ďťż

D14A1 obroty...



piorek - 2007-06-03, 19:29
" />siema wszystkim
posiadam hanne z silnikiem D14A1 i mam problem z obrotami a mianowicie jest tak: kiedy silnik juz jest nagrzany tak jak powinien to czasami wchodzi mi na wysokie obroty w okolicach 2 tysiecy i zapala sie kontrolka od ssania.dzieje sie tak podczas jazdy oraz podczas postoju. auto zachowuje sie tak jakby byl na ssaniu. samo sie wlacza i samo wylacza niezaleznie od tego co robie. jest to troche uciazliwe i denerwujace gdy stoje na swiatlach albo w korku a tu nagle silnik zaczyna ryczec a po chwili jest cicho.
jesli wiecie czego jest t przyczyna to prosze poradzcie bo ja juz nie mam pojecia co robic.
i od razupowiem o drugim problemie tak przy okazji a konkretnie chodzi o temperature wody. musialem wymienic termostat bo stary sie zacinal. wymienilem na nowy i wymienilem tez chlodnice na nowa a wskaznik od temeratury pokazuje wysoka temerature. strzalka jest ponad polowa. zauwazylem ze jak przepiluje porzadnie hanne to temperatura wtedy spada chyba powinno byc na odwrot.
z gory dzieki za odpowiedzi i porady




Khacker - 2007-06-03, 19:40
" />Drugi problem - jak masz na stałym poziomie, nawet ja kjest troche za wysoki, to chyba nie proble, po prostu termostat inną temperature utrzymuje (ważne żeby sie ustaliła na jakimś poziomie poniżej czerwonego!). Jak przypiłujesz, to się włącza wentylator i troche zchładza.

Co do pierwszego, to masz automatyczne ssanie w D14A1?



Dzida - 2007-06-03, 19:42
" />SSanie ma takie jak Wh00per zapewne, czyli półautomatyczne.

Były takowe na niemiecki i holenderski rynek.



piorek - 2007-06-03, 19:46
" />no autko z niemiec to moze i macie racje ze polautomatyczne...... tylko z jakiej paki sie ono wlacza samo




Khacker - 2007-06-04, 13:40
" />A masz kompa w tym gaźnikowcu?



piorek - 2007-06-04, 21:32
" />w gaznikowcach nie ma kompa.
ogolnie bylem u jakiegos tam mechaniora dzisiaj i podobno jest jakis czujnik odpowiedzialny za dawanie wyokich obrotow (nie znam sie na tym wiec nie wiem dokladnie) postaram sie wrzucic fotke tego czujnika moze cos wam to podpowie



Dzida - 2007-06-04, 21:37
" />



zayonnc - 2007-06-05, 12:46
" />



aurii - 2007-06-05, 14:18
" />Dobra chlopaki ale nasz kolega ma inny problem niz to czy ma kompa czy nie ma

Z reszta juz gdzies to bylo opisywane jakie auto ma kompa a jakie nie ma Akurat d14a1 nie ma i chwala za to ))))

Co do tego ssania to sprawdz wszystkie przewody od podcisnienia ktore dochodza do gaznikow !!!

A jak to nie to to musisz dorwac kogos na forum z d14a1 co ma ssanie połałtomatyczne i zapytac go w PW co to moze byc !!

Ja mam d14 ale ze ssaniem na linke



piorek - 2007-06-05, 21:28
" />Aurii ja sam nie jestem pewny czy to ssanie jest polautomatyczne czy nie nie znam sie zbytnio na mechanice samochodowej
przewody sa sprawdzone i wszystko jest podlaczone no chyba ze ciagnie gdzies lewe powietrze bo moze przewod jakis jest naderwany albo cus
ogolnie dzis jak jechalem do pracy to 3/4 drogi palila mi sie kontrolka od ssania i jak zmienialkem biego to ciagle ryczal a jak przed chwila wracalem z pracy to bylo wszystko oki.
ehh zlosliwosc rzeczy martwych
P.S. tego nie wiedzialem ze w D13 jest komp czlowiek cale zycie sie jednak uczy



gregor - 2007-06-06, 15:27
" />pytanie za100p....czy ssanie polautomatyczne ma ssanie na linke z kabiny...bo mi sie wydaje ze tak wlasnie mam...poza linka to podcisnienie odpowiada za ssanie...jak tak to mozna przerobic na reczne ssanie



Maro(R) - 2007-06-09, 21:49
" />chmm mianowicie ... zapewne sam posiadam D14A1 a nie D16A9 , więc u mnie jest podobna sprawa. Czasami włącza się kontrolka od ssania w czasie jazdy samowolnie... Lecz jest to na tyle żadko , że nie denerwuje mnie to zbytnio :-)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu