi, podłogi, nadkola to pada masowo!!!! Podłoga najczęsciej w rogach pada!!! Jest z tym duż problem!!! Najgorzej jest gdy jakis spawacz domowy łatał auto!!!!
jak silniki te 1,3 musza byc skatowane?czy remont odrazu bedzie nie unikniony?
-------Nie !! silniki sa dosyć żywotne!! w sumie to zależy od właściciela czy dbał o silnik Ja swój silnik zabiłem dopiero po 5 miechach ciągłego katowania;))))
jak z ukladem kierowniczym??
------ jest bardzo dobry !!! nie ma wspomagania jest precyzyjny!!! Maglownica lubi mieć luzy
i czy moze jakies czesci zawiechy albo ukladu lub silnika mozna podpasowac z mlodszych
modeli??
------- Nieee !!!! Zawias jest zupełnie inny niż w młodszych braciach !!! np z przodu nie ma sprężyn )) a zawias można regulowac;))))
Z gory dziekuje za wszystkie pomocne dla mnie i mojego projektu informacje :poklony:
-------- pisz pw jak bedziesz miał problem;)