D14A1 za duzo pali, 10/100 - Pomocy !!
wh00per - 2006-02-23, 12:24
" />tak jak w temacie, ponadto zauwazylem ze na luzie obroty oscyluje w granicach 1000rpm, i teraz obstawiam gaznik rozregulowany, lub zaplon, ponadto na zimny silniczku lekko sie dlawi nawet przy ssaniu podkreconym do oporu, pomozcie, nie wyrabiam na benzyne;/
DODi - 2006-02-23, 12:25
" />wiem ze kowal miał w tym silniczku podobny problem... Ale nie pamietam o co tam dokładnie chodziło. Zagadam do niego jak nie odpowie na forum...
kyzer - 2006-02-23, 12:49
" />Mi równierz pali dyche...Trzeba by sie najpierw wybrać na regulacje i czyszczenie, i później zobaczyć.
A co do biegu jałowego to masz regulacje obrotów, poprostu przykręć.
Podobno równierz często zacina się linka ssania i to też trzeba sprawdzić, u mnie jednak jest w porządku.
P.S. Co do regulacji to wybierz się do zaufanego "gaźnikowca" bo słyszałem,że są z dual`em spore problemy i łatwo to spartolić, ale z doświadczenia jeszcze nic nie wiem...
wh00per - 2006-02-23, 13:01
" />no i tu jest problem nie mam zaufanego gaźnikowca, kumpel mi polecil jednego ale za regulacje podwojnego gaznika powiedzial mi 400pln i oslablem, gaznik czyscilem na wlasna reke, wykrecilem go i specjalnym poreparatem do gaznikow przepryskalem to i owo, potem jesio sprezarka przedmuchalem, ale efekt byl taki tylko ze mi sie mniej dlawic zaczela, potem wymienilem filtr paliwa, przeplukalem bak i nic, dlawienie do konca nie ustapilo, ale wyregulowac gaznikow sam nie dam rady, a pali ciagle dyszke, FUCK
linka ssania w pozadku, rozumiem ze ty masz obroty na 750rpm?? tak skojazylem obroty ze spalaniem bo moze gaznik mi zbyt wzbogacona mieszanke daje??
Dzida - 2006-02-23, 13:05
" />Najpierw przykręć oborty, bo w gaźnikowcach zawsze podaje paliwko, nawet jak hamujesz silnikiem, więc naturalnie pali więcej...
kyzer - 2006-02-23, 13:14
" />Nie wiem czy 750 ale między 700 a 800 według mojego obrotomierza
Co do ceny regulacji to jestem w szoku! Nie pytałem nikogo u mnie ile by to kosztowało,
ale jak tyle samo to napewno nie zapłace..
P.S. Dzida a ile Tobie mniej więcej pali?
wh00per - 2006-02-23, 13:23
" />jeszcze sie tam przejade, ale to po wyplacie, bo przez telefon to glupi agadka byla i wtedy zobacze, w sumie to nie pytalem sie czy to z ew. czyszczenim i wymiana uszkodzonych czesci, ale obawiam sie ze najwyzej czyszczenie wchodzi w cene
Dzida - 2006-02-23, 14:19
" />Mi pali 7 trasa 8 miasto, ale też mam wszystko do regulacji.
wh00per - 2006-02-23, 14:30
" />e tam, jak Ci tyle pali to co tu regulowac, dzis jak tylko mi sie nagrzeje po pracy wyreguluje obroty, ale spalania mi to raczej nie zmieni:( za 40pln przejezdzam 100km porazka, miesiecznie obliczylem ze jestem oklo 150 pln w plecy a juz mi tak pali ze 4 miesiace, nagle spalanie mi skoczylo po wymianie rozzadu, wiec istnialo ryzyko ze spartolil robote mechanik, pojechalem do serwisu japonczykow i faktycznie rozzad o 1 zabek byl zle ustawiony, poprawili, ale nic sie nie zmienilo;(((((( ps.zawory tyz regulowalem, swiece tyz wymienilem
Dzida - 2006-02-23, 14:45
" />Ja nie mam nic do regulacji??
Zapłon totalnie rozregulowany. Ustawiony "na oko". jak jest zimny to go szarpie na wszystkie strony na małych obrotach, na ssaniu potrafi go zmulić. Zawory dzwonią... Ale to jest robota na wiosnę
siviq - 2006-02-23, 14:58
" />Hej,
mi pali 7-9l.
Dual carba jak nie trzeba - nie dotykać!!! Jak trzeba to tylko ekspert, bo rzeczywiście łatwo to rozpingolić! Koszta normalnie rzeczywiście są bardzo duże nawet do 500 zł!
Mi najtaniej ustawił Krzymiński w Chorzowie.
