d14a1 problem
m44444 - 2007-03-05, 09:05
" />witam.problem w miom crxie przedstawia sie następująco,na zimnym silniku brak wolnych obrotów i jak silnik przyśpiesza to troche szarpie. w górnym zakresie obrotowym jest oki.kiedy silnik sie zagrzeje trzyma wolne obroty około 1000 ale delikatnie faluje.na wyższe obroty wkreca sie idealnie.nadmieniam że jest to silnik dwugażnikowy,ssanie reczne,ostatnio wymieniłem w nim gażniki.nie kreciłem ani nie regulowałem gdyż podobno pracowały idealnie.i gorąca prośba do użytkowników civiców z takim silnikiem,najlepiej jeśli ktoś byłby z wrocławia lub okolic żebym mógł podglądnąć czy dobrze założyłem podciśnienia,jeśli nie to może jakiś dobry duszek prześle mi dokładne fotki gażników zamontowanych w aucie.Mój email m44444@tlen.pl Z góry dziekuje.pozdrawiam
Dzida - 2007-03-05, 14:59
" />Dokładnych fotek silnika mozesz poszukać w temacie z moją furą albo zlewika...
gniedz83 - 2007-03-05, 16:16
" />m44444, sprawdz czy podłączyłes podciśnienia które idą do puszki filtra (do takiego malutkiego chyba termostatu, który jest w puszce filtra i do takiej membrany,która steruje klapką do zasysania ciepłego powietrza znad kolektora wydechowego) u mnie się działo podobnie jak tam jednej rurki nie założyłem.
gregor - 2007-03-05, 16:26
" />gniedz83, to nie ma nic wspolnego z obrotami najlepiej zatkac ten przewod podcisnienia.stawiam na zle wyregulowana linke ssania.wyciag raczke ssania do konca i zobacz czy pierwsze przepustnice sa calkowicie zamnkniete
aurii - 2007-03-05, 17:17
" />a masase do gaznikow podlaczyles????
gniedz83 - 2007-03-06, 11:09
" />gregor uwierz mi,że ta rurka co idzie do tego co wcześniej opisałem ma wpływ na wolne obroty. Jak będziesz miał chwile to odpal auto i ją zdejmij. Ja dla pewności przed chwilą sprawdzałem .
aurii, wydaje mi się,że jakby masy nie podłączył to by wogole nie odpalił, elektrozawory by się nie otworzyły.
aurii - 2007-03-06, 15:07
" />wlasnie o to chodzi ze by odpalil tylko obrotow by nie trzymal albo by trzymal na 3000 tys i wiecej ))
Juz kiedys byl taki przypadek opisywany na formu
gregor - 2007-03-06, 18:35
" />gniedz83, nie wiem czy mnie zrozumiales, mowie tutaj o rurze dolotu cieplego powietrza ktora wywalilem wraz z przewodem podcisnienia z trojakiem i zalozylem zaslepke.wplyw to moze miec przy gazie.sprobuj przy nagrzanym silniku przytkac wlot powietrza a obroty sie nie zmienia
gniedz83 - 2007-03-06, 21:05
" />gregor, no właśnie założyłeś zaślepkę, i jak to jest zatkane to będzie działać, a jeżeli nie jest zaślepione to bedą się działy cyrki z obrotami. Ja napisałem o tym dlatego,że kolega wymieniał gaźniki i mógł nie założyć któregoś z tych wężyków. A w moim przypadku, były dokładnie takie obiawy jak u m44444, a powodem tego był nie założony wężyk i podciśnienie spier... (nie wiem jak to napisać) przypuszczam,że jak bym zaślepił to by było też dobrze. Trochę zakręciłem tą swoją wypowiedź ale mam nadzieję,że mnie zrozumiecie.
Pozatym przed chwilą przypomniało mi się,że na tym zestawie rurek metalowych przy gaźnikach jest taki malutki kapturek, który łatwo przez przypadek zgubić. Możliwe,że on też ma taki wpływ na obroty (ale to sprawdzę jutro, bo dziś już za późno). A jak znajdę jakieś zdjęcie to rozrysuje o co mi chodzi
EDIT: Jest foto. Na czerwono to te rurki o których rozmawiałem z gregorem, a na żółto kapturki o których mi się przypomniało
A to piękne srebrne na przewodach paliwowych to magnetyzery jak ktoś chce,a ja je znajdę to oddam za browar
m44444 - 2007-03-12, 12:11
" />
witam wedle zaleceń podłączyłem dodatkową mase do gażników i ssanie już sie dziwnie nie zachowuje,silnik na ssaniu przyśpiesza dynamicznie i bez problemów nastepuje jednak inny mankament-brak całkowicie wolnych obrotów.interesuja mnie podłaczenia podciśnień i prądu pod gażnikami.z lewej strony do czujnika na kolektorze dolotowym jak idzie podłaczenie od aparatu zapłonowego na dolny czy na górny kruciec czujnika(patrz foto nr 3)oraz jak są podłaczone te 3 kabelki pod gażnikiem z prawej strony,bo kiedy dostałem nowe gażniki to były zmostkowane dwa z nich natomiast orginalnie wczesniej miałem podłaczone jak na zdjęciu.z góry dziekuje i pozdrawiam.PS.czy ssanie jest półautomatyczne??tzn czy trzeba je cofać czy pod wpływem temp silnika samo sie cofa.
gregor - 2007-03-12, 16:15
" />widze ze aparat zaplonowy masz inny niz ja wiec ci nie powiem ktore tam maja byc ale te kapturki na 2 zdjeciu nr1 maja byc a 1 to tez mozesz odpiac bo i tak nie dziala a elektrozawory- powinno byc slychac pstrykniecie przy zalaczeniu. i powinny byc zmostkowane.i wydaje mi sie ze to jest od automatycznego ssania ale moge sie mylic
to jeszcze moze ci pomoc
m44444 - 2007-03-17, 07:49
" />sprawdziłem podciśnienia, wyglada na to żę już są podłączone dobrze,jednak wciąż brak wolnych obrotów.... w związku z tym mam pytanie jak powinny być podłączone kolorami kabelki na zdjęciu nr 1.nadmieniam że z wiązki silnika wychodzą 3 wtyczki tak samo jest z gażników,jeśli mam zmostkować to które>>i które mają pozostać wolne??z góry dzieki...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
m44444 - 2007-03-05, 09:05
" />witam.problem w miom crxie przedstawia sie następująco,na zimnym silniku brak wolnych obrotów i jak silnik przyśpiesza to troche szarpie. w górnym zakresie obrotowym jest oki.kiedy silnik sie zagrzeje trzyma wolne obroty około 1000 ale delikatnie faluje.na wyższe obroty wkreca sie idealnie.nadmieniam że jest to silnik dwugażnikowy,ssanie reczne,ostatnio wymieniłem w nim gażniki.nie kreciłem ani nie regulowałem gdyż podobno pracowały idealnie.i gorąca prośba do użytkowników civiców z takim silnikiem,najlepiej jeśli ktoś byłby z wrocławia lub okolic żebym mógł podglądnąć czy dobrze założyłem podciśnienia,jeśli nie to może jakiś dobry duszek prześle mi dokładne fotki gażników zamontowanych w aucie.Mój email m44444@tlen.pl Z góry dziekuje.pozdrawiam
Dzida - 2007-03-05, 14:59
" />Dokładnych fotek silnika mozesz poszukać w temacie z moją furą albo zlewika...
gniedz83 - 2007-03-05, 16:16
" />m44444, sprawdz czy podłączyłes podciśnienia które idą do puszki filtra (do takiego malutkiego chyba termostatu, który jest w puszce filtra i do takiej membrany,która steruje klapką do zasysania ciepłego powietrza znad kolektora wydechowego) u mnie się działo podobnie jak tam jednej rurki nie założyłem.
gregor - 2007-03-05, 16:26
" />gniedz83, to nie ma nic wspolnego z obrotami najlepiej zatkac ten przewod podcisnienia.stawiam na zle wyregulowana linke ssania.wyciag raczke ssania do konca i zobacz czy pierwsze przepustnice sa calkowicie zamnkniete
aurii - 2007-03-05, 17:17
" />a masase do gaznikow podlaczyles????
gniedz83 - 2007-03-06, 11:09
" />gregor uwierz mi,że ta rurka co idzie do tego co wcześniej opisałem ma wpływ na wolne obroty. Jak będziesz miał chwile to odpal auto i ją zdejmij. Ja dla pewności przed chwilą sprawdzałem .
