CZY Z DA SIE POLACZYC WIASKE D15B2 z B16A2
BOLS89 - 2009-10-10, 15:39
" />Witam mam takie pytanko czy da sie polaczyc wiaske z D15B2 z B16A2 bo ktos mi uciol z nie umiem dostac, i tak myslalem ze wiekszosc kostek mam z B16 i czy brakuja ca reszt to by bylo to samo co D15 czy nie..
scanikwwo - 2009-10-12, 23:23
" />Wszystko się da, tylko trzeba by wziąć manuala ze schematami. W wiązce d15 musiałbyś najpierw przejść na mpfi (dokładasz 2 przewody od wtrysków), potem zająć się po kolei wszystkimi kostkami (aparat, czujniki). Niektóre na pewno będą wymagały przedłużenia,a niektóre przesunięcia w inne miejsce. Ogólnie jak już miałbyś silnik w budzie, to na pewno byłoby łatwiej mierzyć kabelki. Wydaje mi się jednak, że duuuużo prościej byłoby dorwać wiązkę silnikową i kabinówkę od b16. Kabinowa nada się każda z obd1, tylko nie z EG4, bo to obd-pół dpfi Chyba, że lubisz rzeźbić, to same wtyczki od kompa pod obd1 i wszczepiasz się w swoją wiązkę.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
BOLS89 - 2009-10-10, 15:39
" />Witam mam takie pytanko czy da sie polaczyc wiaske z D15B2 z B16A2 bo ktos mi uciol z nie umiem dostac, i tak myslalem ze wiekszosc kostek mam z B16 i czy brakuja ca reszt to by bylo to samo co D15 czy nie..
scanikwwo - 2009-10-12, 23:23
" />Wszystko się da, tylko trzeba by wziąć manuala ze schematami. W wiązce d15 musiałbyś najpierw przejść na mpfi (dokładasz 2 przewody od wtrysków), potem zająć się po kolei wszystkimi kostkami (aparat, czujniki). Niektóre na pewno będą wymagały przedłużenia,a niektóre przesunięcia w inne miejsce. Ogólnie jak już miałbyś silnik w budzie, to na pewno byłoby łatwiej mierzyć kabelki. Wydaje mi się jednak, że duuuużo prościej byłoby dorwać wiązkę silnikową i kabinówkę od b16. Kabinowa nada się każda z obd1, tylko nie z EG4, bo to obd-pół dpfi Chyba, że lubisz rzeźbić, to same wtyczki od kompa pod obd1 i wszczepiasz się w swoją wiązkę.