CIVKA NIE ODPALA
tecno - 2006-05-09, 19:01
" />Witam. Mam pytanie. Przed chwilą przejechałem dzisiaj moim ciffem pare kilometrów (zwykła jazda po mieście), zaparkowałem, po 3 minutach chciałem odpalić i... ciff nie odpalil ! Po kilku próbach zapalił i sprawował się normalnie. Pytanie brzmi czy ktoś miał kiedyś podobny problem i jak go ewentualnie rozwiązał? na co trzeba zwrócić uwagę? przede wszystkim co się mojej hani stało?!?!
Szybik - 2006-05-09, 19:05
" />Witam.
Odpowiedź brzmi - przekaźnik pompy paliwowej. W większości przypadków jest on przyczyną takich problemów. Po przekręceniu kluczyka powinieneś ułyszeć cyknięcie - to właśnie sprawca.
Przykręcony jest za schownkim na monety. Odkręć go zdejmij obudwę i popraw wszystkie luty. Pomaga na 100%
Pozdrawiam.
kosa - 2006-05-09, 19:11
" />tak jak napisal Szybik chyba ze to cykniecie jest ... to wtedy regulator cisnienia paliwa
ja to mam
tfidos - 2006-05-09, 20:10
" />sam tez parokrotnie przyzylem ten stres gdy honda nie odpalala(ale wstyd na stacji szczegolnie) przekaznik pompy paliwa byl sprawca, wymontowalem chama! trwalo to z dobre pol godziny zeby sie tam w miare dostac i go odkrecic bo seryjne sruby nie byly ruszane i nie chcialy ruszyc za chiny
wzialem do domu,otworzylem,poprawilem luty, honda odpala jak marzenie zawsze za 1 razem!
BASTA85 - 2006-05-09, 20:33
" />tez tak mialem , jak nei przeskakiwalo to bilem reka bo plastiku przy schowku na monety i odpalal odrazu
Scroodge - 2006-05-09, 20:35
" />podlacze sie pod tema choc to nie bezposrednio zwiazane z twoim problemem ale moze komus sie sprzyda!
W gaznikach a konkretnie w moim d14a1 mialem kiedys odobny problem. Tzn na cieplym silnku nie bardzo chcial odpalac a byla to wina za duzej dawki paliwa a zamalo powietrza i poprostu zalewalo i iskra nie byla w stanei tego zapalic. Kumpel ustawil mi dobra mieszanke i jak reka odjol
pozdr
tecno - 2006-05-10, 09:36
" />dziekuje wszystkim za informacje, w wolnej chwili ile pogrzebac w przekazniku
Kedar - 2006-05-10, 10:24
" />A i ja sie podlacze. Mam pytanko rowniez zwiazanie z zapalaniem. Czy mozna zrobic i ustawic wszystko tak, zeby maszyna odpalala po jak najmniejszej liczbie obrotow rozrusznika? Bo meczy mnie takie kilkakrotne krecenie Chodzi mi generalnie o okres po nocy, kiedy wszystko opada. Jak jest ciepla to wydaje mi sie, ze wystarczy pol obrotu (sekunda albo i nie na zaplonie) i chodzi.
A tecno, u mnie byla podobna sprawa. Poprawilem przekaznik i lata jak zloto
tecno - 2006-05-10, 13:04
" />sprobuj minimalnie przestawic w ktoras strone aparat zaplonoy (KONIECZNIE OZNACZ STARE MIEJSCE!!!), sprawdz kable wysokiego napiecia (kopulka --> swiece), sprawdz swiece, sprawdz czy kopulka nie jest peknieta.
Ps. sprawdzanie kabli kopulki mozna zrobic tak (to moj sposob) - biezesz jakas butelke po plynie do okien (ze spryskiwaczem) nalewasz troche wody odpalasz silnik i "psikasz" po kablach a nastepnie po kopulce (polecam nie lac na kopulke wiadra wody) jezeli jest peknieta to lyzka obiadowa starczy jezeli przy tej operacji silnik zgasnie to juz wiadomo o co chodzi. troche od tematu odjechalem... sprawdz polozenie aparatu zaplonowego
bayer - 2006-05-11, 01:40
" />[quote="Scroodge"]podlacze sie pod tema choc to nie bezposrednio zwiazane z twoim problemem ale moze komus sie sprzyda!
W gaznikach a konkretnie w moim d14a1 mialem kiedys odobny problem. Tzn na cieplym silnku nie bardzo chcial odpalac a byla to wina za duzej dawki paliwa a zamalo powietrza i poprostu zalewalo i iskra nie byla w stanei tego zapalic. Kumpel ustawil mi dobra mieszanke i jak reka odjol
a jak ustawial mieszanke ? wiesz ktore to sruby do regulacji mieszanki ?
aska - 2008-01-30, 18:16
" />hej!!!mam takie male pytanko mam podobny problem z moja honda wiem gdzie jest przekaznik paliwa tylko ze ja mam kierownice po lewej stronie i gdy to odkrecilam znalazlam kilka chipow tylko nie ten ktory potrzebuje czy ktos wie gdzie on moze sie znajodowac gdy kierownica jest po lewej stronie??? pozdrawiam askazanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
tecno - 2006-05-09, 19:01
" />Witam. Mam pytanie. Przed chwilą przejechałem dzisiaj moim ciffem pare kilometrów (zwykła jazda po mieście), zaparkowałem, po 3 minutach chciałem odpalić i... ciff nie odpalil ! Po kilku próbach zapalił i sprawował się normalnie. Pytanie brzmi czy ktoś miał kiedyś podobny problem i jak go ewentualnie rozwiązał? na co trzeba zwrócić uwagę? przede wszystkim co się mojej hani stało?!?!
Szybik - 2006-05-09, 19:05
" />Witam.
Odpowiedź brzmi - przekaźnik pompy paliwowej. W większości przypadków jest on przyczyną takich problemów. Po przekręceniu kluczyka powinieneś ułyszeć cyknięcie - to właśnie sprawca.
Przykręcony jest za schownkim na monety. Odkręć go zdejmij obudwę i popraw wszystkie luty. Pomaga na 100%
Pozdrawiam.
kosa - 2006-05-09, 19:11
" />tak jak napisal Szybik chyba ze to cykniecie jest ... to wtedy regulator cisnienia paliwa
ja to mam
tfidos - 2006-05-09, 20:10
" />sam tez parokrotnie przyzylem ten stres gdy honda nie odpalala(ale wstyd na stacji szczegolnie) przekaznik pompy paliwa byl sprawca, wymontowalem chama! trwalo to z dobre pol godziny zeby sie tam w miare dostac i go odkrecic bo seryjne sruby nie byly ruszane i nie chcialy ruszyc za chiny
wzialem do domu,otworzylem,poprawilem luty, honda odpala jak marzenie zawsze za 1 razem!
BASTA85 - 2006-05-09, 20:33
" />tez tak mialem , jak nei przeskakiwalo to bilem reka bo plastiku przy schowku na monety i odpalal odrazu
Scroodge - 2006-05-09, 20:35
" />podlacze sie pod tema choc to nie bezposrednio zwiazane z twoim problemem ale moze komus sie sprzyda!
W gaznikach a konkretnie w moim d14a1 mialem kiedys odobny problem. Tzn na cieplym silnku nie bardzo chcial odpalac a byla to wina za duzej dawki paliwa a zamalo powietrza i poprostu zalewalo i iskra nie byla w stanei tego zapalic. Kumpel ustawil mi dobra mieszanke i jak reka odjol
pozdr
tecno - 2006-05-10, 09:36
" />dziekuje wszystkim za informacje, w wolnej chwili ile pogrzebac w przekazniku
Kedar - 2006-05-10, 10:24
" />A i ja sie podlacze. Mam pytanko rowniez zwiazanie z zapalaniem. Czy mozna zrobic i ustawic wszystko tak, zeby maszyna odpalala po jak najmniejszej liczbie obrotow rozrusznika? Bo meczy mnie takie kilkakrotne krecenie Chodzi mi generalnie o okres po nocy, kiedy wszystko opada. Jak jest ciepla to wydaje mi sie, ze wystarczy pol obrotu (sekunda albo i nie na zaplonie) i chodzi.
A tecno, u mnie byla podobna sprawa. Poprawilem przekaznik i lata jak zloto
tecno - 2006-05-10, 13:04
" />sprobuj minimalnie przestawic w ktoras strone aparat zaplonoy (KONIECZNIE OZNACZ STARE MIEJSCE!!!), sprawdz kable wysokiego napiecia (kopulka --> swiece), sprawdz swiece, sprawdz czy kopulka nie jest peknieta.
Ps. sprawdzanie kabli kopulki mozna zrobic tak (to moj sposob) - biezesz jakas butelke po plynie do okien (ze spryskiwaczem) nalewasz troche wody odpalasz silnik i "psikasz" po kablach a nastepnie po kopulce (polecam nie lac na kopulke wiadra wody) jezeli jest peknieta to lyzka obiadowa starczy jezeli przy tej operacji silnik zgasnie to juz wiadomo o co chodzi. troche od tematu odjechalem... sprawdz polozenie aparatu zaplonowego
bayer - 2006-05-11, 01:40
" />[quote="Scroodge"]podlacze sie pod tema choc to nie bezposrednio zwiazane z twoim problemem ale moze komus sie sprzyda!
W gaznikach a konkretnie w moim d14a1 mialem kiedys odobny problem. Tzn na cieplym silnku nie bardzo chcial odpalac a byla to wina za duzej dawki paliwa a zamalo powietrza i poprostu zalewalo i iskra nie byla w stanei tego zapalic. Kumpel ustawil mi dobra mieszanke i jak reka odjol
a jak ustawial mieszanke ? wiesz ktore to sruby do regulacji mieszanki ?
aska - 2008-01-30, 18:16
" />hej!!!mam takie male pytanko mam podobny problem z moja honda wiem gdzie jest przekaznik paliwa tylko ze ja mam kierownice po lewej stronie i gdy to odkrecilam znalazlam kilka chipow tylko nie ten ktory potrzebuje czy ktos wie gdzie on moze sie znajodowac gdy kierownica jest po lewej stronie??? pozdrawiam aska