D13 zalewa sie
85DanielS - 2009-04-11, 15:33
" />Witam wszystkich!
Mam problem w d13. Coś sie dzieje że zalewa silnik,
Prawdopodobnie coś z gaźnikiem...
Co może być przyczyną??
Może ktoś miał już takie przeboje?
adamac - 2009-04-11, 17:11
" />Z doświadczeń gaźnikowych, przyczyną może być:
A) dziurawy pływak
B) świece (wątpliwe)
C) zapchany powrót
D) nic innego mi nie przychodzi do głowy, ale napewno coś jest
85DanielS - 2009-04-11, 18:07
" />A czy jest mośliwe że ktoś kto łapy pchał, np. podmienił przewody od podciśnień czy coś?
adamac - 2009-04-11, 19:35
" />Pewnie ma to również wpływ... Wystarczy spojrzeć do manuala i porównac podciśnienia
85DanielS - 2009-04-11, 21:00
" />Nie moge tego znaleźć w manualu.
Jak nie sprawi ci to problemu to zapodaj screena
Buzz - 2009-04-11, 21:32
" />mój sie również zalewał wystarczyło ustawić pływak-poziom paliwa w komorze- górna śrubką na gaźniku pod patelnia, ale warto go otworzyć i zobaczyć czy zamyka widać gołym okiem czy igliczka wchodzi do końca... warto ta śrubkę po regulacji wkleić- uszczelnić bo lubi ciec.
adamac - 2009-04-11, 21:34
" />
Nie wiem, czy masz kata czy nie Jak to nie ten schemat, to zobacz w manualu w rozdziale 6
85DanielS - 2009-04-14, 10:53
" />Sytuacja wygląda tak:
Pływak jest cały...
Jak wyłączy sie ssanie to zaczyna lać ogromne ilości paliwa w gardziel.
Ma ktoś jakiś pomysł??
jurasjo - 2009-04-14, 13:26
" />
85DanielS - 2009-04-14, 15:46
" />zdjąłem filtr i siatke.
W gardzieli tej okrągłej lało paliwo i silnik zalewało.
Otworzylem gażnik, wyczyściłem, skręciłem z powrotem i zaczelo normalnie działać.
Co jest grane??
Może to wina wody w paliwie?
czy raczej nie?
Buzz - 2009-04-21, 14:05
" />miałem identycznie to samo wiedziałem jak gardziel się zalewa przyczyna to jest niewyregulowany pływak...- nie odcina paliwa w komorze pływakowej i ja przelewa... powtórzę się regulujesz śrubką na gorze gaźnika, najlepiej regulować na ściągniętej gorze z gaźnika kręcąc ta śrubką i patrząc na odwrocie, dociskając lekko pływak w górne położenie tak długo aż igliczka popychana przez pływak schowa się całkowicie-zamknie dopływ paliwa w górnym położeniu pływaka-komora pływakowa pełna...
85DanielS - 2009-04-21, 15:33
" />Wydaje mi sie że pływak sie po prostu zawiesił bo problem nie powtarzał sie od kiedy tam grzebałem...
Zresztą i tak juz sie nie powtorzy bo silnik zmarł śmiercią tragiczną...
Pierścienie sie wysypały i spala takie ilośći oleju że tylny zderzak jest cały zazygany...
Teraz szukam silnika
Bedzie swap na d16zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
85DanielS - 2009-04-11, 15:33
" />Witam wszystkich!
Mam problem w d13. Coś sie dzieje że zalewa silnik,
Prawdopodobnie coś z gaźnikiem...
Co może być przyczyną??
Może ktoś miał już takie przeboje?
adamac - 2009-04-11, 17:11
" />Z doświadczeń gaźnikowych, przyczyną może być:
A) dziurawy pływak
B) świece (wątpliwe)
C) zapchany powrót
D) nic innego mi nie przychodzi do głowy, ale napewno coś jest
85DanielS - 2009-04-11, 18:07
" />A czy jest mośliwe że ktoś kto łapy pchał, np. podmienił przewody od podciśnień czy coś?
adamac - 2009-04-11, 19:35
" />Pewnie ma to również wpływ... Wystarczy spojrzeć do manuala i porównac podciśnienia
85DanielS - 2009-04-11, 21:00
" />Nie moge tego znaleźć w manualu.
Jak nie sprawi ci to problemu to zapodaj screena
Buzz - 2009-04-11, 21:32
" />mój sie również zalewał wystarczyło ustawić pływak-poziom paliwa w komorze- górna śrubką na gaźniku pod patelnia, ale warto go otworzyć i zobaczyć czy zamyka widać gołym okiem czy igliczka wchodzi do końca... warto ta śrubkę po regulacji wkleić- uszczelnić bo lubi ciec.
adamac - 2009-04-11, 21:34
" />
Nie wiem, czy masz kata czy nie Jak to nie ten schemat, to zobacz w manualu w rozdziale 6
85DanielS - 2009-04-14, 10:53
" />Sytuacja wygląda tak:
Pływak jest cały...
Jak wyłączy sie ssanie to zaczyna lać ogromne ilości paliwa w gardziel.
Ma ktoś jakiś pomysł??
jurasjo - 2009-04-14, 13:26
" />
85DanielS - 2009-04-14, 15:46
" />zdjąłem filtr i siatke.
W gardzieli tej okrągłej lało paliwo i silnik zalewało.
Otworzylem gażnik, wyczyściłem, skręciłem z powrotem i zaczelo normalnie działać.
Co jest grane??
Może to wina wody w paliwie?
czy raczej nie?
Buzz - 2009-04-21, 14:05
" />miałem identycznie to samo wiedziałem jak gardziel się zalewa przyczyna to jest niewyregulowany pływak...- nie odcina paliwa w komorze pływakowej i ja przelewa... powtórzę się regulujesz śrubką na gorze gaźnika, najlepiej regulować na ściągniętej gorze z gaźnika kręcąc ta śrubką i patrząc na odwrocie, dociskając lekko pływak w górne położenie tak długo aż igliczka popychana przez pływak schowa się całkowicie-zamknie dopływ paliwa w górnym położeniu pływaka-komora pływakowa pełna...
85DanielS - 2009-04-21, 15:33
" />Wydaje mi sie że pływak sie po prostu zawiesił bo problem nie powtarzał sie od kiedy tam grzebałem...
Zresztą i tak juz sie nie powtorzy bo silnik zmarł śmiercią tragiczną...
Pierścienie sie wysypały i spala takie ilośći oleju że tylny zderzak jest cały zazygany...
Teraz szukam silnika
Bedzie swap na d16