aurii, wydaje mi się,że jakby masy nie podłączył to by wogole nie odpalił, elektrozawory by się nie otworzyły.
aurii - 2007-03-06, 15:07
" />wlasnie o to chodzi ze by odpalil tylko obrotow by nie trzymal albo by trzymal na 3000 tys i wiecej ))
Juz kiedys byl taki przypadek opisywany na formu
gregor - 2007-03-06, 18:35
" />gniedz83, nie wiem czy mnie zrozumiales, mowie tutaj o rurze dolotu cieplego powietrza ktora wywalilem wraz z przewodem podcisnienia z trojakiem i zalozylem zaslepke.wplyw to moze miec przy gazie.sprobuj przy nagrzanym silniku przytkac wlot powietrza a obroty sie nie zmienia
gniedz83 - 2007-03-06, 21:05
" />gregor, no właśnie założyłeś zaślepkę, i jak to jest zatkane to będzie działać, a jeżeli nie jest zaślepione to bedą się działy cyrki z obrotami. Ja napisałem o tym dlatego,że kolega wymieniał gaźniki i mógł nie założyć któregoś z tych wężyków. A w moim przypadku, były dokładnie takie obiawy jak u m44444, a powodem tego był nie założony wężyk i podciśnienie spier... (nie wiem jak to napisać) przypuszczam,że jak bym zaślepił to by było też dobrze. Trochę zakręciłem tą swoją wypowiedź ale mam nadzieję,że mnie zrozumiecie.
Pozatym przed chwilą przypomniało mi się,że na tym zestawie rurek metalowych przy gaźnikach jest taki malutki kapturek, który łatwo przez przypadek zgubić. Możliwe,że on też ma taki wpływ na obroty (ale to sprawdzę jutro, bo dziś już za późno). A jak znajdę jakieś zdjęcie to rozrysuje o co mi chodzi
EDIT: Jest foto. Na czerwono to te rurki o których rozmawiałem z gregorem, a na żółto kapturki o których mi się przypomniało
A to piękne srebrne na przewodach paliwowych to magnetyzery jak ktoś chce,a ja je znajdę to oddam za browar
m44444 - 2007-03-12, 12:11
" />
witam wedle zaleceń podłączyłem dodatkową mase do gażników i ssanie już sie dziwnie nie zachowuje,silnik na ssaniu przyśpiesza dynamicznie i bez problemów nastepuje jednak inny mankament-brak całkowicie wolnych obrotów.interesuja mnie podłaczenia podciśnień i prądu pod gażnikami.z lewej strony do czujnika na kolektorze dolotowym jak idzie podłaczenie od aparatu zapłonowego na dolny czy na górny kruciec czujnika(patrz foto nr 3)oraz jak są podłaczone te 3 kabelki pod gażnikiem z prawej strony,bo kiedy dostałem nowe gażniki to były zmostkowane dwa z nich natomiast orginalnie wczesniej miałem podłaczone jak na zdjęciu.z góry dziekuje i pozdrawiam.PS.czy ssanie jest półautomatyczne??tzn czy trzeba je cofać czy pod wpływem temp silnika samo sie cofa.
gregor - 2007-03-12, 16:15
" />widze ze aparat zaplonowy masz inny niz ja wiec ci nie powiem ktore tam maja byc ale te kapturki na 2 zdjeciu nr1 maja byc a 1 to tez mozesz odpiac bo i tak nie dziala a elektrozawory- powinno byc slychac pstrykniecie przy zalaczeniu. i powinny byc zmostkowane.i wydaje mi sie ze to jest od automatycznego ssania ale moge sie mylic
to jeszcze moze ci pomoc
m44444 - 2007-03-17, 07:49
" />sprawdziłem podciśnienia, wyglada na to żę już są podłączone dobrze,jednak wciąż brak wolnych obrotów.... w związku z tym mam pytanie jak powinny być podłączone kolorami kabelki na zdjęciu nr 1.nadmieniam że z wiązki silnika wychodzą 3 wtyczki tak samo jest z gażników,jeśli mam zmostkować to które>>i które mają pozostać wolne??z góry dzieki...