Czy to normalne w d15b2...
mati070290 - 2010-06-06, 10:59
" />Witam ostatnio zauważyłem coś dziwnego. Do mniej wiecej 4 tys obrotów Hanka przyspiesza jako tako ale powyżej dopiero dostaje tego kopa. Różnica jest odczuwalna dość konkretnie. Dodam że mam wielopunkt od z2. Jechałem ostatnio z kumplem i ma tak samo równo przy 4 tys. a ma silnik d15b7. Czy ktos jeszcze zauważył coś takiego w jego autku??? Czym to może być spowodowane???
kirpek - 2010-06-06, 15:18
" />ehhh.. są problemy które się fizjonomom nie śniły.
tak to normalne.
Młody ŁDZ - 2010-06-06, 18:18
" />Po prostu wtedy zaczyna się najlepszy moment obrotowy.
douen - 2010-06-06, 19:16
" />Zrób wydech 2calowy i załóż stożek, tak żeby ssał powietrze zza lampy. Będzie szedł z dołu.
mati070290 - 2010-06-06, 21:09
" />Stożek już mam...no dobra jeżeli to normalne to dzięki za pomoc bo już się zaniepokoiłem. Pozdro
BJFast - 2010-06-10, 15:13
" />
ppiotrek - 2010-06-10, 19:26
" />
mati070290 - 2010-06-10, 21:39
" />Ogólnie czasami mam wrażenie że zapier.... tak jak powinien a ma momenty jak by zamulał niewiem od czego to...
bart2001 - 2010-06-14, 21:08
" />w moim służbowym Lancerze 2.4 silnik dostaje masakrycznego kopa po 4 k RPM wiec w japońcach pewnie to taki standard
mati070290 - 2010-06-14, 21:16
" />niewiem co moze byc przyczyna ze raz idzie ladnie a czasami jak by chcial a nie mogl, dzisiaj sprawdzalem swiece i na 3 cylindrze swieca czarna. Iskra jest a swieca mokra od oleju?
Młody ŁDZ - 2010-06-14, 23:49
" />
mati070290 - 2010-06-15, 14:58
" />tak ok dodam ze pol roku temu byl robiony remont silnika i troszke kopci na niebiesko ale nie mocno i nie zawsze, jak pisalem wczesniej 3 swieca mokra i czarna ale na wolnych obrotach chodzi rowno na wszystkie gary. Dlatego niewiem co jest grane bo iskre ma a wyglad swiecy wskazuje na to jak by nie bylo.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
mati070290 - 2010-06-06, 10:59
" />Witam ostatnio zauważyłem coś dziwnego. Do mniej wiecej 4 tys obrotów Hanka przyspiesza jako tako ale powyżej dopiero dostaje tego kopa. Różnica jest odczuwalna dość konkretnie. Dodam że mam wielopunkt od z2. Jechałem ostatnio z kumplem i ma tak samo równo przy 4 tys. a ma silnik d15b7. Czy ktos jeszcze zauważył coś takiego w jego autku??? Czym to może być spowodowane???
kirpek - 2010-06-06, 15:18
" />ehhh.. są problemy które się fizjonomom nie śniły.
tak to normalne.
Młody ŁDZ - 2010-06-06, 18:18
" />Po prostu wtedy zaczyna się najlepszy moment obrotowy.
douen - 2010-06-06, 19:16
" />Zrób wydech 2calowy i załóż stożek, tak żeby ssał powietrze zza lampy. Będzie szedł z dołu.
mati070290 - 2010-06-06, 21:09
" />Stożek już mam...no dobra jeżeli to normalne to dzięki za pomoc bo już się zaniepokoiłem. Pozdro
BJFast - 2010-06-10, 15:13
" />
ppiotrek - 2010-06-10, 19:26
" />
mati070290 - 2010-06-10, 21:39
" />Ogólnie czasami mam wrażenie że zapier.... tak jak powinien a ma momenty jak by zamulał niewiem od czego to...
bart2001 - 2010-06-14, 21:08
" />w moim służbowym Lancerze 2.4 silnik dostaje masakrycznego kopa po 4 k RPM wiec w japońcach pewnie to taki standard
mati070290 - 2010-06-14, 21:16
" />niewiem co moze byc przyczyna ze raz idzie ladnie a czasami jak by chcial a nie mogl, dzisiaj sprawdzalem swiece i na 3 cylindrze swieca czarna. Iskra jest a swieca mokra od oleju?
Młody ŁDZ - 2010-06-14, 23:49
" />
mati070290 - 2010-06-15, 14:58
" />tak ok dodam ze pol roku temu byl robiony remont silnika i troszke kopci na niebiesko ale nie mocno i nie zawsze, jak pisalem wczesniej 3 swieca mokra i czarna ale na wolnych obrotach chodzi rowno na wszystkie gary. Dlatego niewiem co jest grane bo iskre ma a wyglad swiecy wskazuje na to jak by nie bylo.