Pozdro i powodzenia
Scroodge - 2006-02-23, 15:42
" />hahah to ja nie wiem co to za ceny mi wyregulowal gosc w krk za grosze ;pzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
wh00per - 2006-02-23, 12:24
" />tak jak w temacie, ponadto zauwazylem ze na luzie obroty oscyluje w granicach 1000rpm, i teraz obstawiam gaznik rozregulowany, lub zaplon, ponadto na zimny silniczku lekko sie dlawi nawet przy ssaniu podkreconym do oporu, pomozcie, nie wyrabiam na benzyne;/
DODi - 2006-02-23, 12:25
" />wiem ze kowal miał w tym silniczku podobny problem... Ale nie pamietam o co tam dokładnie chodziło. Zagadam do niego jak nie odpowie na forum...
kyzer - 2006-02-23, 12:49
" />Mi równierz pali dyche...Trzeba by sie najpierw wybrać na regulacje i czyszczenie, i później zobaczyć.
A co do biegu jałowego to masz regulacje obrotów, poprostu przykręć.
Podobno równierz często zacina się linka ssania i to też trzeba sprawdzić, u mnie jednak jest w porządku.
P.S. Co do regulacji to wybierz się do zaufanego "gaźnikowca" bo słyszałem,że są z dual`em spore problemy i łatwo to spartolić, ale z doświadczenia jeszcze nic nie wiem...
wh00per - 2006-02-23, 13:01
" />no i tu jest problem nie mam zaufanego gaźnikowca, kumpel mi polecil jednego ale za regulacje podwojnego gaznika powiedzial mi 400pln i oslablem, gaznik czyscilem na wlasna reke, wykrecilem go i specjalnym poreparatem do gaznikow przepryskalem to i owo, potem jesio sprezarka przedmuchalem, ale efekt byl taki tylko ze mi sie mniej dlawic zaczela, potem wymienilem filtr paliwa, przeplukalem bak i nic, dlawienie do konca nie ustapilo, ale wyregulowac gaznikow sam nie dam rady, a pali ciagle dyszke, FUCK
linka ssania w pozadku, rozumiem ze ty masz obroty na 750rpm?? tak skojazylem obroty ze spalaniem bo moze gaznik mi zbyt wzbogacona mieszanke daje??
Dzida - 2006-02-23, 13:05
" />Najpierw przykręć oborty, bo w gaźnikowcach zawsze podaje paliwko, nawet jak hamujesz silnikiem, więc naturalnie pali więcej...
kyzer - 2006-02-23, 13:14
" />Nie wiem czy 750 ale między 700 a 800 według mojego obrotomierza
Co do ceny regulacji to jestem w szoku! Nie pytałem nikogo u mnie ile by to kosztowało,
ale jak tyle samo to napewno nie zapłace..
P.S. Dzida a ile Tobie mniej więcej pali?
wh00per - 2006-02-23, 13:23
" />jeszcze sie tam przejade, ale to po wyplacie, bo przez telefon to glupi agadka byla i wtedy zobacze, w sumie to nie pytalem sie czy to z ew. czyszczenim i wymiana uszkodzonych czesci, ale obawiam sie ze najwyzej czyszczenie wchodzi w cene
Dzida - 2006-02-23, 14:19
" />Mi pali 7 trasa 8 miasto, ale też mam wszystko do regulacji.
wh00per - 2006-02-23, 14:30
" />e tam, jak Ci tyle pali to co tu regulowac, dzis jak tylko mi sie nagrzeje po pracy wyreguluje obroty, ale spalania mi to raczej nie zmieni:( za 40pln przejezdzam 100km porazka, miesiecznie obliczylem ze jestem oklo 150 pln w plecy a juz mi tak pali ze 4 miesiace, nagle spalanie mi skoczylo po wymianie rozzadu, wiec istnialo ryzyko ze spartolil robote mechanik, pojechalem do serwisu japonczykow i faktycznie rozzad o 1 zabek byl zle ustawiony, poprawili, ale nic sie nie zmienilo;(((((( ps.zawory tyz regulowalem, swiece tyz wymienilem
Dzida - 2006-02-23, 14:45
" />Ja nie mam nic do regulacji??
Zapłon totalnie rozregulowany. Ustawiony "na oko". jak jest zimny to go szarpie na wszystkie strony na małych obrotach, na ssaniu potrafi go zmulić. Zawory dzwonią... Ale to jest robota na wiosnę
siviq - 2006-02-23, 14:58
" />Hej,
mi pali 7-9l.
Dual carba jak nie trzeba - nie dotykać!!! Jak trzeba to tylko ekspert, bo rzeczywiście łatwo to rozpingolić! Koszta normalnie rzeczywiście są bardzo duże nawet do 500 zł!
Mi najtaniej ustawił Krzymiński w Chorzowie.
Pozdro i powodzenia
Scroodge - 2006-02-23, 15:42
" />hahah to ja nie wiem co to za ceny mi wyregulowal gosc w krk za grosze ;p