ďťż

d15b2 - co dalej?



Chbr - 2006-04-22, 18:17
" />Zakładam ten temat, zeby trochę poruszyć ciekawą dyskusję, a na pewno się przyda dla właścicieli d15b2

pytanie:
co zrobić by nasze 1.5 były szybsze? Jak zrobić to najrozsądniej za dobre pieniądze

Moim zdaniem opcje najlepsze są dwie:
1. Frankenstain - (chyba to robił Nevada) części z 125konnego Vteca 1.6 w naszym silniku
2. Swap na d16a9 CRXa

jakie są koszty? Zalety i wady kadej z nich? Rezultaty?

Z tego co slyszalem to opcja nr1. to 1500 zl same czesci plus robota

pozdrawiam




Szybik - 2006-04-22, 18:28
" />Opcja numer 2 to jakieś 1200 - 1400 pln silnik.
Zależy gdzie przekładasz - 200 - 500pln
Do tego dochodzą koszty nie do przewidzenia. np. w moim przypadku wymiana większości simmeringów i oringów w silniku. W późniejszej perspektywie masz jeszcze do wymiany układ wydechowy i dolot.
A efekty? Przynajmniej w moim przypadku auto wiele szybsze od D15B2 z przeszczepionym wielopunktem nie będzie.
A tak poza tym to D16A9 łyka trochę więcej paliwa niż D15B2

A opcja nr 1 to nie przeszczep vteca sohc z Vgen. to przeszczep góry z silnika D16Z2/A6.



Chbr - 2006-04-22, 18:30
" />jeszcze jedna wadą swapa jest z pewnoscia to, ze ciezko znaleźć zdrowy silnik z tyh lat, mozna kupic za tysiaka, ale czesto dochodzi koniecznosc remontu przed wlozeniem do naszego Cifa



Szybik - 2006-04-22, 18:33
" />Zgadza się. Ale to zaczyna tyczyć się większości silników z 4 i 5 gen. Niestety czas biegnie nieubłaganie.




RALF - 2006-04-22, 21:43
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu