d15b2 pochłania kolosalne ilości oleju!!
danny_1981 - 2010-07-26, 15:10
" />Witam wszystkich. Chciałem się dowiedzieć czy jest możliwe że silnik zasysa olej przez przewód odpowietrzający komorę korbową?
Objawy są takie: dymienie na wysokich obrotach od 4000 4500 do odcinki, na mniejszych nie jest widoczne, autko odpala bardzo ładnie, pracuje równo, spalanie paliwa w normie (autko niema i nie miało gazu) świece w kolorze kawy z mlekiem (wszystkie, nie widać żadnych śladów oleju na żadnej ze świec). Ostatnio po przejechaniu 1000 km musiałem dolać litr oleju. Prawie od samego początku mam odpiętą odmę pokrywy zaworów (niestety), zauważyłem że gumowy przewód od odpowietrzenia komory korbowej jest mokry od oleju, a dokładnie w miejscu gdzie się go podpina do kolektora ssącego, i dlatego moje pytanie.
maciej - 2010-07-27, 09:37
" />
danny_1981 - 2010-07-27, 15:04
" />Było trochę kombinowania przy dolocie i nie było w nim miejsca na odmę to jest ten powód.
dziś civic był na hamowni i maleństwo wypluło
87,1 KM przy 4876rpm i 137,5 Nm przy 3579rpm.
Jak na 200000 przebiegu to chyba nie jest źle. Zaskoczył mnie moment bo w serii powinno być 119Nm
ThePowerOfDreams - 2010-07-29, 19:34
" />a co to ma do rzeczy ile ma mocy? odma powinna być na swoim miejscu, a spalanie na wys obr to tak jak kolega wyzej napisałzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
danny_1981 - 2010-07-26, 15:10
" />Witam wszystkich. Chciałem się dowiedzieć czy jest możliwe że silnik zasysa olej przez przewód odpowietrzający komorę korbową?
Objawy są takie: dymienie na wysokich obrotach od 4000 4500 do odcinki, na mniejszych nie jest widoczne, autko odpala bardzo ładnie, pracuje równo, spalanie paliwa w normie (autko niema i nie miało gazu) świece w kolorze kawy z mlekiem (wszystkie, nie widać żadnych śladów oleju na żadnej ze świec). Ostatnio po przejechaniu 1000 km musiałem dolać litr oleju. Prawie od samego początku mam odpiętą odmę pokrywy zaworów (niestety), zauważyłem że gumowy przewód od odpowietrzenia komory korbowej jest mokry od oleju, a dokładnie w miejscu gdzie się go podpina do kolektora ssącego, i dlatego moje pytanie.
maciej - 2010-07-27, 09:37
" />
danny_1981 - 2010-07-27, 15:04
" />Było trochę kombinowania przy dolocie i nie było w nim miejsca na odmę to jest ten powód.
dziś civic był na hamowni i maleństwo wypluło
87,1 KM przy 4876rpm i 137,5 Nm przy 3579rpm.
Jak na 200000 przebiegu to chyba nie jest źle. Zaskoczył mnie moment bo w serii powinno być 119Nm
ThePowerOfDreams - 2010-07-29, 19:34
" />a co to ma do rzeczy ile ma mocy? odma powinna być na swoim miejscu, a spalanie na wys obr to tak jak kolega wyzej napisał