Co lepsze dolot seria czy dolot ala dedykowany ze stożkiem?
TomekWawa - 2010-06-07, 16:07
" />Co lepsze dolot seria czy dolot ala dedykowany ze stożkiem?
Jak w temacie co jest lepsze posiadam aktualnie jakis dolot aomy niby dedykowany i myśle nad przejściem na seryjny dolot powietrza z wkladką K&N co jest lepszym rozwiązaniem. 1 Czy ktoś bawił sie na hamowni w serii i po założeniu dolotu jak to wyglada w praktyce? 2 Czy moc jest porównywalna i jak to wpływa na silnik? Tyle że na stożku ładny rasowy dźwięk;)
tecno - 2010-06-07, 17:45
" />
TomekWawa - 2010-06-08, 07:39
" />ja wiem Tecno bo raqde mi dawałes;) a wiesz że wierze w Twoją wiedzę bo juz zęby na tych autach zjadłeś tyle że pozbęde sie fajnego dźwieku a chyba z wkłądki nie uzyskam tego? A od początku miałęm stożek także nie wiem jak by się to sprawoało na serii
MUcha88_OKC - 2010-06-08, 09:46
" />Ale jak to się przekłada na osiągi?
kirpek - 2010-06-08, 11:46
" />gdzieś był temat i porównanie seryjnego dolotu ze sportową wkładką a jakąś kibel rurą ze stożkiem. w pierwszym wypadku nie było żadnych przyrostów.
pałer rurencję można owinąć bandażem dać zimne powietrze ze zderzaka i odgrodzić stożek od komory, to da najlepsze efekty.
gilu89 - 2010-06-09, 16:52
" />a jak najlepiej doprowadzic zimne to seryjnej puszki? wyciac dziure w rezonatorze? co kto poleca?
kirpek - 2010-06-09, 19:18
" />wywalić to pudło ze zderzaka. a tam masz dwa wyjścia seryjną dziurą z przed chłodnicy (jak dobrze pamiętam) lub machnąć jakiś fajny wlocik w zderzaku + gięta alu rura którą poleci świeże powietrze
pełno tematów było o tym na tym forum.
Bonio_EQ - 2010-06-09, 20:37
" />sam ostatnio mysle nad powrotem do seryjnego dolotu mysle ze moment obrotowy na seryjnym dolocie jest troche nizej niz na stozku
jasiekk - 2010-06-09, 20:59
" />gdzies widziałem jak ktoś robił testy na hamowni..
wynik po krótce mozna opisac tak: seria<dolot ze stożkiem<goła przepustnica
kirpek - 2010-06-09, 21:02
" />mi tam bryka zbiera sie z samiuśkiego dołu, ale oczywiście frajda zaczyna się od 4500-5000. a mam pałer rurę bez taśmy i odgrodzenia (niestety) ale z nawiewem. choć najbardziej agresywne brzmienie miałem na seryjnym dolocie ale bez puszki w zderzaku.
teraz jest bojowo ale jakoś agresywności mniej, na bank robi wrażenie na połowie miasta które jeszcze nie widzi a już słyszy;)
ppiotrek - 2010-06-09, 21:29
" />uwielbiam tak czytać - każdy widział wykresy, czytał tematy i... nic z tego nie wynika.
Wojtuuus - 2010-06-10, 10:49
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
TomekWawa - 2010-06-07, 16:07
" />Co lepsze dolot seria czy dolot ala dedykowany ze stożkiem?
Jak w temacie co jest lepsze posiadam aktualnie jakis dolot aomy niby dedykowany i myśle nad przejściem na seryjny dolot powietrza z wkladką K&N co jest lepszym rozwiązaniem. 1 Czy ktoś bawił sie na hamowni w serii i po założeniu dolotu jak to wyglada w praktyce? 2 Czy moc jest porównywalna i jak to wpływa na silnik? Tyle że na stożku ładny rasowy dźwięk;)
tecno - 2010-06-07, 17:45
" />
TomekWawa - 2010-06-08, 07:39
" />ja wiem Tecno bo raqde mi dawałes;) a wiesz że wierze w Twoją wiedzę bo juz zęby na tych autach zjadłeś tyle że pozbęde sie fajnego dźwieku a chyba z wkłądki nie uzyskam tego? A od początku miałęm stożek także nie wiem jak by się to sprawoało na serii
MUcha88_OKC - 2010-06-08, 09:46
" />Ale jak to się przekłada na osiągi?
kirpek - 2010-06-08, 11:46
" />gdzieś był temat i porównanie seryjnego dolotu ze sportową wkładką a jakąś kibel rurą ze stożkiem. w pierwszym wypadku nie było żadnych przyrostów.
pałer rurencję można owinąć bandażem dać zimne powietrze ze zderzaka i odgrodzić stożek od komory, to da najlepsze efekty.
gilu89 - 2010-06-09, 16:52
" />a jak najlepiej doprowadzic zimne to seryjnej puszki? wyciac dziure w rezonatorze? co kto poleca?
kirpek - 2010-06-09, 19:18
" />wywalić to pudło ze zderzaka. a tam masz dwa wyjścia seryjną dziurą z przed chłodnicy (jak dobrze pamiętam) lub machnąć jakiś fajny wlocik w zderzaku + gięta alu rura którą poleci świeże powietrze
pełno tematów było o tym na tym forum.
Bonio_EQ - 2010-06-09, 20:37
" />sam ostatnio mysle nad powrotem do seryjnego dolotu mysle ze moment obrotowy na seryjnym dolocie jest troche nizej niz na stozku
jasiekk - 2010-06-09, 20:59
" />gdzies widziałem jak ktoś robił testy na hamowni..
wynik po krótce mozna opisac tak: seria<dolot ze stożkiem<goła przepustnica
kirpek - 2010-06-09, 21:02
" />mi tam bryka zbiera sie z samiuśkiego dołu, ale oczywiście frajda zaczyna się od 4500-5000. a mam pałer rurę bez taśmy i odgrodzenia (niestety) ale z nawiewem. choć najbardziej agresywne brzmienie miałem na seryjnym dolocie ale bez puszki w zderzaku.
teraz jest bojowo ale jakoś agresywności mniej, na bank robi wrażenie na połowie miasta które jeszcze nie widzi a już słyszy;)
ppiotrek - 2010-06-09, 21:29
" />uwielbiam tak czytać - każdy widział wykresy, czytał tematy i... nic z tego nie wynika.
Wojtuuus - 2010-06-10, 10:49
" />