D13 z wtryskiem od D15. Da rade??
flow3w - 2008-10-30, 05:30
" />Witam
Trochę dumałem nad jednym zagadnienie:
Czy dałoby wstawić do D13B1 układu dolotowego, wtrysku, komputera i wiązki z D15??
Dałoby to trochę mocy?? Czy w ogóle byłoby możliwe??
Pozdrawiam
Elchupakabra - 2008-10-30, 07:17
" />Coś by dało może, ale niewiele jak już. Pewnie lepiej Dual Carb wstawić. Jak już robić to na wielopunkt. I tak taka sama rzeźba. Osprzęt silnika, komputer, wiązka, bak... itd
flow3w - 2008-10-30, 09:31
" />jeżeli uda mi się zrobić 1.3 z osprzętem od D15 to później zrobię minime ale narazie zastanawiam się nad tym 1 rozwiązaniem
P.S.
Bak?? A na co mi bak??
Elchupakabra - 2008-10-30, 12:07
" />Pompa paliwa jest w baku, nie jak gaźniku przy głowicy, napędzana wałkiem.
85DanielS - 2008-11-29, 21:15
" />Da radę. Ale nie opłaci ci sie wogole...
to od razu lepiej wielopunkt zalozyć bo koszty beda wieksze o jakies 200 zł.
Musiałbyś wymienic bak na dserie z wtryskiem, komputer, wiązke, kolektor ssacy, i zaślepić pompe paliwa w głowicy/ odłączyć. nieopłacalne...
misza - 2008-11-29, 23:42
" />
flow3w - 2008-11-30, 08:24
" />temat juz nie aktualny. Wstawiam D15BJDM do mojej Hani.
noofaq - 2008-11-30, 21:31
" />było 1.5 12V w 3g które miało 110 chyba
flow3w - 2008-12-01, 06:01
" />dokładnie rzecz biorąc jak dobrze będzie z kasa i silnik przypłynie bez problemów to na przełomie stycznia i lutego będę miał w Hance coś takiego:
D15B
Tak jak piszą w tym artykule są 3 typy tego silnika. Ja ściągam ten ostatni typ z 95 roku, prosto z Japonii. Wiec może być fajnie. Narazie wg. znajomego który mi go załatwił silnik legitymuje się 137 KM wie wiem jaki ma moment obrotowy ale jak go wstawię to odrazu lecę na hamownie bo nie wytrzymam z niedoinformowaniazanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
flow3w - 2008-10-30, 05:30
" />Witam
Trochę dumałem nad jednym zagadnienie:
Czy dałoby wstawić do D13B1 układu dolotowego, wtrysku, komputera i wiązki z D15??
Dałoby to trochę mocy?? Czy w ogóle byłoby możliwe??
Pozdrawiam
Elchupakabra - 2008-10-30, 07:17
" />Coś by dało może, ale niewiele jak już. Pewnie lepiej Dual Carb wstawić. Jak już robić to na wielopunkt. I tak taka sama rzeźba. Osprzęt silnika, komputer, wiązka, bak... itd
flow3w - 2008-10-30, 09:31
" />jeżeli uda mi się zrobić 1.3 z osprzętem od D15 to później zrobię minime ale narazie zastanawiam się nad tym 1 rozwiązaniem
P.S.
Bak?? A na co mi bak??
Elchupakabra - 2008-10-30, 12:07
" />Pompa paliwa jest w baku, nie jak gaźniku przy głowicy, napędzana wałkiem.
85DanielS - 2008-11-29, 21:15
" />Da radę. Ale nie opłaci ci sie wogole...
to od razu lepiej wielopunkt zalozyć bo koszty beda wieksze o jakies 200 zł.
Musiałbyś wymienic bak na dserie z wtryskiem, komputer, wiązke, kolektor ssacy, i zaślepić pompe paliwa w głowicy/ odłączyć. nieopłacalne...
misza - 2008-11-29, 23:42
" />
flow3w - 2008-11-30, 08:24
" />temat juz nie aktualny. Wstawiam D15BJDM do mojej Hani.
noofaq - 2008-11-30, 21:31
" />było 1.5 12V w 3g które miało 110 chyba
flow3w - 2008-12-01, 06:01
" />dokładnie rzecz biorąc jak dobrze będzie z kasa i silnik przypłynie bez problemów to na przełomie stycznia i lutego będę miał w Hance coś takiego:
D15B
Tak jak piszą w tym artykule są 3 typy tego silnika. Ja ściągam ten ostatni typ z 95 roku, prosto z Japonii. Wiec może być fajnie. Narazie wg. znajomego który mi go załatwił silnik legitymuje się 137 KM wie wiem jaki ma moment obrotowy ale jak go wstawię to odrazu lecę na hamownie bo nie wytrzymam z niedoinformowania