Czy 4g ma dobre hamulce?
Dzida - 2009-03-01, 01:24
" />To jest pytanie na dzisiaj. Sporo osób narzeka że to, że tamto, że siamto, że po paru hamowaniach ze 120 nie ma hamulca, że się grzeją szybko i tak dalej. Wszyscy uciekają jak mogą na 262 z ivt, dużo osób bawi się w jakieś srerty nawierty tarcze dziurawe jak ser szwajcarski i tak dalej...
Jak to jest? Rozumiem wszystko pod względem "czucia" hamulca, czyli stalowy oplot, serwo z ivt, a być może zaciski czy tarcze, ale nie do cholery jeżeli chodzi o skuteczność!
Czy ktoś z tutaj zgromadzonych narzeka na skuteczność/odpornośc termiczną?
Tarcze z tyłu? Po co? Żeby tyłek mniej myszkował podczas mocnego hamowania?
MarTTin - 2009-03-01, 08:08
" />Ja narzekałem jak nie wiedziałem co jest wsadzone.
Hamowanie z prędkości powyżej 140 Km/h było dość ciężkie, przy zejściu do około 60 km/h okładziny zamieniały się w szkło z powodu temperatury i dalej juz nie było czym do hamować.
Jak zmieniłem na Greeny i nacinane tarcze Mikody jak na razie wydaje się wszystko ok.
Ze 180 jeszcze nie hamowałem, musze tył zmienić bo mi tłoczki stoją
Stoki Chan - 2009-03-01, 08:46
" />
Tankian - 2009-03-01, 08:50
" />262 nawiercana i frezowana mikoda plus klocek OEM, wczoraj hamowanie z 200 do 100 i pare innych mocnych kopnięć hamulca, zero negatywnych odczuc
zero bicia, zmeczenia cieplnego, hebel ostry
Dzida - 2009-03-01, 10:33
" />Wszystko skłoniło mnie do dyskusji, bo wczoraj wylazłem z samochodu wieczorem na przerwę technologiczną (siku) i kumpel zauważył że mi sie tarcze świecą na czerwono. Troche szok, ale generalnie skuteczności nie zabrakło ani na chwilke...
Borobej - 2009-03-01, 10:33
" />No cóż, ja mam oryginalnie tarcze również z tyłu i jak dwa lata temu je zmieniłem, tak do dzisiaj wszystko gra. Natomiast z przodu wsadziłem dwa lata temu Brembo + Ferodo i pokrzywiły się, rok temu ATE + Ferodo i zaczynają bić. Nigdy nie jeżdżę powyżej 150 (a nawet jeśli, to tak, żebym mógł hamować przez same opory ), nie hamuję ostro, unikam wody i widzę, że albo zainwestuję w te Mikody i naprawdę porządne klocki, albo tak co roku będę się bujał po nowe.
Sebisz111 - 2009-03-01, 13:32
" />z przodu Tarcze EBC turbo grovve , klocki EBC GREENSTUFF
z tyłu tarcze i klocki seria
mam w ed6 taki zestawik i hamulec jest mega!!!!
Nawet po kilkukrotnym dohamowaniu skuteczność nie spada
Serie wymieniałem średnio co 4-5000km (krzywiły się tarcze ) i hamulca nie było
Ryba - 2009-03-01, 16:24
" />Hmm dorzucę swoje 3 grosze , gdyż jestem po 2 stronie barykady.
Mam tarcze z JC (50 zł szt) + klocki kashiyama, lub jakoś podobnie (55 zł komplet), z tyłu szczęki z JC
No i co mogę powiedzieć, do normalnej jazdy wystarcza - normalnej czyli bez streetów itp. Jednak hamowania z wyższych prędkości nie polecam; 1 hamowanie 140-60 i pod koniec strach w oczach, dodatkowo nie wiem czy tarcza "puchnie " czy coś bo po takim hamowaniu zaczyna coś obcierać; po 5 min przestaje - chyba jak się schłodzi
krzycho_c - 2009-03-01, 16:28
" />nie wytrzymują temperatury i się gotują a jaki płyn hamulcowy stosujecie żeby się nie zagotował ?
Ryba - 2009-03-01, 16:45
" />A zapomniałem, ja mam płyn DOT-3 Lotos; również najtańszy
Mike - 2009-03-01, 19:28
" />ja mam taki zestaw jak ryba, ale tarcze pokrzywiłem w ciągu 1000 pierwszych kilometrów podczas hamowania ze 160 do 50
mysle teraz co założyć
krzycho_c - 2009-03-01, 19:36
" />teraz to już załóż jakiś dobry komplecik, bo szkoda mieć bicia czy długie hamowanie z większej prędkościzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Dzida - 2009-03-01, 01:24
" />To jest pytanie na dzisiaj. Sporo osób narzeka że to, że tamto, że siamto, że po paru hamowaniach ze 120 nie ma hamulca, że się grzeją szybko i tak dalej. Wszyscy uciekają jak mogą na 262 z ivt, dużo osób bawi się w jakieś srerty nawierty tarcze dziurawe jak ser szwajcarski i tak dalej...
Jak to jest? Rozumiem wszystko pod względem "czucia" hamulca, czyli stalowy oplot, serwo z ivt, a być może zaciski czy tarcze, ale nie do cholery jeżeli chodzi o skuteczność!
Czy ktoś z tutaj zgromadzonych narzeka na skuteczność/odpornośc termiczną?
Tarcze z tyłu? Po co? Żeby tyłek mniej myszkował podczas mocnego hamowania?
MarTTin - 2009-03-01, 08:08
" />Ja narzekałem jak nie wiedziałem co jest wsadzone.
Hamowanie z prędkości powyżej 140 Km/h było dość ciężkie, przy zejściu do około 60 km/h okładziny zamieniały się w szkło z powodu temperatury i dalej juz nie było czym do hamować.
Jak zmieniłem na Greeny i nacinane tarcze Mikody jak na razie wydaje się wszystko ok.
Ze 180 jeszcze nie hamowałem, musze tył zmienić bo mi tłoczki stoją
Stoki Chan - 2009-03-01, 08:46
" />
Tankian - 2009-03-01, 08:50
" />262 nawiercana i frezowana mikoda plus klocek OEM, wczoraj hamowanie z 200 do 100 i pare innych mocnych kopnięć hamulca, zero negatywnych odczuc
zero bicia, zmeczenia cieplnego, hebel ostry
Dzida - 2009-03-01, 10:33
" />Wszystko skłoniło mnie do dyskusji, bo wczoraj wylazłem z samochodu wieczorem na przerwę technologiczną (siku) i kumpel zauważył że mi sie tarcze świecą na czerwono. Troche szok, ale generalnie skuteczności nie zabrakło ani na chwilke...
Borobej - 2009-03-01, 10:33
" />No cóż, ja mam oryginalnie tarcze również z tyłu i jak dwa lata temu je zmieniłem, tak do dzisiaj wszystko gra. Natomiast z przodu wsadziłem dwa lata temu Brembo + Ferodo i pokrzywiły się, rok temu ATE + Ferodo i zaczynają bić. Nigdy nie jeżdżę powyżej 150 (a nawet jeśli, to tak, żebym mógł hamować przez same opory ), nie hamuję ostro, unikam wody i widzę, że albo zainwestuję w te Mikody i naprawdę porządne klocki, albo tak co roku będę się bujał po nowe.
Sebisz111 - 2009-03-01, 13:32
" />z przodu Tarcze EBC turbo grovve , klocki EBC GREENSTUFF
z tyłu tarcze i klocki seria
mam w ed6 taki zestawik i hamulec jest mega!!!!
Nawet po kilkukrotnym dohamowaniu skuteczność nie spada
Serie wymieniałem średnio co 4-5000km (krzywiły się tarcze ) i hamulca nie było
Ryba - 2009-03-01, 16:24
" />Hmm dorzucę swoje 3 grosze , gdyż jestem po 2 stronie barykady.
Mam tarcze z JC (50 zł szt) + klocki kashiyama, lub jakoś podobnie (55 zł komplet), z tyłu szczęki z JC
No i co mogę powiedzieć, do normalnej jazdy wystarcza - normalnej czyli bez streetów itp. Jednak hamowania z wyższych prędkości nie polecam; 1 hamowanie 140-60 i pod koniec strach w oczach, dodatkowo nie wiem czy tarcza "puchnie " czy coś bo po takim hamowaniu zaczyna coś obcierać; po 5 min przestaje - chyba jak się schłodzi
krzycho_c - 2009-03-01, 16:28
" />nie wytrzymują temperatury i się gotują a jaki płyn hamulcowy stosujecie żeby się nie zagotował ?
Ryba - 2009-03-01, 16:45
" />A zapomniałem, ja mam płyn DOT-3 Lotos; również najtańszy
Mike - 2009-03-01, 19:28
" />ja mam taki zestaw jak ryba, ale tarcze pokrzywiłem w ciągu 1000 pierwszych kilometrów podczas hamowania ze 160 do 50
mysle teraz co założyć
krzycho_c - 2009-03-01, 19:36
" />teraz to już załóż jakiś dobry komplecik, bo szkoda mieć bicia czy długie hamowanie z większej prędkości