CIVIC z Angli. czy warto???
paprun - 2008-04-13, 12:32
" />Witam. Mam zamiar sprowadzic sobie civica 6 gen. z Angli.
I tu pojawia sie moje pytanie czy warto i czy mozna w miare latwo przerobic honde tak zeby mozna sie nia bylo poruszac w polsce. Jakie problemy moga pojawic sie w trakce przerobki?
Z gory dzieki za pomoc
noofaq - 2008-04-13, 12:57
" />zgodnie z nowymi rozporządzeniami nie ma możliwości zarejestrować anglika przrobionego na drugą stronę
soldi - 2008-04-13, 13:30
" />a skad takie przepisy? kiedy sie zmienily i czy masz jakis link do zrodla?
noofaq - 2008-04-13, 13:37
" />poszukam za chwilę w wiadomosciach rzeczpospolitej bo tam o tym było któregoś dnia
G-Unit - 2008-04-13, 13:39
" />Rejestrować przekładki można tylko że do przeróbki nie można użyć używanych części tylko nowe.
Micha_zz - 2008-04-13, 14:26
" />A jeśli chodzi o samą przeróbkę to byłoby sporo babrania znając dżapanów. Opłacałoby się jeśli kupiłbyś taką hondę za jakieś 1500 - 2000 zł. Z tego co wiem najłatwiej jest przerobić lagunę (sam taką jeżdżę )
dsgner - 2008-04-13, 20:34
" />znajomy przekladla paska jakos teraz, koszt podobno kolo 4 kafli.
grajos - 2008-04-14, 07:35
" />Z Angli to się opłaca ściągnąć civica ale na części Podobno japońskie samochody ciężko przerobić.
nosql - 2008-04-14, 07:48
" />ja bym się bał jezdzić autem z przespawaną ścianą grodziową
wszystko pięknie tanio i okazja dopóki nie masz wypadku..
Mike - 2008-04-14, 08:21
" />nosql, mam takie same zdanie, jak karoseria jest przystosowana do ruchu obustronnego jak naprzykład laguny to ok ale spawać to już strach. jakkolwiek spawanie byłoby profesjonalne to jednak to nie bedzie fabryka.
Grzehurra - 2008-04-15, 09:46
" />moj znajomy blacharz przerabial niedawno wlasnie 6 gen civa i stwierdzil ze wiecej sie w hondzie za to nie bierze, podobno prz**ana robota...
a gosc niejedno w zyciu skladal...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
paprun - 2008-04-13, 12:32
" />Witam. Mam zamiar sprowadzic sobie civica 6 gen. z Angli.
I tu pojawia sie moje pytanie czy warto i czy mozna w miare latwo przerobic honde tak zeby mozna sie nia bylo poruszac w polsce. Jakie problemy moga pojawic sie w trakce przerobki?
Z gory dzieki za pomoc
noofaq - 2008-04-13, 12:57
" />zgodnie z nowymi rozporządzeniami nie ma możliwości zarejestrować anglika przrobionego na drugą stronę
soldi - 2008-04-13, 13:30
" />a skad takie przepisy? kiedy sie zmienily i czy masz jakis link do zrodla?
noofaq - 2008-04-13, 13:37
" />poszukam za chwilę w wiadomosciach rzeczpospolitej bo tam o tym było któregoś dnia
G-Unit - 2008-04-13, 13:39
" />Rejestrować przekładki można tylko że do przeróbki nie można użyć używanych części tylko nowe.
Micha_zz - 2008-04-13, 14:26
" />A jeśli chodzi o samą przeróbkę to byłoby sporo babrania znając dżapanów. Opłacałoby się jeśli kupiłbyś taką hondę za jakieś 1500 - 2000 zł. Z tego co wiem najłatwiej jest przerobić lagunę (sam taką jeżdżę )
dsgner - 2008-04-13, 20:34
" />znajomy przekladla paska jakos teraz, koszt podobno kolo 4 kafli.
grajos - 2008-04-14, 07:35
" />Z Angli to się opłaca ściągnąć civica ale na części Podobno japońskie samochody ciężko przerobić.
nosql - 2008-04-14, 07:48
" />ja bym się bał jezdzić autem z przespawaną ścianą grodziową
wszystko pięknie tanio i okazja dopóki nie masz wypadku..
Mike - 2008-04-14, 08:21
" />nosql, mam takie same zdanie, jak karoseria jest przystosowana do ruchu obustronnego jak naprzykład laguny to ok ale spawać to już strach. jakkolwiek spawanie byłoby profesjonalne to jednak to nie bedzie fabryka.
Grzehurra - 2008-04-15, 09:46
" />moj znajomy blacharz przerabial niedawno wlasnie 6 gen civa i stwierdzil ze wiecej sie w hondzie za to nie bierze, podobno prz**ana robota...
a gosc niejedno w zyciu skladal...