ďťż

d14a1 --> MPFI



Paul - 2009-06-23, 08:16
" />Witam zastanawiam się żeby z mojego 1.4 na 2 gaźnikach zrobić wtrysk wielopunktowy i teraz moje pytanie czy jest sens bawienia się w takie coś ??




nogaj - 2009-06-23, 13:26
" />zawsze jest jakiś sens tylko potrzebujesz dużo rzeczy:
-bak z pompą - lub inne rozwiązanie, czyli elektryczna pompa gdzieś na przewodzie- chyba
-kolektor ssący z wtryskami,
-kolektor wydechowy na sonde,
-sonda,
-komp,
-aparat zapłonowy,
-wiązka,
- zaślepka na pompę paliwa, i takie tam,
i jeszcze pare innych pierdół, ale nie mówię że się nie da bo........ wszystko jest możliwe



adamac - 2009-06-23, 13:49
" /> Temat wałkowany wiele razy....



Paul - 2009-06-23, 23:13
" />A coś by dało przy silniku D15b2 jak bym założył wałek od d14a1 ??




adamac - 2009-06-24, 07:50
" /> To są takie same wałki




Paul - 2009-07-05, 13:36
" />a czemu trzeba pompę paliwa zmieniać nie może zostać mechaniczna ?



Ryba - 2009-07-06, 05:55
" />Nie Bo nie ma jej co napędzać



Paul - 2009-07-06, 17:29
" />pompa mechaniczna jest napędzana wałkiem a więc jeśli wałek zostanie to będzie ją chyba napędzać !



adamac - 2009-07-06, 18:14
" />



Ryba - 2009-07-06, 20:18
" />Może i tak, ale zasada działania jest inna. Listwa wtryskowa jest cały czas zalana paliwem, a wtryski dawkoują odpowiednią jego ilość. A w gaźniku i mechanicznej pompie czym większe są obroty tym idzie więcej paliwa. Poza tym jak ciekwe jak zrobisz coś takiego, żeby mechaniczna pompa dawała "strzał" paliwa do listwy przed uruchomieniem silnika ?



Paul - 2009-07-06, 20:54
" />No masz rację ryba nie pomyślałem o tym wcześniej



adamac - 2009-07-06, 20:57
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu