Czy da sie do d15b2 zrobić mpfi swapa z d16z5
nice - 2007-11-10, 16:43
" />Pytanie brzmi tak :
Czy da sie zrobić swapik do d15b2 wielopunktu z d16z5? Nie bić
Randal - 2007-11-10, 17:03
" />Na moje oko to trzeba by dorobić flanszę przejściówkę pomiędzy głowicę a kolektor dolotowy bo są różne. Reszta tak samo jak w normalnym MPFI swapie.
No i nie wiem jak by komputer od DOHC się sprawował.
edit: zmieniłem nazwę tematu na bardziej zrozumiałą
nice - 2007-11-10, 17:09
" />Ok dzieki .
Czyli nie bedzię tak łatwo jak z Z6.
Właśnie co do kompa,to też mnie to zastanawia.
Chyba nie warto sie w to babrać
sailence - 2007-11-10, 17:59
" />no komp raczej nie będzie pasił z racji SOHC->DOHC (sterowanie wałkami i czujniki)
qpx - 2007-11-10, 18:05
" />nie ma szans co do kompa, ale z kompem od z2 dałoby rade pewnie troszq męki i da sie zrobić Ale czy jest to opłacalne
nice - 2007-11-10, 18:12
" />Eh.... No to szukamy dalej całości Z6
Randal - 2007-11-10, 18:15
" />
badam - 2007-11-10, 21:05
" />sohc ma poprstu czujniki wpakowane w calosc w apracie a dohc ma to rozlozone na 2 i tyle.
mysle ,ze dalo by sie odpalic itd.
ale wlasnie flansza nie pasuje ;p i wogole ciekawe jaki kat takiego kolektora do glowicy by był.
qpx - 2007-11-11, 13:08
" />Musiałby być komp i aparat zapłonowy od sohc z2, a6, kolektor od dohc z5 i będzie to latac mi sie wydaje.
Bobas - 2007-11-12, 21:02
" />co do kompa to spokojnie samochód zabangla. Moje z2 nawet na PW0 (b16a1) jezdziło
nosql - 2007-11-13, 09:37
" />to ja wyprostuje, bo każdy ma inną teorię:
kolektor ssący z z5 - nie podejdzie
aparat zapłonoay z z5 - jest taki sam jak w b2 i się nie nadaje
komputer z z5 - będzie jezdziło
rezystor, wtryski itd... w z5 są takie jak w z2 więc się nadają
qpx - 2007-11-13, 09:55
" />Czyli co do kompa sie myliłem Ale warto pokombinować bo kolektor ssący i przepustnice od z5 da sie więcej rozwiercićzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nice - 2007-11-10, 16:43
" />Pytanie brzmi tak :
Czy da sie zrobić swapik do d15b2 wielopunktu z d16z5? Nie bić
Randal - 2007-11-10, 17:03
" />Na moje oko to trzeba by dorobić flanszę przejściówkę pomiędzy głowicę a kolektor dolotowy bo są różne. Reszta tak samo jak w normalnym MPFI swapie.
No i nie wiem jak by komputer od DOHC się sprawował.
edit: zmieniłem nazwę tematu na bardziej zrozumiałą
nice - 2007-11-10, 17:09
" />Ok dzieki .
Czyli nie bedzię tak łatwo jak z Z6.
Właśnie co do kompa,to też mnie to zastanawia.
Chyba nie warto sie w to babrać
sailence - 2007-11-10, 17:59
" />no komp raczej nie będzie pasił z racji SOHC->DOHC (sterowanie wałkami i czujniki)
qpx - 2007-11-10, 18:05
" />nie ma szans co do kompa, ale z kompem od z2 dałoby rade pewnie troszq męki i da sie zrobić Ale czy jest to opłacalne
nice - 2007-11-10, 18:12
" />Eh.... No to szukamy dalej całości Z6
Randal - 2007-11-10, 18:15
" />
badam - 2007-11-10, 21:05
" />sohc ma poprstu czujniki wpakowane w calosc w apracie a dohc ma to rozlozone na 2 i tyle.
mysle ,ze dalo by sie odpalic itd.
ale wlasnie flansza nie pasuje ;p i wogole ciekawe jaki kat takiego kolektora do glowicy by był.
qpx - 2007-11-11, 13:08
" />Musiałby być komp i aparat zapłonowy od sohc z2, a6, kolektor od dohc z5 i będzie to latac mi sie wydaje.
Bobas - 2007-11-12, 21:02
" />co do kompa to spokojnie samochód zabangla. Moje z2 nawet na PW0 (b16a1) jezdziło
nosql - 2007-11-13, 09:37
" />to ja wyprostuje, bo każdy ma inną teorię:
kolektor ssący z z5 - nie podejdzie
aparat zapłonoay z z5 - jest taki sam jak w b2 i się nie nadaje
komputer z z5 - będzie jezdziło
rezystor, wtryski itd... w z5 są takie jak w z2 więc się nadają
qpx - 2007-11-13, 09:55
" />Czyli co do kompa sie myliłem Ale warto pokombinować bo kolektor ssący i przepustnice od z5 da sie więcej rozwiercić