COD4 SNIPER AIM -> COD2 SNIPER AIM



venom - 2008-07-06, 08:40
Kazdy kto grał w starsze cody widzi wielka róznice w snajperkach
chodzi mi tu o AIM i Szybkosc ZOOMa w cod4 jest ona tragicznie wolna

porównanie:
demo: http://files.filefront.com/sniper+armor ... einfo.html

jesli chcecie miec na serwerze taka szybkosc mierzenia jak w cod2
trzeba wyedytować pliki w modzie

jakis twoj mod/weapons/mp/ m40a3_mp lub reamington700_mp

1. otwórz pliki i znajdz wiersze:

adsZoomInFrac\0.05\adsZoomOutFrac\0.05

2. zmien wiersze na:

adsZoomInFrac\0.42\adsZoomOutFrac\0.08

zachowaj i graj:)

pokazówka na:

193.143.121.134:29071 ARMORY PRO SERVER@pukawka.pl
pass: armory




Esensis - 2008-07-06, 10:56
Hehe Venom, nie Ľle to skombinowałe¶, ale jak sam chyba wiesz, w cod2 nie jest potrzebny zoom.



oko13 - 2008-07-06, 20:37
mysle że tu trochę chodzi o realizm, bo przecież nie można tak szybko(i dokładnie a nie tam gdzie¶ w nos) przymierzyć snajperki do oka.



venom - 2008-07-07, 03:41

mysle że tu trochę chodzi o realizm, bo przecież nie można tak szybko(i dokładnie a nie tam gdzie¶ w nos) przymierzyć snajperki do oka.

wiesz jesli sprawdzisz pliki gry i porównasz je do wczesniejszych wersji cod

odrazu rzuca sie w oczy to ze cod4 było robione na odpieXXol byle by zarobić
¶wadczy o tym ilosc łatek i 2giga niepotrzebnych plików z cod1 cod2 cod4 obrazków skinów itp

a bronie wcale nie sa realistyczne (głownie moc)

przykład:

barret
damage\70 <- siła 70% przy czym w realu odnotowano celny smiertelny strzał z 2.3 km
minDamage\70 %
meleeDamage\135 <- lol siła noża 135% hahahahaha




kol3kt0r - 2008-07-07, 13:33
Realizm, realizm ... Jakbym chciał pograć w co¶ realistycznego to wybrałbym AA ;p CoD4 jest zabójczo grywalny i to sie liczy



boruta - 2008-07-28, 06:24
No do realizmu to cod4 wiele brakuje np. wstawanie i padanie w sekundę z jednoczesnym strzelaniem.......jestem nowy w cod (1,5 roku CSS) i chyba nigdy się nie przyzwyczaję do tego "wygibasa"
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu