czy taki swap da rade ?
wilku - 2007-08-17, 19:26
" />w zwizku z tym ze moj silnik D15B2 nadaje sie na smietnik i znalazłem silniczek D14A2 z civca 6 gen 97 rok , i teraz moje pytanie czy ten silniczek bedzie psował czy wszytkie łapy i mocownia beda psowały. I czy wogóle juz ktos próbował taka operacje ??
HIO - 2007-08-18, 08:03
" />w uproszczeniu mozna stwierdzic ze mechanicznie bedzie pasowal... gorzej jezeli chodzi o elektryke teraz masz obd0 a tamten silnik to pewnie obd2 juz.
cala wiazka jest inna lacznie z kabinowa, zegarami....
ja bym poszukal na twoim miejscu d15b2....
wilku - 2007-08-18, 10:55
" />dzieki wielkie bo wałsnie nie wiedziałem jak to bedzie z podłaczeniem tego wszytkiego i zeby koszty nie przekroczyły wartosci dobrego silnika który był by plug & play
HIO - 2007-08-18, 11:18
" />
Grzehurra - 2007-08-18, 20:47
" />dlatego wsadzaj d16a9 i nie swiruj!zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
wilku - 2007-08-17, 19:26
" />w zwizku z tym ze moj silnik D15B2 nadaje sie na smietnik i znalazłem silniczek D14A2 z civca 6 gen 97 rok , i teraz moje pytanie czy ten silniczek bedzie psował czy wszytkie łapy i mocownia beda psowały. I czy wogóle juz ktos próbował taka operacje ??
HIO - 2007-08-18, 08:03
" />w uproszczeniu mozna stwierdzic ze mechanicznie bedzie pasowal... gorzej jezeli chodzi o elektryke teraz masz obd0 a tamten silnik to pewnie obd2 juz.
cala wiazka jest inna lacznie z kabinowa, zegarami....
ja bym poszukal na twoim miejscu d15b2....
wilku - 2007-08-18, 10:55
" />dzieki wielkie bo wałsnie nie wiedziałem jak to bedzie z podłaczeniem tego wszytkiego i zeby koszty nie przekroczyły wartosci dobrego silnika który był by plug & play
HIO - 2007-08-18, 11:18
" />
Grzehurra - 2007-08-18, 20:47
" />dlatego wsadzaj d16a9 i nie swiruj!