ďťż

CIVKA NIE ODPALA



tecno - 2006-05-09, 19:01
" />Witam. Mam pytanie. Przed chwilą przejechałem dzisiaj moim ciffem pare kilometrów (zwykła jazda po mieście), zaparkowałem, po 3 minutach chciałem odpalić i... ciff nie odpalil ! Po kilku próbach zapalił i sprawował się normalnie. Pytanie brzmi czy ktoś miał kiedyś podobny problem i jak go ewentualnie rozwiązał? na co trzeba zwrócić uwagę? przede wszystkim co się mojej hani stało?!?!




Szybik - 2006-05-09, 19:05
" />Witam.

Odpowiedź brzmi - przekaźnik pompy paliwowej. W większości przypadków jest on przyczyną takich problemów. Po przekręceniu kluczyka powinieneś ułyszeć cyknięcie - to właśnie sprawca.
Przykręcony jest za schownkim na monety. Odkręć go zdejmij obudwę i popraw wszystkie luty. Pomaga na 100%

Pozdrawiam.



kosa - 2006-05-09, 19:11
" />tak jak napisal Szybik chyba ze to cykniecie jest ... to wtedy regulator cisnienia paliwa
ja to mam



tfidos - 2006-05-09, 20:10
" />sam tez parokrotnie przyzylem ten stres gdy honda nie odpalala(ale wstyd na stacji szczegolnie) przekaznik pompy paliwa byl sprawca, wymontowalem chama! trwalo to z dobre pol godziny zeby sie tam w miare dostac i go odkrecic bo seryjne sruby nie byly ruszane i nie chcialy ruszyc za chiny
wzialem do domu,otworzylem,poprawilem luty, honda odpala jak marzenie zawsze za 1 razem!




BASTA85 - 2006-05-09, 20:33
" />tez tak mialem , jak nei przeskakiwalo to bilem reka bo plastiku przy schowku na monety i odpalal odrazu



Scroodge - 2006-05-09, 20:35
" />podlacze sie pod tema choc to nie bezposrednio zwiazane z twoim problemem ale moze komus sie sprzyda!

W gaznikach a konkretnie w moim d14a1 mialem kiedys odobny problem. Tzn na cieplym silnku nie bardzo chcial odpalac a byla to wina za duzej dawki paliwa a zamalo powietrza i poprostu zalewalo i iskra nie byla w stanei tego zapalic. Kumpel ustawil mi dobra mieszanke i jak reka odjol

pozdr



tecno - 2006-05-10, 09:36
" />dziekuje wszystkim za informacje, w wolnej chwili ile pogrzebac w przekazniku



Kedar - 2006-05-10, 10:24
" />A i ja sie podlacze. Mam pytanko rowniez zwiazanie z zapalaniem. Czy mozna zrobic i ustawic wszystko tak, zeby maszyna odpalala po jak najmniejszej liczbie obrotow rozrusznika? Bo meczy mnie takie kilkakrotne krecenie Chodzi mi generalnie o okres po nocy, kiedy wszystko opada. Jak jest ciepla to wydaje mi sie, ze wystarczy pol obrotu (sekunda albo i nie na zaplonie) i chodzi.

A tecno, u mnie byla podobna sprawa. Poprawilem przekaznik i lata jak zloto



tecno - 2006-05-10, 13:04
" />sprobuj minimalnie przestawic w ktoras strone aparat zaplonoy (KONIECZNIE OZNACZ STARE MIEJSCE!!!), sprawdz kable wysokiego napiecia (kopulka --> swiece), sprawdz swiece, sprawdz czy kopulka nie jest peknieta.

Ps. sprawdzanie kabli kopulki mozna zrobic tak (to moj sposob) - biezesz jakas butelke po plynie do okien (ze spryskiwaczem) nalewasz troche wody odpalasz silnik i "psikasz" po kablach a nastepnie po kopulce (polecam nie lac na kopulke wiadra wody) jezeli jest peknieta to lyzka obiadowa starczy jezeli przy tej operacji silnik zgasnie to juz wiadomo o co chodzi. troche od tematu odjechalem... sprawdz polozenie aparatu zaplonowego



bayer - 2006-05-11, 01:40
" />[quote="Scroodge"]podlacze sie pod tema choc to nie bezposrednio zwiazane z twoim problemem ale moze komus sie sprzyda!

W gaznikach a konkretnie w moim d14a1 mialem kiedys odobny problem. Tzn na cieplym silnku nie bardzo chcial odpalac a byla to wina za duzej dawki paliwa a zamalo powietrza i poprostu zalewalo i iskra nie byla w stanei tego zapalic. Kumpel ustawil mi dobra mieszanke i jak reka odjol

a jak ustawial mieszanke ? wiesz ktore to sruby do regulacji mieszanki ?



aska - 2008-01-30, 18:16
" />hej!!!mam takie male pytanko mam podobny problem z moja honda wiem gdzie jest przekaznik paliwa tylko ze ja mam kierownice po lewej stronie i gdy to odkrecilam znalazlam kilka chipow tylko nie ten ktory potrzebuje czy ktos wie gdzie on moze sie znajodowac gdy kierownica jest po lewej stronie??? pozdrawiam aska
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu