Coś mi przerywa i szarpie!?!?!
ReDzY - 2006-10-12, 21:04
" />Jak nie urok to sraczka!!! Zrobiłem dziś alternator to padło co innego. Odpalan silnik pracuje normalnie a przy dodawaniu gazu przerywa. Próbuje ruszyć silnik przerywa i szarpie (jakby brak mocy) jedyna,dwója,trója cały czas przerywa i szarpie. Na wysokich obrotach tak nie czuć ale z przyśpieszaniem padaka. CO TO MOŻE KU**A BYĆ?????!!!!!????
ReDzY - 2006-10-13, 15:04
" />Poradziłem sie paru osób i dowiedziałem się że to może być wina zapłonu. Tak więc jak ustawia się zapłon w d16a9???
elmer - 2006-10-14, 19:25
" />Raczej chodzi o niesprawność zapłonu a nie o ustawienie. Kable i świece do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
typ-r - 2006-10-14, 21:53
" />Ostatnio były 2 podobne temty kup sobie nowe świece NGK oczywiście, jeśli nie pomoze to kable!!
Ale najpierw może sobie u kogos pozycz żebyś na darmo nie kupil!!
szczepan358 - 2006-10-15, 08:10
" />Ja mam dokładnie to samo ale tylko na paliwie, jak sie wkreci z bolem na wysokie obroty to jakos jeszcze idzie ale tez nie zawsze sie da wkrecic. na gazie jest idealnie, nic nie przerywa. podejrzewam u siebie pompe paliwa.
first3 - 2006-11-20, 21:56
" />Szczepan! Na benzynie mam to samo.......wciskam gaz przy 1500ob przerwie i powyzej juz zassyssa.dobrze. Autko na gazie pali dobrze. Odpala na benzynie od kluczyka..hmm ale swiece i tak zmienię...na nowe bo swoje mam juz przetyrane.
sailence - 2006-11-20, 22:35
" />świece wymieniaj na nowe, nie baw się w żadne sprawdzanie bo to nie ma sensu, świeczki - niedroga rzecz, a zawsze będziesz miał pewność że są ok, starych nie wyrzucaj, zostaw na wszelki wypadek w zapasie
blazejski - 2006-11-21, 21:32
" />Moim zdaniem to wlasnie swieczki a jak nie to kabelki, ale obstawiam swieczki bo tez mialem podobny klopot tylko nie w tym aucie
pozdro
mel7 - 2006-11-21, 21:35
" />zobaczcie tutotial odnosnie przekaznika pompy paliwa http://www.civic4g.pl/forum/topics9/811.htm
mialem to samo,na gazie dobrze a jak byl zimny silnik to do 2000 obrotow jakby chciala a nie mogla na paliwie,zrobilem to i od tygodnia smiga jak glupie
Bonio_EQ - 2006-11-21, 22:24
" />a ja teraz tak zeby nie zaczynac nowego tematu i nie syfic na forum to tutaj zadam pytanko takie glupie bo mechanikiem nie jestem ani silnika sie nie tykam ale mam takie dziwne wrazenie ze jak silnik jest zimny i wyciagam go z garazu i ruszam to rwie do przodu... ja rakieta doslownie... to chodzi o ssanie ze ma wyzsze obroty na starcie? oczywiscie nie katuje silnika wtedy ani nie przeciazam bo spokojnie ruszam na zimnym ale mam takie wrazenie jakby samochod wazyl z 200-300kg mniej... a pozniej jak sie rozgrzeje to tak jakos inaczej idzie przy tym samym stopniu wciskania gazu... moze to tylko takie zludzenie... bo autem jezdze w piatek sobote i niedziele ... w tygodniu stoi w garazu bo 100diuje dziennie i nie opyla mi sie fura do budy jezdzic... to powiedzcie mi czy wy tez macie takie odczucia na zimnym silniku? ze chodzi jakby byl konkretnie odchudzony? to chodzi o te automatyczne ssanie czy jak? czy to tylko kwestia mojego zludzenia?
sailence - 2006-11-21, 23:08
" />to ciekawe co piszesz oczywiście, że przy automatycznym ssaniu silnik dostaje bogatszą mieszankę jak jest zimny, ale u mnie to objawia się bardziej wyższymi obrotami jałowymi i 'chętniejszym' dzięki temu ruszaniem, lecz pełną dynamikę silnika zyskuję dopiero jak silnik dobrze się nagrzeje, tzn. lepiej się zbiera, ciszej chodzi, i w moim mniemaniu mimo uboższej mieszanki na ciepły jest wydajniejszy
blazejski - 2006-11-22, 13:20
" />Moja hanka tez dopiero po nagrzaniu jest wydajniejsza a na zimnym raczej odwrotnie(oprocz ruszania)
pozdrozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
ReDzY - 2006-10-12, 21:04
" />Jak nie urok to sraczka!!! Zrobiłem dziś alternator to padło co innego. Odpalan silnik pracuje normalnie a przy dodawaniu gazu przerywa. Próbuje ruszyć silnik przerywa i szarpie (jakby brak mocy) jedyna,dwója,trója cały czas przerywa i szarpie. Na wysokich obrotach tak nie czuć ale z przyśpieszaniem padaka. CO TO MOŻE KU**A BYĆ?????!!!!!????
ReDzY - 2006-10-13, 15:04
" />Poradziłem sie paru osób i dowiedziałem się że to może być wina zapłonu. Tak więc jak ustawia się zapłon w d16a9???
elmer - 2006-10-14, 19:25
" />Raczej chodzi o niesprawność zapłonu a nie o ustawienie. Kable i świece do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
typ-r - 2006-10-14, 21:53
" />Ostatnio były 2 podobne temty kup sobie nowe świece NGK oczywiście, jeśli nie pomoze to kable!!
Ale najpierw może sobie u kogos pozycz żebyś na darmo nie kupil!!
szczepan358 - 2006-10-15, 08:10
" />Ja mam dokładnie to samo ale tylko na paliwie, jak sie wkreci z bolem na wysokie obroty to jakos jeszcze idzie ale tez nie zawsze sie da wkrecic. na gazie jest idealnie, nic nie przerywa. podejrzewam u siebie pompe paliwa.
first3 - 2006-11-20, 21:56
" />Szczepan! Na benzynie mam to samo.......wciskam gaz przy 1500ob przerwie i powyzej juz zassyssa.dobrze. Autko na gazie pali dobrze. Odpala na benzynie od kluczyka..hmm ale swiece i tak zmienię...na nowe bo swoje mam juz przetyrane.
sailence - 2006-11-20, 22:35
" />świece wymieniaj na nowe, nie baw się w żadne sprawdzanie bo to nie ma sensu, świeczki - niedroga rzecz, a zawsze będziesz miał pewność że są ok, starych nie wyrzucaj, zostaw na wszelki wypadek w zapasie
blazejski - 2006-11-21, 21:32
" />Moim zdaniem to wlasnie swieczki a jak nie to kabelki, ale obstawiam swieczki bo tez mialem podobny klopot tylko nie w tym aucie
pozdro
mel7 - 2006-11-21, 21:35
" />zobaczcie tutotial odnosnie przekaznika pompy paliwa http://www.civic4g.pl/forum/topics9/811.htm
mialem to samo,na gazie dobrze a jak byl zimny silnik to do 2000 obrotow jakby chciala a nie mogla na paliwie,zrobilem to i od tygodnia smiga jak glupie
Bonio_EQ - 2006-11-21, 22:24
" />a ja teraz tak zeby nie zaczynac nowego tematu i nie syfic na forum to tutaj zadam pytanko takie glupie bo mechanikiem nie jestem ani silnika sie nie tykam ale mam takie dziwne wrazenie ze jak silnik jest zimny i wyciagam go z garazu i ruszam to rwie do przodu... ja rakieta doslownie... to chodzi o ssanie ze ma wyzsze obroty na starcie? oczywiscie nie katuje silnika wtedy ani nie przeciazam bo spokojnie ruszam na zimnym ale mam takie wrazenie jakby samochod wazyl z 200-300kg mniej... a pozniej jak sie rozgrzeje to tak jakos inaczej idzie przy tym samym stopniu wciskania gazu... moze to tylko takie zludzenie... bo autem jezdze w piatek sobote i niedziele ... w tygodniu stoi w garazu bo 100diuje dziennie i nie opyla mi sie fura do budy jezdzic... to powiedzcie mi czy wy tez macie takie odczucia na zimnym silniku? ze chodzi jakby byl konkretnie odchudzony? to chodzi o te automatyczne ssanie czy jak? czy to tylko kwestia mojego zludzenia?
sailence - 2006-11-21, 23:08
" />to ciekawe co piszesz oczywiście, że przy automatycznym ssaniu silnik dostaje bogatszą mieszankę jak jest zimny, ale u mnie to objawia się bardziej wyższymi obrotami jałowymi i 'chętniejszym' dzięki temu ruszaniem, lecz pełną dynamikę silnika zyskuję dopiero jak silnik dobrze się nagrzeje, tzn. lepiej się zbiera, ciszej chodzi, i w moim mniemaniu mimo uboższej mieszanki na ciepły jest wydajniejszy
blazejski - 2006-11-22, 13:20
" />Moja hanka tez dopiero po nagrzaniu jest wydajniejsza a na zimnym raczej odwrotnie(oprocz ruszania)
pozdro