ďťż

co nowego? w 1.6



venom - 2008-03-06, 11:36
"As for the PC version, Patch 1.6 will be the one that introduces the new Kill Cams and other features the console feature patches received for you guys"

czyli killcamy i inne badziewia ktore dokładnie jescze nie zostaly sprecyzowane

nowe kill camy filmik http://www.youtube.com/watch?v=1Tt9Q9t8Wu8




oko13 - 2008-03-06, 13:01
widać że ten filmik killcamu jest od xboxa 360, ciekawe czy będzie też na pc, fajny bajer ale wolałbym aby poprawili widok z widza( z deda) i dali kilka trybów ogłądania np, z tpp.



Zeke - 2008-03-06, 13:02
Całkiem ciekawe ... Podoba mi się :) Ale na Pamie i tak kill cama nie ma :(



warmaster - 2008-03-06, 13:53
fajnie wyglada




Ralph1537 - 2008-03-06, 15:03
oby dali tez nowe mapy



szek - 2008-03-06, 19:08
mapy maja byc z tego konkursu,
przeciesz jest konkurs na mapy do cod'a 4 i najlepsze zostana udoskonalone i dodane w patchu chyba 1.6



mmaruda - 2008-03-07, 00:58
Fajnie by było jakby dodali jakieś nowe rangi i perki, ale pewnie nie ma co liczyć na to, że będą tak rozwijać CODa jak np Valve rozwija swoje produkty.



Lodzik - 2008-03-07, 06:29
Ja jakoś za kil lcamem nigdy nie przepadałem, ale przynajmniej lepiej wygląda i urozmaica gre...



warmaster - 2008-03-07, 08:18

Fajnie by było jakby dodali jakieś nowe rangi i perki, ale pewnie nie ma co liczyć na to, że będą tak rozwijać CODa jak np Valve rozwija swoje produkty.

brakuje ci wyboru? ...



Wojtax - 2008-03-07, 09:12
Perki i Rangi sa ok moim zdaniem mogliby dac jakies nowe bronie albo wiencej slotow na dodatki do broni.A ten killcam spoko jest.



whtvr - 2008-03-07, 09:17
ponoc na xboxa maja nowe bronie... moze kiedys my to dostaniemy a co za tym idzie - nowe rangi :D



Dedrach - 2008-03-07, 12:21

Fajnie by było jakby dodali jakieś nowe rangi i perki, ale pewnie nie ma co liczyć na to, że będą tak rozwijać CODa jak np Valve rozwija swoje produkty.

Valve to akurat nie jest dobrym przykładem. Od czasu CS'a 1.6 nie doczekaliśmy sie żadnej nowej broni a CS:S to chyba od ponad roku nie dostał żadnej nowej mapy. Aktualizacje valve ograniczają się do zmian w silniku, które zmuszają graczy do kupowania nowego sprzętu ( jak myślcie po co ta ankieta w steam'ie ?). Do TF 2 valve doda tylko raz na jakiś czas mapkę i ewentualnie zbalansuje klasy. Lepszym przykładem na ciągłe udoskonalaną grę jest GW, co kilka dni nowy update :)



mmaruda - 2008-03-07, 13:25
Co do DoDa to się zgodzę, ale w przypadku CS już niekoniecznie, ciągle coś tam poprawiają, broni i innych bajerów nie dodają, ale z drugiej strony siła CSa leży w jego prostocie. Wymagania gierek sorsowych natomiast wcale nie rosną, jeśli chodzi ci o engine orange boxa to faktycznie, trzeba mocniejszego sprzętu ale w przypadku CSa czy DoDa, to bajery typu HDR są opcjonalne, a w porównaniu z większością gierek online, wymagania sorsa są raczej niewielkie. W ogóle to pisząc tu o Valve miałem raczej na myśli to, że jakby nie patrzeć wszystkie te gierki sorsowe przeszły sporo zmian od czasu wydania, wciąż poprawia się jakieś tam bugi i przede wszystkim aktualizuje się anti-cheata. W przypadku CODa natomiast boję się, że jak wydadzą 5 to oleją 4 kompletnie, dobrze że nie wydaje tego Sierra, bo to co robią np w kwestii FEARa czy Homeworlda 2 woła o pomstę do nieba.

A co do nowych perków to wyboru mi nie brakuje, ale jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia ;) W końcu kiedyś odblokuję wszystko i co wtedy? A gra w jakimś klanie ligach itp, niestety dla mnie odpada (praca magisterska sama się nie napisze, a Tusk póki co nie rozdaje jeszcze pieniędzy w ramach budowania drugiej Irlandii ;).



Dedrach - 2008-03-07, 19:53
Fakt, gry oparte na source'sie nie mają za dużych wymagań lecz po każdym updatecie silnika liczba fpsów nieznacznie spada. Pamiętam jak od razu po wydaniu hl2 i css'a, mogłem ustawić wszystkie opcje na high (nie liczę hdr'a bo on został stosunkowo nie dawno dodany) i css śmigał jak ta lala. Teraz by grać komfortowo większość opcji muszę zmienić na med.
Nie jest tajemnicą, że przez ankietę steamowską valve rozwiązało umowę z ATi i prowadzi rozmowy z nVidia, taka polityka firmy - nakręcanie gospodarki po przez wrzucanie do silnika "udoskonaleń". Wiadomo, że każdy chce mieć jak najwięcej fpsów, więc jak mu zaczyna ich brakować to kupuje nową grafę ( i procka). Mając umowę z czołowym producentem chipsetów valve na pewno nie traci, a nVidia zyskuje "wsparcie" developera np przy pisaniu sterowników.

Żeby nie było nie mam nic do CSa ani tym bardziej do HL 2, ale denerwuje mnie postawa Valve. Pełna komercha. Boję się, że inne firmy mogą (i pewnie) pójdą w ślady Valve i każdej nowince na rynku komputerowym będzie towarzyszył update wnoszący kolejne "usprawnienia"

Pozdro



mmaruda - 2008-03-08, 01:23
Teraz się nieco offtop zrobi, ale raczej się nie zgodzę, że NV jeszt czołowym producentem. Jeśli chodzi o karty graficzne NV zostaje obecnie w tyle - ATI 3870 x2 miażdży nowe karty NV na całej linii, a biorąc pod uwagę ceny (jakieś 1200 zeta i tanieją) to obecnie jedynym rozsądnym wyjściem jest inwestowanie w płyty na chipsecie ATI (crossfire 2 razy po X2 i nie ma mocnych). Może i wciąż 2 razy 8800 Ultra w SLI są mocniejsze (albo 3 albo 4), ale cenowo nie ma dyskusji - średni procek AMD (jakieś 2,6Gh), płyta na crossfire PCIE 2x16, Radeon HD 2870 X2, a za jakiś rok drugi taki sam i mamy mega mocny sprzęt za jakieś 2300-2500 na kilka najbliższych lat. NVIdia i Intel od lat dają w łapę za optymalizację gier na ich sprzęt, ale w praktyce i to pokazuje czas, ATI/AMD zawsze jakoś wypływa, zaś sam SOURCE co by z nim nie robić pozostaje najszybszym enginem względem jakości grafiki na wymagania sprzętowe w grach FPP, no i ilość modów miażdży na całej linii (INSURGENCY!!!!) i jakkolwiek nie znoszę STEAMa, to VALVE mogę jedynie chwalić (bądź co bądź mój stary sprzęt ciągnął ich bardzo ładne gierki przez 4 ostatnie lata).

A tak w ogóle teksty w stylu "pełna komercha" mnie rozwalają. No jasne, że tak!!! W końcu oni robią te gierki, żeby na nich zarobić, a nie dla sztuki!!! Jak nie chcesz komerchy to graj we freeware (polecam Soldata) ;)



flo - 2008-03-08, 09:57
jesli chodzi o te granaty to jest to filmik z admiralmod (dodatek do pama). Idealny do trenowania rzucania nadami.



gPiOrzeL - 2008-03-08, 10:29
znam soldata;)

Co do komercyjności to mam swoje zdanie, nie można mówić że robią gry tylko dla kasy (z wyjątkami oczywiście) można to porównać do samochodów, to że oszczędzają na materiałach itp żeby produkt był bardziej dostępny nie znaczy to że nie wkładają serca w tą pracę. Chodzi o to że gdyby na tym nie zarobili to by nie można robić nowych projektów. Sztuką jest połączenie maksymalie dużo "sztuki" i możliwości zarobienia. Z grami jest tak samo, to że muszą dostosować grę do rynku i że ludzie z góry (wydawcy) kierują rynkiem to naturalny proces. Gdyby jakość gier zależała jedynie od pomysłów to by było naprawde 1000000 gier na 10



mmaruda - 2008-03-08, 18:48
A swoją drogą co do granatów, to ktoś mógłby wreszcie zauważyć, że w rzeczywistości nie lecą one tak daleko :P Co gram w jakiegoś realistycznego FPP (COD najczęściej) to granaty mają taki sam zasięg jak granatniki, aż dziwne, że taki silny żołnierz nie może biec sprintem dłużej niż 3 sekundy.



Sharkus - 2008-03-08, 19:43
a wogle kiedy ma byc ten 1.6 i ile ma ważyc :)



Ralph1537 - 2008-03-10, 11:37
ten kill cam przypomina mi troche bullet time z max payna, powinni jeszcze dodac do cod kamere na pocisku znaczy naboju ktory zabil, czyli tak jak w maxie.Mnie sie bardzo podoba ten kill cam i stary i ten co ma niby byc w 1.6 ale nie na wszystkich serwerach jest wlaczonay niestety



Darkus - 2008-03-10, 13:10
A mi sie bardzo podoba.
Już czekam z niecierpliwością na patch 1.6
Tylko szkoda że nie na wszystkich serverachto jest włączone .



mmaruda - 2008-03-10, 22:58
Mnie tam ten kill-cam bardziej Wormsy 3d przypomina niż Maxa ale i trak fajny :)



venom - 2008-03-11, 09:28

a wogle kiedy ma byc ten 1.6 i ile ma ważyc :)

wyczytałem gdzies tam na jakis angieslkich stronach

ze po 20-stym marca ale nie daje za to głowy...

hmm waga? zalerzy co wymyśla w nim jesli dadza z 2 nowe mapy to minimum 50mega



Dedrach - 2008-03-11, 11:44

Teraz się nieco offtop zrobi, ale raczej się nie zgodzę, że NV jeszt czołowym producentem. Jeśli chodzi o karty graficzne NV zostaje obecnie w tyle - ATI 3870 x2 miażdży nowe karty NV na całej linii, a biorąc pod uwagę ceny (jakieś 1200 zeta i tanieją) to obecnie jedynym rozsądnym wyjściem jest inwestowanie w płyty na chipsecie ATI (crossfire 2 razy po X2 i nie ma mocnych). Może i wciąż 2 razy 8800 Ultra w SLI są mocniejsze (albo 3 albo 4), ale cenowo nie ma dyskusji - średni procek AMD (jakieś 2,6Gh), płyta na crossfire PCIE 2x16, Radeon HD 2870 X2, a za jakiś rok drugi taki sam i mamy mega mocny sprzęt za jakieś 2300-2500 na kilka najbliższych lat. NVIdia i Intel od lat dają w łapę za optymalizację gier na ich sprzęt, ale w praktyce i to pokazuje czas, ATI/AMD zawsze jakoś wypływa, zaś sam SOURCE co by z nim nie robić pozostaje najszybszym enginem względem jakości grafiki na wymagania sprzętowe w grach FPP, no i ilość modów miażdży na całej linii (INSURGENCY!!!!) i jakkolwiek nie znoszę STEAMa, to VALVE mogę jedynie chwalić (bądź co bądź mój stary sprzęt ciągnął ich bardzo ładne gierki przez 4 ostatnie lata).

A tak w ogóle teksty w stylu "pełna komercha" mnie rozwalają. No jasne, że tak!!! W końcu oni robią te gierki, żeby na nich zarobić, a nie dla sztuki!!! Jak nie chcesz komerchy to graj we freeware (polecam Soldata) ;)


Jasne, Valve jest przedsiębiorstwem jak każde inne - główny cel działalności: maksymalizacja zysków. Jednak metody, którymi dąży się do zrealizowania danego celu nie koniecznie muszą przyjmować postać skrajnej komercji ( plany umieszczania reklam w grach, "ulepszanie" silnika pod partnera handlowego, no jeszcze tak ankieta).
Source jako taki jest na prawdę świetnym i przystępnym silnikiem, o czym świadczą liczne doskonałe mody takie jak wymieniony już INSURGENCY, Empires czy Eternal Silence.

Co do nVidii, używając sformułowania "czołowy producent" miałem na myśli ilość sprzedanych kart, nie ich parametry techniczne - tu ATi zawsze (prawie?) wyprzedzało głównego konkurenta (awaryjność kart - inna sprawa).
Niestety kłopoty finansowe AMD bezpośrednio odbijają się rownież na ATi. Firma nie dysponuje takimi funduszami na reklamę i wsparcie twórców jak nVidia. W tym miejscu dobitnie widać skrajną komercjalizację działań Valve. Mimo, iż to ATi w tej chwili produkuje najlepsze karty graficzne Valve zrywa z nimi umowę, na rzecz producenta z bardziej pękatą sakwą.

PS. Soldat fajna gierka ale wole Liero czy GW :)

PS 2. Sorry, że odpisuje dopiero teraz ale nie ma to jak zablokować sobie konto z powodu sklerozy xD



zodiac - 2008-03-11, 13:17
Zamiast iść w kierunku zwiększania realności robią z CoD4 - quake 3 arena. Nie zdziwie sie jak w patchu 1.8 będzie można robić Rocket jump-y

A bym chiał w kolejnych wersji aby poprawili dodali:
*tryb zmiany strzelania brzy broni (przykładowo Ak47 singla-auto-brust)
*zmiana magazynków obecnie można zmienić magazynek około 150 razy- tyle ile masz amunicji, a powinno być inaczej
*ograniczyć skakanie kładzenie sie i strzelanie - lepiej już to wygląda w BF2
*poprawić fizykę kula jak przechodzi przez przeszkoda zmienia tor lotu a obecnie idzie prosto

ps.: wszystko to mrzonka cod 4 ver1.6 bedzie jeszce bardziej gówniane niż ver. 1.0 oczywiscie wiekszosci osob to odpowiada. bo taki maja styl gry "z :cenzura: head" (skok strzał z biodar, itd..) jak wiekszość



maruda - 2008-03-11, 13:41

Zamiast iść w kierunku zwiększania realności robią z CoD4 - quake 3 arena. Nie zdziwie sie jak w patchu 1.8 będzie można robić Rocket jump-y

CoD4 do Q3 imho daleko... Roznica taka jak miedzy wolfenstein 3d, a q3 wlasnie... no moze troche przesadzilem :] RJ juz sa... tylko, zakonczone dead'em ]:-> Natomiast gdyby dali strafe jumpy to by bylo... smiesznie... i przynajmniej niektorzy mogliby uciec przed P90 i GL, ktore im przeszkadzaja ;) (Zeby nie bylo, nie uzylem ani razu ani GL, ani P90 :P ).


ps.: wszystko to mrzonka cod 4 ver1.6 bedzie jeszce bardziej gówniane niż ver. 1.0 oczywiscie wiekszosci osob to odpowiada. bo taki maja styl gry "z :cenzura: head" (skok strzał z biodar, itd..) jak wiekszość

Czyzbys nie mogl sobie z takimi poradzic? :>

Powiem tak... jak mi HoMM5 nie przypadl do gustu to go odlozylem na polke (tam gdzie jego miejsce :] )... i wrocilem do starego niesmiertelnego HoMM3:wog ;)

pozdrawiam :)



whtvr - 2008-03-11, 14:05
*zmiana magazynków obecnie można zmienić magazynek około 150 razy- tyle ile masz amunicji, a powinno być inaczej



zodiac - 2008-03-11, 14:17
Mowie jak jest. Nie chodzi o realizm tylko powinni robić tak jak powinno być



whtvr - 2008-03-11, 14:21
tak jak powinno byc = realizm

xP

jak dla mnie mogliby dodac jakies nowe mapki (na bank beda tylko czy w 1.6 czy pozniej nie wiadomo ;P ) i no przydaloby sie zebysmy mieli te nowe rangi co do odblokowania? moze nowa bron co 10lvli jakas ktorej brakuje ? bazooka czy cus xD



Ralph1537 - 2008-03-11, 14:30
przeciez jest realizm ale przydala by sie zmiana trybu ognia



venom - 2008-03-11, 14:42
wszystie błedy gry o których mowicie
mozna zniwelować
przynajmiej 85% z nich

mod ace 1.8



mmaruda - 2008-03-11, 15:57
W porównaniu z poprzednimi częściami, COD 4 faktycznie nie jest realistyczny, ale IMO jest w porządku, może nie tak jak w rzeczywistości, ale w miarę (może pomijając te karabiny strzelające przez 30 cm ściany a niemogące przebić blaszanego samochodu, powinno być dokładnie odwrotnie), natomiast rozgrywka jest szybka i przyjemna. Jedyną bolączką są spawn-kille (no już w tylu gierkach to było rozwiązane, to mogliby się czegoś nauczyć).



Przemcios92 - 2008-04-01, 15:23
No ja właśnie na jaiiejs niemieckiej stronie znalazłem tego patcha, i zacząłem ściągać, zobacze co to...:)Mam nadzieje ze to nei jest zzart prima aprilisowy...

[ Dodano: 2008-04-01, 17:30 ]
tak jak mylsalem prima aprilis
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu