Czy D14A1 wypuszczone było na rynek Amerykański...?
Dzida - 2007-08-26, 21:42
" />Pytanie jak w temacie. Skoro można z USA ściągać OEMowe graty to po co płacić polski vat i akcyze i inne duperele, skoro można części zaimportować ze stanów sporo taniej. Pytanie brzmi, czy D14A1 było oferowane na tamtym rynku? Bo jeśli nie, to nici z moich niecnych planów
TomsoN - 2007-08-27, 08:30
" />Oficjalnie nie było. Bo ten silnik szedł tylko na Europę.
Montowany tylko w 1987-1991 Honda Civic GL i 1990 CRX (EDM)
noofaq - 2007-08-27, 09:49
" />czyli nici
Dzida - 2007-08-27, 09:50
" />Czy to pewna i potwierdzona informacja?
Mimo wszystko nie rezygnuję, bo niektóre cześci silnika są bliźniacze z D15
TomsoN - 2007-08-27, 10:05
" />W celu uzyskania bliższych informacji Panie Michale, proszę o kontakt z moim rzecznikiem prasowym Panem Takeo Fukui.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Dzida - 2007-08-26, 21:42
" />Pytanie jak w temacie. Skoro można z USA ściągać OEMowe graty to po co płacić polski vat i akcyze i inne duperele, skoro można części zaimportować ze stanów sporo taniej. Pytanie brzmi, czy D14A1 było oferowane na tamtym rynku? Bo jeśli nie, to nici z moich niecnych planów
TomsoN - 2007-08-27, 08:30
" />Oficjalnie nie było. Bo ten silnik szedł tylko na Europę.
Montowany tylko w 1987-1991 Honda Civic GL i 1990 CRX (EDM)
noofaq - 2007-08-27, 09:49
" />czyli nici
Dzida - 2007-08-27, 09:50
" />Czy to pewna i potwierdzona informacja?
Mimo wszystko nie rezygnuję, bo niektóre cześci silnika są bliźniacze z D15
TomsoN - 2007-08-27, 10:05
" />W celu uzyskania bliższych informacji Panie Michale, proszę o kontakt z moim rzecznikiem prasowym Panem Takeo Fukui.