D13B1 DualCam??
BeRnY_P. - 2008-06-15, 09:44
" />Czy mozna wslawic DualCam z D14 do D13. Zastanawiam sie czy sa jakies problemy z taka czynnoscia czy Plug&Play
mAx - 2008-06-15, 10:04
" />DualCam ? D14 ma dwa wałki ?
Tankian - 2008-06-15, 10:06
" />mysle ze chodziło o dualcarb
o takiej przeróbce nie słyszałem
stealth - 2008-06-15, 11:22
" />A swoją drogą taka przeróbka wydaje się mało opłacalna. Stosunkowo niewielki przyrost mocy w porównaniu do d13b2, a dodatkowo dochodzą wady dwóch gaźników: większe zużycie paliwa, kłopoty z synchronizacją. Wydaje mi się, że sensowniej byłoby przełożyć od razu całe d14a1.
noofaq - 2008-06-15, 14:55
" />z drugiej strony od wielu słyszałem że dualcarb na gazie chodzi jak na benzynie
Dzida - 2008-06-15, 15:55
" />
mum666 - 2008-06-16, 10:16
" />To może być dobre rozwiązanie jak masz już zrobiony wydech, wałek itp. wtedy to gaźnik cie ogranicza. Tylko że do przełożenia kupe gratów potrzebujesz... wszystkie jakieś wężyki i insze gówna.
noofaq - 2008-06-16, 10:40
" />już lepiej włożyć jakies gaźniki ze ścigacza - podobno daje dobre efekty - tylko plug'n'play to tylko w bajkach
flow3w - 2009-04-17, 09:14
" />odświeżam temat!!
Załatwiłem sobie Civica D14A1 z ręcznym ssaniem. Chce wymienić całą górę silnika i wstawić Dual Carb. Mam tak samo jak Berny_P D13B1 ale gaźnik mi juz nie wyrabia i uszczelniacze zaworowe są do wymiany. Wydaje mi się zę to bedzie prosta modyfikacja jak do mechanika trafi cała góra tej 1.4.
co siądźcie??
mum666 - 2009-04-20, 15:10
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
BeRnY_P. - 2008-06-15, 09:44
" />Czy mozna wslawic DualCam z D14 do D13. Zastanawiam sie czy sa jakies problemy z taka czynnoscia czy Plug&Play
mAx - 2008-06-15, 10:04
" />DualCam ? D14 ma dwa wałki ?
Tankian - 2008-06-15, 10:06
" />mysle ze chodziło o dualcarb
o takiej przeróbce nie słyszałem
stealth - 2008-06-15, 11:22
" />A swoją drogą taka przeróbka wydaje się mało opłacalna. Stosunkowo niewielki przyrost mocy w porównaniu do d13b2, a dodatkowo dochodzą wady dwóch gaźników: większe zużycie paliwa, kłopoty z synchronizacją. Wydaje mi się, że sensowniej byłoby przełożyć od razu całe d14a1.
noofaq - 2008-06-15, 14:55
" />z drugiej strony od wielu słyszałem że dualcarb na gazie chodzi jak na benzynie
Dzida - 2008-06-15, 15:55
" />
mum666 - 2008-06-16, 10:16
" />To może być dobre rozwiązanie jak masz już zrobiony wydech, wałek itp. wtedy to gaźnik cie ogranicza. Tylko że do przełożenia kupe gratów potrzebujesz... wszystkie jakieś wężyki i insze gówna.
noofaq - 2008-06-16, 10:40
" />już lepiej włożyć jakies gaźniki ze ścigacza - podobno daje dobre efekty - tylko plug'n'play to tylko w bajkach
flow3w - 2009-04-17, 09:14
" />odświeżam temat!!
Załatwiłem sobie Civica D14A1 z ręcznym ssaniem. Chce wymienić całą górę silnika i wstawić Dual Carb. Mam tak samo jak Berny_P D13B1 ale gaźnik mi juz nie wyrabia i uszczelniacze zaworowe są do wymiany. Wydaje mi się zę to bedzie prosta modyfikacja jak do mechanika trafi cała góra tej 1.4.
co siądźcie??
mum666 - 2009-04-20, 15:10
" />